R1200 GS & R1200 GSA

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Την έκανες νοικοκυρά βλέπω...:p
Ότι και να βγάλουν οι αφτερ μάρκετ εταιρείες, η μαμά είναι αλλιώς. ;)
Νομίζω ότι ισχύει για όλα τα χρεπια:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ότι και να βγάλουν οι αφτερ μάρκετ εταιρείες, η μαμά είναι αλλιώς. ;)
Νομίζω ότι ισχύει για όλα τα χρεπια:p
εξαιρούνται τα προστατευτικάκυλίνδρων :cool::cool: Δοκιμασμένα πράγματα :D
Δε μου έρχεται στο μυαλό κάτι άλλο τώρα, αν σκεφτώ θα πω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
εξαιρούνται τα προστατευτικάκυλίνδρων :cool::cool: Δοκιμασμένα πράγματα :D
Δε μου έρχεται στο μυαλό κάτι άλλο τώρα, αν σκεφτώ θα πω.
Μία χαρά είναι καθ αυτά.... Έχουν φάει τόσα τουμπιδια και στέκουν εκεί αγερωχα:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μία χαρά είναι καθ αυτά.... Έχουν φάει τόσα τουμπιδια και στέκουν εκεί αγερωχα:D
τσου!
γιατί μονο στατικά τουμπίδια έχεις - κι ευτυχώς! Ή με λίγα χλμ σε χώμα.
Αν εγώ το καλοκαίρι πέρσι είχα τα εργοστασιακά, στην πτώση με 80 στην άσφαλτο, θα είχα μεγάλη ζημιά. Με τα τούρατεκ σηκώθηκα, έφυγα κι ακόμα έχω τις χαρακιές πάνω τους (και μόνο!!!! ) για να τις βλέπω και να θυμάμαι ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
τσου!
γιατί μονο στατικά τουμπίδια έχεις - κι ευτυχώς! Ή με λίγα χλμ σε χώμα.
Αν εγώ το καλοκαίρι πέρσι είχα τα εργοστασιακά, στην πτώση με 80 στην άσφαλτο, θα είχα μεγάλη ζημιά. Με τα τούρατεκ σηκώθηκα, έφυγα κι ακόμα έχω τις χαρακιές πάνω τους (και μόνο!!!! ) για να τις βλέπω και να θυμάμαι ;)
Αυτο που το ξέρεις?
Ότι με τα εργοστασιακά θα είχες πρόβλημα?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτο που το ξέρεις?
Ότι με τα εργοστασιακά θα είχες πρόβλημα?
Αππ του Παπαδελη. 2 σετ εχει αλλαξει, γιατι δε με ακουγε. Εβαλε μοτεκ τελικα ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αππ του Παπαδελη. 2 σετ εχει αλλαξει, γιατι δε με ακουγε. Εβαλε μοτεκ τελικα ;)
Είναι διαφορετικά από τα δικά μου, όπως και κάθε τούμπα έχει την δική της ιδιαίτεροτητα.
Δεν έχετε και τα κάγκελα του adve, που κάνουν τρομερή δουλειά.
Τεσπα... Καλό είναι να μην δοκιμάζουμε τις αντοχές τους:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Είναι διαφορετικά από τα δικά μου, όπως και κάθε τούμπα έχει την δική της ιδιαίτεροτητα.
Δεν έχετε και τα κάγκελα του adve, που κάνουν τρομερή δουλειά.
Τεσπα... Καλό είναι να μην δοκιμάζουμε τις αντοχές τους:D
Κώστα σίγουρα κάθε τούμπα, είναι άλλη...
Τα δικά σου BMW προστατευτικά, τι διαφορά έχουν από του άλλου GS τα προστατευτικά;;;; Είμαι βέβαιος ότι η BMW έναν τύπο δίνει. Μου διαφεύγει κάτι;
Επίσης τα κάγκελα του adve, στο κάτω μέρος πέριξ κυλίνδρων, τι διαφορά έχουν από τα κάγκελα του απλού GS ; (αυτο δεν το γνωρίζω, ρωτάω ΑΝ υπάρχει εκεί διαφορά).

Τα προστατευτικά κυλίνδρων της BMW (αυτά που ξέρω τουλάχιστον) είναι σαν παιδικά χαρτινα παιχνιδάκια, μπροστά στα αντίστοιχα Touratech & Motech. Όταν βρεθούμε ξανά , δες τα δικά μου με προσοχή. Τόσο σε πάχος υλικού, όσο και σε τρόπο έδρασης πάνω στο μηχανάκι.
Σαφώς είναι καλό να μην τα δοκιμάζουμε κι όποτε έγινε, έγινε χωρίς να το θέλουμε. Για εκείνη τη φορά λέμε:D
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λοιπόν....η προστασία σε όλα τα adve είναι ίδια.
Η προστασία της touratech δεν φαινεται να είναι κάτι τόσο πιο αντοχής.
Μπορεί να κάνω και λάθος.
Το σίγουρο είναι, για να επανέλθω στην ποδιά κινητήρα, ότι γενικά η προστασία της "μαμάς" στα adve είναι πάρα πολύ μελετημένη.






Advphone....
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Οι έχοντες ασχοληθεί με ποδιές, αυτη εδω τι σας λεει;
SW-MOTECH Skid Plate BMW R1200GS / Adventure 2004-2013 - RevZilla

Επίσης θεωρείτε απαραίτητη την αναβάθμιση της ποδιάς;
Ρωταω όσους εχουν μπει χώμα με τα βαρυδια και ξέρουν τι καταστάσεις αντιμετωπίζουν.
 

tonyduke

Μέλος
Όνομα
Θέμης
Μοτό
R1200GSA
Κώστα σίγουρα κάθε τούμπα, είναι άλλη...
Τα δικά σου BMW προστατευτικά, τι διαφορά έχουν από του άλλου GS τα προστατευτικά;;;; Είμαι βέβαιος ότι η BMW έναν τύπο δίνει. Μου διαφεύγει κάτι;
Επίσης τα κάγκελα του adve, στο κάτω μέρος πέριξ κυλίνδρων, τι διαφορά έχουν από τα κάγκελα του απλού GS ; (αυτο δεν το γνωρίζω, ρωτάω ΑΝ υπάρχει εκεί διαφορά).

Τα προστατευτικά κυλίνδρων της BMW (αυτά που ξέρω τουλάχιστον) είναι σαν παιδικά χαρτινα παιχνιδάκια, μπροστά στα αντίστοιχα Touratech & Motech. Όταν βρεθούμε ξανά , δες τα δικά μου με προσοχή. Τόσο σε πάχος υλικού, όσο και σε τρόπο έδρασης πάνω στο μηχανάκι.
Σαφώς είναι καλό να μην τα δοκιμάζουμε κι όποτε έγινε, έγινε χωρίς να το θέλουμε. Για εκείνη τη φορά λέμε:D

Παιδια στα τουμπιδια στο καντηλι που το μηχανακι εγειρε 100 μοιρες και βαλε οτι προστασια κι αν εχεις το πανω μερος του κυλινδρου ειναι εκτεθειμενο. Ετσι την πατησα εγω με twalcom αλλα και ο Παπαδελης.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παιδια στα τουμπιδια στο καντηλι που το μηχανακι εγειρε 100 μοιρες και βαλε οτι προστασια κι αν εχεις το πανω μερος του κυλινδρου ειναι εκτεθειμενο. Ετσι την πατησα εγω με twalcom αλλα και ο Παπαδελης.
Εκεί είναι και θέμα τύχης....
Αμα γύρει τόσο πολύ (σπάνιο, πρέπει να έχει αρκετή κλίση το έδαφος) και βρεθεί πέτρα στο σημείο, όντως το πάνω μέρος του κυλίνδρου είναι εκτεθιμένο κι αυτό γίνεται με όποιο προστατευτικό και να έχεις.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι έχοντες ασχοληθεί με ποδιές, αυτη εδω τι σας λεει;
SW-MOTECH Skid Plate BMW R1200GS / Adventure 2004-2013 - RevZilla

Επίσης θεωρείτε απαραίτητη την αναβάθμιση της ποδιάς;
Ρωταω όσους εχουν μπει χώμα με τα βαρυδια και ξέρουν τι καταστάσεις αντιμετωπίζουν.
Η ποδιά στο απλό gs δεν κάνει για σοβαρό χώμα.
Εαν θέλεις καλή προστασία βάλε ποδιά τύπου σαν αυτή του λινκ.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τη μαμά την είχα μέχρι πριν 3 μήνες. Κι όλο το χώμα που έκανα ήταν μ αυτή. Κοπανιέται, στραβώνει, σπάει καμιά βασούλα, αλλά μια χαρά αντέχει και προστατεύει το κάρτερ.
Το μόνο που μένει ακάλυπτο (σε σχέση με τις αφτερ κλπ) είναι τα πλαϊνά των εξατμίσεων και λίγο το συνδετικό των εξατμίσεων εμπρός.
Όταν βρήκα μια ευκαιρία (από το γνωστο σοφό γέροντα) την τσίμπησα. ΟΚ είναι μεγαλύτερη, πιο ψηλή στα πλάγια κι εμπρός και θα προστατέψει καλύτερα την εξάτμιση. Πάντως 200 ευρώ για μια τέτοια, δεν τα έδωσα, ούτε θα τα έδινα ποτέ.
Προσωπική άποψη μετά από χρήση 7 ετών και μπόλικο χώμα ολούθε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ένα Στράβωμα εξάτμισης κοστίζει πάνω από 200 ευρώ και μην ξεχνάς πόσες πέτρες μάζεψες ανάμεσα στην ποδιά και το μοτέρ στον παρνωνα.
Δεν έχουμε δει μοτέρ να τρύπα ει αλλά συγκριτικά δεν έχουν σχέση σε προστασία.
Μην μπερδεύουμε το κόστος αγοράς με την δουλειά που κάνουν.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ένα Στράβωμα εξάτμισης κοστίζει πάνω από 200 ευρώ και μην ξεχνάς πόσες πέτρες μάζεψες ανάμεσα στην ποδιά και το μοτέρ στον παρνωνα.
Δεν έχουμε δει μοτέρ να τρύπα ει αλλά συγκριτικά δεν έχουν σχέση σε προστασία.
Μην μπερδεύουμε το κόστος αγοράς με την δουλειά που κάνουν.
Κωστή ο καθένας όπως αγαπάει, γνωστό.
Πέτρες θα μπορούσε να μαζέψει και η μεγάλη ποδιά. Εν τω μεταξύ, μία μόνο μάζεψα:cool:

Την εξάτμιση την προστατεύει λίγο παραπάνω από τη μικρή, αλλά έχω χτυπήματα στους λαιμούς, που ούτε η μεγάλη τα καλύπτει.
Τώρα , αξίζει τα 200 για 2-3 χτυπήματα λιγότερα;;; Για μένα όχι.
Το δεδομένο είναι ότι όταν πας χώμα, θα αποκτήσει η μηχανή παράσημα κι επίσης όσο πιο καλά μπορείς να την προστατέψεις , καλό είναι να γίνεται. Με αυτο το σκεπτικό και με το κόστος κάθε ανταλλακτικού, ας κάνει ο καθένας όπως νομίζει.
Εκείνο που δε δέχομαι, είναι ότι η μικρή, η μανίσια ποδιά του GS είναι "για πέταμα" για κάποιον που μπαίνει χώμα.
 
Top Bottom