Κατ' αρχάς ένα update για τις βαλβολίνες.
Οι Liqui Moly 75W-140 έχουν περίπου 13000 χλμ πλέον!
Έχουν αρχίσει να δείχνουν σημάδια κόπωσης πλέον, δηλαδή όταν ζεσταθούν σκληραίνει η αίσθηση του σαζμάν στις αλλαγές κι ακούγεται. Όπως οι στάνταρ από τις 3000 χλμ δηλαδή.
Θα τις κρατούσα άνετα έως τις 20.000 χλμ (100. 000 συνολικά για το μηχανάκι), αλλά θα τις αλλάξω στην αλλαγή λαδιών σε περίπου 1700 χλμ (λογικά μετά το τρόφυ, εκτός κι αν καταφέρουμε Σμόλικα
).
Και μια επισκευή λόγω φθοράς.Ωες και τα ρουλεμάν της γωνιακής μετάδοσης. Η διαρροή παρουσιάστηκε στη διαδρομή του Οδοιπορικού.
Τοποθετήθηκαν ΚΟΥΟ (τζαπώνια
) αντί των γερμανικών ρουλεμάν
Το γερμανικό (κάτω) είναι ανοικτού τύπου, οι μπίλιες φαίνονται. Στεγανοποιείται με τις τσιμούχες.
Το Ιαπωνικό πάνω, είναι κλειστό! Διπλή στεγανοποίηση!!!
Η κατάσταση γραναζιών κλπ άψογη απλά!!!
Με κόστος κάτω από 200 γιούρα και με το σκεπτικό ότι αν είχα αλυσιδογράναζα, θα τα είχα αλλάξει 3 φορές στις 90+ χιλιάδες χλμ, είμαι ευτυχής με τη μαυρούλα μου