R1200 GS & R1200 GSA

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Οποτε με τοσες αλλαγες μια μετατροπη την κρινετε ασυμφορη??
Δηλαδη μηπως ειναι καλυτερα καποιος που θελει adve να πουλησει το δικο του και να παρει ενα που θα ειναι ετοιμο?
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Να το πω τώρα για να μην το πω αργότερα...
Το advènture είναι μια κατηγορία από μόνο του! Οι μόνοι συγκριτικοί του αντίπαλοι είναι το προηγούμενο adventure και το επόμενο!
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Marketing φίλοι μου!
Χρωστάει πολλα στο marketing και στο οτι σταθερά εξελίσσει το ίδιο μηχανάκι κοντά 35 χρονια αν δεν κάνω λάθος όποτε έχει και μια ροπή εμπορική εκ φύσεως.
Κατα τα αλλα, επειδή και εγώ τα ξερω ολα,:thinking: νομιζω σαφώς τίθεται θέμα ηλικίας του καθε κατόχου, νομιζω απευθύνεται σε πιο σιτεμένα παιδάκια και λιγότερο σε καβλατζηδες.
Και εδώ σωστά η bmw πέτυχε διάνα γιατί οι "σιτεμενοι" συνήθως έχουν και τα λ7 να πληρώσουν παραπάνω ενώ τα περτικαλί τα παίρνουν, ή τα αγόραζαν συνήθως με το σκ@το παξιμάδι οι νεαρότεροι ισως κ@υλογκαζακηδες.
Και μια σημείωση, αν εισαι 45+ και νιώθεις κιόλας τόσο το bmw ειναι "μονόδρομος"

:roflmao::roflmao::roflmao::wacky::alien::barefoot::cry::D:p:friendship:


Εντιτεντ: Εννοείται τα λέγω αστειευόμενος τα παραπάνω
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
Σαν φρεσκος κατοχος ενος R 1200 GSA και μαλιστα απο "δυσκολη" αλλαγη γιατι αποχωριστικα το ΚΤΜ 950S που ειχα..εχω να πως ειναι μια καταπλητικη μηχανη,τολμαω να πω καλυτερη απο οτι περιμενα και αυτο ειναι υπεροχο συναισθημα...
Θελεις να εισαι συνεχεια καβαλα και να του γραφεις χλμ...σου δινει μια απιστευτη σιγουρια και ποιοτητα κυλισης,περιμενα πως θα ξενερωσω στο θεμα γκαζι αλλα η μηχανη ειναι σκετη απολαυση χωρις ομως να εχει το νευρο που ειχε το ΚΤΜ και φυσικα δεν κανω τις κανιβαλιες που εκανα...
Η αλλη μεγαλη εκπληξη ηρθε απο την πρωτη ημερησια βολτα 450χλμ με την κοπελα μου και 3βαλιτσο..η μηχανη συμπεριφεροταν σαν να ημουν μονος μου και επιτελους απολαυσα βολτα 2καβαλος...
Τα φρενα του ειναι απο αλλο πλανητη....και γενικα εχω να γραψω πολλα ακομα αλλα δεν σας πρηζω αλλο προς στιγμην..
Υ.Γ. ολα τα χλμ που εκανα ηταν ασφαλτινα και γιαυτο θα επανελθω οταν του γραψω και χωματινα χλμ...
[URL=http://s1167.photobucket.com/user/avgerou/media/IMG_0455_fhdr_zpsjdwwruqz.jpg.html][/URL]
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Σαν φρεσκος κατοχος ενος R 1200 GSA και μαλιστα απο "δυσκολη" αλλαγη γιατι αποχωριστικα το ΚΤΜ 950S που ειχα..εχω να πως ειναι μια καταπλητικη μηχανη,τολμαω να πω καλυτερη απο οτι περιμενα και αυτο ειναι υπεροχο συναισθημα...
Θελεις να εισαι συνεχεια καβαλα και να του γραφεις χλμ...σου δινει μια απιστευτη σιγουρια και ποιοτητα κυλισης,περιμενα πως θα ξενερωσω στο θεμα γκαζι αλλα η μηχανη ειναι σκετη απολαυση χωρις ομως να εχει το νευρο που ειχε το ΚΤΜ και φυσικα δεν κανω τις κανιβαλιες που εκανα...
Η αλλη μεγαλη εκπληξη ηρθε απο την πρωτη ημερησια βολτα 450χλμ με την κοπελα μου και 3βαλιτσο..η μηχανη συμπεριφεροταν σαν να ημουν μονος μου και επιτελους απολαυσα βολτα 2καβαλος...
Τα φρενα του ειναι απο αλλο πλανητη....και γενικα εχω να γραψω πολλα ακομα αλλα δεν σας πρηζω αλλο προς στιγμην..
Υ.Γ. ολα τα χλμ που εκανα ηταν ασφαλτινα και γιαυτο θα επανελθω οταν του γραψω και χωματινα χλμ...
Γιάννο την ταξιδιάρα την έχεις, χτύπα κι ένα 640 adv. ή 690 (συ ξερς) και είσαι κομπλέ...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σαν φρεσκος κατοχος ενος R 1200 GSA και μαλιστα απο "δυσκολη" αλλαγη γιατι αποχωριστικα το ΚΤΜ 950S που ειχα..εχω να πως ειναι μια καταπλητικη μηχανη,τολμαω να πω καλυτερη απο οτι περιμενα και αυτο ειναι υπεροχο συναισθημα...
Θελεις να εισαι συνεχεια καβαλα και να του γραφεις χλμ...σου δινει μια απιστευτη σιγουρια και ποιοτητα κυλισης,περιμενα πως θα ξενερωσω στο θεμα γκαζι αλλα η μηχανη ειναι σκετη απολαυση χωρις ομως να εχει το νευρο που ειχε το ΚΤΜ και φυσικα δεν κανω τις κανιβαλιες που εκανα...
Η αλλη μεγαλη εκπληξη ηρθε απο την πρωτη ημερησια βολτα 450χλμ με την κοπελα μου και 3βαλιτσο..η μηχανη συμπεριφεροταν σαν να ημουν μονος μου και επιτελους απολαυσα βολτα 2καβαλος...
Τα φρενα του ειναι απο αλλο πλανητη....και γενικα εχω να γραψω πολλα ακομα αλλα δεν σας πρηζω αλλο προς στιγμην..
Υ.Γ. ολα τα χλμ που εκανα ηταν ασφαλτινα και γιαυτο θα επανελθω οταν του γραψω και χωματινα χλμ...
τωρα......τους ισσοπεδωσες τους περτικαλι:D
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
τωρα......τους ισσοπεδωσες τους περτικαλι:D
Μέχρι κι εγώ πάτησα λάικ!
Κάποιο κουσούρι μου έχει μείνει φαίνεται μετά την πολύχρονη σχέση....
Έναν γιατρό γρήγορα!!! :p

_________________
Ντακάρετε-φον
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σαν φρεσκος κατοχος ενος R 1200 GSA και μαλιστα απο "δυσκολη" αλλαγη γιατι αποχωριστικα το ΚΤΜ 950S που ειχα..εχω να πως ειναι μια καταπλητικη μηχανη,τολμαω να πω καλυτερη απο οτι περιμενα και αυτο ειναι υπεροχο συναισθημα...
Θελεις να εισαι συνεχεια καβαλα και να του γραφεις χλμ...σου δινει μια απιστευτη σιγουρια και ποιοτητα κυλισης,περιμενα πως θα ξενερωσω στο θεμα γκαζι αλλα η μηχανη ειναι σκετη απολαυση χωρις ομως να εχει το νευρο που ειχε το ΚΤΜ και φυσικα δεν κανω τις κανιβαλιες που εκανα...
Η αλλη μεγαλη εκπληξη ηρθε απο την πρωτη ημερησια βολτα 450χλμ με την κοπελα μου και 3βαλιτσο..η μηχανη συμπεριφεροταν σαν να ημουν μονος μου και επιτελους απολαυσα βολτα 2καβαλος...
Τα φρενα του ειναι απο αλλο πλανητη....και γενικα εχω να γραψω πολλα ακομα αλλα δεν σας πρηζω αλλο προς στιγμην..
Υ.Γ. ολα τα χλμ που εκανα ηταν ασφαλτινα και γιαυτο θα επανελθω οταν του γραψω και χωματινα χλμ...


Η αλλη μεγαλη εκπληξη ηρθε απο την πρωτη ημερησια βολτα 450χλμ με την κοπελα μου και 3βαλιτσο..η μηχανη συμπεριφεροταν σαν να ημουν μονος μου και επιτελους απολαυσα βολτα 2καβαλος...

ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αυτό έκανε τον αδερφό μου να αλλάξει μηχανή!
Αυτό κάνει εμένα να μην την αλλάζω μ ε τ ι π ο τ α!

Δεν υπάρχει άλλο μηχανάκι σε οποιαδήποτε κατηγορία που να μπορεί να το κάνει αυτό!

Υπάρχει και κάτι άλλο μοναδικό όμως στα R1200 GS & GSA.
Αυτό θα σας το πει @XLGeorge , που έχει παίξει με τον @gkpapa στο χώμα με το ΤΑ και στην άσφαλτο με το VFR. To GS πάντα το ίδιο!.... Απλώς άλλαξε λάστιχα ;)
 

MOYTPO

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Παυλος
Μοτό
BMW
Δεν είναι τυχαία το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης.
Πάει παντού. Μόνο λάστιχα αλλάζεις. Ειδικά το αντβε είναι μαγεία.
Πάντως πέρα από την πρίζα που προσπαθώ να βάλω στους αλλοθρησκους σε κάθε ευκαιρία (και μου δίνετε πολλές) σε ένα πράγμα βγάζω το καπέλο στους Γερμανούς και νομίζω ότι θα συμφωνησετε όλοι. Το έχουν μελετήσει πάρα πολύ καλά. Κάθε τι δεν είναι τυχαία τοποθετημένο. Πέφτει το μηχανάκι και δεν σπάει τίποτα. Μόνο κάτι γρατζουνιτσες στα προστατευτικα. Ούτε φλας, ούτε πλαστικά, ούτε καν η κεντρική βαλίτσα. Και μια και είπα για βαλίτσα, οι πλαινες αλουμινίου είναι η επιτομή της πρακτικής βαλιτσας.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Να το πω τώρα για να μην το πω αργότερα...
Το advènture είναι μια κατηγορία από μόνο του! Οι μόνοι συγκριτικοί του αντίπαλοι είναι το προηγούμενο adventure και το επόμενο!
Χρήστο για μένα ήταν αντίπαλοι το GSA και το GS.
Τα δοκίμασα και τα 2, τα "ζύγισα" σταματημένα στις μανούβρες τις επιτόπιες, σύγκρινα το value for money (σαφώς υπέρ της χοντρης!!) και κατέληξα στο GS.

Ότι μου έλειπε από το GSA το έβαλα, οπότε μου βγήκε πολύ πιο ακριβά το δικό μου, και αναφέρομαι σε:
-Πατάκια
-Ζελατίνα + φλαπς
-Σχάρα
-Προστατευτικά κυλίνδρων (Touratech)
-Μεταλλικές βαλίτσες (Touratech)
Τα "μαμά" δικά μου υπάρχουν και τα χρησιμοποιώ όπως/όποτε θέλω! Ειδικά η μικρή ζελατίνα, όσο είμαι μόνος μου χωρίς συνεπιβάτη, είναι ιδανική! Και φυσικά στο χώμα.
EDIT
-Προβολακια που εβαλα τα μαμα led, ιδια με αυτα που εχει η GSA LC

Τι μου λείπει?
-Η κοντή 1η που ποτέ δε θα έχω
-+2 εκ. διαδρομή ανάρτησης που κάποια στιγμή θα μπει.

Τι δε μου λείπει?
-το τεράστιο ντεπόζιτο
-οι σιδεριές γύρω-γύρω
-τα +30 κιλά κενό...
-τα +13 λίτρα μπερζίνας στην Ελλάδα που βρίσκω ανά 200-250 χλμ μπερζίνα για πλάκα!
-Η συμπεριφορά στης GSA στα κλειστά κομμάτια, σε σχέση πάντα με το GS (σε σχέση με τα λοιπά δίκυκλα παραμένει GS:)). Και στην απόκριση στο γκάζι τα κιλά φαίνονται , αλλά δεν αποτελούν κρίσιμο σημείο.... Απλώς το αναφέρω.
EDIT
- Οι ακτινωτες ζαντες γιατι ως triple black τις ειχε :)


Να πω εδώ ότι το ντεπόζιτο πουθενά δεν ενοχλεί, ούτε στην κίνηση της πόλης, ούτε στο βουνό ούτε πουθενά! Αφού είναι πιο στενό από τους 98 πόντους του τιμονιού και από το άνοιγμα των κυλίνδρων!
Αισθητικοί είναι λόγοι που με απωθεί, συν το επιπλέον βάρος.

Κλειδί στην απόφασή μου ήταν η διαφορά στο χειρισμό των 2 μοτο όταν είναι σε στάση! Μεγάλη διαφορά υπέρ του GS!!! (ειδικά για μένα στο 1,75 και με την τάση που έχω να μπλέκω στα δύσκολα ).....
Λόγω χρημάτων που έδωσα εκ των υστέρων, αν ξαναγόραζα, ίσως και να έπαιρνα GSA. Δεν είμαι σίγουρος, ίσως είπα!
Τώρα που έχω ό,τι θέλω, δεν αλλάζω το δικό μου με κανένα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
με λίγα λόγια, να κάνω υπομονή να περάσουν 7 χρόνια να πιάσω τα 45 και να πάρω το GSA????? εκτός κι αν το πάρω τώρα σε μινιατούρα ( π.χ. http://www.motoraid.eu/gifts-etc/mini/model-r1200gsadv-red ) γιατί αλλιώς δεν.....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πέρα από τα 13 έξτρα λίτρα καυσίμου, έχει...
Ζάντες ακτινωτές, πιο βαριές από τις αλουμινίου του απλού,
Αλουμινίου προστατευτικό κυλίνδρων,
Κάγκελα προστασίας,
Κάγκελα πλαϊνών βαλιτσών αλουμινίου,
Σχάρα μεταλλική αντί πλαστικής,
Ψηλότερη σέλα,
Υψηλότερος και φαρδύτερος ανεμοθώρακας με το μεταλλικό στήριγμά του,
Προβολείς ομίχλης,
Φαρδύτερα οδοντωτά μαρσπιέ...
Εξτρά πλαϊνές ζελατίνες που συμπληρώνουν την ανεμοπροστασία του ανεμοθώρακα,
Αυτά θυμάμαι!
:thinking:Μα καλα σιδερενια και οχι αλουμινενια στεφανια εχει για να ειναι πιο βαριες οι ζαντες?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
:thinking:Μα καλα σιδερενια και οχι αλουμινενια στεφανια εχει για να ειναι πιο βαριες οι ζαντες?
Δεν ξερω ποιες ειναι πιο βαριες. Παντως και οι 2 αλουμινιου ειναι.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
με λίγα λόγια, να κάνω υπομονή να περάσουν 7 χρόνια να πιάσω τα 45 και να πάρω το GSA????? εκτός κι αν το πάρω τώρα σε μινιατούρα ( π.χ. http://www.motoraid.eu/gifts-etc/mini/model-r1200gsadv-red ) γιατί αλλιώς δεν.....

Αν δεν ηθελε η γυναικα μου βολτες και ταξιδια, ΚΤΜ 990 θα ειχα. Οπως επισης αν δεν ειχα γυναικα. Και τωρα στα 46 και μετα απο οσα χρονια κι αν περασουν.
Το κρισιμο ερωτημα ειναι: μονος η διπλος;;;;;;
Στην απαντηση διπλος, η λυση ειναι GS!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
:thinking:Μα καλα σιδερενια και οχι αλουμινενια στεφανια εχει για να ειναι πιο βαριες οι ζαντες?
Eπειδή έχω και τις ακτινωτές και τις αλουμινίου, οι ακτινωτές είναι αρκετά πιο βαριές από τις άλλες διότι διαθέτει και τα κέντρα των τροχών, οι άλλες όχι!
 
Top Bottom