190 για να βρει πιο καλωδιακι εχει κοπει κατω απο την κλειδαρια και να το ενωσει, ειναι ελεεινα πολλα!!!!!!!!!!!!!!Bad news. Το service λέει ότι φταίει η πλεξούδα, κόστος ανταλλακτικού 190€. Γνωρίζετε κάποιο συνεργείο στην Βόρειο Ελλάδα με διαγνωστικό για να πάρω μια δεύτερη γνώμη;
Έχω την εντύπωση πως έχουμε μονοπωλιακή κατάσταση αφού το επόμενο εξουσιοδοτημένο είναι στα 500χλμ.190 για να βρει πιο καλωδιακι εχει κοπει κατω απο την κλειδαρια και να το ενωσει, ειναι ελεεινα πολλα!!!!!!!!!!!!!!
Έχω την εντύπωση πως έχουμε μονοπωλιακή κατάσταση αφού το επόμενο εξουσιοδοτημένο είναι στα 500χλμ.
Bad news. Το service λέει ότι φταίει η πλεξούδα, κόστος ανταλλακτικού 190€. Γνωρίζετε κάποιο συνεργείο στην Βόρειο Ελλάδα με διαγνωστικό για να πάρω μια δεύτερη γνώμη;
Πραγματικά τα 190 είναι διαστημικό νούμερο και θα προστεθεί και η εργασία. Γνωστό ηλεκτρολόγο δεν έχω. Θα δω μήπως μπορέσω να ασχοληθώ μόνος...Κανενα φιλαρακι με ηλεκτρολογο ή με στοιχειωδεις γνωσεις δεν εχεις;
Υπομονη θελει πολυ, μεχρι να βρεθει το κομμενο καλωδιο. Καπου κατω απο την κλειδαρια ειναι και κοντα στο λαιμο (στην αποτομη κούρμπα που κανει η πλεξουδα).
Μολις το βρειτε (τραβοντας ενα ενα τα καλωδιακια, αφου πριν εχετε γυμνωσει το μερος εκεινο της πλεξουδας απο την ¨μονωση¨ της, τα συνδεετε με καλαι-θερμοσυστελλομενο και ξαναντυνετε την πλεξουδα σε εκεινο το σημειο). Σκατοδουλεια ειναι με καθολου σχεδον χωρο, αλλα και τα 190 ευρω, οταν τα πιεις σιγα σιγα σε μπυριτσες, τοτε θα την δεις αλλιως αυτην τη δουλεια !!!!
Υ.Γ
Ξεκινα πρωτα να ¨ακολουθεις¨ τα καλωδιακια που φευγουν απο το antenna ring (δεν ειναι τυχαιο το alarm που σου βγαζει), εφοσον ειναι παντα το προβλημα οπως σου ειπαν στην πλεξουδα της μηχανης.
Αλλιως ειναι καθαρα το antenna ring (που και παλι, δεν κοστιζει τοσο, ουτε με την εργασια αντικαταστασης του)!
Δεν πας μια βόλτα μεχρι τον Μάκη;Πραγματικά τα 190 είναι διαστημικό νούμερο και θα προστεθεί και η εργασία. Γνωστό ηλεκτρολόγο δεν έχω. Θα δω μήπως μπορέσω να ασχοληθώ μόνος...
Νίκο ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες.
Στον Κυριακό έχω πάει στο παρελθόν για έναν απλό έλεγχο και δεν έμεινα κι εγώ με καλές εντυπώσεις. Θα ψάξω τον Μάκη.Δεν πας μια βόλτα μεχρι τον Μάκη;
Στην Τούμπα είναι ,Θάσου νομίζω λέγεται η οδός.
Έχει διαγνωστικό κανονικά.
Θα σε έλεγα και Κυριάκο ,αλλά δεν έχω και τις καλύτερες εντυπώσεις
Θάσου 3 μετά το γήπεδο της παοκαρας .Στον Κυριακό έχω πάει στο παρελθόν για έναν απλό έλεγχο και δεν έμεινα κι εγώ με καλές εντυπώσεις. Θα ψάξω τον Μάκη.
Έριξα μια ματιά, η μόνωση της πλεξούδας έχει ένα σκίσιμο σ' ένα σημείο χωρίς να φαίνεται κάτι άλλο και λίγο πιο πάνω ένα tie wrap είναι ασφυκτικά σφηγμένο. Η πρόσβαση είναι δύσκολη, όπως είπε ο boxer.
Σου έστειλα πμ.Δεν ξέρω ποιο μοντέλο έχεις, αλλά αν σου κάνει, έχω στην αποθήκη μια ολόκληρη πλεξούδα από την προηγούμενη μηχανή μου 1200 GSA 2008-2009.
Αν τη χρειαστείς θα τα βρούμε στην τιμή…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πήγα στον Μάκη, δεν αναλαμβάνει ηλεκτρολογικά, με έστειλε σε ηλεκτρολόγο, δεν αναλαμβάνει can bus(!?) κι αφού πήγα και σε άλλους τρεις ηλεκτρολόγους κι απόειδα, η πλεξούδα τελικά επισκευάστηκε στον Γέρακα με ελάχιστο κόστος.Θάσου 3 μετά το γήπεδο της παοκαρας .
Τηλ 902909 με το 2310 μπροστα
Πόσο αν επιτρέπεται;Πήγα στον Μάκη, δεν αναλαμβάνει ηλεκτρολογικά, με έστειλε σε ηλεκτρολόγο, δεν αναλαμβάνει can bus(!?) κι αφού πήγα και σε άλλους τρεις ηλεκτρολόγους κι απόειδα, η πλεξούδα τελικά επισκευάστηκε στον Γέρακα με ελάχιστο κόστος.
Ευχαριστώ όλους για την συνδρομή.
Ναι, 12,40€. Συγκεκριμένα, άνοιξε τον διακόπτη και από την φύσα είχαν κοπεί 2 καλώδια, κολλήθηκαν και μονώθηκαν. Δεν έβαλε ξανά τα tie wraps που μάλλον ήταν η αιτία του προβλήματος γιατί ήταν πάρα πολύ σφηγμένα.Πόσο αν επιτρέπεται;
Μιλάμε για τον Παναγιωτόπουλο;
Γι'αυτό ρώτησα,η κοντινή αντιπροσωπεία 190 ενω η Νο1 12,40.Ναι, 12,40€.
Οπου και να κοιταξεις την πλεξουδα, την εχουν σφιξει τοσο πολυ οι γερμανοι, λες και την ετοιμαζαν την μηχανη να αντεξει σεισμους 23 ριχτερ..................Ναι, 12,40€. Συγκεκριμένα, άνοιξε τον διακόπτη και από την φύσα είχαν κοπεί 2 καλώδια, κολλήθηκαν και μονώθηκαν. Δεν έβαλε ξανά τα tie wraps που μάλλον ήταν η αιτία του προβλήματος γιατί ήταν πάρα πολύ σφηγμένα.
Και εγω τα εκανα και αξίζει τον κοπο. Υπαρχει διαφορα!Μετά το μαζεμα του Γκαντι, ο γατουλης σήμερα ασχολήθηκε με σοβαρό εργαλείο
Καθάρισμα και αλλαγή υγρών μονάδας φρένων στη χοντρη
Εντυπωσιακή βελτίωση, παρά το ότι μονάδα ήταν καθαρή και δεν έβγαλε μούργα.
Μια εργασία που πρέπει να γίνεται για να γλυτώνουμε από πολλά έξοδα και φυσικά για να έχουμε καλά φρένα.
Θενκς Κωστή
Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μια φτηνη μλκια.. Θα την πετάξω τον ΣεπτέμβρηΚαι εγω τα εκανα και αξίζει τον κοπο. Υπαρχει διαφορα!
Κωστα τι μπαταρια φορας;
Για διαφορους λογους μπορει να το φυσωσανε.Γιατί το μπριζωσατε ;
Έχω το motoscan κι εγώ και ρωτάω μήπως μου ξεφεύγει κάτι.