R1200 GS & R1200 GSA

Aktaioros

Μέλος
Περιοχή
Λαγονήσι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
....
Μια ερωτηση περι ζελατίνας και στροβιλισμου.
Εχω μια τύπου adve και την ειχα σε μια αλφα θεση ξεκινώντας μια εξόρμηση.

Στην εθνική στα 140χλμ ειχα έντονους στροβιλισμούς και εκανα δεξιά, την κατέβασα μια θεση και ολα ηταν όπως πρεπει.

Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι, αν την ανέβαζα παραπανω αντί να την κατεβάσω θα εκανα χειρότερη η καλύτερη την κατασταση κατα την γνωμη σας;

Το σωστο ειναι να το δοκιμάσω αλλα ειμαι στο νησι τωρα και δεν μπορω να κανω δοκιμές...
Εγώ που έχω το GS και εβαλα Adve ζελατίνα είχα στροβιλισμούς και διορθώθηκε με τοποθέτηση σε πιο χαμηλή θέση όπως λες. Επίσης έβαλα και τα 2 πλαινα φλαπς και ειδα μεγάλη διαφορά...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εγώ που έχω το GS και εβαλα Adve ζελατίνα είχα στροβιλισμούς και διορθώθηκε με τοποθέτηση σε πιο χαμηλή θέση όπως λες. Επίσης έβαλα και τα 2 πλαινα φλαπς και ειδα μεγάλη διαφορά...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τα φλαπς τα εχω... Οκ όποτε όσο σηκώνουμε την ζελατινα εχουμε χειροτερα αποτελέσματα απ οτι καταλαβα...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κι εγώ με την μαμά ADV που φοράει το δικό μου, κανένα θέμα.
Ούτε στροβιλισμους εχω, ούτε αέρας μ ενοχλεί στο κράνος.
Κι όταν βρέχει, αν κινούμαι δεν βρεχομαι.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μια ερωτηση περι ζελατίνας και στροβιλισμου.
Εχω μια τύπου adve και την ειχα σε μια αλφα θεση ξεκινώντας μια εξόρμηση.

Στην εθνική στα 140χλμ ειχα έντονους στροβιλισμούς και εκανα δεξιά, την κατέβασα μια θεση και ολα ηταν όπως πρεπει.

Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι, αν την ανέβαζα παραπανω αντί να την κατεβάσω θα εκανα χειρότερη η καλύτερη την κατασταση κατα την γνωμη σας;

Το σωστο ειναι να το δοκιμάσω αλλα ειμαι στο νησι τωρα και δεν μπορω να κανω δοκιμές...
Πόσο ύψος έχεις τι κράνος φοράς τι συνθήκες ανέμου επικρατούσαν εκείνη την στιγμή
που έχεις την σέλα στην χαμηλή θέση η στην ψηλή
παράμετροι οι οποίοι επηρεάζουν.....
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
το μηχανάκι εινσι άπλο με αντβε ζελατίνα?
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Πόσο ύψος έχεις τι κράνος φοράς τι συνθήκες ανέμου επικρατούσαν εκείνη την στιγμή
που έχεις την σέλα στην χαμηλή θέση η στην ψηλή
παράμετροι οι οποίοι επηρεάζουν.....
Καταλαβα ειναι πιο πολύπλοκο απ ότι φαινόταν.
Και καθε περίπτωση ειναι ξεχωριστή!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
αν
Ναι. Κανονική σελα, 1.70 ύψος,shoei quest κρανος. Ειχε αερα την ημερα εκείνη...
λοιπόν επειδή είχα άπλο και εγώ με αντβε ζελατίνα κατάλαβα ότι εντέλει η μαμά ζελατίνα είναι αυτή που είναι αποτελεσματική
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μην ξεχνάς ότι τα μηχανάκια έχουν μελετηθεί και μετρηθεί με τα μαμά αξεσουάρ
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
αν

λοιπόν επειδή είχα άπλο και εγώ με αντβε ζελατίνα κατάλαβα ότι εντέλει η μαμά ζελατίνα είναι αυτή που είναι αποτελεσματική
Τι ηταν αυτο που σε εκανε να καταλήξεις εκει;
Σιγουρα η adve φέρνει λιγοτερο αερα στο σώμα αλλα χανεις σε αίσθηση γενικα.
Θεωρώ οτι η απλή ειναι πιο ομορφη για το απλό.
Απλα πιο πολυ για τον συνοδηγό κοιταω την adve. Εχω παρει μια ημιτασιον δοκιμαστικά.
Και αν καταλήξω θα παρω γνήσια.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Επίσης, αν υπάρχει top case και δεν υπάρχει συνεπιβάτης, μπορεί να δημιουργηθεί θέμα με στροβιλισμούς.
Ναι το γνωρίζω αυτο, αλλα και συνεπιβάτης υπήρχε και τοπ κεις δεν εχω..
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τι ηταν αυτο που σε εκανε να καταλήξεις εκει;
Σιγουρα η adve φέρνει λιγοτερο αερα στο σώμα αλλα χανεις σε αίσθηση γενικα.
Θεωρώ οτι η απλή ειναι πιο ομορφη για το απλό.
Απλα πιο πολυ για τον συνοδηγό κοιταω την adve. Εχω παρει μια ημιτασιον δοκιμαστικά.
Και αν καταλήξω θα παρω γνήσια.
Η αντβε είναι φτιαγμένη για το αντβε άλλη επιφάνεια άλλη αεροδυναμική
και η απλη για το απλό
όταν αυτό το διαταράξεις διαταράσεις πολλά πχ κατανάλωση
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
το κατάλαβα στα ταξίδια μου στο εξωτερικό
στην αρχή πήγαινε με την απλή σε άπλο μετά πίστεψα ότι με την μεγάλη στο άπλο θα γινόμουν αντβε κλπ
το αποτέλεσμα ήταν ότι είχα στροβιλσμους στο κράνος και στην κοιλιά συν περισσότερο κατανάλωση αλλά και χάσιμο σε ρεπριζ λόγο μεγαλύτερης αντιστασης
 

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
Μην ξεχνάς ότι τα μηχανάκια έχουν μελετηθεί και μετρηθεί με τα μαμά αξεσουάρ
Δεν θα το έλεγα με σιγουριά, καθότι είχα GS του 07 με την γνωστή περίπτωση του top case και μου έφυγε στον δρόμο.. Μετά αλλάξανε τον πείρο ή βγήκε άλλο στήριγμα, δεν θυμάμαι ακριβώς... Για το vario λέω.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
το κατάλαβα στα ταξίδια μου στο εξωτερικό
στην αρχή πήγαινε με την απλή σε άπλο μετά πίστεψα ότι με την μεγάλη στο άπλο θα γινόμουν αντβε κλπ
το αποτέλεσμα ήταν ότι είχα στροβιλσμους στο κράνος και στην κοιλιά συν περισσότερο κατανάλωση αλλά και χάσιμο σε ρεπριζ λόγο μεγαλύτερης αντιστασης
Καλα η αληθεια ειναι όταν πειράζεις κατι χαλάς μια αλλη παράμετρο που θα το δεις αργοτερα.
Στην κοιλιά στροβιλισμούς ειχα και εγω και μετα σταμάτησαν με τα φλαπς.
Καθημερινά την απλή χρησιμοποιω γιατι μου αρεσει και περισσοτερο, και ταιριάζει με το σουλούπι της μηχανης.
Απο εκει και περα στα ταξίδια βαζω μια αντβε που ειχα και σκεφτομουν μηπως βαλω μόνιμα αντβε, αλλα θα το σκεφτώ περισσοτερο...
 

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
το κατάλαβα στα ταξίδια μου στο εξωτερικό
στην αρχή πήγαινε με την απλή σε άπλο μετά πίστεψα ότι με την μεγάλη στο άπλο θα γινόμουν αντβε κλπ
το αποτέλεσμα ήταν ότι είχα στροβιλσμους στο κράνος και στην κοιλιά συν περισσότερο κατανάλωση αλλά και χάσιμο σε ρεπριζ λόγο μεγαλύτερης αντιστασης
Γλουπ!!! Κλαψ! Λυγμ!

Η απλή στο απλό που έχω, δεν με καλύπτει (1,82), η adv σε adv, που έχω οδηγήσει, μου κάθεται μια χαρά και πλευρικά μεγάλη διαφορά. Έλεγα να βάλω την μεγάλη και τα flaps και να γίνω αντβε, να μην...????

PS δεν με νοιάζει η κατανάλωση,,
 
Top Bottom