R1150GS λίπανση ντίζας γκαζιού

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ευχαριστούμε πολύ για το βίντεο. Τυχαία έκανα την δουλειά αυτή πριν μια βδομάδα και επιπλέον γράσαρα και την βαση της μανέτας του συμπλέκτη (όπου έγινε η λειτουργεία της πιο μαλακή), καθώς και τα ελατήρια επαναφοράς στις μονάδες ψεκασμού.


(Κιτρινάκι και το δικό μου)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Διαβαζοντας το θεμα μου γεννηθηκαν οι εξης αποριες:
- Η bmw δεν πουλαει σκετες τις ντιζες; Και αν ναι ποσο κανουν;
- Στην περιπτωση φθαρμενης ντιζας: Δεδομενου οτι η λυση με την χυμα ντιζα και το βαρελακι με την βιδα ειναι λυση αναγκης και αν υποθεσω οτι οι γνησιες της bmw ειναι ακριβες γιατι να μην φτιαξει καποιος μια σε μαγαζι που κατασκευαζει ντιζες;

Και εχω και τις εξης παρατηρησεις:
Για την λιπανση των ντιζων υπαρχει αυτο το εργαλειο

με το οποιο η λιπανση γινεται πανευκολα και σε ολο το μηκος της
Η εφαρμογη γρασσου στο σημειο που ολισθαινει η ντιζα (φαινεται στο ανωτερο βιντεο) προτεινεται απο την bmw; Αν οχι τοτε και κατα την γνωμη μου ειναι λαθος αφου αργα ή γρηγορα εκει θα ισχωρησει σκονη μετατρεποντας το γρασσο σε "στοκο" φερνοντας τελικα το αντιθετο αποτελεσμα απο αυτο που επιδιωκεται Να κολλαει δηλ. τελικα η γκαζιερα

Οσον αφορα την λιπανση της ντιζας του συμπλεκτη ο kordix εγραψε κατι πολυ σωστο Καλο ειναι να γρασσαρεται ελαφρως κατα καιρους και η βαση αλλα και η βιδα-πυρος της μανετας Ααααααααλη αισθηση μετα!

Απο προσωπικη εμπειρια τελειος καθαρισμος εσωτερικα της ντιζας γινεται με wd40 και το ανωτερο εργαλειο Η λιπανση ομως καλο ειναι να γινεται μονο με οποιοδηποτε λεπτορευστο λαδι (υπαρχει και ειδικο τετοιο και για ντιζες) Εξαιρετικα αποτελεσματα βεβαια εχει και το λαδι σιλικονης
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επειδή είναι πολύ σπάνιο να κοπεί η ντίζα στο σύστημα γκαζιού του gs... Παλιότερα που είχα ρωτήσει μου είχαν πει ότι πάει σετ με όλο τον μηχανισμό από τη μαμά εταιρεία και είχε γύρω στα 150 ευρώ.
Η βλάβη είναι τόσο σπάνια που δεν υπήρχε στοκ στην Ελλάδα και ερχόταν μετά από παραγγελία και 10 Ημέρες.

Το είχα ψάξει γιατί λόγω χλμ και χώματος είχα κάποια ανησυχία και ηθελα να την αλλάξω προληπτικά.
Ακόμη βέβαια η αίσθηση είναι πολυ καλή και χωρίς ίχνος μαγκωματος η σκληραδας.

Ξαναλέω ότι την φροντίζω συχνά, όπως και άλλα ευπαθη σημεία που κινούνται και χρειάζονται λίπανση.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Επειδή είναι πολύ σπάνιο να κοπεί η ντίζα στο σύστημα γκαζιού του gs... Παλιότερα που είχα ρωτήσει μου είχαν πει ότι πάει σετ με όλο τον μηχανισμό από τη μαμά εταιρεία και είχε γύρω στα 150 ευρώ.
Η βλάβη είναι τόσο σπάνια που δεν υπήρχε στοκ στην Ελλάδα και ερχόταν μετά από παραγγελία και 10 Ημέρες.

Το είχα ψάξει γιατί λόγω χλμ και χώματος είχα κάποια ανησυχία και ηθελα να την αλλάξω προληπτικά.
Ακόμη βέβαια η αίσθηση είναι πολυ καλή και χωρίς ίχνος μαγκωματος η σκληραδας.

Ξαναλέω ότι την φροντίζω συχνά, όπως και άλλα ευπαθη σημεία που κινούνται και χρειάζονται λίπανση.
Και φανταζομαι σπανιο να κοπει ειναι οχι μονο στο GS
Δεν μου εχει τυχει ποτε Οχι μονο να κοπει αλλα ουτε και να φθαρει ντιζα γκαζιου Δεν ξερω ισως επειδη ο τροπος κινησης της να ειναι τετοιος που δεν τραβαει μεγαλα ζορια οπως εκεινες του συμπλεκτη ή ισως επειδη που και που (σπανια) τις καθαριζω/λιπαινω
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
εγώ που ποτέ δεν ασχολήθηκα με ντίζα γκαζιού, ποτέ όμως!!! Σε κανένα μηχανάκι!!!:eek::eek::eek::eek:

τόοοοσο :mooning:φαρδος είμαι;;;:woot::wacky:
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
εγώ που ποτέ δεν ασχολήθηκα με ντίζα γκαζιού, ποτέ όμως!!! Σε κανένα μηχανάκι!!!:eek::eek::eek::eek:

τόοοοσο :mooning:φαρδος είμαι;;;:woot::wacky:
Μήπως το κάνει ο μηχανικός σου και δεν το ξέρεις ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μήπως το κάνει ο μηχανικός σου και δεν το ξέρεις ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
στο 60-70% των σέρβις/επισκευών κλπ, είμαι παρών. Και πάλι αναφέρομαι στο σύνολο των οχημάτων μου, ειδικά στα μηχανάκια.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
εγώ που ποτέ δεν ασχολήθηκα με ντίζα γκαζιού, ποτέ όμως!!! Σε κανένα μηχανάκι!!!:eek::eek::eek::eek:

τόοοοσο :mooning:φαρδος είμαι;;;:woot::wacky:
Και εγώ στο gs δεν το έχω κάνει ποτέ. Ο λόγος είναι το κουτι-διανομεας που έχει δίπλα στο φιλτροκουτι. Όσο λιπαντικό και να ρίξεις από επάνω, εκεί μέσα δεν θα λιπανθουν ποτέ τα δύο μικρά συρματόσχοινα. Πρέπει για να γίνει σωστά, να λιπανεις τα επάνω, και να ανοίξεις το κουτί να λιπανεις και τα κάτω.
(Αν ρίχνεις λιπαντικό μόνο από πάνω, και δεν ανοίξεις τον διανομέα να κάνεις ακριβώς το ίδιο, οτι λιπαντικό φτάσει στο διανομέα, θα συσσώρευεται με τον καιρό, και καθώς μπαίνει σκόνη μέσα σε αυτό, θα κάνεις αργά ή γρηγορα τον μηχανισμό... νταμάρι!)

Και μόνο που έγραψα την διαδικασια.... κουράστηκα:D!!!


Στις προηγούμενες μηχανές μου τις λιπαινα, αλλά δεν είχαν διανομέα.;)
 
Top Bottom