R1200 GS & R1200 GSA

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ολα ειναι οκ καθως με την συντηρηση ειμαι υπερβολικος...
Συν 2 νεους πολλαπλασιαστες που εχω αλλαξει προσφατα..

Το παω βημα βημα για να εχω οσο το δυνατον μια ασφαλη εικονα...
Δες τις παραμέτρους (ψυχρότητα και διάκενο) στα ιριδίου και προχώρα στην αλλαγή να δούμε.
Ζημιά δεν παίζει πάντως απ' αυτό ;)
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
να βαλουμε στη συζητηση και τα καλωδια ????
ή θα μπλεξουμε ?????

π.χ.
σιλικονης ???
γραφιτη ????

:UH::thinking::thinking::thinking::thinking:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
να βαλουμε στη συζητηση και τα καλωδια ????
ή θα μπλεξουμε ?????

π.χ.
σιλικονης ???
γραφιτη ????
Δεν αλλάζουν στα gs ...καρντια μου:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
να βαλουμε στη συζητηση και τα καλωδια ????
ή θα μπλεξουμε ?????

π.χ.
σιλικονης ???
γραφιτη ????

:UH::thinking::thinking::thinking::thinking:
Δεν έχει μπουζοκαλώδια φίλος ;)
Οι πολ/στες είναι πάνω στις μπουζόπιπες, οπότε από εκεί υπερέχουμε :)
Δεν υπάρχει σκοτούρα για μπουζοκαλώδια, ευτυχώς:D
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Δεν αλλάζουν στα gs ...καρντια μου:D
Δεν έχει μπουζοκαλώδια φίλος ;)
Οι πολ/στες είναι πάνω στις μπουζόπιπες, οπότε από εκεί υπερέχουμε :)
Δεν υπάρχει σκοτούρα για μπουζοκαλώδια, ευτυχώς:D
με ''γλεντατε'' και οι δυο εεεεεεε??????:friend:


:thanx:για την πληροφορια....δεν το ηξερα....:friendship::friendship::friendship::friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
με ''γλεντατε'' και οι δυο εεεεεεε??????:friend:


:thanx:για την πληροφορια....δεν το ηξερα....:friendship::friendship::friendship::friendship:
σιγά μη σε γλεντάμε γι αυτό.
Θα έρθουμε κει σα κάτ κι εκεί να ιδείς γλέντια:laugh::roflmao:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
σιγά μη σε γλεντάμε γι αυτό.
Θα έρθουμε κει σα κάτ κι εκεί να ιδείς γλέντια:laugh::roflmao:
σας περιμενουμε...
''σουμπαρου'' για ριξε μια ματια στο ''συμβαινει''.....:hungry::p:p:p
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Μιας και το είδα το θέμα ας πω 2 πράγματα που αφορούν την εμπειρία μου ΓΕΝΙΚΑ για τις μπουζοπιπες αλλά και ειδικά για τα boxer της BMW απο το 2004-σημερα.

Υπάρχουν 2 είδη πολλαπλασιαστών.
1. Οι κλασσικοί που είναι συνήθως κάτω απο το ρεζερβουάρ προστατευμένοι και μακρυά από τις θεμοκρασίες των κεφαλών.



2. εσωτερικοί, δηλ οι μποζόπιπες.



Το πλεονέκτημα των κλασικών είναι ότι δε καίγονται σχεδόν ποτέ ή καλύτερα διατηρούνται πολύ περισσότερο.

Το μειωνέκτημα των μπουζόπιπων είναι 1. η θερμοκρασία που τραβάνε και 2 το μικρό πηνίο που έχουν, οποτε πέφτουν κατα κανόνα γρηγορότερα και 3 η πολύ κριβή τιμή τους που σε συνδυασμό το λιγότερο χρόνο λειτουργίας τους είναι τσουχτερή.
Το πλεονέκτημά τους είναι ο άμεσος σπινθήρας που βγάζουν τίποτα παραπάνω αλλα αυτό ακόμα ..το μελετάνε !!

Τι συμβαίνει τώρα στα 1200GS πχ.
Θα έχετε ακούσει για πολλά που καίγονται στα 60.000 χιλ και άλλα που κρατάνε 200.000 χιλ.
Η διαφορά τους στο χρόνο ζωής τους είναι στις θερμοκρασίες κεφαλών αναλογα με τη χρήση της μηχανής.
Δηλ. αν το πάτε ψηλές στροφές και πλακώνετε οι θερμοκρασίες φθείρουν.
Επίσης παίζει ρόλο ο τύπος μπουζί (μεγάλη η μικρή αντίσταση) και στα απλά η ιριδιου μπουζι. Αποφύγετε τα Bosch καινε κατα κανόνα τις μπουζοπιπες έχουν αναφερθει τόσο σε αυτοκίνητα όσο και μηχανές.

Η λυσεις που προτείνονται είναι 2.

1. Πιο ενισχυμένος τύπος μπουζόπιπας. πχ. BERU (είναι κ πιο φθηνά απο BMW).
2. Μπουζί ιριδίου με ένα βαθμό ψυχρότερο (για κλίμα ελλάδος).
Τα μπουζί ιριδίου έχουν άμεση θέρμανση στον σπινθήρα για γρηγορότερα ξεκινήματα το χειμών αλλά ανεβάζουν σχεδόν 200 βαθμούς κάτω από τα απλά μπουζί. Οπότε και με ένα βαθμό μεγαλύτερο το χετε σώσει το μηχανάκι.

Tip.

1.Όταν καεί ο ένας πολλαπλασιαστής μπουζόπιπα αλλάζουμε και τους 2 γιατί :
Καινούργιοι παράγουν 14500 Volt και με τα χρόνια πέφτει η απόδοση δηλ. πάει πχ στα 11.500 V.
Οπότε αν αλλάξατε το 1 θα έχετε ανόμια καύση και φθορα στους κυλίνδρους.
2. Τις μπουζόπιπες στα 140.000 χιλ (αν μας πάει μέχρι εκεί) αρχίζουμε να σκεφτόμαστε την αλλαγή.
3. Μη πετάτε νερά με πίεση στους κυλίνδρους, βραχυκυκλώνουν για πλάκα αν εγκλωβιστεί νερό.
4. Αλλάζετε συχνά τα μπουζι. Πχ. τα απλ΄στα 15.000 και τα ιριδιου στα 35.000. Με παλιό μπουζί τραβάει περισσότερο ζόρι ο πολλαπλασιαστής.
5. Ψυχρότερα μίγματα. Με booster plug, προγραμμα κλπ.

Προτεινόμενα σε σχέση κόστους/απόδοσης είναι τα NGK Iridium Spark Plug DCPR 8eix.

Για τα δευτερεύοντα μπουζί μπορείτε να βάζετε τα πιο απλά, μιας και έχουν απλές πίπες που ξεκινούν από πολλαπλασιαστή κάτω από τη ρεζέρβα και δεν αποτελούν τους βασικούς σπινθήρες έναρξης ανάφλεξης, αυτοί δουλεύουν προσθετικά για τυχόν κατάλοιπα καυσης λόγω των euro-4.

Για τους πιο ψαγμένους ?
Κατάργηση των κεντρικών μπουζοπιπων και 2oς πολλαπλασιαστής κάτω από τη σέλα που να φεύγουν 2 απλά μπουζοκαλωδιακια σιλικόνης στα κεντρικά μπουζί και είστε έτοιμοι για τον γύρο της γης.




http://advrider.com/index.php?threads/coil-sticks-no-more.713106/
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ενδιαφέρον....
Εγώ έχω αλλάξει προληπτικά μια τετράδα στις 150000 περίπου!
Στις 200000 μου βραχυκύκλωσε μια....η δεξιά νομίζω....και άλλαξα Και Τους 2!
Έβαλα 2010 μοντέλο και μετά, γιατί έχουν αλλάξει κατασκευή....νομιζω είναι μετσλλικοι!

Τα μπουζι.....τα αλλάζω κάθε 10000 χλμ, ειμαι ανωμαλαρα το ξέρω....αλλα το κόστος είναι αστείο!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα συνεχίσω εδώ την κουβέντα με τον Κώστα @konkost , κυρίως για υπάρχει στο θέμα των GS , αλλιώς θα χαθεί μόλις αγοράσει αυτό που θέλει ο Γιώργο @erpeto και -μάλλον- θα χαθεί στο βάθος των σελίδων το θέμα στο οποίο ξεκίνησε η κουβέντα (https://advride.gr/threads/Αγορά-μεταχειρισμένης-μοτοσυκλέτας-με-πολλά-χιλιόμετρα.8359/page-4).

έγραψε ο Κωστας @konkost :
Το οτι ομως μου φαινεται (φαινοταν, αφου μιλαμε για το παλιο 1200αρι) ακριβη η τιμη αγορας ενος gs ειναι ανεξαρτητο απο τα οποια (ενδεχομενως πολλα) προτερηματα μπορει να εχει η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα Και για να καταλαβαινομαστε (αν και νομιζω οτι καταλαβαινεις , αλλο που κανεις πως δεν καταλαβαινεις) αλλαζω την εκφραση "αρχαιος κινητηρας" με την εκφραση "αρχαια βασικη αρχιτεκτονικη κινητηρα" Ενας κινητηρας λοιπον που με συνεχεις βελτιωσεις σε σημεια καταφερε να επιβιωσει μεχρι προσφατα Αλλα αυτες οι βελτιωσεις οπως καταλαβαινεις φυσικα εχουν πολυ μικροτερο κοστος απο τον απο λευκο χαρτι σχεδιασμο και κατασκευη ενος νεου Αυτο απο μονο του λοιπον συν την ανυπαρξια πλαισιου (αρα και σχεδιασμου, δοκιμων κλπ) θα πρεπει να κατεβαζει αρκετα το κοστος παραγωγης δεν νομιζεις;


Απαντώ:

ένας κινητήρας που έχει 12:1 συμπίεση, απόδοση παρά κάτι 100 ίππους /λίτρο στο στρόφαλο και ροπή "τραπέζι" , πρακτικά απο τις 2.000 έως τις 8.000 σαλ, μόνο αρχαίος δεν είναι!!!



Δυναμομέτρηση ΜΟΤΟ, για το μοντέλο που συζητάμε, 2010-2013 με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής. Εδώ φυσικά οι τιμές είναι στον τροχό! για αυτό και οι μέγιστες τιμές είναι μικρότερες από ότι έγραψα.
Πηγή: http://www.motomag.gr/news/mini-test/bmw-r1200gs-2010-2013
http://www.motomag.gr/news/mini-test/bmw-r1200gs-2010-2013
Αρχαία αρχιτεκτονική;
Πώς κι από πού κι εώς πού...;;;;
Δηλαδή όλοι οι άλλοι κινητήρες του κόσμου, in line 4, V2, κλπ.... τι αρχιτεκτονική έχουν;;;; Ίδια δεν έχουν μεταξύ τους; Πόσων ειδών αρχιτεκτονικές έχουμε στους κινητήρες; Γιατί όταν λέμε αρχιτεκτονική, αυτό εννούμε.
Αν εννοείς σχεδίαση Κωστή @konkost , και πάλι κάνεις τραγικά μεγάλο λάθος!
Από ολόλευκο χαρτί είναι ο κινητήρας του R1200GS!!!
Ο προκάτοχος, το R1150 GS, ούτε μια βίδα δεν έχει κληροδοτήσει στον απόγονο!!! Όλα μα όλα (κινητήρας, σαζμάν, μετάδοση, αναρτήσεις, υποπλαίσια) είναι εντελώς διαφορετικά στο 1200!
Ούτε βίδα (μη βρει κάποιος καμιά ντίζα, καπάκι διακόπτη κλπ κι αρχίσουμε το γαϊτανάκι...., καταλαβαίνετε τι λέω) δεν ταιριάζει από ένα μηχανάκι στο άλλο!
Να επισημάνω ότι ακόμα και μεταξύ των 1200, από το 2004 στο 2007 , στο 2008 και στο 2010 μοντέλα, έχουμε χαοτικές διαφορές, κι ας μοιάζουν ίδια!
Ειδικά το 2010 στα μηχανικά μέρη, μόνο μπλοκ-πιστόνια-στρόφαλο-μπιέλες μοιράζεται με τα προηγούμενα. Κεφαλή εντελώς άλλη, εισαγωγή, εξάτμιση, μετάδοση... όλα άλλα!!!! Κι ειδικά με τα 2008 μοιάζει πολύ το 10αρι.... ;) Αλλά ΔΕΝ!!! Ακόμα και το ηλεκτρικό σύστημα έχει αλλαγές μεγάλες!


Πάμε σε αναρτήσεις και πλαίσο.
Το ίδιο κι εδώ. Καμιά σχέση με τα προηγούμενα GS. Οι διαφορές εδώ είναι ακόμα εμφανέστερες. Βγάζουν μάτι....! μπορεί η ονομασία να είναι ίδια (paralever-telelever) αλλά είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους. Βάλε δυο μηχανάκια Κωστή πλάι-πλάι και θα το δεις σε 1'' και με μια ματιά!

Επαναλαμβάνω λοιπόν, ότι -όχι μόνο δεν έκανα πως δεν καταλαβαίνω- αλλά πραγματικά δεν κατάλαβα, ή μάλλον κατάλαβα ότι έχεις εντελώς λανθασμένη εικόνα για το Gs και την εξέλιξή του!

Από λευκό χαρτί λοιπόν το 1200 κι αυτό που λες στη τελευταία πρόταση, σαφώς δεν ισχύει!!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Θα συνεχίσω εδώ την κουβέντα με τον Κώστα @konkost , κυρίως για υπάρχει στο θέμα των GS , αλλιώς θα χαθεί μόλις αγοράσει αυτό που θέλει ο Γιώργο @erpeto και -μάλλον- θα χαθεί στο βάθος των σελίδων το θέμα στο οποίο ξεκίνησε η κουβέντα (https://advride.gr/threads/Αγορά-μεταχειρισμένης-μοτοσυκλέτας-με-πολλά-χιλιόμετρα.8359/page-4).

έγραψε ο Κωστας @konkost :
Το οτι ομως μου φαινεται (φαινοταν, αφου μιλαμε για το παλιο 1200αρι) ακριβη η τιμη αγορας ενος gs ειναι ανεξαρτητο απο τα οποια (ενδεχομενως πολλα) προτερηματα μπορει να εχει η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα Και για να καταλαβαινομαστε (αν και νομιζω οτι καταλαβαινεις , αλλο που κανεις πως δεν καταλαβαινεις) αλλαζω την εκφραση "αρχαιος κινητηρας" με την εκφραση "αρχαια βασικη αρχιτεκτονικη κινητηρα" Ενας κινητηρας λοιπον που με συνεχεις βελτιωσεις σε σημεια καταφερε να επιβιωσει μεχρι προσφατα Αλλα αυτες οι βελτιωσεις οπως καταλαβαινεις φυσικα εχουν πολυ μικροτερο κοστος απο τον απο λευκο χαρτι σχεδιασμο και κατασκευη ενος νεου Αυτο απο μονο του λοιπον συν την ανυπαρξια πλαισιου (αρα και σχεδιασμου, δοκιμων κλπ) θα πρεπει να κατεβαζει αρκετα το κοστος παραγωγης δεν νομιζεις;

Απαντώ:

ένας κινητήρας που έχει 12:1 συμπίεση, απόδοση παρά κάτι 100 ίππους /λίτρο στο στρόφαλο και ροπή "τραπέζι" , πρακτικά απο τις 2.000 έως τις 8.000 σαλ, μόνο αρχαίος δεν είναι!!!



Δυναμομέτρηση ΜΟΤΟ, για το μοντέλο που συζητάμε, 2010-2013 με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής. Εδώ φυσικά οι τιμές είναι στον τροχό! για αυτό και οι μέγιστες τιμές είναι μικρότερες από ότι έγραψα.
Πηγή: http://www.motomag.gr/news/mini-test/bmw-r1200gs-2010-2013
Αρχαία αρχιτεκτονική;
Πώς κι από πού κι εώς πού...;;;;
Δηλαδή όλοι οι άλλοι κινητήρες του κόσμου, in line 4, V2, κλπ.... τι αρχιτεκτονική έχουν;;;; Ίδια δεν έχουν μεταξύ τους; Πόσων ειδών αρχιτεκτονικές έχουμε στους κινητήρες; Γιατί όταν λέμε αρχιτεκτονική, αυτό εννούμε.
Αν εννοείς σχεδίαση Κωστή @konkost , και πάλι κάνεις τραγικά μεγάλο λάθος!
Από ολόλευκο χαρτί είναι ο κινητήρας του R1200GS!!!
Ο προκάτοχος, το R1150 GS, ούτε μια βίδα δεν έχει κληροδοτήσει στον απόγονο!!! Όλα μα όλα (κινητήρας, σαζμάν, μετάδοση, αναρτήσεις, υποπλαίσια) είναι εντελώς διαφορετικά στο 1200!
Ούτε βίδα (μη βρει κάποιος καμιά ντίζα, καπάκι διακόπτη κλπ κι αρχίσουμε το γαϊτανάκι...., καταλαβαίνετε τι λέω) δεν ταιριάζει από ένα μηχανάκι στο άλλο!
Να επισημάνω ότι ακόμα και μεταξύ των 1200, από το 2004 στο 2007 , στο 2008 και στο 2010 μοντέλα, έχουμε χαοτικές διαφορές, κι ας μοιάζουν ίδια!
Ειδικά το 2010 στα μηχανικά μέρη, μόνο μπλοκ-πιστόνια-στρόφαλο-μπιέλες μοιράζεται με τα προηγούμενα. Κεφαλή εντελώς άλλη, εισαγωγή, εξάτμιση, μετάδοση... όλα άλλα!!!! Κι ειδικά με τα 2008 μοιάζει πολύ το 10αρι.... ;) Αλλά ΔΕΝ!!! Ακόμα και το ηλεκτρικό σύστημα έχει αλλαγές μεγάλες!


Πάμε σε αναρτήσεις και πλαίσο.
Το ίδιο κι εδώ. Καμιά σχέση με τα προηγούμενα GS. Οι διαφορές εδώ είναι ακόμα εμφανέστερες. Βγάζουν μάτι....! μπορεί η ονομασία να είναι ίδια (paralever-telelever) αλλά είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους. Βάλε δυο μηχανάκια Κωστή πλάι-πλάι και θα το δεις σε 1'' και με μια ματιά!

Επαναλαμβάνω λοιπόν, ότι -όχι μόνο δεν έκανα πως δεν καταλαβαίνω- αλλά πραγματικά δεν κατάλαβα, ή μάλλον κατάλαβα ότι έχεις εντελώς λανθασμένη εικόνα για το Gs και την εξέλιξή του!

Από λευκό χαρτί λοιπόν το 1200 κι αυτό που λες στη τελευταία πρόταση, σαφώς δεν ισχύει!!!
:l2:
Μου διεφυγε η τετραβαλβιδη κεφαλη την οποια την ειχε ετοιμη απο το HP2
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κωστα σου ειπα.....
Ολα νεα στο 1200 σε σχεση με τα παλιοτερα gs και η εξελιξη συνεχης!
Δεν ειναι μονο η 4βαλβιδη κεφαλη.

Και η κεφαλη που λες, ηταν αλλη στο ΗΡ2 κι εναι αλλη στο 2010 μοντελο. Διαφερουν ακομα κι εξωτερικα τα καπακια!!!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ποιός θα μου πεί τις διαφορές των '08-'09 ,σε σχέση με τα '07 ...?
Επίσης ,ποιά ήταν τα όποια "θέματα" έβγαλαν τα '08-'09...?
Ρωτάω γιατί πλέον ,τα '08-'09 ,πωλούνται στις τιμές των '07.

Οπότε μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:
1) Γιατί να πάρει κάποιος 7άρι ,όταν με τα ίδια λ7 μπορεί να πάρει το πιό σύγχρονο σχεδιαστικά 8άρι-9άρι ?
2) Εκτός από την διαφορά ιπποδύναμης-ευστροφίας μοτέρ(βλ.2ΕΕΚ) ,για ποιόν άλλον λόγο να δώσει κάποιος +2500/3000 € για 10άρι ,έναντι των '08-'09 ?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα 08 και μετά έχουν ηλεκτρονική ανάρτηση και ένα facelift στο τεποζιτο και στο φτερό!
Ένα αρκετά μεγάλο νούμερο από αυτά βαρεσαν press direct σαζμαν από λίγα χλμ!
Και έσκασαν αρκετές αναρτήσεις λόγω esa
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
3000 ευρώ για 2010 μοντέλο....περα από τους 2 εκκενυροφορους και τα "λυμενα" προβλήματα με esa και press direct.....νομιζω ότι είναι πλέον η πιο συμφέρουσα αγορά!
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Ποιός θα μου πεί τις διαφορές των '08-'09 ,σε σχέση με τα '07 ...?
Επίσης ,ποιά ήταν τα όποια "θέματα" έβγαλαν τα '08-'09...?
Ρωτάω γιατί πλέον ,τα '08-'09 ,πωλούνται στις τιμές των '07.

Οπότε μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:
1) Γιατί να πάρει κάποιος 7άρι ,όταν με τα ίδια λ7 μπορεί να πάρει το πιό σύγχρονο σχεδιαστικά 8άρι-9άρι ?
2) Εκτός από την διαφορά ιπποδύναμης-ευστροφίας μοτέρ(βλ.2ΕΕΚ) ,για ποιόν άλλον λόγο να δώσει κάποιος +2500/3000 € για 10άρι ,έναντι των '08-'09 ?
Τα 08 και μετά έχουν ηλεκτρονική ανάρτηση και ένα facelift στο τεποζιτο και στο φτερό!
Ένα αρκετά μεγάλο νούμερο από αυτά βαρεσαν press direct σαζμαν από λίγα χλμ!
Και έσκασαν αρκετές αναρτήσεις λόγω esa
Επισης εχουν +5 αλογα και πιο κοντες λιγο σχεσεις, led πισω φαναρι και led φλας και εκτος απο μυτη τεποζιτο στα απλα αλλαξαν και τα πλαινα καπακια (σημα και το κομματι αλουμινιου που προστεθηκε)

Δεν φταιει η ESA τα αμορτισερ απλα εσκαγαν γιατι αλλαξαν και κατασκευαστη, στα 11αρια που επανεφεραν τα WP ηταν μια χαρα. Εμενα μου εσκασε στα 65000χλμ, ουτως η αλλως ομως ενα σερβις σε αυτα τα χλμ να αλλαχτουν λαδακια τσιμουχες χρειαζοταν
Για το press direct αν και ειμαι ευτυχης κατοχος που δεν το χω αυτο το προβλημα οντως ηταν χαζομαρα αν και δεν σε αφηνει απλα ακουν αυτον τον εκνευριστικο θορυβο. Μη ξεχνας οτι φιλου μηχανακι ειχε 150.000 χλμ και αλλου 200+ και δεν ειχε παθει τπτ απλα κροταλιζε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
3000 ευρώ για 2010 μοντέλο....περα από τους 2 εκκενυροφορους και τα "λυμενα" προβλήματα με esa και press direct.....νομιζω ότι είναι πλέον η πιο συμφέρουσα αγορά!
+3000 ευρω τα θεωρω παρα πολλα και δεν αξιζει, δεν εχουν αλλωστε τοση διαφορα νομιζω. Σερβις αναρτησης 100 ευρω και μετεχειρο σασμαν το πολυ 400-500 απο 11-12 μοντελο και εισαι κομπλε αν τυχον εχεις αυτα τα θεματα και σε ενοχλει κι ο θορυβος. Προσωπικα δεν θα εδινα τοσα λεφτα διαφορα να παρω 10αρι με τπτ

Τα εχουν υπερκοστολογησει επειδη ολοι ψαχνουν 10αρια
 
Τελευταία επεξεργασία:

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εμενα παντως κροταλιζει απο τις 30.000 και κοντευω τα 80.000km.Θεμα συνηθειας ειναι...Δεν παυει ομως να ειναι απαραδεκτο προβλημα κατασκευης.
Οσο για τις αναρτησεις αν και διαλεξα χωρις esa για δικους μου λογους... Οι αναρτησεις θελουν καθε 40.000-50.000 σερβις κατα την γνωμη μου.
(Εκανα μπρος πισω και επαθα πλακα,σαν να αλλαξα μηχανακι)
Οποτε και να σκασει εκει περα, μια η αλλη ειναι..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
2) Εκτός από την διαφορά ιπποδύναμης-ευστροφίας μοτέρ(βλ.2ΕΕΚ) ,για ποιόν άλλον λόγο να δώσει κάποιος +2500/3000 € για 10άρι ,έναντι των '08-'09 ?


Τα άλλα απαντήθηκαν.
Θα σημειώσω μόνο ότι τα αμορτισέρ που παρουσίασαν πρόβλημα στα 08-09 μοντέλα, δεν είναι λόγω ESA. Είναι όπως το είπε ο Γιάννης @jmar_oulis . Χάλια ποιότητα των αμορτισέρ! Κι ένα θέμα -μάλλον- στην έδραση επάνω που καταπονεί το αμορτισερ παραπάνω από όσο θα έπρεπε. Στα 2013+ έχει αλλάξει όλο το υποπλαίσιο της ανάρτησης και η έδραση είναι αλλιώς, όπως και η γωνία του αμορτισέρ!
Επίσης στα 08 μοντέλα δεν ΄'αλλαξαν μόνο τα πλαστικά. Και τα σχετικά υποπλαίσια από μέσα είναι αλλιώς!

Πάμε στο 2010 μοντέλο.

Εδώ θα συμφωνήσω με τον Κώστα @gsmaniac διότι:
1. Όλα τα προβλήματα στη μετάδοση είναι λυμένα
2. Έχουν καλύτερο δυναμό (νομίζω και με περισσότερα Α, αλλά δεν το θυμάμαι με βεβαιότητα) και γενικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά
3. Το σαζμάν δουλεύει πολύ πιο σωστά και χωρίς τους ήχους του παρελθόντος.
4. Το μοτέρ είναι τελείως "αλλού". Από πολύ χαμηλά έως το τέρμα είναι πιο ζωντανό και με πορωτικό ήχο (ακομα και μαμα εξάτμιση να έχεις).
5. Τα προβληματικά αμορτισέρ είναι πλέον ελάχιστα και φυσικά δεν είναι SHOWA, αλλά WP. Παρουσιάστηκαν διαρροές, αλλά πολύ λίγες κι επισκευάσιμες (με 100€ περίπου).


Τέλος, @jmar_oulis Γιάννη, δεν είναι υπερκοστολογημένα επειδή όλοι τα ψάχνουν τα 10αρια. Κατ' αρχάς είναι το τελευταίο αερο-ελαιόψυκτο και για κάποιους λέει ακόμα κι αυτό πολλά πράγματα.
Πέραν αυτού, ήδη όλοι τα κατεβάζουν (είναι μείον 1500 σε σχέση με τον Οκτώβριο !!!!) επειδή ο κόσμος δεν τα δίνει τα 3 χιλιάρικα +, εύκολα. Ένα μηχανάκι του 2011 σήμερα, είναι 7 ετών. Ένα του 2007 ή του 2008 είναι δεκαετίας!!!! Σημαντικός παράγοντας η ηλικία σε τάξη μεγέθους, ασχέτως των πραγματικών διαφορών που είπαμε πιο πάνω.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Τα άλλα απαντήθηκαν.
Θα σημειώσω μόνο ότι τα αμορτισέρ που παρουσίασαν πρόβλημα στα 08-09 μοντέλα, δεν είναι λόγω ESA. Είναι όπως το είπε ο Γιάννης @jmar_oulis . Χάλια ποιότητα των αμορτισέρ! Κι ένα θέμα -μάλλον- στην έδραση επάνω που καταπονεί το αμορτισερ παραπάνω από όσο θα έπρεπε. Στα 2013+ έχει αλλάξει όλο το υποπλαίσιο της ανάρτησης και η έδραση είναι αλλιώς, όπως και η γωνία του αμορτισέρ!
Επίσης στα 08 μοντέλα δεν ΄'αλλαξαν μόνο τα πλαστικά. Και τα σχετικά υποπλαίσια από μέσα είναι αλλιώς!

Πάμε στο 2010 μοντέλο.

Εδώ θα συμφωνήσω με τον Κώστα @gsmaniac διότι:
1. Όλα τα προβλήματα στη μετάδοση είναι λυμένα
2. Έχουν καλύτερο δυναμό (νομίζω και με περισσότερα Α, αλλά δεν το θυμάμαι με βεβαιότητα) και γενικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά
3. Το σαζμάν δουλεύει πολύ πιο σωστά και χωρίς τους ήχους του παρελθόντος.
4. Το μοτέρ είναι τελείως "αλλού". Από πολύ χαμηλά έως το τέρμα είναι πιο ζωντανό και με πορωτικό ήχο (ακομα και μαμα εξάτμιση να έχεις).
5. Τα προβληματικά αμορτισέρ είναι πλέον ελάχιστα και φυσικά δεν είναι SHOWA, αλλά WP. Παρουσιάστηκαν διαρροές, αλλά πολύ λίγες κι επισκευάσιμες (με 100€ περίπου).


Τέλος, @jmar_oulis Γιάννη, δεν είναι υπερκοστολογημένα επειδή όλοι τα ψάχνουν τα 10αρια. Κατ' αρχάς είναι το τελευταίο αερο-ελαιόψυκτο και για κάποιους λέει ακόμα κι αυτό πολλά πράγματα.
Πέραν αυτού, ήδη όλοι τα κατεβάζουν (είναι μείον 1500 σε σχέση με τον Οκτώβριο !!!!) επειδή ο κόσμος δεν τα δίνει τα 3 χιλιάρικα +, εύκολα. Ένα μηχανάκι του 2011 σήμερα, είναι 7 ετών. Ένα του 2007 ή του 2008 είναι δεκαετίας!!!! Σημαντικός παράγοντας η ηλικία σε τάξη μεγέθους, ασχέτως των πραγματικών διαφορών που είπαμε πιο πάνω.
Συμφωνώ σε όλα, μόνο για το δυναμό που το ξέχασα να το γράψω, από 08 αλλαχτηκε γι αυτό από 08 και μετά δεν έχουν πρόβλημα στις μπαταρίες! Επίσης η μετάδοση (αν εννοείς το διαφορικό) δεν έχει θέμα στα 08-09

Όσο για τον κινητήρα δεν τίθεται θέμα φυσικά και είναι καλύτερος +5 ουσιαστικά άλογα και το κυριότερο ο διπλός εκκεντοφορος πιο ροπατος, τραβάει λίγο καλύτερα και που θα σας πω από προσωπική εμπειρία στο ταξίδι στο Νορντκαπ (ο φίλος είχε 11αρι) εκαιγε και λιγότερο, περίπου 1-1,3 λίτρο στα γεμισματα (γέμισμα στα 17-18 λίτρα) σε διαδρομές οι οποίες είχαν απαιτήσεις πχ σε αναφορικά πάσα κλπ που και με το βάρος που είχαμε υπήρχε διαφορά. Σε κομμάτια όχι τόσο απαιτητικά καμιά φορά εκαιγα λιγότερο.
Εγώ μίλησα για διαφορα σε αντίστοιχα μηχανάκια 3000 ευρώ με παρόμοια χλμ η οποία δεν παίζει κι αν έπαιζε δεν θα συμφερε. Εννοείτε βέβαια ότι ένα 9αρι με ένα 10αρι κι όχι ένα 8αρι με ένα 12αρι που έχουν και 4 χρόνια διαφορά!
Φυσικά και παίζει ρόλο η χρονολογία και φυσικά αν έβγαινα τώρα στην αγορά πρώτα θα έψαχνα 10αρι πρωτίστως! Αλλά αν έβρισκα ένα πολύ καλό ενιαρι πχ με καλή τιμή δεν θα έδινα πάνω από 1500 για ένα 10αρι. Μη ξεχνάμε ότι στα Gs παίζουν ρόλο και τα έξτρα (τα μαμά φυσικά)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom