Εδω βλεπουμε ξεκαθαρα οτι οι αφτερ ειναι για πεταμα :funΓια να δούμε την πραγματική διαφορά και να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.
Το πιατάκι... Είναι η μαμά "ποδιά"
Advphone....
Μεταχειρισμένη την πήρα... Και κοστίζουν γύρω στα 100 ευρώ.Το κοστος ειναι αρκετο αλλα αν ειναι να μεινεις χωρις μηχανακι ωστε να πας τους λαιμους για φτιαξιμο μετα.
Χωρια το κοστος που καποια στιγμη θα σου ερθει μια η αλλη και ποδια δεν θα εχεις...
Μαλλον αξιζει τα χρηματα. Δεν λεω οτι ειναι λιγα αλλα...
@gsmaniac Την ποδια που εχεις τωρα καινουργια την πηρες?
Αν ναι ποσο ,αν επιτρεπεται?
Το θέμα ειναι οτι ειναι δυσεύρετη απο μια γρηγορη ματια που έριξα σε Ελλάδα και μπει.Μεταχειρισμένη την πήρα... Και κοστίζουν γύρω στα 100 ευρώ.
Δόξα το θεό είναι πολλά τα gs που δεν πάνε χώμα..
Αφου στο χωμα πας σαν κιουρια κουλη πως εκανες σκληρο κοπάνημα ??? Σε τουμπα να φανταστω :fun:funΜια λεπτομέρεια για τη μεγάλη ποδιά.....
Στραβώνει και κόβει βάσεις για πλάκα, σε σχέση με τη μαμα , τη μικρούλα του GS!!!! Της οποίας έχω αλλάξει βάσεις δυο φορές (ή μία...) στα 7 χρόνια και στα 115000 χλμ.... Και πάντα μετά από χώμα και σκληρό κοπάνημα. Αυτή η μεγάλη, ένα πεζοδρομιάκι αντιμετώπισε και λαβώθηκε
Η παραπάνω προστασία που δίνει, είναι χαμηλά στους λαιμούς (εμπρός στο συνδετικό και στα πλαϊνα). Το άλλο της πλεονέκτημα είναι ότι είναι πολύ πιο μουράτη.
Αυτά
ναι, σε τούμπα χτύπησα την ποδιά.....Αφου στο χωμα πας σαν κιουρια κουλη πως εκανες σκληρο κοπάνημα ??? Σε τουμπα να φανταστω :fun:fun
Θα το σκεφτω σοβαρα αυριο το πρωι!ναι, σε τούμπα χτύπησα την ποδιά.....
Για πραγματογνώμονας κάνεις φιλαράκι!!! Άσε την ελαιουργία και τα μαγαζιά! Χαραμίζεσαι:fun:fun:fun:fun
κοιμήσου καλά να ξεκουραστείς, γύρνα και κανά πλευρόΘα το σκεφτω σοβαρα αυριο το πρωι!
το κόμπλερ δεν έχει σχέση με τη χρήση...., το θεωρώ τυχαίοΆξονας και κομπλερ στα 120000...δεν είναι σύνηθες,αλλα οκ μικρό το κακό.
Αυτο με την επιλογή λαδιων κινητήρα, έχει πλάκα.
Κάποιος μπορεί να θεωρεί το χειρότερο λάδι... Κορυφαίο και αντίστροφα.
Θοδωρή επισκευή μίζας δεν είχες κάνει και λίγο παλιότερα; Καρβουνάκια είχες αλλάξει τότε;Χθες και σήμερα η μέρες ήταν γιομάτες R1200GS....
Service 120.000 χλμ και με την ευκαιρία κάποιες επισκευές που εκκρεμούσαν και κάποιες που προέκυψαν.
- επισκευή άξονα (τον περίμενα) - κόστος 230€ +ΦΠΑ , πλήρης επισκευή και των 2 σταυρών (εμπρός και πίσω) και στην τιμή περιλαμβάνεται η όλη εργασία.
- επισκευή μίζας (αντικατάσταση κόμπλερ)
- επισκευή του λεβιέ ταχυτήτων (άλλαξα όλα τα λαστιχάκια, τσιμουχάκια, δαχτυλιδάκια κλπ, γιατί είχε αυξηθεί η διαδρομή του κι είχε χάσει σε σαφήνεια)
- αντικατάσταση ενός ταχυσυνδέσμου βενζίνης, γιατί είχε παρουσιάσει διαρροή τον τελευταίο καιρό.
Φυσικά τα λοιπά του service με τη γνωστή ευλάβεια κι επιμέλεια από τα φιλαράκια του @BoxerGarage
Αλλάξαμε πέραν των καθιερομένων και υγρά φρένων και συμπλέκτη, τακάκια εμπρός (ο ψηλέας έπαθε πλάκα με το πόσο οριακά τα έφερα στα χλμ του service...! ).
-Τακάκια ARTRAX και πάλι, μιας και βγάζουν 21.000 χλμ με άριστη απόδοση χωρίς καθόλου πτώση, με μεγάλη αντοχή στη σκληρή χρήση (ποτέ δε ζεστάθηκαν, ούτε σε κατάβαση Κωλοσούρτη με φορτίο και 41°C ).
-Λάδια..... Επανήλθα στα εξαιρετικά Denicol 15W-50 Fully Synthetic, και ξαναβρήκα τη μοναδική , μεταξένια λειτουργία του boxer μου!!!
-Βαλβολίνες.... Επανήλθα επίσης στις εξαιρετικές Liqui Moly 75W-140 Full Synthetic και ξαναβρήκα το γλυκίτατο σασμάν, που παραμένει έτσι ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση ακόμα και μέσα στην πολη!!!
ΥΓ: Δε θα δοκιμάσω άλλη επιλογή σε λιπαντικά, το υπόσχομαι στο μηχανάκι μου
Την ίδια επισκευή στον άξονα έκανα κι εγώ στο boxergarage (στα 93.000χλμ περίπου)το κόμπλερ δεν έχει σχέση με τη χρήση...., το θεωρώ τυχαίο
Ο άξονας έχει. Κάποιοι τον έφτασαν 200000 χλμ +... κάποιοι ούτε 50000 χλμ.Είμαι στη μέση ! Μια χαρά
Ναι Τάσο!Θοδωρή επισκευή μίζας δεν είχες κάνει και λίγο παλιότερα; Καρβουνάκια είχες αλλάξει τότε;
Καλο τρολαρισμα....Το ότι... Ακούς θορυβους, με ξεπερναει