R1200 GS & R1200 GSA

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για να δούμε την πραγματική διαφορά και να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.

Το πιατάκι... Είναι η μαμά "ποδιά"




Advphone....
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Για να δούμε την πραγματική διαφορά και να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.

Το πιατάκι... Είναι η μαμά "ποδιά"




Advphone....
Εδω βλεπουμε ξεκαθαρα οτι οι αφτερ ειναι για πεταμα :fun
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Το κοστος ειναι αρκετο αλλα αν ειναι να μεινεις χωρις μηχανακι ωστε να πας τους λαιμους για φτιαξιμο μετα.
Χωρια το κοστος που καποια στιγμη θα σου ερθει μια η αλλη και ποδια δεν θα εχεις...
Μαλλον αξιζει τα χρηματα. Δεν λεω οτι ειναι λιγα αλλα...
@gsmaniac Την ποδια που εχεις τωρα καινουργια την πηρες?
Αν ναι ποσο ,αν επιτρεπεται?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το κοστος ειναι αρκετο αλλα αν ειναι να μεινεις χωρις μηχανακι ωστε να πας τους λαιμους για φτιαξιμο μετα.
Χωρια το κοστος που καποια στιγμη θα σου ερθει μια η αλλη και ποδια δεν θα εχεις...
Μαλλον αξιζει τα χρηματα. Δεν λεω οτι ειναι λιγα αλλα...
@gsmaniac Την ποδια που εχεις τωρα καινουργια την πηρες?
Αν ναι ποσο ,αν επιτρεπεται?
Μεταχειρισμένη την πήρα... Και κοστίζουν γύρω στα 100 ευρώ.
Δόξα το θεό είναι πολλά τα gs που δεν πάνε χώμα..
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Μεταχειρισμένη την πήρα... Και κοστίζουν γύρω στα 100 ευρώ.
Δόξα το θεό είναι πολλά τα gs που δεν πάνε χώμα..
Το θέμα ειναι οτι ειναι δυσεύρετη απο μια γρηγορη ματια που έριξα σε Ελλάδα και μπει.
Αν πεσει στην υπόληψη σου και δεν σου κανει κοπο,χτυπά μου...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μια λεπτομέρεια για τη μεγάλη ποδιά.....
Στραβώνει και κόβει βάσεις για πλάκα, σε σχέση με τη μαμα , τη μικρούλα του GS!!!! Της οποίας έχω αλλάξει βάσεις δυο φορές (ή μία...) στα 7 χρόνια και στα 115000 χλμ.... Και πάντα μετά από χώμα και σκληρό κοπάνημα. Αυτή η μεγάλη, ένα πεζοδρομιάκι αντιμετώπισε και λαβώθηκε:p:p:p:p
Η παραπάνω προστασία που δίνει, είναι χαμηλά στους λαιμούς (εμπρός στο συνδετικό και στα πλαϊνα). Το άλλο της πλεονέκτημα είναι ότι είναι πολύ πιο μουράτη.
Αυτά ;)
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Μια λεπτομέρεια για τη μεγάλη ποδιά.....
Στραβώνει και κόβει βάσεις για πλάκα, σε σχέση με τη μαμα , τη μικρούλα του GS!!!! Της οποίας έχω αλλάξει βάσεις δυο φορές (ή μία...) στα 7 χρόνια και στα 115000 χλμ.... Και πάντα μετά από χώμα και σκληρό κοπάνημα. Αυτή η μεγάλη, ένα πεζοδρομιάκι αντιμετώπισε και λαβώθηκε:p:p:p:p
Η παραπάνω προστασία που δίνει, είναι χαμηλά στους λαιμούς (εμπρός στο συνδετικό και στα πλαϊνα). Το άλλο της πλεονέκτημα είναι ότι είναι πολύ πιο μουράτη.
Αυτά ;)
Αφου στο χωμα πας σαν κιουρια κουλη πως εκανες σκληρο κοπάνημα ??? Σε τουμπα να φανταστω :fun:fun
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χθες και σήμερα η μέρες ήταν γιομάτες R1200GS.... :)
Service 120.000 χλμ και με την ευκαιρία κάποιες επισκευές που εκκρεμούσαν και κάποιες που προέκυψαν.
- επισκευή άξονα (τον περίμενα) - κόστος 230€ +ΦΠΑ , πλήρης επισκευή και των 2 σταυρών (εμπρός και πίσω) και στην τιμή περιλαμβάνεται η όλη εργασία.
- επισκευή μίζας (αντικατάσταση κόμπλερ)
- επισκευή του λεβιέ ταχυτήτων (άλλαξα όλα τα λαστιχάκια, τσιμουχάκια, δαχτυλιδάκια κλπ, γιατί είχε αυξηθεί η διαδρομή του κι είχε χάσει σε σαφήνεια)
- αντικατάσταση ενός ταχυσυνδέσμου βενζίνης, γιατί είχε παρουσιάσει διαρροή τον τελευταίο καιρό.

Φυσικά τα λοιπά του service με τη γνωστή ευλάβεια κι επιμέλεια από τα φιλαράκια του @BoxerGarage :)
Αλλάξαμε πέραν των καθιερομένων και υγρά φρένων και συμπλέκτη, τακάκια εμπρός (ο ψηλέας έπαθε πλάκα με το πόσο οριακά τα έφερα στα χλμ του service...! ).

-Τακάκια ARTRAX και πάλι, μιας και βγάζουν 21.000 χλμ με άριστη απόδοση χωρίς καθόλου πτώση, με μεγάλη αντοχή στη σκληρή χρήση (ποτέ δε ζεστάθηκαν, ούτε σε κατάβαση Κωλοσούρτη με φορτίο και 41°C ).
-Λάδια..... Επανήλθα στα εξαιρετικά Denicol 15W-50 Fully Synthetic, και ξαναβρήκα τη μοναδική , μεταξένια λειτουργία του boxer μου!!!
-Βαλβολίνες.... Επανήλθα επίσης στις εξαιρετικές Liqui Moly 75W-140 Full Synthetic και ξαναβρήκα το γλυκίτατο σασμάν, που παραμένει έτσι ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση ακόμα και μέσα στην πολη!!!

ΥΓ: Δε θα δοκιμάσω άλλη επιλογή σε λιπαντικά, το υπόσχομαι στο μηχανάκι μου:cool::cool::cool::cool::cool:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αφου στο χωμα πας σαν κιουρια κουλη πως εκανες σκληρο κοπάνημα ??? Σε τουμπα να φανταστω :fun:fun
ναι, σε τούμπα χτύπησα την ποδιά.....:hungover:
Για πραγματογνώμονας κάνεις φιλαράκι!!! Άσε την ελαιουργία και τα μαγαζιά! Χαραμίζεσαι:roflmao::laugh::fun:fun:fun:fun
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Άξονας και κομπλερ στα 120000...δεν είναι σύνηθες,αλλα οκ μικρό το κακό.

Αυτο με την επιλογή λαδιων κινητήρα, έχει πλάκα.
Κάποιος μπορεί να θεωρεί το χειρότερο λάδι... Κορυφαίο και αντίστροφα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Άξονας και κομπλερ στα 120000...δεν είναι σύνηθες,αλλα οκ μικρό το κακό.

Αυτο με την επιλογή λαδιων κινητήρα, έχει πλάκα.
Κάποιος μπορεί να θεωρεί το χειρότερο λάδι... Κορυφαίο και αντίστροφα.
το κόμπλερ δεν έχει σχέση με τη χρήση...., το θεωρώ τυχαίο
Ο άξονας έχει. Κάποιοι τον έφτασαν 200000 χλμ +... κάποιοι ούτε 50000 χλμ.Είμαι στη μέση ! Μια χαρά :)
 

tamanaco

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι - Αγία Παρασκευή - Ηράκλειο
Όνομα
Τάσος
Μοτό
R1200GSA
Χθες και σήμερα η μέρες ήταν γιομάτες R1200GS.... :)
Service 120.000 χλμ και με την ευκαιρία κάποιες επισκευές που εκκρεμούσαν και κάποιες που προέκυψαν.
- επισκευή άξονα (τον περίμενα) - κόστος 230€ +ΦΠΑ , πλήρης επισκευή και των 2 σταυρών (εμπρός και πίσω) και στην τιμή περιλαμβάνεται η όλη εργασία.
- επισκευή μίζας (αντικατάσταση κόμπλερ)
- επισκευή του λεβιέ ταχυτήτων (άλλαξα όλα τα λαστιχάκια, τσιμουχάκια, δαχτυλιδάκια κλπ, γιατί είχε αυξηθεί η διαδρομή του κι είχε χάσει σε σαφήνεια)
- αντικατάσταση ενός ταχυσυνδέσμου βενζίνης, γιατί είχε παρουσιάσει διαρροή τον τελευταίο καιρό.

Φυσικά τα λοιπά του service με τη γνωστή ευλάβεια κι επιμέλεια από τα φιλαράκια του @BoxerGarage :)
Αλλάξαμε πέραν των καθιερομένων και υγρά φρένων και συμπλέκτη, τακάκια εμπρός (ο ψηλέας έπαθε πλάκα με το πόσο οριακά τα έφερα στα χλμ του service...! ).

-Τακάκια ARTRAX και πάλι, μιας και βγάζουν 21.000 χλμ με άριστη απόδοση χωρίς καθόλου πτώση, με μεγάλη αντοχή στη σκληρή χρήση (ποτέ δε ζεστάθηκαν, ούτε σε κατάβαση Κωλοσούρτη με φορτίο και 41°C ).
-Λάδια..... Επανήλθα στα εξαιρετικά Denicol 15W-50 Fully Synthetic, και ξαναβρήκα τη μοναδική , μεταξένια λειτουργία του boxer μου!!!
-Βαλβολίνες.... Επανήλθα επίσης στις εξαιρετικές Liqui Moly 75W-140 Full Synthetic και ξαναβρήκα το γλυκίτατο σασμάν, που παραμένει έτσι ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση ακόμα και μέσα στην πολη!!!

ΥΓ: Δε θα δοκιμάσω άλλη επιλογή σε λιπαντικά, το υπόσχομαι στο μηχανάκι μου:cool::cool::cool::cool::cool:
Θοδωρή επισκευή μίζας δεν είχες κάνει και λίγο παλιότερα; Καρβουνάκια είχες αλλάξει τότε;
 

tamanaco

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι - Αγία Παρασκευή - Ηράκλειο
Όνομα
Τάσος
Μοτό
R1200GSA
το κόμπλερ δεν έχει σχέση με τη χρήση...., το θεωρώ τυχαίο
Ο άξονας έχει. Κάποιοι τον έφτασαν 200000 χλμ +... κάποιοι ούτε 50000 χλμ.Είμαι στη μέση ! Μια χαρά :)
Την ίδια επισκευή στον άξονα έκανα κι εγώ στο boxergarage (στα 93.000χλμ περίπου)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θοδωρή επισκευή μίζας δεν είχες κάνει και λίγο παλιότερα; Καρβουνάκια είχες αλλάξει τότε;
Ναι Τάσο!
Το σύμπτωμα τότε ήταν ότι δυσκολευόταν στην εκκίνηση. "Γονάτιζε" σαν να μένει από ρεύμα κι ύστερα έπαιρνε μπρος.
Τώρα το σύμπτωμα ήταν "μιζιά στον αέρα".... Γύριζε η μίζα, χωρίς να γυρίζει το βολάν. Το έκανε 5-6 φορές τον τελευταίο μήνα, μία φορά μάλιστα χρειάστηκε να κουνήσω το μηχανάκι με 1η σχέση λίγο, για να λειτουργήσει σωστά. Ξεκάθαρα κόμπλερ... ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για τα λάδια τώρα....
Για να μην αδικήσω τα επίσης εξαιρετικά Liqui Moly είτε 10-50, είτε 10-40, θα πω ότι κι εκείνα είχαν εξαιρετική συμπεριφορά στις κρύες εκκινήσεις και δεν ανέβασαν ποτέ μα ποτέ θερμοκρασία!!!! Απλώς τα Denicol νομίζω (αίσθηση είναι, δεν είναι απόλυτο) ότι είναι λίγο πιο καλά όσο αφορά τους θορύβους του κινητήρα. Επίσης χρειάζονται 1-2΄παραπάνω το πρωί, από όλα τα άλλα λάδια που έχω δοκιμάσει, για να φτάσουν σε πλήρη θερμοκρασία λειτουργίας (4 μπάρες στο δικό μου μοντέλο).
Τα Eurol που είχα για μόλις 5.000 χλμ, δε μ άρεσαν σ αυτόν τον τομέα. Άκουγα θορύβους συνεχώς. Μάλιστα πολλές φορές, όχι πάντα, στις κρύες εκκινήσεις είχα και κροτάλισμα από τη γλύστρα της καδένας. Επίσης ανέβασαν 2 μπάρες θερμοκρασία, μετά από κίνηση με 160-170 στον αυτοκινητόδρομο και στάση για 2΄σε διόδια! Αυτό έχει τύχει σαν κατάσταση πολλές φορές στα 7 χρόνια, αλλά ποτέ δεν ανέβηκε η θερμοκρασία! Μόνο μ αυτά. Οπότε θεωρώ ότι τα προηγούμενα λάδια που χρησιμοποιούσα, είναι καλύτερα για το δικό μου μοτέρ!


Για τις βαλβολίνες...., τα έχω πει, έχουν συμφωνήσει κι όσοι τις δοκίμασαν!
Οι Liqui Moly 75-140 απλώς δεν έχουν ταίρι!!!! ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το ότι... Ακούς θορυβους, με ξεπερναει:eek:
Καλο τρολαρισμα....
Αλλα μηχανικους ηχους και θορυβους παντα τους ακουγα. Ειναι μεσα στο φασμα συχνοτητων που ακουω, και χωρις ακουστικα ;)
Ασε που φοραω τα ρημαδια τα βοηθηματα καθε μερα. :)
 
Top Bottom