Power commander!

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Καποια λογια για αυτο το μικρο <<αγνωστο>> μαυρο κουτακι που βγαζει αλογα και βελτιωνει την αποκριση γκαζιου.
Η μηπως οχι?Η μοτοσυκλετα σου το χρειαζετε?

Οι περισσοτερες συγχρονες μοτοσυκλετες χρησιμοποιούν ηλεκτρονικο ψεκασμο καυσιμου (EFI) Δουλευει ως εξης: ενας ηλεκτρονικος
υπολογιστης (κεντρικη μοναδα ελεγχου, η ECU) συγκεντρωνει πληροφοριες
απο μια σειρα αισθητηρων που ελεγχουν παραμετρους οπως η θεση του γκαζιου,
του στροφαλου και του εκκεντροφορου, η θερμοκρασια περιβαλλοντος και η
ατμοσφαιρικη πιεση.Στη συνεχεια, η ECU ανατρεχει σε εναν πινακα προγραμματισμενων ρυθμισεων για τον ψεκασμο που βρισκεται στη μνημη της, το
''χαρτη'', και στελνει ενα σημα στην ομαδα των ψεκαστηρων υποδεικνυοντας τουσ ακριβως ποσο καυσιμο να ψεκασουν στους αυλους εισαγωγης,

οπου θα αναμιχθει με αερα πριν εισελθει στον κυλινδρο.Το μειγμα καυσιμου και αερα καθοριζει ποσο σωστα δουλευει ο κινητηρας.

Ενα πλουσιο μειγμα,δηλαδη με βενζινη, σημαινει οτι μαζι με τα καυσαερια θα βγει απο την εξατμιση ακαυτο μειγμα,
ενω ενα φτωχο μειγμα σημαινει υπερθερμανση του κινητηρα,απωλεια ισχυος και ενδεχομενως λιωμενα και φθαρμενα εσωτερικα,
καθως το καυσιμο βοηθα και στην ψυξη των βαλβιδων, κυλινδρων και πιστονιων.

Για ιδανικη καυση το μειγμα πρεπει να εχει μια αναλογια βενζινης προς αερα
περιπου 14,7:1 δηλαδη 14,7 μερη αερα για ενα μερος βενζινης.Αλλα ιδανικη δεν
σημαινει απαραιτητα και καλυτερη.Η βελτιστη καυση παραγει τη μεγιστη δυνατη ιπποδυναμη και επιτυγχανεται
με ελαφρως πλουσιο μειγμα (με περιπου 10% λιγοτερο αερα απο το θεωριτικο), ενω ενα ελαφρως φτωχο μειγμα (με 10% περισσοτερο αερα)
θα δωσει την οικονομικοτερη λειτουργια. Η βελτιστη αναλογια μειγματος βρισκεται μεταξυ 12,8:1 και 13,2:1 αλλα οι κατασκευαστες πρεπει να λαβουν υπ'οψιν διαφορες παραμετρους.

Ενας στανταρ χαρτης τροφοδοσιας θα πρεπει να λειτουργει εντος των πλαισιων
που θετει ο νομος.Δεδομενου οτι το πλουσιο μειγμα εχει ως αποτελεσμα να χαμηλωνι ι ενταση του ηχου της εξατμισης,
πολλες μοτοσυκλετες δουλευουν πλουσια στην περιοχη που γινονται οι ηχομετρησεις.Αυτο σημαινει οτι πολλες μοτοσυκλετες με ψεκασμο
θα εχουν επιτηδες ενα "ελατωμα'' πλουσιου μειγματος γυρω στις 5.500 στροφες.

Οι αυθεντικοι χαρτες πρεπει ακομα να λαμβανουν υπ'οψιν
τις διαφορες σε κατασκευαστικες ανοχες, ωστε η τροφοδοσια να δουλευει το ιδιο σωστα στον καλυτερο η τον χειροτερο δυνατο κινητηρα.
Πρεπει επισης να συνυπολογιζουν και το χρονο ζωης του κινητηρα, ο οποιος ενδεχομενως να μειωνεται αν αυξηθει η ιπποδυναμη και η πιεση
μεσα στον κυλινδρο,καθως και τα χειροτερης ποιοτητας καυσιμα που μπορει να χρησιμοποιηθουν.

Το Power commander ειναι μια τετοια συσκευη που παρακαμπτει τον αυθεντικο χαρτη ειτε για να εκτελεσει συγκεκριμενες αλλαγες
η απλα για να τον βελτιωσει - συνηθως αυτη η βελτιωση γινεται ακομη κι αν δεν κανεις καμια αλλαγη,
δεδομενου οτι οι κατασκευαστες αναγκαζοναι να συμμορφωθουν με πολλους περιορισμους λογω νομοθεσιας.

Η δημιουργια ενος νεου χαρτη ειναι μια επωδινη ασκηση που περιλαμβανει πολλες ωρες στο δυναμομετρο και αφθονη δουλεια
αυξανοντας σταδιακα της στροφες του κινητηρα και το ανοιγμα του γκαζιου, ρυθμιζοντας την τροφοδοσια πρωτα στις
κανονικες συνθηκες ατμοσφαιρικης θερμοκρασιας και πιεσης. Διαφοροι αλγοριθμοι (θυμασαι τοτε στο σχολειο εκεινους τους
μεγαλους πινακες με αριθμους που μεταφραζονταν σε διαγραμματα και προγραμματα υπολοιστων επισης χρησιμοποιουνται για να αλλαξουν την τροφοδοσια οταν ο
κινητηρας επιταχυνει αντι να δουλευει σε σταθερες στροφες, για να αντιμετωπισουν το συνηθες ''κλοτσημα''
του ψεκασμου οταν ανοιγεις το γκαζι απο τελειως κλειστο και να γλυκανουν την αποδοση της δυναμης καθως ανοιγεις το γκαζι, ωστε να εχεις καλυτερο έλεγχο της μοτοσυκλετας.

Μια μοτοσυκλετα με σωστη τροφοδοσια καυσιμου ειναι απολαυση να την οδηγεις και η διαφορα απο τη στανταρ ρυθμιση μπορει να ειναι σαν τη μερα με τη νυχτα,
αλλα να εχει παντα υπ'οψιν οτι οι βελτιωσεις σε μια μοτοσυκλετα με αλλαγμενο χαρτη μπορει να μην ικανοποιουν ολα τα γουστα.
Η ακριβεστερη και ακαριαια αποκριση του γκαζιου που θα σου προσφερει ενα σωστα ρυθμισμενο Power comander ενδεχομενως να ειναι το ακρο αντιθετο απο τη συνηθως
νωχελικη αποκριση της στανταρ ρυθμισης. Ιδανικα, η ολη δουλεια οφειλει να γινει πανω σε ενα δυναμομετρο, απο ενα ειδικευμενο τεχνιτη και ξεχωριστα σε καθε μοτοσυκλετα,
αν και εξειδικευμενοι χαρτες για καθε μοντελο και σε αναλογους συνδιασμους τους με διαφορες εξατμισεις υπαρχουν διαθεσιμοι στο internet για ''κατεβασμα''.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ

Τα αποτελεσματα εξαρτονται απο την εργοστασιακη ρυθμιση της μοτοσυκλετας. Οι βελτιωσεις ενδεχεται να ειναι απο θεαματικες εως μετα βιας αντιληπτες, γι'αυτο ανεβασε τη μοτοσυκλετα σου σε ενα δυναμομετρο και ψαξε για σημεια που χρειαζονται βελτιωση πριν ξοδεψεις τα λεφτα σου
(Απο εδω)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Δε ξερω αν το μεμ τζετ ανήκει σε αυτο το θεμα ;
Μπορω να εχω την γνώμη σου ;
 
Top Bottom