QJMotor SRK1000RR: Κινέζικο Superbike με ιταλική καρδιά θα μπει σε παραγωγή!

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Από το motorcyclenews.com

Η μετάφραση με τη βοήθεια του google translate.



Είναι μόνο θέμα χρόνου η ταχέως αναπτυσσόμενη βιομηχανία μοτοσικλετών της Κίνας να δημιουργήσει μια παγκόσμιας κλάσης superbike.Η QJMotor θα βρεθεί σε κορυφαία θέση συνεργαζόμενη με την MV Agusta για να δημιουργήσει το SRK1000RR.

Αν και δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί επίσημα, η ύπαρξη της μοτοσυκλέτας έχει επιβεβαιωθεί στις συναντήσεις των αντιπροσώπων της QJMotor, με προγραμματισμένο ντεμπούτο στα τέλη του 2023.Η παραγωγή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Η QJMotor - μια αδελφή εταιρεία της Benelli καθώς και οι δύο ανήκουν στον Όμιλο Qianjiang - έχει εγκρίνει τον τύπο του SRK στην Κίνα, με έγγραφα που περιλαμβάνουν προδιαγραφές και μια εικόνα της τελικής μοτοσυκλέτας.



Η αρχική έμπνευση της μοτοσυκλέτας μπορεί να εντοπιστεί στον Σεπτέμβριο του 2020, όταν η Qianjiang παρουσίασε τα σχέδια για μια τετρακύλινδρη superbike Benelli. Ήταν σαφές ότι ο κινητήρας ήταν της MV Agusta, η οποία υπέγραψε ταυτόχρονα συμφωνία διανομής για την Κίνα με την Qianjiang.

Η σύνδεση αποκρυσταλλώθηκε περαιτέρω το 2021 όταν η MV παρουσίασε το πρωτότυπο για το προγραμματισμένο δικύλινδρο Adventure 554cc Lucky Explorer 5.5. Κάτω από το αμάξωμα MV, το Lucky Explorer έφερε κινητήρα και πλαίσιο Qianjiang, κοινό με τα Benelli TRK502 και το QJMotor SRT550.

Το νέο superbike είναι κατι αντίστοιχο.Με αμάξωμα σχεδιασμένο από QJ να κάθεται πάνω από ένα πλαίσιο και κινητήρα που βασίζεται στο Varese και όχι στο Zhejiang. Ακόμη και μια πρόχειρη ματιά αποκαλύπτει ότι το ψαλίδι μονής όψης και το υβριδικό πλαίσιο – διαφόρων κραμάτων κι εν μερει χάλυβα – είναι άμεσα δανεισμένα από το MV Agusta Brutale 1000 RS.



Όμως η MV Agusta δεν χαρίζει το στολίδι της με τη μορφή του τετρακύλινδρου 205 ίππων Brutale 1000, 998 κ.εκ. Αντίθετα, το SRK1000RR έχει μια έκδοση 921 cc του τετρακύλινδρου της MV, αποδίδοντας σημαντικά λιγότερη ισχύ.Η έγκριση τύπου δείχνει 125 ίππους, ενώ οι πληροφορίες αντιπροσώπου της QJMotor ισχυρίζονται 127 ίππους στις 10.500 rpm και 70 lb.ft ροπής στις 8100rpm.

Αν αυτό το νούμερο των 921cc είναι οικείο, είναι επειδή η MV πείραξε τον κινητήρα της ίδιας χωρητικότητας στο ρετρό 921 S concept που παρουσιάστηκε πέρυσι, το οποίο θα φτάσει στην παραγωγή το 2024 μαζί με ένα μοντέλο 921 GT.

Είναι πιθανό η QJMotor να είναι υπεύθυνη για την κατασκευή των κινητήρων για τα 921 S και GT και να της επιτραπεί να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα στη δική της μοτοσυκλέτα σε αντάλλαγμα. Η CFMoto έχει παρόμοια συμφωνία με την KTM.

Για περισσότερες λεπτομέρειες..

 
Top Bottom