R1200 GS & R1200 GSA

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Πρέπει να κόψεις τα παλιά με πάρα πολύ προσοχή, με χειρουργική ακρίβεια, για να μην χαλάσεις την πλακέτα που έχουν από κάτω ενσωματωμένη. Και μετά να περάσεις αυτά με λίγο σάλιο ή οινόπνευμα στριφογυριστα.....με προσοχή και υπομονή...Και αφού πάνε στην θέση τους να τα αφήσεις να στεγνώσουν. Το πιο ευκολο είναι βέβαια με πιστόλι αέρα με μυτερό ακροφυσιο...
 

Goukos

Once a Marine always a marine....
Περιοχή
SaloniKa .....again.....
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
R1200GSA

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Δε βλέπω και μεγάλη φθορά για τόσα χλμ
Ουσιαστικά τα ελατηρια χάνουν τις ιδιότητες τους πιστεύω αλλα και τα δομικά δυναμικά χαρακτηριστικά του ανταλλακτικού μετα απο τόσες χιλαδες ώρες λειτουργίας ,ζέστης,κρύου και παλι ζέστης και τόσες εκινησεις χαμηλώνουν σε επιπεδο αποτελεζματικοτητας
 

chaosm

Μέλος
Ουσιαστικά τα ελατηρια χάνουν τις ιδιότητες τους πιστεύω αλλα και τα δομικά δυναμικά χαρακτηριστικά του ανταλλακτικού μετα απο τόσες χιλαδες ώρες λειτουργίας ,ζέστης,κρύου και παλι ζέστης και τόσες εκινησεις χαμηλώνουν σε επιπεδο αποτελεζματικοτητας
Για να το λες εσύ κάπως έτσι θα γίνεται η δουλειά εκεί.... Χαχα
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@kon/nos , έγραψες :"Οχι δεν εχω κανει τιποτα ακομα...
Τα wp που εχω ειναι τα μαμα, και δεν λενε και πολλα."

Εδώ:ktm jump Parnonas mountain

Επειδή έκανα επισκευή στο μπροστινό (το 2015) , ο Τασούλης στην extra products με διαβεβαίωσε (και μου έδειξε) ότι οι κωδικοί των ανταλλακτικών που χρησιμοποίησε, είναι ίδιοι με αυτούς που φοράνε τα WP που πουλάει ο ίδιος. Αν δηλαδή αντικαθιστούσα το αμορτισέρ μου, με ένα νέο WP για το μηχανάκι μου, το ίδιο θα μου έβαζε!
Αν βέβαια αντικαθιστούσα το σετ όλο, θα μπορούσα να επιλέξω ελατήρια για το βάρος μου και τις ιδιοτροπίες μου...
Αλλά τα after market WP και τα εργοστασιακά που φοράμε στα gs, είναι ίδια ;)
Αυτά για να μην υπάρχουν μύθοι... ;)



ΥΓ: έγραψα εδώ, για να μη σπαμάρω το άλμα του Λιάκου :rolleyes::D
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
@forester Καλα εκανες γιατι το χαλασαμε το θεμα.Και καλο θα ειναι να καθαριστει..
Οσο αφορα τα wp.Δεν το γνωριζα αυτο...Τεραστιο θεμα οι αναρτησεις!!
Γενικα με χαλαει η ''ξερη'' αισθηση του μπροστινου.
Σιγουρα η μπροστινη μου αναρτηση θελει επισκευη (την πισω την εκανα) αλλα σκεφτομαι την λυση των aftermarket καθως η διαφορα οπως υποστηριζουν ειναι χαοτικη, οπως και τα χρηματα:p:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@forester Καλα εκανες γιατι το χαλασαμε το θεμα.Και καλο θα ειναι να καθαριστει..
Οσο αφορα τα wp.Δεν το γνωριζα αυτο...Τεραστιο θεμα οι αναρτησεις!!
Γενικα με χαλαει η ''ξερη'' αισθηση του μπροστινου.
Σιγουρα η μπροστινη μου αναρτηση θελει επισκευη (την πισω την εκανα) αλλα σκεφτομαι την λυση των aftermarket καθως η διαφορα οπως υποστηριζουν ειναι χαοτικη, οπως και τα χρηματα:p:p
Οτι και να βαλεις,το μπροστα ξερο θα ναι και θα σε χαλαει....
Δοκιμασα wilbers, ohlins.... Μηχανακια φιλων. Βελτιωση υπαρχει και σαφως ειναι πιο ποιοτικες τουλαχιστον αυτες οι 2. Αλλα το γκαπ μπροστα θα ειναι παντα εκει.
Εχει να κανει με ολη την αρχιτεκτονικη της εμπρος αναρτησης.
Στα lc αυτο εχει χαοτικη βελτιωση!!!!
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ναι αυτο το γκαπ που λες ειναι που με ενοχλει...Βεβαια το συστημα αυτο εχει και τα θετικα του, που κατα την αποψη μου ειναι περισσοτερα.
Θα δω και ισως δοκιμασω κανενα αν βρω με ohlins.Μου κανει εντυπωση που λες οτι ναι μεν βελτιωνεται αλλα το γκαπ ειναι γκαπ και παλι.



Κατι πρεπει να κανουμε γιατι βλεπω να μας τρωει τα λεφτα η ktm.:p:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για το γκαπ δοκιμάσατε να παίξετε λίγο με τα λάδια;
Λαδια;
Ν ανοιξουμε coilover?
Δεν υπαρχουν αυτα σ εμας.
Και δεν κανει το αμορτισερ αυτη την αισθηση. Ειναι ολη η αναρτηση που συμπεριφερεται ετσι ξερα, στις εγκαρσιες και κοφτες ανωμαλιες.
 

tamanaco

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι - Αγία Παρασκευή - Ηράκλειο
Όνομα
Τάσος
Μοτό
R1200GSA
Εγώ να ρωτήσω κάτι; Αν χρειαστεί να αλλάξω ανάρτηση, η περίπτωση του να βάλω πίσω olins ή wilber και μπροστά να αφήσω την εργοστασιακή, παίζει; Θέλω να πώ επηρεάζεται η συμπεριφορά,γεωμετρία κ.λ.π;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το σωστό είναι να αλλάξεις και τις 2.....αλλα δεν νομίζω ότι θα έχεις προβλημα.
Δοκίμασε το ετσι και αλλιώς και το βλέπεις!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ να ρωτήσω κάτι; Αν χρειαστεί να αλλάξω ανάρτηση, η περίπτωση του να βάλω πίσω olins ή wilber και μπροστά να αφήσω την εργοστασιακή, παίζει; Θέλω να πώ επηρεάζεται η συμπεριφορά,γεωμετρία κ.λ.π;
Τάσο είναι σα να αλλάζεις λάστιχο πίσω και να αφήνεις το παλιό μπροστά.
Αν οι αναρτήσεις δεν αποσβένουν το ίδιο, ουσιαστικά έχεις "δύο" μηχανάκια.... ;) Αν αυτή η αίσθηση δε σε ενοχλεί (συνηθίζεται και σου φαίνεται ΟΚ κάποια στιγμή), το κάνεις. Εγώ δε θα το έκανα , παρά μόνο προσωρινά (αν δε μποορώ να αλλάξω ταυτόχρονα για χ,ψ λόγους).
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Εγώ να ρωτήσω κάτι; Αν χρειαστεί να αλλάξω ανάρτηση, η περίπτωση του να βάλω πίσω olins ή wilber και μπροστά να αφήσω την εργοστασιακή, παίζει; Θέλω να πώ επηρεάζεται η συμπεριφορά,γεωμετρία κ.λ.π;
Αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες για να απαντηθεί έτσι απλά. Μπορείς όντως να αλλάξεις την ανάρτηση που "πάσχει" περισσότερο και, αν υποθέσουμε ότι η άλλη δουλεύει σωστά και είναι καλορυθμισμένη, να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα, τουλάχιστον προσωρινά. Αλλά, συνήθως, οι εργοστασιακές ΔΕ δουλεύουν σωστά και αυτός είναι ο λόγος που τις αλλάζουμε. Επειδή η μοτοσικλέτα είναι απαραίτητο να έχει μια - συγκεκριμένη - ισορροπία, καλό είναι να έχουμε σωστές αναρτήσεις μπρος και πίσω, ρυθμισμένες για το δικό μας βάρος και στιλ οδήγησης.

ΥΓ. Μιλάω γενικώς, δεν έχω ιδέα τι κάνουν οι αναρτήσεις στο δικό σου μηχανάκι.
 
Top Bottom