R1200 GS & R1200 GSA L/C _ 2013+

Trelos166

Greco TheRider
Περιοχή
Planet Earth
Όνομα
Παν
Μοτό
R1200 GSA
Με αυτά που διαβάζω.... κλαίω που πήγα και έδωσα 24Κ :cry::cry::arghh::arghh::arghh:
Μην μασάς είμαι και γω εδώ..
Αν πάλι δεν...έλα να κλάψεις στον ώμο μου..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μην τους ακούτε οι έχοντες lc
Ειναι εργαλείαρες
Αν δεν ηταν η κρίση θα ειχε γέμιση όλη η ελλαδα
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Ερώτηση προς κατόχους LC:

Ενδιαφέρεται ένας φίλος μου για αγορά 1200 GS LC και στα test ride που έκανε (συγκεκριμένα στο Rallye και στο Exclusive απ' ό,τι μου είπε) αισθάνθηκε ζέστη από τον κινητήρα. Είναι φυσιολογικό (λόγω boxer) ή υπάρχει κάποιο σχετικό θέμα όντως?

Ας προσθέσω εδώ ότι δεν έχει εμπειρία από προηγούμενο μοντέλο GS.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σου κάνω παρέα, μέχρι να εμφανιστεί κάτοχος...
Έως τότε, καλό θα είναι να μας πει ο φίλος καμιά λεπτομέρεια (σε τι συνθήκες κι από πού αισθάνθηκε ζέστη?)

Π.χ. στα παλιότερα, σαν αυτό που έχω εγώ, ζέστη μόνο χαμηλά στους αστραγάλους το καλοκαίρι με χαμηλό παπούτσι. Λίγο ο καταλύτης που έχει 400°C, λίγο ο ζεστός αέρας που φεύγει πίσω ψύχωντας τους κυλίνδρους (έχοντας ήδη ψύξει ..., πιο σωστά).
Το LC όμως έχει και τα ψυγεία. Από εκεί είναι?
 

Spirtas

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS LC
Με 40 βαθμούς Κελσίου έξω και ταχύτητες 120-140 διπλός, περισσότερο μου παραπονέθηκε η συνεπιβάτης πίσω λόγο μαμά εξάτμισης πάρα το ότι ένοιωσα εγώ κάποια ενόχληση! ! Αυτό διορθώνεται με after market εξάτμιση. ..
Είναι λογικό να νοιώθει ζέστη λόγο boxer, ο αέρας από τα ψυγεία φεύγει έξω από τα πόδια, αλλά από τους κυλίνδρους κάτι νιώθεις, αυτό είναι σίγουρο! !
Ενοχλητικό δε θα το χαρακτήριζα ή τόσο τρελαμένος είμαι που δε με ενοχλεί τίποτα! !;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ενα ενδιαφέρον κι αρκετά διαφωτιστικό άρθρο που διάβασα πρόσφατα για τα R1200GS & R1200GSA :

http://www.motomag.gr/news/paroysiasi/giati-bmw-r1200gs-adventure-einai-best-seller


Γιατί το BMW R1200GS Adventure είναι Best Seller
Αυτοί είναι οι λόγοι που δεν έχει αντίπαλο στις πωλήσεις





Χθες παραλάβαμε για τεστ την τελευταία αναβαθμισμένη έκδοση του R 1200 GS Adventure με το σύστημα Connected που (φυσικά… ) είναι έξτρα εξοπλισμός. Από τις σελίδες του περιοδικού σας έχουμε πει δεκάδες φορές ότι το απλό R1200GS είναι πολύ καλύτερη μοτοσυκλέτα από την έκδοση Adventure, διότι η μόνη τους ουσιαστική διαφορά είναι τα 20 κιλά βάρους και η πιο κοντή σχέση τελικής μετάδοσης. Δηλαδή το Adventure είναι πολύ πιο βαρύ (και το βάρος είναι κακό πράγματα για μια μοτοσυκλέτα) και πιο κοντό σε μετάδοση, με αποτέλεσμα να καίει περισσότερο. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βενζίνης δεν έχει κανένα πρακτικό πλεονέκτημα, από τη στιγμή που και το απλό R1200GS έχει πολύ μεγάλη αυτονομία. Οπότε το ερώτημα είναι γιατί η έκδοση Adventure πούλησε περισσότερο από την βασική έκδοση του R1200GS; Επίσης, γιατί τα R1200GS πουλάνε περισσότερο από όλους τους ανταγωνιστές τους μαζί; Όποιος απαντήσει ότι η επιτυχία οφείλεται στο κύρος του ονόματος της BMW και στον τεράστιο όγκο του Adventure, απλά δεν έχει ζήσει μία ημέρα με ένα από τα δύο R1200GS. Δεν διαφωνούμε ότι για πολλούς το όνομα BMW έχει περισσότερο κύρος, ούτε λέμε ότι ο επιβλητικός όγκος του Adventure δεν προσελκύει ανθρώπους που θέλουν να επιδεικνύουν ότι η δική τους (μοτοσυκλέτα…) είναι μεγαλύτερη από των υπόλοιπων. Αυτό που θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε εδώ, είναι γιατί αν αγοράσεις και ζήσεις με ένα R1200GS ή Adventure, δεν ξανακοιτάς άλλο mega On-Off.

Πρώτα απ’ όλα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας, ότι υπερβολικό όγκο, υπερβολικό βάρος, κάγκελα, προβολάκια και έγχρωμες οθόνες TFT έχουν όλες οι μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας.

Επίσης πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι τα R1200GS δεν είναι ούτε τα δυνατότερα, ούτε φυσικά τα γρηγορότερα στην κατηγορία. Τότε τι στο διάολο έχουν και πουλάνε σαν τρελά;



Έχεις τη θέση οδήγησης που σου ταιριάζει



Στα R1200GS δεν ρυθμίζεις απλώς το ύψος της σέλας, αλλά μπορείς να τα αγοράζεις με την σέλα που εσύ θέλεις. Ακόμα και η έκδοση Adventure είναι διαθέσιμη με ύψος σέλας από μόλις 790mm! Πιο χαμηλό κι από το V-Strom 250 που είναι το χαμηλότερο στην κατηγορία του. Αναβάτες με ύψος 1,65-1,70μ μπορούν να πατάνε γερά με τα δύο πόδια σε ένα Adventure, κάτι που είναι απαγορευμένο στις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας.

Φυσικά μπορείς να το αγοράσεις με την βασική σέλα που είναι κατάλληλη για αναβάτες 175-180μ και την ίσια/μονοκόμματη που πρέπει να είσαι πάνω από 1,85μ για να πατάς (με το ένα πόδι…) στο έδαφος.




Έχεις εξοπλισμό άνεσης που… δουλεύει!



Όλοι οι ανταγωνιστές των R1200GS προσφέρουν πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, αλλά κανένας τους δεν έχει τόσο ολοκληρωμένο σχεδιασμό και απόδοση. Τα θερμαινόμενα γκριπ και οι θερμαινόμενες σέλες των GS, έχουν ρυθμιζόμενη ένταση, ξεχωριστή ρύθμιση για αναβάτη και συνεπιβάτη και δικό τους κουμπί ενσωματωμένο στους διακόπτες. Το αποτέλεσμα είναι να μην σου καίνε τα χέρια όταν δεν κάνει πολύ κρύο και να μην ψάχνεις δέκα ώρες μέσα σε μενού και υπομενού για να τα ενεργοποιήσεις.

Τα φώτα έχουν αισθητήρα και ανάβουν και σβήνουν μόνα τους. Επίσης έχουν χρονοκαθυστέρηση για να σου φωτίζουν το δρόμο ή το γκαράζ μέχρι να πας στην πόρτα του σπιτιού σου.



Οι σχάρες για φόρτωμα είναι μεγάλες και γεμάτες γατζάκια για να δένεις οτιδήποτε πάνω τους, ακόμα και με ένα κορδόνι παπουτσιού. Καμία σχέση δηλαδή με μικροσκοπικά, γυαλιστερά κομματάκια πλαστικού, που αποκαλούν σχάρα οι υπόλοιποι. Αν έχουν κι αυτό δηλαδή…



Τα όργανα έχουν χρήσιμες ενδείξεις για το ταξίδι σου και δεν είναι ένα συνονθύλευμα από χιλιάδες άχρηστες πληροφορίες. Ξέρεις πάντα πόσα χιλιόμετρα μπορείς να κάνεις με την βενζίνη που έχει εκείνη τη στιγμή το ρεζερβουάρ σου, τη θερμοκρασία περιβάλλοντος και ποιες ρυθμίσεις έχεις κάνει στις αναρτήσεις και στα θερμαινόμενα γκριπ/σέλα. Αυτά που χρειάζεσαι είναι μόνιμα πάνω στην οθόνη.



Έχει ένα ξεχωριστό κουμπί για κάθε δουλειά. Εδώ η BMW έχει το μεγαλύτερο πλεονέκτημα και οι διακόπτες στο τιμόνι αποτελούν από μόνοι τους σοβαρή αιτία για να την αγοράσεις. Μέχρι το 2010 η BMW είχε τους πιο ηλίθιους, αντιεργονομικούς και παρανοϊκούς διακόπτες. Τεράστιοι, με μεγάλες αποστάσεις που έπρεπε να αφήσεις το τιμόνι για να τους πατήσεις και φυσικά οι μισοί από αυτούς δεν χρειάζονταν… θυμίζουμε ότι είχαν… Τρία ξεχωριστά κουμπιά για τα φλας! Τρία! Όχι ένα, όχι δύο, αλλά ΤΡΙΑ!

Επέμεναν μάλιστα ότι ήταν καλύτερα από το μόνο μοχλοδιακόπτη που είχαν όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές (πλην της Harley βέβαια που εξακολουθεί να έχει δύο).





Όμως το 2010 παραδέχτηκαν ότι οι διακόπτες τους ήταν για τα πανηγύρια και έκατσαν και σχεδίασαν νέους. Το αποτέλεσμα είναι σήμερα να έχουν τους καλύτερους διακόπτες για να ελέγχεις άμεσα και χωρίς να ψάχνεις όλα τα αυτά τα σύγχρονα παιχνίδια, όπως τα riding modes του κινητήρα, των αναρτήσεων, το cruise control, το traction contol, το trip master, τα θερμαινόμενα γκριπ/σέλα, το cornering ABS, το Navi και πλέον το σύστημα Connected.

Για να ρυθμίσεις όλα αυτά στους ανταγωνιστές της, θα πρέπει να έχεις βγάλει το MIT ή να σταματήσεις για δύο-τρεις ώρες στην άκρη του δρόμου ψάχνοντας μέσα στα menu.



Έχει Quick Shifter Up/Down που δουλεύει μέσα στην κίνηση της πόλης και μετατρέπει ουσιαστικά το κιβώτιο σε αυτόματο και κάνει φανταστικά σκασίματα από την εξάτμιση σε κάθε αλλαγή ταχύτητας. Δεν είναι σοβαρός λόγος για να αγοράσεις BMW, αλλά σου λείπει όταν καβαλάς άλλες μοτοσυκλέτες!



Έχει ιδιαίτερο ήχο ο boxer κινητήρας και το Telelever κάνει πιο γρήγορους τους αργούς αναβάτες. Το θέμα του ήχου είναι σαφώς υποκειμενικό, αλλά μια μοτοσυκλέτα που ακούγεται σαν βομβαρδιστικό του Β’ παγκοσμίου πολέμου έχει γοητεία. Όμως η περίπτωση του Telelever δεν είναι καθόλου υποκειμενική υπόθεση. Αυτή η μπροστινή ανάρτηση είναι εντελώς ακατάλληλη για οδήγηση στην πίστα και το βασικό της χαρακτηριστικό είναι ότι δεν μεταφέρει καμία πληροφορία για την πρόσφυση του εμπρός τροχού στο τιμόνι και τα χέρια του αναβάτη. Δηλαδή έχει ακριβώς τα αντίθετα χαρακτηριστικά από αυτά που χρειάζεσαι για να πας γρήγορα. Σωστά, μόνο που εδώ υπάρχει ένα μεγάλο ΑΛΛΑ.

Οι πληροφορίες είναι καλές όταν ξέρεις τι να τις κάνεις και κυρίως όταν έρχονται στο μέγεθος και την ποσότητα που μπορείς να τις διαχειριστείς. Όταν νοιώθεις κάθε γλίστρημα, κάθε λακκούβα, κάθε εξόγκωμα του δρόμου, αρχίζεις και μειώνεις τον ρυθμό σου. Το Telelever σου αφαιρεί το μεγαλύτερο μέρος αυτών των πληροφοριών, με αποτέλεσμα να οδηγάς με σημείο αναφοράς μόνο την ταχύτητα που κινείσαι και όχι τις συνθήκες του δρόμου. Σημασία δεν έχει αν είναι σωστό ή λάθος να μην νοιώθεις ακριβώς τι κάνουν οι τροχοί, αλλά το γεγονός ότι ο μέσης εμπειρίας αναβάτης οδηγάει σε υψηλότερο ρυθμό ένα GS στους Ελληνικούς δρόμους.



Όλα αυτά δεν τα γράψαμε για να πάτε να αγοράσετε R1200GS. Το Ducati Multistrada 1200 είναι αντίστοιχα εξοπλισμένο, το Triumph Tiger 1200 εξίσου εντυπωσιακό, το Honda Crosstourer 1200 θα αντέξει 100 χρόνια παραπάνω, το Suzuki V-Strom 1000 αξίζει κάθε ευρώ και με το KTM 1290 σε κυνηγάνε τα Hayabusa στην εθνική και δεν μπορούν να σε φτάσουν. Είναι όλες τους φανταστικές μοτοσυκλέτες, χωρίς καμία αμφιβολία.

Το άρθρο αυτό το γράψαμε για να εξηγήσουμε στους καλοπροαίρετους τους λόγους που τα GS πουλάνε. Κυρίως όμως για να καταλάβουν οι κακοπροαίρετοι ότι όσο κι αν πιπιλάνε την καραμέλα του “καλού μάρκετινγκ”, όσο κι αν σκούζουν σαν την Λουκά “Ποτέ γερμανικά, είναι του Σατανά, 666”, τόσο περισσότερος κόσμος θα τα αγοράζει, γιατί η BMW έχει καταλάβει καλύτερα από τους υπόλοιπους τι θέλει ο πελάτης αυτής της κατηγορίας. Όγκο, βάρος, λαμπάκια και κάγκελα έχουν όλοι…

Επίσης, ως συντάκτες του ΜΟΤΟ και κυρίως ως μοτοσυκλετιστές, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ όλες οι μοτοσυκλέτες να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά και σε καμία περίπτωση ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ όλοι οι μοτοσυκλετιστές να αγοράζουν την ίδια μοτοσυκλέτα. Για εμάς είναι κακό για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας που κυριαρχούν μόνο τα GS αυτή τη στιγμή, όπως ήταν κακό που κυριαρχούσαν τα V-Strom τα προηγούμενα χρόνια. Η ποικιλομορφία και ο διαφορετικός χαρακτήρας κάθε εταιρείας και κάθε μοτοσυκλέτας είναι το πιο όμορφο πράγμα. Αν χαθεί το Ready to Race των KTM, η ομοιογένεια των Honda, το γκάζι των Kawasaki, ο νεοτερισμός της Yamaha, το Value for Money της Suzuki, ο ήχος των V2 της Ducati και το κάθε ιδιαίτερο χαρακτηριστικών των εταιρειών, τότε θα χαθεί μαζί τους και η μαγεία του μοτοσυκλετισμού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αρθρο που στο τελος του υπαρχει διαφημιση της bm w......δεν κανω καν τον κοπο να διαβασω!!
Ποσο αντικειμενικο μπορει να ειναι, αφου ειναι πληρωμενο....???
Εμενα περισσοτερο διαφημιση μου κανουν τετοιες αναλυσεις
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το παραπάνω αρθρο - ακόμα κι αν αφορά στο LC και μάλιστα στο τελευταίο του 2018- δεν είναι μακριά κι από όσα ίσχυαν για τα παλιότερα μοντέλα από το 2004 έως το 2013.
Μάλιστα τότε, είχαν όλα αυτά πολύ μεγαλύτερη αξία κι έκαναν το GS να παίζει μια δεκαετία μόνο του, χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία!!!!
Ας θυμηθούμε ότι το 2004 είχαμε ABS.
To 2007 ABS & TC
To 2008 όλα τα παραπάνω + ESA.....

O ανταγωνισμός όλα τούτα τα εξόρκιζε (αλεπού και κρεμαστάρια...) αλλά τώρα άπαντες τα υιοθέτησαν και τα πήγαν κι ένα βήμα παραπέρα πριν τη BMW (βλέπε cornering ABS + KTM ;) , ημιενεργητικές αναρτήσεις πρώτο το Multi....)

Όλα αυτά έχουν σχέση και με τη συζήτηση σ' αυτό το θέμα:https://advride.gr/threads/Αγορά-μεταχειρισμένης-μοτοσυκλέτας-με-πολλά-χιλιόμετρα.8359/page-4
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αρθρο που στο τελος του υπαρχει διαφημιση της bm w......δεν κανω καν τον κοπο να διαβασω!!
Ποσο αντικειμενικο μπορει να ειναι, αφου ειναι πληρωμενο....???
Εμενα περισσοτερο διαφημιση μου κανουν τετοιες αναλυσεις
Δίκαιη παρατήρηση!
Αλλά μιλάμε για το ΜΟΤΟ ;)
Στην τελική όλα τα περιοδικά (έντυπα και ηλεκτρονικά) ζουν από τη διαφήμιση ανέκαθεν.
Και θα συμφωνήσω μαζί σου 100%, αν μου πεις πού γράφουν κάτι υπερβολικό και πού σφάλουν. Με το δεδομένο των πωλήσεων και της θέσης του GS στην αγορά, φαινόμενο το οποίο εξηγούν μετά απο δοκιμή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δίκαιη παρατήρηση!
Αλλά μιλάμε για το ΜΟΤΟ ;)
Στην τελική όλα τα περιοδικά (έντυπα και ηλεκτρονικά) ζουν από τη διαφήμιση ανέκαθεν.
Και θα συμφωνήσω μαζί σου 100%, αν μου πεις πού γράφουν κάτι υπερβολικό και πού σφάλουν. Με το δεδομένο των πωλήσεων και της θέσης του GS στην αγορά, φαινόμενο το οποίο εξηγούν μετά απο δοκιμή.
Ξαναλεω οτι ειναι ενα πληρωμενο αρθρο με συγκεκριμενο σκοπο και οχι ενα τεστ ή μια δοκιμη!
Ερχομαι στην θεση καποιου που δεν γνωριζει τα πλεονεκτηματα ή τα μειονεκτηματα του GS........και ξαναλεω δεν θα εκανα τον κοπο να το διαβασω!
Καλυτερα να πηγαινα απο τον Βαγιανελλη να μου τα ελεγε και να με κερνουσε και ενα καφεδακι!:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
OK, πάντως στο mega test των on/off το καλοκαίρι, δε βγήκε 1ο το GS.
Αν θυμάμαι καλά, τα ΚΤΜ 1090 και 1290 σάρωσαν τα πάντα, ή σχεδόν. Και δίκαια, ειδικά λαμβάνοντας υπόψιν τις τιμές...

Οι ΜΟΤαίοι δεν είναι ότι κι ότι και δε χαρίζονται.
Πρέπει να το δούμε συνολικά και κυρίως σε σχέση με τον τίτλο του το άρθρο. Δεν είναι τεστ, ούτε καν παρουσίαση. Γράφηκε μετά από δοκιμή μοτό, αλλά όχι για λόγους τεστ ή παρουσίασης.
Ο λόγος που γράφηκε, είναι ο τίτλος ο ίδιος!
Προσπάθεια να εξηγήσει την εμπορική πορεία του μοντέλου παγκοσμίως είναι. Και με τέτοια πορεία, τι άλλο από εγκώμια θα έγραφαν;;;;
 

chaosm

Μέλος
Αρθρο που στο τελος του υπαρχει διαφημιση της bm w......δεν κανω καν τον κοπο να διαβασω!!
Ποσο αντικειμενικο μπορει να ειναι, αφου ειναι πληρωμενο....???
Εμενα περισσοτερο διαφημιση μου κανουν τετοιες αναλυσεις
Θα σου πω εγώ πόσο αντικειμενικό είναι με μια παράθεση του άρθρου

Έχει ένα ξεχωριστό κουμπί για κάθε δουλειά. Εδώ η BMW έχει το μεγαλύτερο πλεονέκτημα και οι διακόπτες στο τιμόνι αποτελούν από μόνοι τους σοβαρή αιτία για να την αγοράσεις.


Από κει και πέρα πάρε κ κατάλαβε...


Στάλθηκε από το HTC One M9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα σου πω εγώ πόσο αντικειμενικό είναι με μια παράθεση του άρθρου

Έχει ένα ξεχωριστό κουμπί για κάθε δουλειά. Εδώ η BMW έχει το μεγαλύτερο πλεονέκτημα και οι διακόπτες στο τιμόνι αποτελούν από μόνοι τους σοβαρή αιτία για να την αγοράσεις.


Από κει και πέρα πάρε κ κατάλαβε...


Στάλθηκε από το HTC One M9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η εργονομία δηλαδή, δεν παίζει για σένα κανένα ρόλο;
Να σου θυμίσω ότι για τα Χόντα (χρόνια τώρα) διαβάζω σε όλα τα τεστ: "το καβαλάς 1η φορά κι είναι σαν να το είχες πάντα"
Το παράδειγμά σου το θεωρώ λάθος. Έχω βρει άλλοο μέσα στο άρθρο που θα υποστήριζε την πρότασή σου, αλλά δε στο λέω:D


Και πάλι θα τονίσω τον τίτλο του άρθρου (που δείχνει και το σκοπό του - που δεν είναι αυτός που λέει ο Κώστας ο @gsmaniac )
 

chaosm

Μέλος
Η εργονομία δηλαδή, δεν παίζει για σένα κανένα ρόλο;
Να σου θυμίσω ότι για τα Χόντα (χρόνια τώρα) διαβάζω σε όλα τα τεστ: "το καβαλάς 1η φορά κι είναι σαν να το είχες πάντα"
Το παράδειγμά σου το θεωρώ λάθος. Έχω βρει άλλοο μέσα στο άρθρο που θα υποστήριζε την πρότασή σου, αλλά δε στο λέω:D


Και πάλι θα τονίσω τον τίτλο του άρθρου (που δείχνει και το σκοπό του - που δεν είναι αυτός που λέει ο Κώστας ο @gsmaniac )
Όλα παίζουν ρόλο. Αλλά όχι να μου λέει ότι τα κουμπιά θα με κάνουν να σκάσω τα 22 για μηχανή. Εντάξει είπαμε μη τρελαθούμε.

Στάλθηκε από το HTC One M9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Kανένας όπως βλέπω ,δεν σχολιάζει τον επίλογο του άρθρου ,ο οποίος έχει άμεση σχέση κ σημασία ,σχετικά με την πιθανή "πληρωμένη υποκειμενικότητα" ,για την οποία "κατηγορείται" ο αρθογράφος.

...
"Όλα αυτά δεν τα γράψαμε για να πάτε να αγοράσετε R1200GS. Το Ducati Multistrada 1200 είναι αντίστοιχα εξοπλισμένο, το Triumph Tiger 1200 εξίσου εντυπωσιακό, το Honda Crosstourer 1200 θα αντέξει 100 χρόνια παραπάνω, το Suzuki V-Strom 1000 αξίζει κάθε ευρώ και με το KTM 1290 σε κυνηγάνε τα Hayabusa στην εθνική και δεν μπορούν να σε φτάσουν. Είναι όλες τους φανταστικές μοτοσυκλέτες, χωρίς καμία αμφιβολία.


Το άρθρο αυτό το γράψαμε για να εξηγήσουμε στους καλοπροαίρετους τους λόγους που τα GS πουλάνε. Κυρίως όμως για να καταλάβουν οι κακοπροαίρετοι ότι όσο κι αν πιπιλάνε την καραμέλα του “καλού μάρκετινγκ”, όσο κι αν σκούζουν σαν την Λουκά “Ποτέ γερμανικά, είναι του Σατανά, 666”, τόσο περισσότερος κόσμος θα τα αγοράζει, γιατί η BMW έχει καταλάβει καλύτερα από τους υπόλοιπους τι θέλει ο πελάτης αυτής της κατηγορίας. Όγκο, βάρος, λαμπάκια και κάγκελα έχουν όλοι…


Επίσης, ως συντάκτες του ΜΟΤΟ και κυρίως ως μοτοσυκλετιστές, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ όλες οι μοτοσυκλέτες να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά και σε καμία περίπτωση ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ όλοι οι μοτοσυκλετιστές να αγοράζουν την ίδια μοτοσυκλέτα. Για εμάς είναι κακό για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας που κυριαρχούν μόνο τα GS αυτή τη στιγμή, όπως ήταν κακό που κυριαρχούσαν τα V-Strom τα προηγούμενα χρόνια. Η ποικιλομορφία και ο διαφορετικός χαρακτήρας κάθε εταιρείας και κάθε μοτοσυκλέτας είναι το πιο όμορφο πράγμα. Αν χαθεί το Ready to Race των KTM, η ομοιογένεια των Honda, το γκάζι των Kawasaki, ο νεοτερισμός της Yamaha, το Value for Money της Suzuki, ο ήχος των V2 της Ducati και το κάθε ιδιαίτερο χαρακτηριστικών των εταιρειών, τότε θα χαθεί μαζί τους και η μαγεία του μοτοσυκλετισμού."
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μα το γράφω επανειλλημένα το σκοπό που γράφτηκε το άρθρο Κωστή @el-Gatto και σημασία δε δίνουν! :)

Εμπίπτουν εδώ:
Το άρθρο αυτό το γράψαμε για να εξηγήσουμε στους καλοπροαίρετους τους λόγους που τα GS πουλάνε. Κυρίως όμως για να καταλάβουν οι κακοπροαίρετοι ότι όσο κι αν πιπιλάνε την καραμέλα του “καλού μάρκετινγκ”, όσο κι αν σκούζουν σαν την Λουκά “Ποτέ γερμανικά, είναι του Σατανά, 666”, τόσο περισσότερος κόσμος θα τα αγοράζει, γιατί η BMW έχει καταλάβει καλύτερα από τους υπόλοιπους τι θέλει ο πελάτης αυτής της κατηγορίας. Όγκο, βάρος, λαμπάκια και κάγκελα έχουν όλοι…

;)



Έμειναν στη διαφήμιση στο τέλος του άρθρου.... (σημαντική η σημειολογία, αλίμονο! ), αλλά εδω ξεκινώντας από τον τίτλο και φτάνοντας στην τελευταία παράγραφο, το άρθρο είναι μια χαρά!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δε θα διαφωνήσω ότι το r1200gs ή gsa είναι εκπληκτικό μηχάνημα (το έχω σαν επιλογή γιατι θα ξεκινήσω να ψάχνω μηχανή για ταξίδι, είμαι μεταξύ αυτού και του 1290 super adv T).

Θα σχολιάσω μόνο ότι ο αρθρογράφος, αρθρώνει το γραπτό του λόγο μη μπορώντας να επιχειρηματολογήσει σωστα πέφτοντας σε αντιφάσεις και φτηνά επιχειρήματα.

Για παράδειγμα, στην αρχή αναφέρει ότι "το απλό R1200GS είναι πολύ καλύτερη μοτοσυκλέτα από την έκδοση Adventure, διότι η μόνη τους ουσιαστική διαφορά είναι τα 20 κιλά βάρους και η πιο κοντή σχέση τελικής μετάδοσης. Δηλαδή το Adventure είναι πολύ πιο βαρύ (και το βάρος είναι κακό πράγματα για μια μοτοσυκλέτα) και πιο κοντό σε μετάδοση, με αποτέλεσμα να καίει περισσότερο. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βενζίνης δεν έχει κανένα πρακτικό πλεονέκτημα, από τη στιγμή που και το απλό R1200GS έχει πολύ μεγάλη αυτονομία. Οπότε το ερώτημα είναι γιατί η έκδοση Adventure πούλησε περισσότερο από την βασική έκδοση του R1200GS;"

Δεν απαντάει όμως στο παραπάνω ερώτημα που ο ίδιος θέτει, παρά γενικεύει και για τα δύο μοντέλα αναφέροντας τα χαρακτηριστικά που έκαναν τη μηχανή δημοφιλή στο αγοραστικό της κοινό.
Μα είναι ξεκάθαρο ότι η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι το θέμα marketing.
Όμως, πιο κάτω αναφέρει "Κυρίως όμως για να καταλάβουν οι κακοπροαίρετοι ότι όσο κι αν πιπιλάνε την καραμέλα του “καλού μάρκετινγκ”..............τόσο περισσότερος κόσμος θα τα αγοράζει, γιατί η BMW έχει καταλάβει καλύτερα από τους υπόλοιπους τι θέλει ο πελάτης αυτής της κατηγορίας.

Δηλαδή αφενός θέτει ένα ερώτημα (γιατί ο κόσμος προτιμάει το gsa αφού είναι χειρότερο από το απλό??) και η απάντηση βροντοφωνάζει marketing, αφετέρου "ταπώνει" τους κακοπροαίρετους που κράζουν τη BMW για το marketing.

Στη συνέχεια, αραδιάζει ένα σωρό από επιχειρήματα στο γιατί να επιλέξει κάποιος gs, και αντί να αναφέρει αυτά στα οποία διακρίνεται αυτό το μηχανάκι, γράφει για τη σέλα, για τους διακόπτες και για το cruize control.
Πραγματικά νιώθω ότι γράφει κάποιος ερασιτέχνης ή κάποιος που τώρα μπαίνει πιο ενεργά στον κόσμο του μοτοσυκλετισμού....και απλά δοκίμασε 2-3 μηχανάκια.

Μετά λέει για το telelever, στο οποίο θα συμφωνήσω ότι αποτελεί καινοτομία που δίνει σφαλιάρα στον ανταγωνισμό (άλλο εάν δεν σε εξελισει σαν αναβάτη).
Γράφει: "Σημασία δεν έχει αν είναι σωστό ή λάθος να μην νοιώθεις ακριβώς τι κάνουν οι τροχοί, αλλά το γεγονός ότι ο μέσης εμπειρίας αναβάτης οδηγάει σε υψηλότερο ρυθμό ένα GS στους Ελληνικούς δρόμους."

Δεν έχει σημασία να μην ξέρεις τι πληροφόρηση σου δίνει το μπροστινο. Το ακούσαμε κι αυτό.

Πρόσεχε, δεν αναφέρω αν το άρθρο είναι υποκειμενικό ή καθ'όλα αντικειμενικό, αυτό ας το εξετάσει ο καθένας κατά το δοκούν. Αναφέρω απλά ότι το άρθρο είναι άτοπο και ανακριβής.

Επίσης η διαφήμιση του Βάγια στο τέλος.....έ, χτυπάει άσχημα. Όσο καλοπροαίρετος και να είσαι, θα σου περάσει από το μυαλό ότι ίσως υπάρχει κάποιου είδους "χορηγία"

Πάντως δεν ξέρω τι λέει ο μάγκας, εγώ αν θα πάω σε gs, θα προτιμήσω το adve.....είναι μουν@ρ@ το άτιμο!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom