R1200 GS & R1200 GSA L/C _ 2013+

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με αυτά που διαβάζω.... κλαίω που πήγα και έδωσα 24Κ :cry::cry::arghh::arghh::arghh:
Πασά μου καλά έκανες!
Όπως καλά κάνουν και χώνουν όλοι όσα έχουν/διαθέτουν/μπορούν για την καύλα τους. Η ζωή είναι μία και πίσω δεν ξανάρχεται!
Πολλοί από εδώ τα χώσαμε όταν είχαμε γι αυτό που καβαλάμε. Τα λ7 πάντα ήταν πολλά (συνήθως αγοράζουμε κοντά ή στο όριο που μπορούμε) , οπότε ακόμα και 2000 για ένα παπί, γι αυτόν που το έχει ανάγκη μπορεί να είναι πολλά. Και για τον πίτσι που το παίρνει για την καύλα του , πάλι πολλά είναι....
Καλά να είμαστε και πάντα όρθιοι!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μια άποψη του Νίκου Σπανού για τα 2 L/C μοδελάκια....


"Σήμερα έκανα το Service των 1.000 km. Πως μου φαίνεται; Είναι καλύτερο σε σχέση με το "απλό" GS. Δεν το περίμενα έτσι. Κάνω περισσότερα πράγματα smile emoticon Απίστευτη η ροπή και η μετάδοση. Με το "απλό" δούλευα 1η 2α, 3η, αρκετά 4η και πολύ σπάνια 5η. Αυτό το πράγμα αν και ονομαστικά έχει ίδιο βήμα μετάδοσης, είναι αλλιώς ρυθμισμένο σε κινητήρα 100%. Δουλεύω 3η και κυρίως 4η - 5η και όχι και τόσο σπάνια 6η ταχύτητα (από τα 65km/h στα flat). Ξεκινάω στο 90% με 2α, και η 1η είναι μόνο για κάποια πολύ Trial Adventure κομμάτια.Οι αναρτήσεις είναι από άλλο πλανήτη....δεν το περίμενα έτσι...το αμολούσα όλη την προηγούμενη εβδομάδα σε κατηφορικές διαδρομές με πολύ κυλυόμενη κροκάλα με 4ες-5ες και 65-70km/h και στα χέρια - με κλειδωμένα γόνατα - δεν έρχεται Τ Ι Π Ο Τ Α. Καμία μα καμία σχέση με το παλίο ADV. Που υστερεί συγκριτικά με το απλό LC? Στην άσφαλτο. Όταν το χουφτώνεις μέσα στην στροφή λόγω διαδρομών αναρτήσεων έχει ένα ανεπαίσθητο κούνημα πίσω ενώ το απλό ήταν πάντα μπετόν. Σύντομα θα το φωτογραφήσω κιόλας εν δράση γιατί τα πολλά τα λόγια είναι φτώχια.."

Από το φατσομπούκι του ;), δημοσίευση 8/2/2016
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κι εμένα δε μ' αρέσει Κώστα. Ούτε το αερόψυκτο επετειακό μου αρέσει. Πολύ χρώμα... κι αυτή σέλα η κόκκινη:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Εμενα μ'αρεσει το ασπρο τεποζιτο/φτερο με τις κοκκινο-μπλε πινελιες και οι μαυρες ζαντες που ειχε το αεροψυκτο επετειακο - μιλαω παντα για το απλο καθως οπως ειπα (και συμφωνουμε με τον Θοδωρη) θελω τη γυναικα μου λεπτη/κομψη ;) Ειναι κριμα που δεν τις βαλανε και στο καινουργιο επετειακο. Η κοκκινη σελα ουτε και μενα μ'αρεσει αλλα με μια επισκεψη στο Moto K και με καμια 100στη ευρωπουλα γινεται μαυρη με ασημι ραψιμο :cool:

Αλλα δε θαπαιρνα GS με ολα τα πακετα οπως ερχεται το επετειακο που και πολλα απο τα εξτρα δε χρειαζονται και θα ειναι πιθανα και πηγη προβληματων. BTW που λεν και στο χωριο μου, το επομενο νημα στο UK GS φορουμ εχει τιτλο "GS without ESA - better?":
http://www.ukgser.com/forums/showthread.php/415893-GS-without-ESA-better
 

aeriko

Μέλος
Όνομα
Πάνος
Μοτό
R 1200GS
Αν δεν υποστηριξεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

gkpapa

2f4u
Περιοχή
Athens
Όνομα
george
Μοτό
bmw r1200gs
Η μηχανη για οσους απο εμας τη καναμε test ride ,ή οι πιο τυχεροι την αγορασαν,εχει σιγουρα διαφορά προς το καλυτερο απο τα δικα μας. Και πιστευω οτι το 2009 θα πηγαιναμε να τη παιρναμε δινοντας το δικο μας ανταλλαγη/προκαταβολη .....αερα. Το 2016 ομως οταν σου παιρνει το μηχανακι των 20.000 10.000 χαριστικα ο καθε αντιπροσωπος, απλα δεν το κανεις. Παντως ειναι πανεμορφο και το επαιρνα με κλειστα ματια!!!!!!. Ελις να τη χαιρεσαι και να τη ξεσκι.....ς

Sent from my SM-P550 using Tapatalk
 

dimitris.t

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200 GS ADV,ducati 1098s
Είμαι κάτοχος της εν λόγο μηχανής δυο χρόνια τώρα!!! Έχω κάνει μαζί της κοντά στα 30.000 χιλιόμετρα όλα εκτός πόλις και είμαι υπέρ ευχαριστημένος!! Έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία από πολλές μοτοσυκλέτες πολλών κατηγοριών και εταιριών. Η συγκεκριμένη δεν σταματά να με εκπλήσσει ευχάριστα σε κάθε βόλτα !! Με λίγα λόγια δεν κάνει τίποτα λιγότερο η περισσότερο από αυτό που σου υπόσχετε. Δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο και ούτε φτιάχτηκε γι αυτό, ούτε ποτέ θα ανέβει σαν κατσίκι τα μονοπάτια. αλλά μπορεί να σε ταξιδέψει με απίστευτη άνεση και ασφάλεια όπου και να είναι ο προορισμός σου και δεν θα διστάσει να κάνει παιχνίδι όταν της το ζητήσεις αφού δεν της λείπει η δύναμη! Έχει πολύ ποιο ελαφριά αίσθηση από τον προκάτοχο της και είναι πολύ ποιο άνετη από το απλό gs στο ταξίδι.Αν λοιπόν είσαι κατασταλαγμένος στο γιατί θέλεις να αγοράσεις την συγκεκριμένη μηχανή θα περάσεις μαζί της πολλά χρόνια με πάρα πολλά χιλιόμετρα!! Εγώ πάντως την ερωτεύτηκα!!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εμενα μ'αρεσει το ασπρο τεποζιτο/φτερο με τις κοκκινο-μπλε πινελιες και οι μαυρες ζαντες που ειχε το αεροψυκτο επετειακο - μιλαω παντα για το απλο καθως οπως ειπα (και συμφωνουμε με τον Θοδωρη) θελω τη γυναικα μου λεπτη/κομψη ;) Ειναι κριμα που δεν τις βαλανε και στο καινουργιο επετειακο. Η κοκκινη σελα ουτε και μενα μ'αρεσει αλλα με μια επισκεψη στο Moto K και με καμια 100στη ευρωπουλα γινεται μαυρη με ασημι ραψιμο :cool:

Αλλα δε θαπαιρνα GS με ολα τα πακετα οπως ερχεται το επετειακο που και πολλα απο τα εξτρα δε χρειαζονται και θα ειναι πιθανα και πηγη προβληματων. BTW που λεν και στο χωριο μου, το επομενο νημα στο UK GS φορουμ εχει τιτλο "GS without ESA - better?":
http://www.ukgser.com/forums/showthread.php/415893-GS-without-ESA-better
Το ESA του LC απέχει παρασάγγας από τα προηγούμενα. Επίσης οι αναρτήσεις του ( ελατήριο/αμορτισερ, πέρα από το ηλεκτρικό κομμάτι) είναι 10 φορές πιο ποιοτικές! Δε θα άλλαζα τίποτα από όσα έχει. Αντίθετα, στο δικό μου έβαζα άνετα μια Olhins και ας μην ήταν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη (ESA που υπάρχει κι αυτή).
Θα έχει πάντως ενδιαφέρον να μας μεταφέρεις τις απόψεις των Άγγλων επί του θέματος ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το ESA του LC απέχει παρασάγγας από τα προηγούμενα. Επίσης οι αναρτήσεις του ( ελατήριο/αμορτισερ, πέρα από το ηλεκτρικό κομμάτι) είναι 10 φορές πιο ποιοτικές! Δε θα άλλαζα τίποτα από όσα έχει. Αντίθετα, στο δικό μου έβαζα άνετα μια Olhins και ας μην ήταν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη (ESA που υπάρχει κι αυτή).
Θα έχει πάντως ενδιαφέρον να μας μεταφέρεις τις απόψεις των Άγγλων επί του θέματος ;)
Κρατα μικρό καλάθι για την ποιότητα της esa στα lc..
Τα ίδια λέγαμε και το 08....που ξεκίνησε.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κρατα μικρό καλάθι για την ποιότητα της esa στα lc..
Τα ίδια λέγαμε και το 08....που ξεκίνησε.

Ως ESA* δεν παρουσίασε πρόβλημα Κώστα. Ελάχιστα μηχανάκια είχαν θέμα στη λειτουργία των ρυθμίσεων. Τα θέματα τα παρουσίασαν τα αμορτισέρ με αστοχίες στις τσιμούχες στεγανοποίησης. Ακόμα δεν άκουσα LC με θέμα στα αμορτισέρ. Έχεις κάτι υπόψη σου?

Για μη κατόχους GS...:
ESA*: είναι το κομμάτι που κάνει τις αλλαγές στις ρυθμίσεις προφόρτισης του ελατηρίου και απόσβεσης των αμορτισέρ. Αποτελείται από το κουμπάκι στο τιμόνι, την καλωδίωση, το τμήμα στην ECU, και τέλος στο ηλεκτρο/υδραυλικό σύστημα που έιναι τοποθετημένο στ 2 coilover , μπρος και πίσω. Αυτό το σύστημα δεν παρουσίασε βλάβες! (ή παρουσίασε ελάχιστες, πρακτικά μη άξιες αναφοράς ως ποσοστό).
Γιατί, τότε, όλα τα "θέματα" με αμορτισέρ που έχαναν τα ζουμιά τους εμφανίστηκαν μετά το 2008 σε μηχανές με ESA?
Προφανώς γιατί η μητριά έκανε εκπτώσεις στην ποιότητα των αμορτισέρ!!!! ;)
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
spam on

Γιατί, τότε, όλα τα "θέματα" με αμορτισέρ που έχαναν τα ζουμιά τους εμφανίστηκαν μετά το 2008 σε μηχανές με ESA?
Προφανώς γιατί η μητριά έκανε εκπτώσεις στην ποιότητα των αμορτισέρ!!!! ;)
Γιατι το 2008 με ολες τις αλλαγες σε εμφανιση ιπποδυναμη αλλαξαν και καποιοι προμηθευτες καθως και οι αντιστοιχες εντολες παραγωγης.
Τα αμορτισερ ηταν μια χαρα το φαουλ εγινε στην ανω εδραση τους και της οποιας η ελαστικοτητα προκαλουσε τη φθορα στην τσιμουχα σωματος-εμβολου.

spam off
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
spam on



Γιατι το 2008 με ολες τις αλλαγες σε εμφανιση ιπποδυναμη αλλαξαν και καποιοι προμηθευτες καθως και οι αντιστοιχες εντολες παραγωγης.
Τα αμορτισερ ηταν μια χαρα το φαουλ εγινε στην ανω εδραση τους και της οποιας η ελαστικοτητα προκαλουσε τη φθορα στην τσιμουχα σωματος-εμβολου.

spam off

Σε καθε περιπτωση το συστημα ESA ειναι αθωο.....;)
 

orestis.androul

Μέλος
Όνομα
Ορέστης
Καλησπέρα παιδιά. Μια ερώτηση εγκυκλοπαιδικης γνώσης. Τα φώτα έχουν αλλάξει απο το 2013 που βγήκε το LC? Ή ειναι τα ίδια απο τότε; Και γενικά απο τότε υπάρχουν αλλαγές στο μοντέλο;
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Φώτα ίδια....Πιθανό να σε μπερδεύει ότι υπήρχε η δυνατότητα να διαλέξεις απλό ή LED (φυσικά με κάτι τις € παραπάνω)

Προς αύξηση της εγκυκλοπαιδικής γνώσης...λοιπόν έχουμε και λέμε (όσα μπορώ να θυμηθώ πρόχειρα) :

Βολάν βαρύτερο,
Keyless,
Gear assistPro,
Βάση ζελατίνας ενίσχυση,
Αλλαγές (μικρές) γενικά (πχ.βαλβίδα ψυκτικού, έδραση πίσω αισθητήρα ανάρτησης),
Κάτι διάβασα για αλλαγή φουρκέτας (1η,2α) στο σασμάν (με επιφύλαξη)
Ρουτίνα για πίσω φώτα σε φρενάρισμα ανάγκης,
Αλλαγές στο πλαίσιο από '14 (πχ στο πρώτο πλαίσιο δεν χωράει το GearAsPro),
Stabilizer εμπρός,
Νεότερη χαρτογράφηση(αναβάθμιση Νοε '15),
Νέο πρόγραμμα και μοχλικό για το GearAsPro (Σεπ '15)
Navigator V (από αρχές '14, ίδιο με Nav IV αλλά με 5 ίντσες οθόνη)
και φυσικά, νέα χρώματα......

Κάποια περάσαν σε όλα τα LC υπό μορφή ανάκλησης/αναβάθμισης και κάποια μπορείς να τα
τοποθετήσεις επί πληρωμή.

Α... και καλώς ήρθες στη παρέα...!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
με 24.000 μπατζετ προσωπικά θα έπαιρνα για την καβλάντα ενα καθαρόαιμο επιπλέον του r, έτσι για να το σπάω πάνω στα κατσάβραχα.o_O

Ακόμα κι έτσι δε θα είχες το μονόδρομο όμως ;):roflmao:
 

orestis.androul

Μέλος
Όνομα
Ορέστης
Φώτα ίδια....Πιθανό να σε μπερδεύει ότι υπήρχε η δυνατότητα να διαλέξεις απλό ή LED (φυσικά με κάτι τις € παραπάνω)

Προς αύξηση της εγκυκλοπαιδικής γνώσης...λοιπόν έχουμε και λέμε (όσα μπορώ να θυμηθώ πρόχειρα) :

Βολάν βαρύτερο,
Keyless,
Gear assistPro,
Βάση ζελατίνας ενίσχυση,
Αλλαγές (μικρές) γενικά (πχ.βαλβίδα ψυκτικού, έδραση πίσω αισθητήρα ανάρτησης),
Κάτι διάβασα για αλλαγή φουρκέτας (1η,2α) στο σασμάν (με επιφύλαξη)
Ρουτίνα για πίσω φώτα σε φρενάρισμα ανάγκης,
Αλλαγές στο πλαίσιο από '14 (πχ στο πρώτο πλαίσιο δεν χωράει το GearAsPro),
Stabilizer εμπρός,
Νεότερη χαρτογράφηση(αναβάθμιση Νοε '15),
Νέο πρόγραμμα και μοχλικό για το GearAsPro (Σεπ '15)
Navigator V (από αρχές '14, ίδιο με Nav IV αλλά με 5 ίντσες οθόνη)
και φυσικά, νέα χρώματα......

Κάποια περάσαν σε όλα τα LC υπό μορφή ανάκλησης/αναβάθμισης και κάποια μπορείς να τα
τοποθετήσεις επί πληρωμή.

Α... και καλώς ήρθες στη παρέα...!
Ωχ.. Όντως... Καλως σας βρήκα... Ξεχάστηκα απο τον ενθουσιασμό μου.
Πράγματι με μπέρδεψε το led εχεις απόλυτο δίκιο. Σ ευχαριστώ κ για τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις... Τι να ψάχνω όμως.. Όνειρα κ όνειρα πήγανε χαμένα...
 
Top Bottom