Qatar 2015
Μπορεί να φταίει ότι είναι ο πρώτος αγώνας της χρονιάς και τον κάνει
να μοιάζει σαν την πρώτη εφηβική σεξουαλική εμπειρία.
Μπορεί να φταίνε τα φώτα των προβολέων που κάνουν τα χρώματα
των μοτοσικλετών να λαμπυρίζουν ενώ ταυτόχρονα κρύβουν τις ατέλειες
όπως ακριβώς στα κλαμπ που όλα γύρω φαίνονται όμορφα.
Το Qatar είναι ο χλιδάτος αγώνας της χρονιάς σχεδόν παραμυθένιος,
βλέπεις μόνο αυτό που πρέπει να δεις....
Ο πρώτος αγώνας του 2015 θα μείνει στην ιστορία για πολλούς λόγους
αλλά ο κυριότερος είναι ο τρόπος με τον οποίο πέτυχε να νικήσει ο
Valentino Rossi και μάλιστα κόντρα σε κάθε πρόβλεψη που ήθελε
μερικά πράγματα να είναι ανίκητα τη δεδομένη στιγμή.
Αρκεί μόνο να πούμε ότι ο Dovi με τον Valentino στο τέλος άλλαξαν
μεταξύ τους την πρωτοπορία 9 (εννέα) φορές!!!
Ο περσινός πρωταθλητής Marquez φαινόταν ότι θα κάνει περίπατο,
μάλιστα πέτυχε ρεκόρ τελικής ταχύτητας 350,5χλμ αλλά δεν έφτανε
αυτό, έκανε ένα λάθος στην αρχή και έμεινε πίσω όμως και πάλι σε
καμιά περίπτωση δεν θα μπορούσε να είναι στο βάθρο αυτού του
αγώνα,δεν είχε την ταχύτητα αλλά ούτε και τον ρυθμό, έκανε τον 5ο
ταχύτερο γύρο του αγώνα και αυτή τη θέση τελικά πήρε!
Σε αυτόν τον αγώνα η απόλυτη ταχύτητα του καθ΄ ενός έδειχνε και την
θέση του εκτός από τον Lorenzo που τερμάτισε 4ος ενώ ήταν ο
δεύτερος ταχύτερος!
(είχε δυσκολία εξ αιτίας προβλήματος με το κράνος του στο τέλος)
Tα Ducati όλοι περιμέναμε ότι θα παλέψουν με τον Marquez καθώς
είχαν δείξει απίστευτη βελτίωση και όχι μόνο τα εργοστασιακά GP15
αλλά και τα δορυφορικά GP14.3
Τελικά επαλήθευσαν τα προγνωστικά με τρόπο απίστευτο, γιατί όχι
μόνο ανέβηκαν και τα δυο εργοστασιακά στο βάθρο,όχι μόνο άντεξαν
μέχρι το τέλος τα ελαστικά τους αλλά βελτίωσαν το ρυθμό τους σε
σχέση με πέρσι (που επίσης είχαν βελτιωθεί) κατά 0,8sec!!!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ,πήγαν 17sec πιο γρήγορα από τον εαυτό τους και
έφτασαν μια ανάσα από την νίκη σε έναν αγώνα που πήγε εξ αιτίας
τους γρηγορότερα κατά 5sec από πέρσι όντας ο ταχύτερος που έχει
γίνει στο Qatar ποτέ!!
Ο αγώνας ξεκίνησε με φοβερή δύναμη,οι 10 πρώτοι σχεδόν γύριζαν
ήδη από την αρχή στο 1:55 ψηλό η 1:56 μηδέν,άρα δεν "έκοβε"
κανένας κανέναν,από τους 4fantastic μόνο ο Lorenzo διεσώθη,οι
υπόλοιποι έμπλεξαν και βρεθήκαν γύρω από την 10η θέση ανάμεσα
σε πολύ κόσμο ο οποίος "κόσμος" πήγαινε πολύ γρήγορα!
Δεν υπάρχει δικαιολογία λοιπόν,ήταν μια καθαρή,δυνατή μάχη από
την αρχή μέχρι το τέλος χωρίς τις ατυχίες που είχαν κάποιοι οδηγοί
πέρσι..
Τα Yamaha ήταν τα ταχύτερα (σε ρυθμό) ενώ ακόμη και το σάββατο
κανείς δεν θα έπαιζε τα λεφτά του σε αυτά,ο Rossi πέτυχε την 13η
καλύτερη τελική ταχύτητα μόλις, και ο Lorenzo ακόμα χειρότερη (18η)
ΟΛΑ τα Honda και τα Ducati ακόμα και τα δορυφορικά Yamaha
"έτρεχαν" περισσότερο!
Είχα γράψει περιπαικτικά για τα Yamaha σε σχόλιο βάση την εικόνα
τους στις δοκιμές:
" Θα δούμε ωραία μάχη Lorenzo-Rossi-Aleix Espargaro
για την 10η θέση"
emoticon smile
Δίδαγμα:1
Η τελική ταχύτητα είναι βοήθεια αλλά δεν κερδίζεις με αυτήν αγώνες!
Δίδαγμα:2
Η θέση σου στην εκκίνηση είναι βοήθεια αλλά δεν αρκεί στο τέλος!
(στον τερματισμό θα έχει μετρήσει πάντα πόσο γρήγορος είσαι
στον αγώνα,η προετοιμασία και η συγκέντρωση και όχι η
ταχύτητα στις δοκιμές)
Δίδαγμα:3
Δεν υπάρχουν σε αυτό το επίπεδο οδηγοί Α΄και Β΄ διαλογής αλλά
οδηγοί φορμαρισμένοι και πάνω σε μοτοσικλέτες καλών ομάδων
η....όχι!
(εξαιρείται ο Rossi ,αν υπάρξουν κι άλλοι θα φανεί με τα χρόνια)
Δίδαγμα:4
Δεν υπάρχουν ηλικιακά ταμπού δεν φθίνει υποχρεωτικά η απόδοση
με τα χρόνια,το σπορ είναι κυρίως εγκεφαλικό!
Δίδαγμα:5
Οι μάχες που έχουν μείνει στην ιστορία έχουν πάντα πρωταγωνιστή
τον Valentino και......κάποιον άλλον!
Αναλυσεις αγωνων Motogp