R1200 GS & R1200 GSA

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Να ρωτησω εγω κατι.... γιατι τοσα GS 1200 LC ADC πωλουντε κ μαλιστα με λιγα χιλτρα ?
Οταν εχεις πουλήσει τόσα πολλα σε τόσους πολλους ειναι σιγουρο οτι καπιοι θα πουλήσουν διότι αγοράσανε χωρις να αναλύσουν τις ανάγκες του
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Να ρωτησω εγω κατι.... γιατι τοσα GS 1200 LC ADC πωλουντε κ μαλιστα με λιγα χιλτρα ?
Γιατι αλλα "λεει" στα διαφημιστικά σποτακια η bmw, αλλα... ισχυουν:cool:! Κλασικη περιπτωση.....
Μαπα το καρπουζι!!!!:hungover::cool:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλησπερα καθοτι ολιγον ασχετος απο bmw ου κινητμηπως ξερει να μου πει καποιος αν εχουν διαφορες το 1200 adventure του 14 με του 17.
πολλές, μικρές και ουσιαστικές!
κυρίως σε fine tuning τόυ κινητήρα και σε εξοπλισμό.
Το 2016 έγινε η μεγάλη αλλαγή στη διαχείρηση του κινητήρα και το 2017 μπήκε πολύ πράμα σε gadget πάνω (δε μ αρεσει... :( ) ενώ το 2016 πιστεύω ότι ολοκληρώθηκαν τα LC από άποψη εξέλιξης! Μετά μπήκαν ψιψινια-κοκοψοψαρα...
Edit: κάπου άλλαξαν κι αναρτήσεις, έγιναν πλέον φουλ ενεργητικές. Κι όταν λέω 2017, εννοώ αυτά που ήδη πωλούνται και θεωρούνται 2018 μοντέλα με το 7'' display αντί για όργανα κλασσικά, που μέχρι τώρα, μόνο τα GS/LC διατηρούσαν σ αυτή την κατηγορία
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.....διότι αγοράσανε χωρις να αναλύσουν τις ανάγκες του
Ειδες τι κανει το μαρκετινγκ;;;;
Σ'αυτο η bmw ειναι δεκαετιες μπροστα! Ευτυχως για "εκεινη", δυστυχως για τους υπολοιπους!!!!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ειδες τι κανει το μαρκετινγκ;;;;
Σ'αυτο η bmw ειναι δεκαετιες μπροστα! Ευτυχως για "εκεινη", δυστυχως για τους υπολοιπους!!!!!!
Ετσι ειναι φιλε το παιχνιδι
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
105.223 Km έγραφε σήμερα....
Αλλαγή στα λαδάκια , αλλαγή μιας καμμένης λάμπας led και μια επισκευή στη μίζα που έδειξε σημάδια κόπωσης (@Phoenix αυτό το "κόμπιαΖμα" που άκουγες και με ζάλησες από το Μάϊο στο τρόφυ:D ).
Άντε να πάμε και καμιά βόλτα τώρα:D
Το μωρό ανυπομωνεί και δυσανασχετεί στο κλεινόν άστυ:wacky::wacky::wacky:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μπουζι ιριδιου εχει χρησιμοποιησει κανεις σε 1200gs?
Δεν εχω βαλει κι εχουμε κανει την κουβεντα με αρκετους. Γιατι θα ηθελες να τα δοκιμασεις;
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
@forester Υποτιθεται οτι κανουν καλυτερη καυση.
Επισης εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης,τα απλα τα αφηνω 20.000km. Ε αυτα θα τα αλλαζα στα 40.000km.
Και γενικα λεω να τα δοκιμασω, και ψαχνω να δω αν εχει δοκιμασει αλλος.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Απλα βαζω ανα 20000 χλμ, οπως λεει το manual.
Στην επομενη θα αλλαξω στα 10000 χλμ. Ο λογος ειναι οτι διαπιστωσα επανειλημμένα τρομερη βελτιωση στη λειτουργία του μοτερ μετα την αλλαγη μπουζι.
Βαλε και τα ιριδιου εσυ να μας πεις αποψη.
Προσοχη μονο στην επιλογη, να ειναι αμτιστοιχα σε ψυχροτητα κλπ.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Το manual λεει ανα 40.000km.
Τουλαχιστον στα 2008 μοντέλα.
Θα βαλω μαλλον στο επομενο σερβις να δω αν θα δω διαφορα στο δούλεμα του κινητήρα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το manual λεει ανα 40.000km.
Τουλαχιστον στα 2008 μοντέλα.
Θα βαλω μαλλον στο επομενο σερβις να δω αν θα δω διαφορα στο δούλεμα του κινητήρα.
Μιλάμε για ελάχιστο κόστος αλλαγής, για να τα αφήνουμε 40000 χλμ.

Δοκιμασε τα να μας πεις διάφορες, αν Υπάρχουν!
Εγώ φοβάμαι :D
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
@gsmaniac Ναι γι αυτο και εγω τα αλλαζω στα μισα.
Οταν τα βαλω θα ενημερωσω...
Απλα το θεμα ειναι οτι πολλοι μπερδευουμε το καλυτερο δουλεμα ενος μοτερ μετα απο σερβις,με την καθε αλλαγη-τροποποιηση που καναμε.
Οποτε δεν βγαινουν σωστα συμπερασματα.
Θεωρω οτι για να ειναι τεχνολογικα καλυτερα, καλα θα ειναι...:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το manual λεει ανα 40.000km.
Τουλαχιστον στα 2008 μοντέλα.
Θα βαλω μαλλον στο επομενο σερβις να δω αν θα δω διαφορα στο δούλεμα του κινητήρα.
Στα προ του 2010 μοδελάκια, δεν ξέρω. Στα 2010-2013 αναφέρονται σαφώς τα 20.000 χλμ, αλλά θα δοκιμάσω στα μισά κι εγώ. Με ίδιου τύπου μπουζάκια όμως.

@gsmaniac Ναι γι αυτο και εγω τα αλλαζω στα μισα.
Οταν τα βαλω θα ενημερωσω...
Απλα το θεμα ειναι οτι πολλοι μπερδευουμε το καλυτερο δουλεμα ενος μοτερ μετα απο σερβις,με την καθε αλλαγη-τροποποιηση που καναμε.
Οποτε δεν βγαινουν σωστα συμπερασματα.

Θεωρω οτι για να ειναι τεχνολογικα καλυτερα, καλα θα ειναι...:p
Αυτό που λες είναι σημαντικό και ισχύει.Αυτό που ανέφερα για την καλή λειτουργία μετά το σέρβις όμως, είναι συγκεκριμένο.
Παρατηρείται (από μένα) μετά από κάθε σέρβις και μετά το 5ο με αλλαγή μπουζί, ε, όσο να 'ναι έχω αποκτήσει μια άποψη για το μηχανάκι .
Στα σέρβις πέραν των μπουζί, ρυθμίζονται βαλβίδες (δε χρειάστηκα παρά μια αλλαγή καπελώτου ως τώρα), ρυθμίζονται οι πεταλούδες της εισαγωγής, καθαρίζω φίλτρο αέρα (Κ&Ν), αλλάζουν λάδια - φίλτρα -βαλβολίνες.
Αυτά που επηρεάζουν το δούλεμα του μοτέρ είναι:
Φίλτρο αέρα
Ρύθμιση/συγχρονισμός πεταλούδων
Μπουζί
Ρύθμιση βαλβίδων

Όλα γίνονται ανά 10000 χλμ, ενώ τα μπουζί ανά 20000.

Επειδή όταν καθαρίζεται φίλτρο (κάθε 10 χιλ χλμ) δεν παρατηρείται αξιοσημείωτη αλλαγή, ενώ όταν αλλάζουν και τα μπουζί, υπάρχει μεγάλη κι εμφανής αλλαγή, γι αυτό το είπα. Σημειώνω ότι βαλβίδες δε χρειάστηκαν ρύθμιση (αλλαγή καπελώτων), έτσι κι αλλιώς μέχρι τώρα στις 105000χλμ.

Μια δοκιμή μπουζί ιριδιου χρειάζεται να γίνει όμως, για να έχουμε πιο σφαιρική εικόνα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μπουζι ιριδιου εχει χρησιμοποιησει κανεις σε 1200gs?
Δεν εχω βαλει κι εχουμε κανει την κουβεντα με αρκετους. Γιατι θα ηθελες να τα δοκιμασεις;
@forester Υποτιθεται οτι κανουν καλυτερη καυση.
Επισης εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης,τα απλα τα αφηνω 20.000km. Ε αυτα θα τα αλλαζα στα 40.000km.
Και γενικα λεω να τα δοκιμασω, και ψαχνω να δω αν εχει δοκιμασει αλλος.
Κων/νε, το ψάχνω από χθες..., ξανά...
Το είχα ψάξει παλιότερα κι είχα καταλήξει ότι είναι μια χαρά λύση για πολύ βελτιωμένους κινητήρες και για τους κινητήρες που καίνε LPG (τα έχω στο Forester).
Εφόσον δεν είναι στις προτάσεις του κατασκευαστή όμως, σε μαμά κινητήρα, δε το προτίμησα τότες, δεν το επιλέγω και τώρα.
Αν είχα ένα μηχανάκι με V2 μοτέρ, ή σε σειρά κι έκανα σέρβις μόνος μου, ίσως να το έβαζα για να γλιτώσω αλλαγές.
Στον μπόξερ δεν τίθεται θέμα.... ;)
Μου κάνει επίσης εντύπωση που δεν το δίνει ως επιλογή το εργοστάσιο.
Τι νούμερο θα επιλέξεις?

Πάμε λίγο στην καύση.
Καλύτερη? από πού προκύπτει αυτό? Το ιρίδιο προσφέρει δυνατότητα κατασκευής λεπτότερης ακίδας κι ως εκ τούτου απαιτεί λιγότερο ρεύμα για να δώσει τον ίδιο σπινθήρα, σε σχέση πάντα με τα άλλα ευγενή μέταλλα που χρησιμοποιύνται (νικέλιο, πλατίνα). Από εκεί προκύπτει και η μεγαλύτερη αντοχή στη φθορά.
Έχεις θέμα με το ρεύμα στο μηχανάκι? Αν όχι, τον ίδιο σπινθήρα θα έχεις (δεν πάει κι αντίστροφα...) οπότε μόνο κέρδος σε χλμ αλλαγής, αλλά με τη διαφορά στο κόστος, μία ή άλλη είσαι.

Δεν ξέρω ρε φίλος, δοκίμασε.
Ζημιά δε θα πάθεις, αρκεί να τηρείς την ίδια ψυχρότητα (πώς το τσεκάρεις...? αρκεί το ίδιο νούμερο ? ποιος ξέρει να σου πει 100%? και το διάκενο στα 8mm. Mηπως θέλει κι άλλο διάκενο...? Ειλικρινά δεν ξέρω!
Εδώ θα μπορούσαν να βοηθήσουν οι τεχνικοί της παρέας @KORAX , @KXF , @el-Gatto, @JOHNGS1100 κι όποιος άλλος έχει ασχοληθεί και γνωρίζει σχετικά.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Το νουμερο που εχω βρει θα το ποσταρω το απογευμα γιατι το εχω στο laptop.
Δεν γνωριζω απο που προκυπτει η καλυτερη καυση.Γνωριζω οτι καταναλωνουν λιγοτερο ρευμα για τον ιδιο σπινθηρα.
Θεωρω επισης οτι η ecu θα φερει στα μετρα της την οποια αλλαγη και αν ηταν κατι να αλλαξει,δεν θα αλλαξει.

Αυτο που θα ημουν ικανοποιημενος να δω θα ηταν πιο ησυχη λειτουργια του μοτερ.
Δεν ξερω αν εχουν διαφορα στις θερμοκρασιες...Γιατι με ενοχλουν τα πειρακια που ακουω,ειδικα το καλοκαιρι..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το νουμερο που εχω βρει θα το ποσταρω το απογευμα γιατι το εχω στο laptop.
Δεν γνωριζω απο που προκυπτει η καλυτερη καυση.Γνωριζω οτι καταναλωνουν λιγοτερο ρευμα για τον ιδιο σπινθηρα.
Θεωρω επισης οτι η ecu θα φερει στα μετρα της την οποια αλλαγη και αν ηταν κατι να αλλαξει,δεν θα αλλαξει.

Αυτο που θα ημουν ικανοποιημενος να δω θα ηταν πιο ησυχη λειτουργια του μοτερ.
Δεν ξερω αν εχουν διαφορα στις θερμοκρασιες...Γιατι με ενοχλουν τα πειρακια που ακουω,ειδικα το καλοκαιρι..
αυτό, είναι σωστό (Δεν γνωριζω απο που προκυπτει η καλυτερη καυση.Γνωριζω οτι καταναλωνουν λιγοτερο ρευμα για τον ιδιο σπινθηρα.).
Θα βόλευε αν είχαμε απώλεια ρεύματος, να την αντισταθμίσουμε με ένα τέτοιο μπουζάκι.
Αν υπάρχει το σωστό ρεύμα, ίδιο σπινθήρα θα βγάλει.

Το άλλο με τις θερμοκρασίες και τα πειράκια, ξέρω ότι τα πειράκια οφείλονται στα μπουζί, μόνο όταν τα μπουζί δεν αυτοκαθαρίζονται και πιάνουν "μακα" που πυρακτώνεται. Αυτό συμβαίνει όταν έχουμε λάθος ψυχρότητα, ή λάθος διάκενο.
Εφόσον στο μηχανάκι σου αυτά είναι σωστά, με τα ιριδιου δε θα αλλάξει κάτι.
Αν έχεις πειράκια, ψάξε αλλού -εφόσον τα μπουζί είναι ΟΚ- το πρόβλημα. Βενζίνη, αισθητήρας λ, ρύθμιση πεταλούδων γκαζιού, ρύθμιση βαλβίδων, ποτενσιόμετρο...., λέω κάποιες παραμέτρους που επηρεάζουν την καύση.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ολα ειναι οκ καθως με την συντηρηση ειμαι υπερβολικος...
Συν 2 νεους πολλαπλασιαστες που εχω αλλαξει προσφατα..

Το παω βημα βημα για να εχω οσο το δυνατον μια ασφαλη εικονα...
 
Top Bottom