http://www.motoraid.eu/grips-for-bmw-r-1200gs-|-f-650-800-gs
τα πηρα σημερα ,μπενουν ευκολα?
τα πηρα σημερα ,μπενουν ευκολα?
Tip: Όταν τα είχα περάσει τα είχα ψεκάσει με λακ για τα μαλλιά για να γλιστρήσουν πιο εύκολα και όταν στεγνώσει να κολλήσουν .http://www.motoraid.eu/grips-for-bmw-r-1200gs-|-f-650-800-gs
τα πηρα σημερα ,μπενουν ευκολα?
Δε βλέπω και μεγάλη φθορά για τόσα χλμΣήμερα έγινε μια προληπτική αλλαγή τεντωτηρων....αυτος ήταν ο δεξιά με την μεγαλύτερη φθορα!
Για 245000.....καλα ήταν!
advphone
Ουσιαστικά τα ελατηρια χάνουν τις ιδιότητες τους πιστεύω αλλα και τα δομικά δυναμικά χαρακτηριστικά του ανταλλακτικού μετα απο τόσες χιλαδες ώρες λειτουργίας ,ζέστης,κρύου και παλι ζέστης και τόσες εκινησεις χαμηλώνουν σε επιπεδο αποτελεζματικοτηταςΔε βλέπω και μεγάλη φθορά για τόσα χλμ
Για να το λες εσύ κάπως έτσι θα γίνεται η δουλειά εκεί.... ΧαχαΟυσιαστικά τα ελατηρια χάνουν τις ιδιότητες τους πιστεύω αλλα και τα δομικά δυναμικά χαρακτηριστικά του ανταλλακτικού μετα απο τόσες χιλαδες ώρες λειτουργίας ,ζέστης,κρύου και παλι ζέστης και τόσες εκινησεις χαμηλώνουν σε επιπεδο αποτελεζματικοτητας
Οτι και να βαλεις,το μπροστα ξερο θα ναι και θα σε χαλαει....@forester Καλα εκανες γιατι το χαλασαμε το θεμα.Και καλο θα ειναι να καθαριστει..
Οσο αφορα τα wp.Δεν το γνωριζα αυτο...Τεραστιο θεμα οι αναρτησεις!!
Γενικα με χαλαει η ''ξερη'' αισθηση του μπροστινου.
Σιγουρα η μπροστινη μου αναρτηση θελει επισκευη (την πισω την εκανα) αλλα σκεφτομαι την λυση των aftermarket καθως η διαφορα οπως υποστηριζουν ειναι χαοτικη, οπως και τα χρηματα
Κατι πρεπει να κανουμε γιατι βλεπω να μας τρωει τα λεφτα η ktm.
Kάπ' Κάπ' ,κι απ'κάτ ,κάτ' κάν' ,γκάπ-γκάπ. :he...Αλλα το γκαπ μπροστα θα ειναι παντα εκει.
Δεν ειναι τα πραγματα όπως νομιζεις Γιώργο.Για το γκαπ δοκιμάσατε να παίξετε λίγο με τα λάδια;
Λαδια;Για το γκαπ δοκιμάσατε να παίξετε λίγο με τα λάδια;
Τάσο είναι σα να αλλάζεις λάστιχο πίσω και να αφήνεις το παλιό μπροστά.Εγώ να ρωτήσω κάτι; Αν χρειαστεί να αλλάξω ανάρτηση, η περίπτωση του να βάλω πίσω olins ή wilber και μπροστά να αφήσω την εργοστασιακή, παίζει; Θέλω να πώ επηρεάζεται η συμπεριφορά,γεωμετρία κ.λ.π;
Αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες για να απαντηθεί έτσι απλά. Μπορείς όντως να αλλάξεις την ανάρτηση που "πάσχει" περισσότερο και, αν υποθέσουμε ότι η άλλη δουλεύει σωστά και είναι καλορυθμισμένη, να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα, τουλάχιστον προσωρινά. Αλλά, συνήθως, οι εργοστασιακές ΔΕ δουλεύουν σωστά και αυτός είναι ο λόγος που τις αλλάζουμε. Επειδή η μοτοσικλέτα είναι απαραίτητο να έχει μια - συγκεκριμένη - ισορροπία, καλό είναι να έχουμε σωστές αναρτήσεις μπρος και πίσω, ρυθμισμένες για το δικό μας βάρος και στιλ οδήγησης.Εγώ να ρωτήσω κάτι; Αν χρειαστεί να αλλάξω ανάρτηση, η περίπτωση του να βάλω πίσω olins ή wilber και μπροστά να αφήσω την εργοστασιακή, παίζει; Θέλω να πώ επηρεάζεται η συμπεριφορά,γεωμετρία κ.λ.π;