Quiz...ευχαριστο & δυνατο...

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οχι GSA τώρα λέμεεεεεε....
Πρώτα να πάρει το 1190. Κι αμα δεν, τότε GSA ;)
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
@allen Θανάση, επέτρεψε μου να σου πω την άποψη μου μιας και ήμουν κάτοχος 1200GSΑ, F800GS, 1290SA και 1190R (με αυτή τη σειρά).
Βασικά πούλησα το 1190R την προηγούμενη εβδομάδα και τώρα είμαι χωρίς μηχανή. Ο λόγος είναι ότι δεν πρόκειται να την οδηγήσω για αυτή τη σεζόν και μάλλον ούτε του χρόνου.
Τα ετήσια έξοδα (2000 ευρώ για ασφάλεια, πάρκινγκ και απλό σέρβις) με ώθησαν στη πώληση.

Πάμε όμως στην ουσία σε αυτό που ρωτάς:
Είχα ολοκαίνουργια 1200GSA του 2009 (με μονό εκκεντροφόρο). Την πούλησα μετά από 4 χρόνια κτήσης γιατί ήμουν μόλις 32 χρονών και έκανα τεστ ράϊντ το 1190 όταν βγήκε το 2013.
Εκεί κατάλαβα ότι το 1200GSA δεν μου κάνει... Ήθελα γκάζι και την αίσθηση της ελαφριάς μοτοσυκλέτας.
Έμεινα χωρίς μηχανή για 1 χρόνο και μετά πήρα το F800GS. Μέγα λάθος... Τη σύγκρινα όλη την ώρα ανεπαίσθητα με το 1200GSA και το 1190 που το έκανα συχνά πυκνά τεστ ράϊντ (σε κάποια φάση το είχα μια ολόκληρη ημέρα). Το 800GS ήταν μια μηχανή που απλά την οδηγούσες να πας στον προορισμό σου, καμία συγκίνηση. Αναρτήσεις χάλια (συγκριτικά με 1200GS & 1190) και φρένα μέτρια.
Κάλυψη από αέρα χάλια... Είχα τρομερούς πονοκεφάλους από τους στροβιλισμούς, ο αυχένας μου δούλευε υπερωρίες...

Μετά πήρα το άσπρο 1290SA με το μεγάλο ντεπόζιτο. Βαθιές συγκινήσεις! Τρομερές αναρτήσεις, φρένα, κάλυψη από αέρα και φανταστικό μοτέρ! Τρελή δύναμη παντού!
Αυτή η μηχανή είναι για πανευρωπαϊκά ταξίδια με πέρασμα οπωσδήποτε από Γερμανική autobahn! Βοηθούσε και ο 19ης μπροστινός τροχός (σε σχέση με το F800GS και το 1190R που απέκτησα μετά).
Τη κράτησα για 2 σεζόν και την έδωσα για λόγους αξιοπιστίας. Είχα μικρά θεματάκια που η ΚΤΜ Σουηδίας δεν με βοηθούσε να λυθούν οπότε την έκανα ανταλλαγή με 1190R του 2016! Έμπαινα και περισσότερο χώμα, οπότε η αλλαγή μου φαινόταν φυσιολογική.

Το 1190R το πήρα φουλ τούμπανο από εξοπλισμό (εκτός από βαλίτσες, οι οποίες δεν με απασχολούσαν γιατί δεν θα πήγαινα δικάβαλος ταξίδι για τα αρκετά επόμενα χρόνια).
Δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα και δεν έδειχνε κανένα ψεγάδι. Νομίζω πως ευθύνεται το γεγονός ότι ήταν το τελευταίο έτος παραγωγής και όλα τα θεματάκια είχαν λυθεί.
Έχει φανταστικό μοτέρ, αναρτήσεις και φρένα! Η κάλυψη από τον αέρα δεν μπορεί να συγκριθεί με το 1200GSA ούτε κ με το 1290SA. Από το F800GS αρκετά καλύτερο πάντως σε αυτόν τον τομέα.
Αν και έχει 21" μπροστινό τροχό στρίβει φανταστικά και ταξίδι εθνική πάει συνεχόμενα 140 ΚΜ/ώρα χωρίς πρόβλημα και χωρίς ίχνος κουνήματος του μπροστινού. Είχα βάλει έξτρα άφτερ μάρκετ σταμπιλάϊζερ αν και με το μαμά τα πήγαινε περίφημα. Απλά με το άφτερ μάρκετ δεν πέρναγαν στα χέρια τρανταγμοί να το πω έτσι απλά, εξαφανιζόταν κάθε είδος κοσκινήσματος. Στο χώμα το άφτερ μάρκετ σταμπιλάϊζερ έκανε μεγάλη διαφορά και αισθητή την παρουσία του.

Με το φουλ εξοπλισμένο 1190R κατάλαβα το εξής: ότι όλα τα έξτρας είναι άχρηστα... Δεν χρειάζεσαι ούτε έξτρα πάνω κάγκελα που προσθέτουν βάρος (η μαμά έχει μελετήσει τι χρειάζεται και το έχει βάλει), ούτε έξτρα προστατευτικό αλυσίδας, κτλ. κτλ. Όλα αυτά είναι ωραία στο μάτι.
Αυτό που χρειάζεται είναι τα θερμαινόμενα γκριπς και ίσως μια εξάτμιση και το σταμπιλάϊζερ.

Επειδή σκέφτομαι ήδη την επόμενη μοτοσυκλέτα, αυτή τη στιγμή σκέφτομαι το 1200GSA με τον διπλό εκκεντροφόρο. Μοντέλο 2012 και ακόμη καλύτερα 2013 (όπου ήταν και το τελευταίο).
Εδω πάνω στη Σουηδία έχει αρκετά απλά θέλει υπομονή να βρεθεί κάτι καλό. Βέβαια σε 2-3 χρόνια που σκέφτομαι να αγοράσω μπορεί να αλλάξω άποψη, αλλά αυτή τη στιγμή εκεί καταλήγω.
(τα καινούργια υγρόψυκτα GS δεν με συγκινούν οπτικά)

Τα ΚΤΜ είναι ωραία και δυνατά, έχουν εξαλείψει και προβλήματα, δεν είναι όπως πριν μια δεκαετία, αλλά θέλουν συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης: να οδηγάς στη τσίτα.
Έπιανα τον εαυτό μου αρκετές φορές να κάνω καγκουριές με το ΚΤΜ. Αυτή η μηχανή σε "αναγκάζει" να την πας γρήγορα.

Και κάτι τελευταίο αλλά σημαντικό: αν ζούσα Ελλάδα δεν θα έπαιρνα το 1190 / 1290 μόνο και μόνο λόγω της ζέστης που βγαίνει από τον πίσω κύλινδρο.
Με KLIM παντελόνι δεν την καταλάβαινα τη ζέστη, αλλά 2 φορές που φόρεσα τζιν παντελόνι για μικρή απόσταση και εξωτερική θερμοκρασία 25 βαθμούς άρχισε να γίνεται αφόρητη. Δεν θα μπορούσα να το διαχειριστώ με την Ελληνική καλοκαιρινή ζέστη.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Επειδή και εγώ έχω περάσει από όλες τις φάσεις και μοτοσυκλέτες επίσης θα πω το εξής : Θανάση είναι εντελώς διαφορετικά τα δύο μηχανάκια και πιστεύω το έχεις καταλάβει. Το gs ίσως σου ταιριάζει πιο πολύ για την φάση που το θες τώρα ( ταξιδάκια μετα της συζήγου) και 5 βόλτες στο βουνο θα τις κάνεις απλά πιο ήρεμα θεωρώ . Το 1190 σκέφτομαι να το δώσω και εγώ να σου πω την αλήθεια για τα μάτια ενός 4τροχου αυτή τη στιγμή και όταν έρθει η ώρα για να αγοράσω ξανά μηχανάκι θα το σκεφτώ αρκετά καθώς το θέλω μόνο για άσφαλτο πλέον. για το βουνό έχω την οπλάρα το 640
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Sprider εχουμε ακριβως την ιδια σκεψη ,σε ευχαριστω παρα πολυ για τα λεγομενα σου (βοηθεια μεγαλη), ειχα την ιδια σειρα μοτοσυκλετων (εκτος απο το sadv1290) και το 990 το εδωσα επειδη με κουραζε η φασαρια και το δικτυο της κτμ (αν και δεν ειχα παραπονο απο το μαγαζι που πηγαινα) επισης μου ειπαν κατοχοι 1190r για στραβες ζαντες συνεχεια ,μιζες οι οποιες για να λυθουν θελει να κατεβει ο κινητηρας, και ειμαι ηλιακα μεγαλος για αυτα ! Αλλα γουσταρω οδηγηση κτμ !

Στάλθηκε από το BV6000S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Sprider εχουμε ακριβως την ιδια σκεψη ,σε ευχαριστω παρα πολυ για τα λεγομενα σου (βοηθεια μεγαλη), ειχα την ιδια σειρα μοτοσυκλετων (εκτος απο το sadv1290) και το 990 το εδωσα επειδη με κουραζε η φασαρια και το δικτυο της κτμ (αν και δεν ειχα παραπονο απο το μαγαζι που πηγαινα) επισης μου ειπαν κατοχοι 1190r για στραβες ζαντες συνεχεια ,μιζες οι οποιες για να λυθουν θελει να κατεβει ο κινητηρας, και ειμαι ηλιακα μεγαλος για αυτα ! Αλλα γουσταρω οδηγηση κτμ !
Αν βρεις 1190R μοντέλο 2016 τότε δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με στραβές ζάντες, μίζες κτλ που σου έχουν πει. Τα έχουν αλλάξει στο '16 μοντέλο (τις μίζες νωρίτερα, νομίζω 2015).
Απλά είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί μοντέλο 2016 γιατί είναι τελειοποιημένα από προηγούμενες αστοχίες και ατέλιες και οι κάτοιχοι τους το γνωρίζουν. Θα γίνει κλασικό κομμάτι όπως τα 990!

Είχα σκοπό να το κρατήσω αρκετά χρόνια, αλλά τα υψηλά λειτουργικά έξοδα και η έλλειψη χρόνου λόγω 2 μωρών με ώθησαν στην πώληση.
Είναι καταπληκτική μοτοσυκλέτα, απλά αν επέλεγα τώρα πάλι από την αρχή θα διάλεγα 1200GS με διπλό εκκεντροφόρο. Τουλάχιστον για το δικό μου στυλ οδήγησης και χρήση που κάνω (αρκετές ώρες οδήγησης σε εθνική για να εξερευνήσω νέα μέρη. Όπως και καλύτερη κάλυψη από βροχή, μιας και εδω πάνω είναι στανταρ ότι θα πετύχεις βροχή σε 2ήμερη/3ήμερη απόδραση)

Απλά με αυτά που αναφέρεις νομίζω πως θα χαρείς με το 1190 αλλά μετά από κάποιο διάστημα θα ξανακάνεις αλλαγή σε 1200GS.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Το 1190 σκέφτομαι να το δώσω και εγώ να σου πω την αλήθεια για τα μάτια ενός 4τροχου αυτή τη στιγμή και όταν έρθει η ώρα για να αγοράσω ξανά μηχανάκι θα το σκεφτώ αρκετά καθώς το θέλω μόνο για άσφαλτο πλέον. για το βουνό έχω την οπλάρα το 640
Ηλία κι εγώ το αμάξι αναβάθμισα μετά τη πώληση του 1190 :)
Τι σου περνάει από το μυαλό για ασφάλτινη χρήση? Συζήτηση να κάνουμε και όνειρα για το μέλλον!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ηλία κι εγώ το αμάξι αναβάθμισα μετά τη πώληση του 1190 :)
Τι σου περνάει από το μυαλό για ασφάλτινη χρήση? Συζήτηση να κάνουμε και όνειρα για το μέλλον!
Γκουχου γκουχου (@ilai λες να κρυωσα με το κλιματιστικο?) :p

:cool::sav:
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Όμορφο το Ιταλικό LUSSO αλλά δες κι αυτό σε πιο οικονομικό και σίγουρο...

 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Επειδή και εγώ έχω περάσει από όλες τις φάσεις και μοτοσυκλέτες επίσης θα πω το εξής : Θανάση είναι εντελώς διαφορετικά τα δύο μηχανάκια και πιστεύω το έχεις καταλάβει. Το gs ίσως σου ταιριάζει πιο πολύ για την φάση που το θες τώρα ( ταξιδάκια μετα της συζήγου) και 5 βόλτες στο βουνο θα τις κάνεις απλά πιο ήρεμα θεωρώ . Το 1190 σκέφτομαι να το δώσω και εγώ να σου πω την αλήθεια για τα μάτια ενός 4τροχου αυτή τη στιγμή και όταν έρθει η ώρα για να αγοράσω ξανά μηχανάκι θα το σκεφτώ αρκετά καθώς το θέλω μόνο για άσφαλτο πλέον. για το βουνό έχω την οπλάρα το 640
Και πολυ σου ειναι....




Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Σκληρός.
Απ το Κτελ μεχρι το καστρο, με την οπλάρα? :muted::wacky:

Τροχαδην..... με εμφανιση crossfit και περικαρπιο LIVESTRONG....


Αμ πως ;;;;
:alien:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Χι! Χι! Χι!


Στάλθηκε από το BV6000S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
'Αιντε καλοτάξιδη μωρέ!!
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Απο δευτερα αγορι οπως οι διαιτες!!! Ευχαριστω προκαταβολικα !!!

Στάλθηκε από το BV6000S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Η σειρα εχει περιστερα και μετα παρασκευα(boxergarage)!!!


Στάλθηκε από το BV6000S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η σειρα εχει περιστερα και μετα παρασκευα(boxergarage)!!!


Στάλθηκε από το BV6000S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μ' αρέσει που είχες και δίλημμα...:secret:
Καλοτάξιδη συνονόματε...!!!:friendship:
 
Top Bottom