Παρέλαβα το Σάββατο το πρωί.
Βενζινάδικο και καρφί για βόλτα.
Χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Ευχαριστημένος για την επιλογή μου τόσο για τον τύπο της μηχανής όσο και για το συγκεκριμένο GS.
Έφυγα βόλτα για καφέ στο Σούνιο. Έκανα σχεδόν 200χλμ. Τα περισσότερα σε ανοικτό δρόμο, λίγο επαρχιακό. Το βράδυ πήγα στον Πειραιά και έμπλεξα για λίγο στην κίνηση:
Στα θετικά:
Ευκολοοδήγητο. Μου φαίνεται πιο εύκολο και από το F700GS που είχα πριν. Παρότι έχω να καβαλήσω/οδηγήσω από το 2016, ανέβηκα πάνω, έβαλα μπροστά και έφυγα. Ακόμα και σε μανούβρες μέσα στην κίνηση με χαμηλές ταχύτητες, δεν προβληματίστηκα καθόλου. Μου έσβησε μια φορά - άλλαξα ρύθμιση στη μανέτα και έκτοτε, όλα καλά.
Τρομερή αίσθηση η ανάρτηση. Εκεί που άλλα κοπάναγαν ή τελοσπάντων σε έκαναν να νιώθεις το γκαπ και να σηκώνεσαι, το GS περνάει με ένα ανεπαίσθητο κούνημα. Τρομερή αίσθηση.
Και τα φρένα με εντυπωσίασαν. Εγώ συνήθως φρέναρα και με τα 2 (περίπου 80 εμπρός-20 πίσω), αυτό το ξεχνάς με το συνδυασμένο φρένο. Το μηχανάκι μπρομουτιάζει ελάχιστα. Αντίθετα κάθεται στα 2. Δυνατά φρένα. Σου δίνει αίσθηση ασφάλειας.
Μου αρέσει που ενώ έχει τρομερή ροπή, δεν σε γαργαλάει να πάς παράνομα γρήγορα. Τουλάχιστον όχι εμένα. Έκανα cruising με 100-130, για να τη μάθω κιόλας, και ένιωθα ότι πήγαινα με 60. Τρομερό. Όταν θέλησα λίγο γκάζι, μεταμορφώθηκε. Και αυτά στο Road, όχι στο dynamic.
Τα ελαστικά, παρότι όπως έγραψα αλλού είναι παλιάς παραγωγής (μέσα 2015) δεν έχουν χιλιόμετρα, δεν έχουν καεί (πάρκαρε σε γκαραζ). Τα πίεσα ελεγχόμενα να δω αν θα κλωτσήσουν, αλλά δεν έχουν θέμα. Ίσως τα κρατήσω και το καλοκαίρι και τα αλλάξω κατά τον Οκτώβρη - Νοέμβρη που θα έχω το πρώτο μεγάλο ταξίδι.
Στoν αντίποδα .
- Ψάχνοντας, έχω να πω ότι μάλλον πρέπει να βάλω κάτι στην κορυφή της ζελατίνας. Είμαι 1.82 και έχω τη σέλα στη χαμηλή ρύθμιση.
- Δε μου αρέσει καθόλου η βαλίτσα, αν και είναι εξαιρετικά βολική για να βάζεις κράνος, γάντια και λοιπά και να μην κουβαλάς. Σκέφτομαι μήπως πάρω ένα tank bag για να βάζω χαρτιά και λουκέτο.
- Ενώ έχει τα τρία πακέτα, η μηχανή δεν είχε τη βάση του GPS. Το είδαμε και εγώ και ο πωλητής το Σάββατο - είπε ότι θα μου τη βρεί και θα μου τη φέρει. Έχω navi IV και το θέλω.
- Ο προηγούμενος κάτοχος χρησιμοποίησε κάποιο δραστικό χημικό και το αλουμινένιο τιμόνι έχει πιτσιλιές σε όλο το μήκος του, ενώ φαίνεται ότι το χημικό έχει στάξει και στη βάση του τιμονιού. Σαν να έχει πέσει γάλα. Δεν κατάφερα να βρω αλλού κάτι. Τόσο τα πλαστικά όσο και τα μέταλλα (π.χ. μπουκάλες εμπρός ανάρτησης, ψαλίδι κτλ) δεν έχουν σημάδια και είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Είχα δει τα σημάδια, αλλά θεώρησα ότι είναι βρωμιά. Δεν έφυγε χτες που της έκανα detailing. Δεν είναι ενοχλητικό, αλλά πέφτει το δικό μου μάτι. Ίσως το αλλάξω κάποια στιγμή.
- Με τα φώτα του δεν ξετρελάθηκα παρότι έχει το φανάρι με τα LED. Περίμενα να στέλνει πιο εστιασμένη και ζωντανή δέσμη. Βέβαια, μπορεί σε αυτό να φταίει ότι και τα 2 μου αυτοκίνητα έχουν εργοστασιακά ξένον. Πάντως σίγουρα είναι πολύ καλύτερα από τα φώτα αλογόνου που είχα στο 700.
Ευχαριστώ όλους για την συμβολή στην αγορά αυτού του τρομερού μηχανήματος.
Εύχομαι υγεία και πάντα όλοι όρθιοι.