Project: Αλλαγή χρώματος χειρολαβών συνεπιβάτη σε CBF1000FA

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Καλημέρα σε όλους.
Στέγνωσε και το χρώμα, μένει μόνο το βερνίκωμα τώρα (με ένα βερνίκι 2 συστατικών, εποξικό ίσως;, για να αντέχει). Το βερνίκωμα όμως δεν το κάνω ακόμα, γιατί άπαξ και αναμιχθούν τα συστατικά, έχω λιγότερο από 24 ώρες στη διάθεσή μου να το χρησιμοποιήσω. Και επειδή επιδιορθώνω και κάτι σκουριές στο αμάξι παράλληλα, θέλω να το κάνω μαζί, με ένα δοχείο βερνίκι. Απλά τώρα βρέχει, οπότε δεν μπορώ να βερνικώσω το αμάξι. Έχει 2 καλά χέρια αστάρι και σχεδόν 3 χέρια χρώματος, ελπίζω να κρατήσει. Θα φάει και 1, ίσως και 2 αν φτάσει, στρώσεις βερνίκι. Το χρώμα που αφαίρεσα με το χημικό σίγουρα δεν ήταν τόσες πολλές στρώσεις.

Επίσης, αφού είχε περισσέψει χρώμα και είχα και etch primer, έβαψα και εκείνα τα αλουμινένια λαμάκια που "πιάνουν" την πιάστρα πάνω στη μεταλλική βάση, γιατί δεν μου άρεσε που ήταν στο χρώμα του αλουμινίου, δεν ταίριαζε. Έχω πάρει και καινούριες βίδες και παξιμάδια, για να αντικαταστήσω τις παλιές σκουριασμένες. Δεν βρήκα το ίδιο μήκος βίδες όμως, είχε μόνο 40 χιλιοστά, που είναι μάλλον οριακό το αν φτάνουν, θα δω. Αν δεν φτάνουν, θα βάλω τις παλιές, τις έχω καθαρίσει απ' τη σκουριά, απλά δεν είναι ανοξείδωτες και θα σκουριάσουν πάλι. :( Θέλω να βρω και 8 "ταπάκια" για να κλείσω τις τρύπες που έχει η βάση να μην περνάει υγρασία. Αν δεν βρω κάτι έτοιμο, θα τις κλείσω με μαύρο Sugru. Α, έβαψα και τα παλιά αντίβαρα του τιμονιού της, που είχαν ξεβάψει και θα τα περάσω πάλι πάνω γιατί τα προτιμώ απ' τα aftermarket της R&G.



Παρόλα αυτά, εγώ είμαι ακόμα ξενερωμένος που δεν έγινε η δουλειά με τις χειρολαβές. Ήθελα πολύ να τη δω με χειρολαβές αντί για το κάγκελο.

Την καλημέρα μου, ξανά.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Καλησπέρα σας. Ελπίζω να είστε όλοι καλά.

Ολοκληρώθηκε το βάψιμο της βάσης της μπαγκαζιέρας.


Όπως είπα, περίσσεψε αρκετό χρώμα και έτσι έβαψα και τα αντίβαρα καθώς και τα λαμάκια της βάσης. Μου περίσσεψε επίσης τουλάχιστον το μισό βερνίκι, το οποίο πετάχτηκε βέβαια γιατί μετά από 24 ώρες απ' την ανάμιξη δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Οπότε όσο το είχα, έριξα 3 καλές στρώσεις στη βάση, για να αντέχει πιασίματα κτλ. Στο ταξίδι για παράδειγμα δέναμε και κάτι ιμάντες πάνω της, οπότε θα φάει κάμποσο στραπάτσο στη ζωή της, καλό είναι να είναι λίγο πιο σκληραγωγημένη. Χαχα.

Τώρα θεωρητικά έχει στεγνώσει (7 ώρες στους 20 βαθμούς κελσίου λέει στο κουτί, έχουν περάσει τουλάχιστον οι διπλάσιες απ' το τελευταίο χέρι), αλλά εγώ θα την αφήσω εκεί που είναι ακόμα μερικές μέρες και το Σάββατο θα τη συναρμολογήσω πάλι και θα την περάσω στη μηχανή. Θα ανεβάσω και καμιά φωτό όταν την έχω μοντάρει κανονικά και τέλος.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την παρέα ως τώρα. :) Πλάκα έχει να τα κάνεις αυτά, αλλά ακόμα περισσότερη άμα τα μοιράζεσαι και με κάποιον/κάποιους που γουστάρουν παρόμοια σκηνικά. :)

Καλό απόγευμα.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Και ένα τελευταίο ποστ για την ολοκλήρωση:

Τοποθετημένη και η πιάστρα monolock.

Δεν φαίνεται πολύ, αλλά έχω πλύνει και γυαλίσει και το λαστιχένιο παρέμβυσμα μεταξύ της βάσης και των πλαστικών της μηχανής, που ήταν ξεθωριασμένο και κιτρινισμένο. Δείχνει πολύ καλύτερα τώρα. Κατά την τοποθέτηση της πιάστρας χάραξα το φινίρισμα αρκετά δυστυχώς, αλλά του έριξα ένα ψέκασμα με το μαύρο χρώμα (πάνω απ' το βερνίκι βέβαια, φάουλ, ξέρω) και απλά ελπίζω να κρατήσει. Το καλό είναι ότι δεν φαίνεται γιατί είναι από κάτω.

Α, έβαλα πάνω και τα εργοστασιακά αντίβαρα, φρεσκοβαμμένα κι αυτά.


Τώρα, πόσο καιρό θα κρατήσουν όλα αυτά και πόσο θα φθαρούν με τη χρήση είναι μια καλή ερώτηση, θα το μάθουμε συν τω χρόνω.

Και κάτι άσχετο:
Παρατήρησα (μετά το πλύσιμο) ότι τα σαμάρια και το tankbag της Oxford έχουν κάνει μόνιμα σημάδια στο φινίρισμα της μηχανής. Όχι γδαρσίματα, αλλά σαν λεκέδες πάνω στο λευκό, που δεν βγήκαν με το πλύσιμο και ούτε με τρίψιμο με σπρέι σιλικόνης (που ως τώρα αφαιρούσε αποτελεσματικότατα κάθε δύσκολη βρομιά, ακόμα και στους 30 βαθ... όχι, από άλλο chat είναι αυτό). Ξενέρωμα. Φυσικά ξέρω (μάλλον) τι συνέβη, βάλε-βγάλε τα σαμάρια πάνω σε ακάθαρτες επιφάνειες, με τόση βροχή και λάσπη που φάγαμε, λογικό ήταν...
Οπότε, ειδικά μετά απ' αυτή τη διαπίστωση, ψήνομαι ακόμα περισσότερο να πάρω ένα σετ σκληρές Givi με τις βάσεις τους, ώστε να μη χειροτερεύσει αυτή η φθορά. Απλά είναι πολλά τα λεφτά και διστάζω.
Μήπως ξέρετε αν υπάρχει καμία άλλη εναλλακτική πλην της Givi που να έχει αξιοπρεπούς ποιότητας και αισθητικής λύσεις;

Καλό σαββατόβραδο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και ένα τελευταίο ποστ για την ολοκλήρωση:

Τοποθετημένη και η πιάστρα monolock.

Δεν φαίνεται πολύ, αλλά έχω πλύνει και γυαλίσει και το λαστιχένιο παρέμβυσμα μεταξύ της βάσης και των πλαστικών της μηχανής, που ήταν ξεθωριασμένο και κιτρινισμένο. Δείχνει πολύ καλύτερα τώρα. Κατά την τοποθέτηση της πιάστρας χάραξα το φινίρισμα αρκετά δυστυχώς, αλλά του έριξα ένα ψέκασμα με το μαύρο χρώμα (πάνω απ' το βερνίκι βέβαια, φάουλ, ξέρω) και απλά ελπίζω να κρατήσει. Το καλό είναι ότι δεν φαίνεται γιατί είναι από κάτω.

Α, έβαλα πάνω και τα εργοστασιακά αντίβαρα, φρεσκοβαμμένα κι αυτά.


Τώρα, πόσο καιρό θα κρατήσουν όλα αυτά και πόσο θα φθαρούν με τη χρήση είναι μια καλή ερώτηση, θα το μάθουμε συν τω χρόνω.

Και κάτι άσχετο:
Παρατήρησα (μετά το πλύσιμο) ότι τα σαμάρια και το tankbag της Oxford έχουν κάνει μόνιμα σημάδια στο φινίρισμα της μηχανής. Όχι γδαρσίματα, αλλά σαν λεκέδες πάνω στο λευκό, που δεν βγήκαν με το πλύσιμο και ούτε με τρίψιμο με σπρέι σιλικόνης (που ως τώρα αφαιρούσε αποτελεσματικότατα κάθε δύσκολη βρομιά, ακόμα και στους 30 βαθ... όχι, από άλλο chat είναι αυτό). Ξενέρωμα. Φυσικά ξέρω (μάλλον) τι συνέβη, βάλε-βγάλε τα σαμάρια πάνω σε ακάθαρτες επιφάνειες, με τόση βροχή και λάσπη που φάγαμε, λογικό ήταν...
Οπότε, ειδικά μετά απ' αυτή τη διαπίστωση, ψήνομαι ακόμα περισσότερο να πάρω ένα σετ σκληρές Givi με τις βάσεις τους, ώστε να μη χειροτερεύσει αυτή η φθορά. Απλά είναι πολλά τα λεφτά και διστάζω.
Μήπως ξέρετε αν υπάρχει καμία άλλη εναλλακτική πλην της Givi που να έχει αξιοπρεπούς ποιότητας και αισθητικής λύσεις;

Καλό σαββατόβραδο.
Καταρχήν μπράβο για το μεράκι σου!
Ως εναλλακτικές της GIVI δες τις KAPPA.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Καταρχήν μπράβο για το μεράκι σου!
Ως εναλλακτικές της GIVI δες τις KAPPA.
Ευχαριστώ πολύ Θανάση.
Μπήκα και τις είδα τις Kappa. Οι βάσεις μοιάζουν ίδιες με της Givi και χρησιμοποιούν τα ίδια ονόματα (monokey στην περίπτωσή μου). Είναι συμβατές με τις βάσεις της Givi δηλαδή; Γιατί σκέφτηκα να πάρω το σετ βάσεων της Givi σε πρώτη φάση (για πλαϊνές και μπαγκαζιέρα, είναι δύο κωδικοί) και του χρόνου κάποια στιγμή ή τέλος πάντων πριν απ' το επόμενο ταξίδι να έπαιρνα και ένα ζευγάρι πλαϊνές. Φοβάμαι ότι επειδή η CBF έχει αντικατασταθεί (αν έχω καταλάβει καλά) απ' την ΝΤ1100, σύντομα δεν θα βρίσκω βάσεις, ενώ βαλίτσες και μπαγκαζιέρα θα βρίσκω για πολύ καιρό ακόμα.

Μπορείς να βάλεις βάσεις για τα σαμάρια και να λυθεί φτηνά το πρόβλημα.
Αυτό ήταν η επόμενη σκέψη μου, να πάρω τις βάσεις για τις πλαϊνές και να τις χρησιμοποιώ ως βάσεις για τα σαμάρια, μέχρι να έρθει η ώρα να πάρω τις κανονικές βαλίτσες.
Ή υπάρχει άλλο προϊόν για αυτό το σκοπό;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υπάρχει με κανένα 50ρικο.

Αν η σκέψη είναι να αναβαθμίσεις σε βαλίτσες στα σίγουρα, κάνε αυτό με τα κάγκελα τους.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ευχαριστώ πολύ Θανάση.
Μπήκα και τις είδα τις Kappa. Οι βάσεις μοιάζουν ίδιες με της Givi και χρησιμοποιούν τα ίδια ονόματα (monokey στην περίπτωσή μου). Είναι συμβατές με τις βάσεις της Givi δηλαδή; Γιατί σκέφτηκα να πάρω το σετ βάσεων της Givi σε πρώτη φάση (για πλαϊνές και μπαγκαζιέρα, είναι δύο κωδικοί) και του χρόνου κάποια στιγμή ή τέλος πάντων πριν απ' το επόμενο ταξίδι να έπαιρνα και ένα ζευγάρι πλαϊνές. Φοβάμαι ότι επειδή η CBF έχει αντικατασταθεί (αν έχω καταλάβει καλά) απ' την ΝΤ1100, σύντομα δεν θα βρίσκω βάσεις, ενώ βαλίτσες και μπαγκαζιέρα θα βρίσκω για πολύ καιρό ακόμα.


Αυτό ήταν η επόμενη σκέψη μου, να πάρω τις βάσεις για τις πλαϊνές και να τις χρησιμοποιώ ως βάσεις για τα σαμάρια, μέχρι να έρθει η ώρα να πάρω τις κανονικές βαλίτσες.
Ή υπάρχει άλλο προϊόν για αυτό το σκοπό;
Νομίζω ότι χρησιμοποιούν τις ίδιες βάσεις στις βαλίτσες τους.
Τσέκαρε τα συστήματα monolock και monokey των εταιρειών.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Γιάννη και Θανάση, σας ευχαριστώ ξανά για τις συμβουλές και τις ιδέες.
Όντως τα συστήματα της Givi και της Kappa απ' ότι είδα είναι συμβατά (αυτά με ίδιο όνομα, προφανώς).
Νομίζω αποφάσισα σε πρώτη φάση να πάρω βάσεις και μπαγκαζιέρα και σε επόμενο στάδιο να επενδύσω στις πλαϊνές βαλίτσες.
Η μηχανούλα όταν την αγόρασα δεν ήταν σε εντελώς τέλεια κατάσταση (μηχανικά μια χαρά ήταν, αισθητικά ήταν/είναι τα θεματάκια της), αλλά θεωρώ ότι την έχω βελτιώσει σιγά-σιγά με μερικές μικρές παρεμβάσεις και ομολογώ ότι μετά το ταξίδι στην Ιταλία την έχω εκτιμήσει και συμπαθήσει ακόμα περισσότερο, οπότε δεν βλέπω λόγο να μην επενδύσω λίγο πάνω της. Είναι απολαυστικότατη στην οδήγηση και δεν έχει καν τόσα πολλά χιλιόμετρα, οπότε γιατί όχι; :) Έχει κάτι ψιλοσκουριές σε μερικά σημεία που θέλω να καθαρίσω και αν χρειαστεί να αντικαταστήσω τα σκουριασμένα κομμάτια, αλλά αυτά θα γίνουν σιγά-σιγά. Αν είχα γκαράζ με θέρμανση και καλό φωτισμό, θα τα έκανα αυτά το χειμώνα. Αλλά δεν έχω, οπότε ό,τι δουλειές γίνονται, γίνονται το καλοκαίρι, που είναι ταυτόχρονα και η περίοδος που θέλω να την κάνω μερικές βόλτες, οπότε δυσκολεύει η φάση. Θα δω πώς θα οργανωθώ, ίσως αγοράσω πολλά αερόθερμα και αρχίσω να θερμαίνω το γκαράζ το χειμώνα. :ha

Αν έβρισκα και ένα ζευγάρι χειρολαβές............. :yew: (ναι, ακόμα μου κακοφαίνεται που την πάτησα έτσι)
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Σχεδόν 2 μήνες πέρασαν απ' το τελευταίο μου post. Έριξα τρελό ψάξιμο για να βρω τις βάσεις για τις πλαϊνές βαλίτσες, με τα πολλά κατάφερα και προμηθεύτηκα όλα όσα χρειαζόμουν.
Η Givi έχει πάψει να παράγει (ακόμα και κατά παραγγελία) το PLXR208, που είναι ο κωδικός για τις βάσεις των πλαϊνών της με Monokey σύστημα για τη CBF1000 10-14. Το SR777, η βάση για τη μπαγκαζιέρα δηλαδή, που συνδυάζεται με το PLXR208 βρίσκεται πιο εύκολα. Αφού έψαξα Σουηδία, Γερμανία και Ιταλία χωρίς αποτέλεσμα, τελικά βρήκα και τα δύο μέσω Skroutz στην Ελλάδα και σε αρκετά καλή τιμή. Τις παρήγγειλα και ήρθαν χτες.
Στο ενδιάμεσο παρήγγειλα (από Ιταλία αυτή τη φορά) πλαϊνές και μπαγκαζιέρα monokey.

Χτες λοιπόν ξεκίνησα να περάσω τις βάσεις με χαρά και ενθουσιασμό, ο οποίος όμως στέρεψε σχετικά νωρίς, όταν διαπίστωσα ότι η δεξιά μεριά δεν ταιριάζει με τίποτα. Ενδεχομένως θα μπορούσα να το ζορίσω με brute force περισσότερο και να "έρθει" να κουμπώσει, αλλά δεν με τρελαίνει αυτή η ιδέα, γιατί θα σημαίνει ότι πέρα απ' τα φορτία για τα οποία είναι σχεδιασμένο, θα έχει και μόνιμη εγκάρσια φόρτιση στη βίδα που μπορεί ενδεχομένως να την κάνει να κόψει. Δοκίμασα τα πάντα, να κουμπώσω με άλλη σειρά, να κουμπώσω πρώτα και μετά να βιδώσω το στήριγμα, μέχρι που ξεβίδωσα όλο το πλαϊνό (εκεί που βιδώνουν τα μαρσιπιέ και η εξάτμηση) απ' το σημείο πρόσδεσής του στο μοτέρ, βίδωσα το στήριγμα και δοκίμασα να βιδώσω μετά το πλαϊνό πάνω στο μοτέρ, μήπως έρθει κάπως πιο εύκολα, αλλά όχι, ζορίζει πάρα πολύ. Τελικά έβγαλα το στήριγμα από εκείνο το σημείο εντελώς και θα βρω ένα μηχανουργείο να μεγαλώσω λίγο την τρύπα ώστε να μπορεί να βιδώσει σε λίγο διαφορετική θέση. 5-6 mm διαφορά έχει, δεν είναι τόσο πολύ, αλλά ήταν αρκετά για να μου γ@μnσ€ι τη διάθεση σήμερα. Πολύ ξενέρωμα με τη Givi. Τους έστειλα και mail, αν και δεν πιστεύω ότι θα απαντήσουν, Ιταλοί γαρ.


In any case, έχω χρόνο μέχρι την άνοιξη του 2023 να βρω μια σωστή μηχανικά λύση στο ζητηματάκι αυτό (και φυσικά αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα και έχει έτοιμη λύση, πολύ ευχαρίστως την ακούω).

Εν τω μεταξύ, κούμπωσα τις βαλίτσες (τα τρία σημεία πρόσδεσης κρατάνε αρκετά καλά για μια άδεια βαλίτσα, βασικά πιστεύω ότι άνετα την κρατάνε και γεμάτη, αλλά οκ) και έβγαλα μερικές φωτό για τον έρωτα:


Πολύ ογκώδης έχει γίνει, αλλά τι να κάνουμε; Δεν θα χωνόμαστε ανάμεσα στ' αμάξια στην κίνηση. :)

Καλό σαββατόβραδο. :)
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Σχεδόν 2 μήνες πέρασαν απ' το τελευταίο μου post. Έριξα τρελό ψάξιμο για να βρω τις βάσεις για τις πλαϊνές βαλίτσες, με τα πολλά κατάφερα και προμηθεύτηκα όλα όσα χρειαζόμουν.
Η Givi έχει πάψει να παράγει (ακόμα και κατά παραγγελία) το PLXR208, που είναι ο κωδικός για τις βάσεις των πλαϊνών της με Monokey σύστημα για τη CBF1000 10-14. Το SR777, η βάση για τη μπαγκαζιέρα δηλαδή, που συνδυάζεται με το PLXR208 βρίσκεται πιο εύκολα. Αφού έψαξα Σουηδία, Γερμανία και Ιταλία χωρίς αποτέλεσμα, τελικά βρήκα και τα δύο μέσω Skroutz στην Ελλάδα και σε αρκετά καλή τιμή. Τις παρήγγειλα και ήρθαν χτες.
Στο ενδιάμεσο παρήγγειλα (από Ιταλία αυτή τη φορά) πλαϊνές και μπαγκαζιέρα monokey.

Χτες λοιπόν ξεκίνησα να περάσω τις βάσεις με χαρά και ενθουσιασμό, ο οποίος όμως στέρεψε σχετικά νωρίς, όταν διαπίστωσα ότι η δεξιά μεριά δεν ταιριάζει με τίποτα. Ενδεχομένως θα μπορούσα να το ζορίσω με brute force περισσότερο και να "έρθει" να κουμπώσει, αλλά δεν με τρελαίνει αυτή η ιδέα, γιατί θα σημαίνει ότι πέρα απ' τα φορτία για τα οποία είναι σχεδιασμένο, θα έχει και μόνιμη εγκάρσια φόρτιση στη βίδα που μπορεί ενδεχομένως να την κάνει να κόψει. Δοκίμασα τα πάντα, να κουμπώσω με άλλη σειρά, να κουμπώσω πρώτα και μετά να βιδώσω το στήριγμα, μέχρι που ξεβίδωσα όλο το πλαϊνό (εκεί που βιδώνουν τα μαρσιπιέ και η εξάτμηση) απ' το σημείο πρόσδεσής του στο μοτέρ, βίδωσα το στήριγμα και δοκίμασα να βιδώσω μετά το πλαϊνό πάνω στο μοτέρ, μήπως έρθει κάπως πιο εύκολα, αλλά όχι, ζορίζει πάρα πολύ. Τελικά έβγαλα το στήριγμα από εκείνο το σημείο εντελώς και θα βρω ένα μηχανουργείο να μεγαλώσω λίγο την τρύπα ώστε να μπορεί να βιδώσει σε λίγο διαφορετική θέση. 5-6 mm διαφορά έχει, δεν είναι τόσο πολύ, αλλά ήταν αρκετά για να μου γ@μnσ€ι τη διάθεση σήμερα. Πολύ ξενέρωμα με τη Givi. Τους έστειλα και mail, αν και δεν πιστεύω ότι θα απαντήσουν, Ιταλοί γαρ.


In any case, έχω χρόνο μέχρι την άνοιξη του 2023 να βρω μια σωστή μηχανικά λύση στο ζητηματάκι αυτό (και φυσικά αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα και έχει έτοιμη λύση, πολύ ευχαρίστως την ακούω).

Εν τω μεταξύ, κούμπωσα τις βαλίτσες (τα τρία σημεία πρόσδεσης κρατάνε αρκετά καλά για μια άδεια βαλίτσα, βασικά πιστεύω ότι άνετα την κρατάνε και γεμάτη, αλλά οκ) και έβγαλα μερικές φωτό για τον έρωτα:


Πολύ ογκώδης έχει γίνει, αλλά τι να κάνουμε; Δεν θα χωνόμαστε ανάμεσα στ' αμάξια στην κίνηση. :)

Καλό σαββατόβραδο. :)
Με το βελακι στο πρασινο χαρτι τι δειχνεις?
Μπορεις να κυκλωσεις στις φωτο που ειναι αυτα τα 5-6mm?
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Καλημέρα! :)
Ναι, σορρυ, μάι μπαντ, δεν ήμουν αρκετά περιγραφικός με τις φωτογραφίες. Παρακάτω έκανα ένα λίγο καλύτερο κολάζ:


Η φωτό 1 δείχνει τοποθετημένο και στη θέση του (δεν κουνάει από εκεί, είναι πιασμένο σε 2 εντελώς σταθερά σημεία, ένα πάνω στη μηχανή που πιάνει στο υποπλαίσιο και ένα στη βάση της μπαγκαζιέρας που επίσης είναι fixed, δεν κουνάει ούτε χιλιοστό, συν ένα τρίτο εκεί που ενώνεται με την αριστερή μεριά πίσω απ' τη βάση της πινακίδας) το rack της βαλίτσας. Αυτό που έχω κυκλώσει στη φωτό 1 είναι το quick release bolt, που πρέπει να έρθει και να μπει στην τρύπα που έχω κυκλώσει στη φωτογραφία 2, όπως σχηματικά με το βελάκι δείχνω στη φωτογραφία 3. Αυτά τα δύο λοιπόν δεν έρχονται στη θέση τους, όπως ήρθαν τέλεια στην αριστερή μεριά (φωτό 4) χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Αυτό που δείχνω στη φωτογραφία με το πράσινο post-it είναι ακριβώς το στήριγμα που φαίνεται στη φωτογραφία 2. Το βελάκι δείχνει το σπάσιμο που κάνει και που επίσης "βρίσκει" στην πίσω μεριά του μαύρου μεταλλικού κομματιού της μηχανής στο οποίο πιάνει η εξάτμιση. Αυτό είναι ένα επιπλέον πρόβλημα, γιατί όταν μεγαλώσω την τρύπα που βρίσκεται στα δεξιά του βέλους, που είναι η τρύπα απ' την οποία θα περάσει η βίδα που κρατάει και την εξάτμιση, θα βρίσκει εκείνο το γώνιασμα και θα δημιουργεί απόσταση απ' το σίδερο στο οποίο έχει βιδωθεί. Αυτό θα το λύσω με μία μακρύτερη βίδα που θα πρέπει να βρω να αγοράσω από κάπου στη σωστή διατομή και σπείρωμα και μετά πρέπει να βρω μια χοντρή ροδέλα για να βάλω να καλύψω το κενό.

Αυτό, ή στο υγρό μου όνειρο απαντάει η Givi και λέει "Μας συγχωρείτε, είναι γνωστό πρόβλημα, έχουμε ξανασχεδιάσει το κομμάτι στο σημείο εκείνο, πείτε μας τη διεύθυνσή σας να σας το στείλουμε δωρεάν".
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλημέρα! :)
Ναι, σορρυ, μάι μπαντ, δεν ήμουν αρκετά περιγραφικός με τις φωτογραφίες. Παρακάτω έκανα ένα λίγο καλύτερο κολάζ:


Η φωτό 1 δείχνει τοποθετημένο και στη θέση του (δεν κουνάει από εκεί, είναι πιασμένο σε 2 εντελώς σταθερά σημεία, ένα πάνω στη μηχανή που πιάνει στο υποπλαίσιο και ένα στη βάση της μπαγκαζιέρας που επίσης είναι fixed, δεν κουνάει ούτε χιλιοστό, συν ένα τρίτο εκεί που ενώνεται με την αριστερή μεριά πίσω απ' τη βάση της πινακίδας) το rack της βαλίτσας. Αυτό που έχω κυκλώσει στη φωτό 1 είναι το quick release bolt, που πρέπει να έρθει και να μπει στην τρύπα που έχω κυκλώσει στη φωτογραφία 2, όπως σχηματικά με το βελάκι δείχνω στη φωτογραφία 3. Αυτά τα δύο λοιπόν δεν έρχονται στη θέση τους, όπως ήρθαν τέλεια στην αριστερή μεριά (φωτό 4) χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Αυτό που δείχνω στη φωτογραφία με το πράσινο post-it είναι ακριβώς το στήριγμα που φαίνεται στη φωτογραφία 2. Το βελάκι δείχνει το σπάσιμο που κάνει και που επίσης "βρίσκει" στην πίσω μεριά του μαύρου μεταλλικού κομματιού της μηχανής στο οποίο πιάνει η εξάτμιση. Αυτό είναι ένα επιπλέον πρόβλημα, γιατί όταν μεγαλώσω την τρύπα που βρίσκεται στα δεξιά του βέλους, που είναι η τρύπα απ' την οποία θα περάσει η βίδα που κρατάει και την εξάτμιση, θα βρίσκει εκείνο το γώνιασμα και θα δημιουργεί απόσταση απ' το σίδερο στο οποίο έχει βιδωθεί. Αυτό θα το λύσω με μία μακρύτερη βίδα που θα πρέπει να βρω να αγοράσω από κάπου στη σωστή διατομή και σπείρωμα και μετά πρέπει να βρω μια χοντρή ροδέλα για να βάλω να καλύψω το κενό.

Αυτό, ή στο υγρό μου όνειρο απαντάει η Givi και λέει "Μας συγχωρείτε, είναι γνωστό πρόβλημα, έχουμε ξανασχεδιάσει το κομμάτι στο σημείο εκείνο, πείτε μας τη διεύθυνσή σας να σας το στείλουμε δωρεάν".
Εαν δεν βιδωσεις την αριστερη βαση πρωτα, μηπως ειναι πιο ευκολο?
Ή δεν επηρεαζει?
Συνηθως οπου κανει λαθη η givi ειναι σε λαθος μηκη βιδων ή κατι τετοια.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Είναι εντελώς ανεξάρτητες οι 2 μεριές. Στο τέλος συνδέονται κάτω από τη σέλα προφανώς, αλλά κατά τη συναρμολόγηση είναι ανεξάρτητες. Όταν τις περνούσα προφανώς άφησα το κάτω από τη σέλα για το τέλος.
Αν κουμπώσει πρώτα το σημείο στην εξάτμιση, δεν κουμπώνει κανένα απ' τα άλλα τρία σωστά.

Αν δεν έχει κάνει λάθος η Givi, τότε το έχει κάνει η Honda. :cool: Και παραπάνω από μία φορά: -> Givi Monokey racks - CBF1000 - General Discussion

Η άλλη εναλλακτική είναι ότι η μηχανή μου έχει πέσει στα χέρια κάποιου προηγούμενου ιδιοκτήτη και κάτι έχει στραβώσει, χωρίς αυτό το "κάτι" να επηρεάζει την οδήγησή της. Αλλά δεν βλέπω σημάδια από κάτι τέτοιο.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Καλησπέρα. Ένα update για το συγκεκριμένο, για όποιον είναι περίεργος ως προς το τι συνέβη.
Η Givi απάντησε και η απάντησή τους δείχνει ότι δεν έχουν καν εικόνα του πώς είναι τα προϊόντα τους. Παρότι συμπεριέλαβα φωτογραφίες που δείχνουν το quick release (και παρότι θα έπρεπε να ξέρουν πώς είναι το προϊόν τους), μου απάντησαν το ίδιο που έγραψε και ο Λευτέρης παραπάνω, χωρίς όμως να ξέρει για το quick release κούμπωμα ο άνθρωπος. Το θέμα είναι πρώτον ότι αυτό δεν γίνεται και δεύτερον, όταν κατάφερα να το κουμπώσω με γερό τράβηγμα ενώ ο μηχανικός μου περνούσε τη βίδα (4 χέρια δηλαδή, 2 δεν έφταναν για να γίνει αυτό) το κούμπωμα τρώει τέτοιο ζόρι που αφενός δεν δουλεύει (δεν μπορείς να το ξεκουμπώσεις με τόση τάση που έχει) και αφετέρου η εικόνα που έδινε τοποθετημένο με έκανε να ιδρώσω μέσα σε 5 δευτερόλεπτα και φυσικά αμέσως το ξεβιδώσαμε και το κατεβάσαμε. Ήταν εντελώς παραμορφωμένο και δεν υπήρχε περίπτωση να κρατήσει, κάτι θα χαλούσε.

Τελικά αυτό που έγινε ήταν να μεγαλώσει η τρύπα στο στήριγμα με αποτέλεσμα να κερδίσουμε το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς στην απόσταση και να "έρθει" κάπως. Δεν είναι τέλειο, ακόμα θέλει λίγο ζόρισμα για να έρθει στη θέση του, αλλά τουλάχιστον κουμπώνει και ξεκουμπώνει κανονικά, έστω κι αν θέλει αρκετά περισσότερη προσπάθεια απ' ότι η άλλη μεριά. Οπότε αποφάσισα ότι θα το έχω ξεκούμπωτο εκείνο το σημείο και θα το κουμπώνω μόνο όταν χρειάζεται να βάλω πάνω τις βαλίτσες για κάποιο ταξίδι. Γιατί δεν μεγάλωνα την τρύπα περισσότερο, θα ρωτήσετε; Γιατί ο Fredrik είχε μόνο ένα τέτοιο κωνικό τρυπάνι που έκανε τη στρογγυλή τρύπα απλά μεγαλύτερη και ήδη είχαμε φτάσει πολύ κοντά στο όριο του υλικού, λίγα mm έχουν μείνει μόνο. Εγώ θα ήθελα να τη μεγαλώσω προς μία κατεύθυνση, χωρίς να είναι πλέον στρογγυλή. Αλλά ντράπηκα να του πω να το κάνει αλλιώς, δεν μου παίρνει και λεφτά γι' αυτές τις δουλειές, οπότε κώλωσα.

Η Givi βέβαια μου είπε ότι αν δεν τα καταφέρω, προτείνει να το γυρίσω πίσω στο κατάστημα απ' το οποίο το αγόρασα και να ζητήσω αλλαγή εντός εγγύησης. Το οποίο και θα έκανα, εάν δεν το είχα αγοράσει απ' την Αθήνα και δεν βρισκόμουν στη Σουηδία. Αλλά τώρα...... πολύ δύσκολο όλο αυτό.

Αυτά τα νέα φίλοι και φίλες. Εάν έχετε κάποιο σχόλιο, πολύ ευχαρίστως να το ακούσω. Κυρίως αν βλέπετε κάποιο παράγοντα μέσα στα παραπάνω που μπορεί να οδηγήσει σε αστοχία της βάσης.

Ευχαριστώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom