R1200 GS & R1200 GSA

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
ναι το είχα σκοπό άλλωστε για να τους γνωρίσω κιόλας!
μα φιλε η γνωριμια αυτη ηταν θεμα χρονου ουτως η' αλλως....:secret:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χαχαχαχα κακιουλες παλιοχοντεων...
Οι οποιοι γνωριζουν μαστορα σε καθε γωνια της χωρας....
Να τα λεμε κι αυτα :)
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Οι οποιοι γνωριζουν μαστορα σε καθε γωνια της χωρας....
Να τα λεμε κι αυτα :)
ναι ...που ειναι το παραξενο????...
γιατι οταν μας φωναζετε για βοηθεια ,καπου πρεπει να σας παμε !!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ναι ...που ειναι το παραξενο????...
γιατι οταν μας φωναζετε για βοηθεια ,καπου πρεπει να σας παμε !!!
Όταν λέμε τέτοια.....να πέφτουν φωτο με στοιχεία περικαλω:p
Για να μην αρχίσω να ανεβάζω φωτο με ρυμουλκησεις από την οδική βοήθεια expressmaniac!!!:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όταν λέμε τέτοια.....να πέφτουν φωτο με στοιχεία περικαλω:p
Για να μην αρχίσω να ανεβάζω φωτο με ρυμουλκησεις από την οδική βοήθεια expressmaniac!!!:D
Ετσι :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ο @kon/nos έγραψε στο "τι έκανες για τη μοτ/τα σου σήμερα":

"Καλα νομιζω τα gs με 2 εκκεντροφόρους κανουν περισσότερη φασαρία απο αυτα με τον ενα εκκεντροφορο.
Επίσης με την μαμά εχω παρατηρήσει οτι το μηχανακι ειναι πιο ζωηρό χαμηλα απ οτι με την ξεταπωτη akrapovic.ασχετο!"

Το μεταφέρω εδώ, γιατί εδώ είναι απολύτως σχετικό και θα φανεί χρήσιμο ;)

Όντως τα 2010+ μοδέλα κάνουν πιο πολύ θόρυβο. Όταν πήρα του Γιάννη @jmar_oulis από τον Πειραιά, ειλικρινά ήταν πολύ πιο ήσυχο το μηχανάκι!!! Όχι λόγω 2πλων εκκεντροφόρων, αλλά λόγω διαμόρφωσης της εξάτμησης. Πιθανότατα αυτό (ο παραπάνω θόρυβος) να ήταν αναπόφευκτο, λόγω προγράμματος ECU κι απόδοσης κινητήρα.
Τα 2010+ μοντέλα είναι παντού πιο ροπάτα και πιο δυνατά, έχοντας και +500 στροφές παραπάνω όριο περιστροφής. Για να γίνει αυτό έχουν πιο πλούσιο μείγμα σε σχέση με τα παλιότερα, καίνε λίγο παραπάνω κι ακούγονται παραπάνω επίσης!

Τώρα σε σχέση με τις εξατμίσεις, έχω παρατηρήσει (και μετρήσει με ανοίγματα) τα παρακάτω, πάντα σε μοντέλα με 2πλους εκκεντροφόρους:

- Όλο εργοστασιακό // Akrapovic+K&N ---> Mικρή διαφορά του "μαμά" σε άνοιγμα από χαμηλά 2500-3000 σαλ, κι ύστερα το "εξατμισάτο" φέυγει σταθερά μέχρι τις 6000 σαλ, όπου από εκεί και πάνω ανοίγει κι άλλο τη διαφορά, φθάνοντας και τα 2 στην ίδια τελική (κοντερ) και φυσικά στις ίδιες μέγιστες στροφές (ανάλογα με το δρόμο από 7800-8200)

Η ακράπα ταπωμένη/ξετάπωτη (στο δικό μου μηχανάκι , 2010+) μικρή διαφορά έχει. Σταματημένη με τάπα είναι πιο ήσυχη, αλλά στο δρόμο η διαφορά είναι μικρή. Στις ψηλές στροφές όμως, η απόδοσή της ως ξετάπωτη, είναι πιο καλή! Επαναλαμβάνω ότι οι διαφορές είναι μικρές και μόνο συγκριτικά αναφέρονται.

Τώρα που πήγα πίσω σε εργοστασιακή εξάτμιση (το φίλτρο παραμένει Κ&Ν), διαπιστώνω ακριβώς τα ίδια. Χαμηλά και σε μικρά ανοίγματα του γκαζιού, είναι πιο πρόθυμο/άμεσο το μηχανάκι. Μετά τις 3800 αρχίζει να δείχνει πιο τεμπέλικο και φυσικά το "μπαμ" στις 6+ έχει καταλαγιάσει... Λογικά θα επωφεληθώ σε κατανάλωση με αυτή τη συμπεριφορά. Θα δείξει.
Σίγουρα είναι πιο ήσυχο, ειδικά με σταθερό γκάζι/ταχύτητα στις ΕΟ.


Μια άλλη σύγκριση:
-Akrapovic τελικό +K&N // Akrapovic ολόσωμη + DNA φίλτρο ---> Εδώ βλέπουμε τα ίδια όπως παραπάνω, σε πιο μεγάλη κλίμακα. Με μόνο τελικό + φίλτρο η διαφορά μέχρι τις 6000 σαλ είναι μεγάλη υπέρ αυτής της επιλογής, αλλά η υπεροχή του πιο ελεύθερου είναι ακόμα μεγαλύτερη μετά τις 6500 σαλ, χαοτικά θα έλεγα! Επίσης το μηχανάκι ανεβάζει περισσότερες σαλ, σχεδόν φτάνει το στροφόμετρο στον κόφτη (τουλάχιστον τις 8400 τις φτάνει σίγουρα) και τελειώνει το κοντέρ του στα 230!!!

Έχοντας ζήσει με διαφορετικές επιλογές κι έχοντας δοκιμάσει και τις πιο "ακραίες" (ολόσωμη εξάτμιση με πιο ελεύθερο και μικρό καταλύτη), κατέληξα ότι μου αρέσει όπως βγαίνει απο το εργοστάσιο!
Αν το δω συνολικά (κατανάλωση-επιδόσεις-ταξίδι/άνεση) καταλήγω ότι δεν αξίζει η "αύξηση" των επιδόσεων , σε σχέση με το βουητό στις ευθείες και το μισό λίτρο ανά 100 χλμ, που αν κάνεις πολλά το χρόνο, έχει και αντίκρυσμα στην τσέπη.
Έχω χάσει βέβαια σε αναγνωρισιμότητα :) Η γυναίκα μου με άκουγε από 300 μέτρα μακριά, ενώ τώρα μόνο όταν μπαίνω στο στενό και πάλι δεν είναι σίγουρη ότι είμαι εγώ:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μια άλλη σύγκριση:
-Akrapovic τελικό +K&N // Akrapovic ολόσωμη + DNA φίλτρο ---> Εδώ βλέπουμε τα ίδια όπως παραπάνω, σε πιο μεγάλη κλίμακα. Με μόνο τελικό + φίλτρο η διαφορά μέχρι τις 6000 σαλ είναι μεγάλη υπέρ αυτής της επιλογής, αλλά η υπεροχή του πιο ελεύθερου είναι ακόμα μεγαλύτερη μετά τις 6500 σαλ, χαοτικά θα έλεγα! Επίσης το μηχανάκι ανεβάζει περισσότερες σαλ, σχεδόν φτάνει το στροφόμετρο στον κόφτη (τουλάχιστον τις 8400 τις φτάνει σίγουρα) και τελειώνει το κοντέρ του στα 230!!!


230 !!!!!!!!!!!!!!!
κοψε κατι θα γινει ζημια!!!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μια άλλη σύγκριση:
-Akrapovic τελικό +K&N // Akrapovic ολόσωμη + DNA φίλτρο ---> Εδώ βλέπουμε τα ίδια όπως παραπάνω, σε πιο μεγάλη κλίμακα. Με μόνο τελικό + φίλτρο η διαφορά μέχρι τις 6000 σαλ είναι μεγάλη υπέρ αυτής της επιλογής, αλλά η υπεροχή του πιο ελεύθερου είναι ακόμα μεγαλύτερη μετά τις 6500 σαλ, χαοτικά θα έλεγα! Επίσης το μηχανάκι ανεβάζει περισσότερες σαλ, σχεδόν φτάνει το στροφόμετρο στον κόφτη (τουλάχιστον τις 8400 τις φτάνει σίγουρα) και τελειώνει το κοντέρ του στα 230!!!


230 !!!!!!!!!!!!!!!
κοψε κατι θα γινει ζημια!!!!!!
Στον Παπαδέλη @gkpapa να τα πεις αυτά :)
Αν κι έχει 100000 χλμ.... αν ήταν , θα είχε σπάσει:D
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
εντυπώσεις μετά την πρώτη σοβαρή βόλτα σε άσφαλτο και χώμα
απο θεμα κούρασης να πω οτι μετα απο 500κμ γύρισα και πηρα τα παιδια να παμε εξω βολτα....
στις στροφές εχω παθει πλάκα ποσο εύκολα στρίβει και δεν σε κουράζει αλλα ουτε σε αγχώνει...
φρενα τα γνωστα σε ολους σας bmw,τωρα πια μπορω να φρεναρω και μεσα στην στροφη!
αναρτήσεις θελω λιγο να τις ψάξω αν και δεν ειχα καποιο θεμα.
στην εθνικη τρενο με λιγους κραδασμους αλλα θα τους συνηθίσω νομιζω...
η γκαζιερα του βαρια
φλας αλαρμ κορνα νομιζω δεν θα τα μάθω ποτε...μιας και χρησιμοποιώ καθημερινα το σκουτερ...
στο χωμα και σε δύσκολα κοματια με ανηφόρες κατηφόρες λιγη λασπη και πολλα νεροφαγώματα δεν με δυσκόλεψε αλλα χωρις μαγκιές...
γενικός ειναι μηχαναρα και πολυ χαίρομαι που την πήρα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
εντυπώσεις μετά την πρώτη σοβαρή βόλτα σε άσφαλτο και χώμα
απο θεμα κούρασης να πω οτι μετα απο 500κμ γύρισα και πηρα τα παιδια να παμε εξω βολτα....
στις στροφές εχω παθει πλάκα ποσο εύκολα στρίβει και δεν σε κουράζει αλλα ουτε σε αγχώνει...
φρενα τα γνωστα σε ολους σας bmw,τωρα πια μπορω να φρεναρω και μεσα στην στροφη!
αναρτήσεις θελω λιγο να τις ψάξω αν και δεν ειχα καποιο θεμα.
στην εθνικη τρενο με λιγους κραδασμους αλλα θα τους συνηθίσω νομιζω...
η γκαζιερα του βαρια
φλας αλαρμ κορνα νομιζω δεν θα τα μάθω ποτε...μιας και χρησιμοποιώ καθημερινα το σκουτερ...
στο χωμα και σε δύσκολα κοματια με ανηφόρες κατηφόρες λιγη λασπη και πολλα νεροφαγώματα δεν με δυσκόλεψε αλλα χωρις μαγκιές...
γενικός ειναι μηχαναρα και πολυ χαίρομαι που την πήρα!
Γειά σου ρε Λιάκο :friendship:
Χαίρομαι που χαίρεσαι κ την χαίρεσαι. :yes:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
εντυπώσεις μετά την πρώτη σοβαρή βόλτα σε άσφαλτο και χώμα
απο θεμα κούρασης να πω οτι μετα απο 500κμ γύρισα και πηρα τα παιδια να παμε εξω βολτα....
στις στροφές εχω παθει πλάκα ποσο εύκολα στρίβει και δεν σε κουράζει αλλα ουτε σε αγχώνει...
φρενα τα γνωστα σε ολους σας bmw,τωρα πια μπορω να φρεναρω και μεσα στην στροφη!
αναρτήσεις θελω λιγο να τις ψάξω αν και δεν ειχα καποιο θεμα.
στην εθνικη τρενο με λιγους κραδασμους αλλα θα τους συνηθίσω νομιζω... προέρχεσαι από το ηλεκτρικό 1050 ;) Σε καταλαβαίνω, τα ίδια πέρασα
η γκαζιερα του βαρια
φλας αλαρμ κορνα νομιζω δεν θα τα μάθω ποτε...μιας και χρησιμοποιώ καθημερινα το σκουτερ... θα αργήσεις, αλλά όταν μάθεις τα φλας, δε γυρνάς πίσω και θα σε δυσκολεύει το σκούτερ. Εκείνο που είναι δύσκολο είναι το σινιάλο και η κόρνα
στο χωμα και σε δύσκολα κοματια με ανηφόρες κατηφόρες λιγη λασπη και πολλα νεροφαγώματα δεν με δυσκόλεψε αλλα χωρις μαγκιές... είπαμε...., GS το μηχανάκι που σε κάνει τιμόνι! Σε πάει! Το εμπιστεύεσαι και τέλος. ;)
γενικός ειναι μηχαναρα και πολυ χαίρομαι που την πήρα!


Με το καλό να τη χαίρεσαι και να την κερνάς χιλιόμετρα Ηλία :)
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
αρχίσαμε...


μέχρι τώρα μια καμένη λάμπα 3 ευρό
και τσιμούχα άξονα εξωτερική με εργασία 22 ευρό
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
αρχίσαμε...


μέχρι τώρα μια καμένη λάμπα 3 ευρό
και τσιμούχα άξονα εξωτερική με εργασία 22 ευρό
ο άξονας δεν έχει τσιμούχες....
τσιμούχα στη γωνιακή άλλαξες?
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
μεσα απο το μαυρο πλαστικο στο πισω μερος του αξονα που κρατάει τις βαλβολινες
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
μεσα απο το μαυρο πλαστικο στο πισω μερος του αξονα που κρατάει τις βαλβολινες
οκ, στη γωνιακή μετάδοση. Ο άξονας τελειώνει στη φούσκα του μπράτσου, μετά έχει σύνδεσμο (σταυρό) και τη γωνιακή μετάδοση (όπου υπάρχουν κι οι βαλβολίνες).
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
οκ, στη γωνιακή μετάδοση. Ο άξονας τελειώνει στη φούσκα του μπράτσου, μετά έχει σύνδεσμο (σταυρό) και τη γωνιακή μετάδοση (όπου υπάρχουν κι οι βαλβολίνες).
το θεμα ειναι οτι γυρίζοντας απο βολτα στο λαυριο ηταν η δεξια μερια του ελαστικου μεσα στο λαδι...κατι πολυ επικίνδυνο,ευτυχώς δεν έκατσε στραβή...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
το θεμα ειναι οτι γυρίζοντας απο βολτα στο λαυριο ηταν η δεξια μερια του ελαστικου μεσα στο λαδι...κατι πολυ επικίνδυνο,ευτυχώς δεν έκατσε στραβή...
Μου έχει τύχει και εμένα, να χάνει από την ροδέλα και τρόμαξα με το λάδι στην ρόδα, αλλά συμβαίνει!
Είναι κάτι που δεν αλλάζεις προληπτικά και μάλλον αυτό πρέπει να αλλάξει!
Κάθε 50000 χλμ...δεν έχει κόστος
 
Top Bottom