R 1200 gs

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Καλησπέρα, καταρχάς να πω πως ούτε ψάχνομαι,ούτε μου λείπει κάτι δόξα τω θεώ μια χαρά παιδί ειμαι...
Παμε στα σημαντικά..μου χει μπει ο διάολος να δοκιμάσω το ιερό δισκοπότηρο της γερμανικής μοτοβιομηχανιας...απο τα λιγα εχω καταλήξει οτι πρέπει να παω απο το 2ο εξάμηνο του 2006 και μετα (οχι οτι ξέρω να τα ξεχωρίζω κιολας).αν εχετε κανα φιλο που εχει κανα φιλο που ειναι ναυτικος κτλ και το πουλάει πείτε μου μήπως σωθώ..δεν θελω μαλλον να παω στους διπλούς εκκεντροφόρους.βασικα θελω αλλα μαλλον οικονομικά ξεφεύγει απο αυτο που εχω στο μυαλό μου..καθε πρόταση δεκτή.


Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Άμα τον πιάσεις μαλακοσια κ του γλυκομιλησεις, τώρα που δεν καβαλάει....

Ίσως τον ψήσεις να στην δώσει...

Doc.DD....κανε ρε ένα ψυχικό για τον ερωτευμένο νέο...
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
ελα ο επομενος να περασει απο τον παγκο λεμε...
σιγα σιγα κυριοι..μην σπρωχνετε......

ολοι θα παρετε.....

...GS :secret:
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Κάνοντας το ίδιο ατόπημα πριν λίγους μήνες θα σου μεταφέρω τα εξής δεδομένα...
  1. ESA ! Κάνει κάτι κρακ, κάτι κρουκ, κάτι μπρίιιιπ, αλλά σου φτιάχνει μια ανάρτηση μούρλια! Ίσως το πιο must αξεσουάρ στο gs.
  2. Σχολαστικό έλεγχο στην μετάδοση. Από τον δίσκο του σασμάν, ως την γωνιακή μετάδοση, ότι θέλει αλλαγή πονάει πολύ (την τσέπη).
  3. Integral ABS. Σίγουρα πιο απροβλημάτιστο από το σερβοABS που έχουν τα μοντέλα ως το 2006-2007. Δεν χαλάει από την (συνήθως) κακή συντήρηση του απο μη αλλαγή υγρών...
  4. Ότι κοιτάς σε ένα μηχανάκι που θέλεις να αγοράσεις (πεσμένο, σπασμένα πλαστικά, κακοποιημένο γενικότερα)
  5. Και υπολογίζεις κάνα 500άρικο για ένα φουλ service ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Κατά τα άλλα, πολιτισμικό σοκ. Εντάξει, εγώ varadero είχα πριν, αλλά δεν υπάρχει σύγκριση. Σωστές γωνίες σε χέρια & πόδια, κάλυψη από τον αέρα (τουλάχιστον το adv), πολύ καλή ποιότητα κύλισης σε ταχύτητες ταξιδιού (και δεν είναι 130....) και φυσικά η μεγαλύτερη αστοχία του κόσμου με την χωροταξία των διακοπτών. Αυτός ο σχεδιαστής, πολύ κολwπαιδο....
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κάνοντας το ίδιο ατόπημα πριν λίγους μήνες θα σου μεταφέρω τα εξής δεδομένα...
  1. ESA ! Κάνει κάτι κρακ, κάτι κρουκ, κάτι μπρίιιιπ, αλλά σου φτιάχνει μια ανάρτηση μούρλια! Ίσως το πιο must αξεσουάρ στο gs.
  2. Σχολαστικό έλεγχο στην μετάδοση. Από τον δίσκο του σασμάν, ως την γωνιακή μετάδοση, ότι θέλει αλλαγή πονάει πολύ (την τσέπη).
  3. Integral ABS. Σίγουρα πιο απροβλημάτιστο από το σερβοABS που έχουν τα μοντέλα ως το 2006-2007. Δεν χαλάει από την (συνήθως) κακή συντήρηση του απο μη αλλαγή υγρών...
  4. Ότι κοιτάς σε ένα μηχανάκι που θέλεις να αγοράσεις (πεσμένο, σπασμένα πλαστικά, κακοποιημένο γενικότερα)
  5. Και υπολογίζεις κάνα 500άρικο για ένα φουλ service ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Κατά τα άλλα, πολιτισμικό σοκ. Εντάξει, εγώ varadero είχα πριν, αλλά δεν υπάρχει σύγκριση. Σωστές γωνίες σε χέρια & πόδια, κάλυψη από τον αέρα (τουλάχιστον το adv), πολύ καλή ποιότητα κύλισης σε ταχύτητες ταξιδιού (και δεν είναι 130....) και φυσικά η μεγαλύτερη αστοχία του κόσμου με την χωροταξία των διακοπτών. Αυτός ο σχεδιαστής, πολύ κολwπαιδο....
Μετά από 8 χρόνια και σχεδόν 120.000 km δικά μου, με αναμμένα τα θερμαινόμενα 2η σκάλα, δεν μπορούσα να κλείσω το δεξί φλας την νύχτα σε εθνική με πυκνή ροη. Έψαχνα να τα βρω αλλά ενοχλούσε ο ανοιχτός διακόπτης των θερμενομενων. Όταν είναι κλειστός όλα οκ.

Μεγάλη επιτυχία αυτοί οι διακόπτες...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μετά από 8 χρόνια και σχεδόν 120.000 km δικά μου, με αναμμένα τα θερμαινόμενα 2η σκάλα, δεν μπορούσα να κλείσω το δεξί φλας την νύχτα σε εθνική με πυκνή ροη. Έψαχνα να τα βρω αλλά ενοχλούσε ο ανοιχτός διακόπτης των θερμενομενων. Όταν είναι κλειστός όλα οκ.

Μεγάλη επιτυχία αυτοί οι διακόπτες...
Τα gs είναι οι μηχανές, που προσπαθούν να σε κάνουν Μαγκάϊβερ, με το έτσι θέλω :wacky:!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μετά από 8 χρόνια και σχεδόν 120.000 km δικά μου, με αναμμένα τα θερμαινόμενα 2η σκάλα, δεν μπορούσα να κλείσω το δεξί φλας την νύχτα σε εθνική με πυκνή ροη. Έψαχνα να τα βρω αλλά ενοχλούσε ο ανοιχτός διακόπτης των θερμενομενων. Όταν είναι κλειστός όλα οκ.

Μεγάλη επιτυχία αυτοί οι διακόπτες...
Εγώ 3 χρόνια έχω το 800 δεν έχω συνηθίσει ακόμα τους διακόπτες και δεν θα τους συνηθίσω ποτέ. Δεν είναι μόνο ότι δεν συνηθίζονται αλλα πλέον έχω αρχίσει και ψαχνω τα φλας και στα συνηθισμένα συστήματα σε αλλά μηχανάκια. Τι να πω. Όποιος το είχε σκεφτεί τότε αυτό του αξίζει μια ειδική θέση στη κόλαση... :roflmao: και ενα δεύτερο καζάνι να βράζει για τη θέση της κόρνας. Ίσως άμα έχει πεταχτεί ο άλλος από το στοπ έχεις αποφύγει το τρακάρισμα έχεις πάει σπίτι τρως τότε μπορεί να καταφέρεις να πατήσεις κόρνα. Με φυσικη κίνηση του αντίχειρα προς τα επάνω τι πιο φυσικό και αναμενόμενο .:mad:
 
Τελευταία επεξεργασία:

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Τα gs είναι οι μηχανές, που προσπαθούν να σε κάνουν Μαγκάϊβερ, με το έτσι θέλω :wacky:!!!!
Μέχρι και αυτός τα βρήκε σκούρα με τους Γερμανούς


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Δεν φταίει η Μπε Μπε,εσείς είστε απροσαρμοστοι και δεν μπορείτε.Εγω για να πω την αλήθεια δεν έχω θέμα.

Άκη θα σου πρότεινα να πας στου 08.Κοστιζει κάτι παραπάνω αλλά θα το βρεις μπροστά σου.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Γενικώς στις κατασκευές οι απόγονοι του Αλαριχου δεν φημίζονται για την ευελιξία τους σε αντίθεση με την επιθυμία τους να φτιάξουν κάτι αξιόπιστο κ την τεχνογνωσία που έχουν.
Σου λέει το δεξί φλας είναι στα δεξιά άρα πρέπει να ανάβει με το δεξί χέρι..
Το αριστερό με το αριστερό κτλ...

Εχουμε δει δεκάδες τέτοια στην δουλειά.
Περαν αυτού όμως σε πολλά άλλα παρόμοια σημεία η εμμονή τους στην απλότητα κ την κοινή λογική έχει Εξαιρετικα αποτελέσματα κ είναι πολύ φιλικά στον χρήστη/συντηρητη
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Μπορεί αισίως να κλείσει και αυτό το θεμα.


Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Photo or did not happened.. :secret:
Καλορίζικο.. :)
 
Top Bottom