R1200 GS & R1200 GSA

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θυμήσου να μας αναφέρεις σε 2-3 μήνες και αφού εκτεθεί στα καιρικά φαινόμενα, ήλιο, αέρα,νερό τι κατάσταση θα είναι.
Εμένα για παράδειγμα στην προηγούμενη μηχανή adve του 12 σε 2 μήνες ακριβώς έκανε σαν αράχνη σημάδια και στα δυο φλαπς τα οποία σαφως δεν τα έφτιαξα γιατί πουλήθηκε .
Προχθές πηρα από την BMW αντιπροσωπεία τα φιμέ για το LC στα 51 ευρώ, με καταπληκτική ποιότητα.
Οπότε για 10 ευρώ διαφορά δεν αξίζει ο κόπος να μπει κάποιος σε αυτή την διαδικασία.
Το'χω ήδη 4 μήνες πάνω ,χωρίς να έχει θέμα.
Αν υπάρξει ,εννοείται θα ενημερώσω.

Αλλά ,αν η διαφορά είναι 10 € στο ζευγάρι ,σαφώς κ δεν τίθεται θέμα επιλογής ,πας σε ΟΕΜ ΒΜW.
Προσωπικά ,πήρα τηλ BMW k ρώτησα αν πουλιέται μόνο το δεξί , μου παν μόνο ζευγάρι ,οπότε δεν ρώτησα καν τιμή.
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Αλλά ,αν η διαφορά είναι 10 € στο ζευγάρι ,σαφώς κ δεν τίθεται θέμα επιλογής ,πας σε ΟΕΜ ΒΜW.
Προσωπικά ,πήρα τηλ BMW k ρώτησα αν πουλιέται μόνο το δεξί , μου παν μόνο ζευγάρι ,οπότε δεν ρώτησα καν τιμή.
Ερχονται σετ από Γερμανία, δεν σπάει το ζευγάρι δυστυχώς, αλλά η ποιότητα είναι κορυφαία(όχι όπως αλλά αξεσουάρ)
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Δώδεκαπενήντα adve
θέλω να βάλω μια βάση για το κινητό στη μπάρα στήριξης της adve ζελατίνας. Ξέρει καποιος που το έχει δοκιμάσει τι διάμετρο έχει; δεν μπορώ να μετρήσω έτσι οπως είναι... 2010 μοντέλο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στο μικρό μπαράκι νομίζω ότι είναι πολύ λεπτό για να στηρίξεις βάση.
Νομίζω ότι το τιμόνι είναι η καλύτερη λύση.



Advphone....
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Δώδεκαπενήντα adve

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ναι, εκεί θα καταλήξω αν δεν καταφέρω να στηρίξω στο μπαράκι... σκεφτόμουν κάτι τέτοιο...

Opti Mirror, smartphone case fixing with calmp Ø 9-14 mm, mobile, phone holders, phone holders for bike


η κάτι τέτοιο.

Mirror Mount


ποια η άποψή σου σύντροχε;
Εγώ χρησιμοποιώ αυτά της ram γιατί τα ταλαιπωρω στο χώμα και δεν με έχουν προδώσει ποτέ.
Θα σου βάλω μια ωραία λύση που έχω στο domi λίγο αργότερα....ακομα πιο στιβαρή.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εγώ χρησιμοποιώ αυτά της ram γιατί τα ταλαιπωρω στο χώμα και δεν με έχουν προδώσει ποτέ.
Θα σου βάλω μια ωραία λύση που έχω στο domi λίγο αργότερα....ακομα πιο στιβαρή.
Αφού ο κυρίαρχος όλο στο συνεργείο είναι......:muted: πώς λες ότι είναι στοιβαρη;;; :fun
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Για πειτε γνώμες.
Σκεφτομαι να καταργήσω τα κάγκελα και να το δουλέψω μονο με προστασίες κυλινδρων η touratech η twalcom.

Θεωρείτε οτι η επιλογή αυτη παρέχει την απαιτούμενη προστασια;

Η θεωρείτε τα κάγκελα αναγκαίο κακο;
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Δώδεκαπενήντα adve
Φοβάμαι να το κάνω. Ενδεχόμενη πτώση πιστεύω θα έχει επιπτώσεις. Το κάγκελο θα τραβήξει ζόρι, η προστασία κυλίνδρου τι να αντέξει.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Φοβάμαι να το κάνω. Ενδεχόμενη πτώση πιστεύω θα έχει επιπτώσεις. Το κάγκελο θα τραβήξει ζόρι, η προστασία κυλίνδρου τι να αντέξει.
Να πω οτι ενα μέλος απο εδω με 2 πτώσεις γερές που ειδα σε βιντεο και ηταν μια χαρα η μηχανη.
Επίσης φοβαμαι τον κορμό του μοτερ σε περίπτωση που καπου μαγκωσουν τα κάγκελα.

Εγω σε πρόσκρουση που ειχα με αυτοκίνητο που με έκλεισε τα κάγκελα στράβωσαν.
Να σημειώσω οτι ουτε που έπεσα απο την μηχανη.
Και σκεφτομουν, τι θα γινόταν σε περίπτωση που σερνόταν η μηχανη;;
Θα άντεχαν τα κάγκελα η θα διπλώναν;
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Σε πρόσφατη πτώση με το gs (το απλό 08 και όχι απλώς πτώση αλλά στραπάτσο κανονικό) ακούμπησε κάτω ο κύλινδρος και η χούφτα ενώ το ρεζερβουάρ με τα πλαστικά του έμειναν 'προστατευμένα' και δεν εσπασαν.
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Δώδεκαπενήντα adve
Να πω οτι ενα μέλος απο εδω με 2 πτώσεις γερές που ειδα σε βιντεο και ηταν μια χαρα η μηχανη.
Επίσης φοβαμαι τον κορμό του μοτερ σε περίπτωση που καπου μαγκωσουν τα κάγκελα.

Εγω σε πρόσκρουση που ειχα με αυτοκίνητο που με έκλεισε τα κάγκελα στράβωσαν.
Να σημειώσω οτι ουτε που έπεσα απο την μηχανη.
Και σκεφτομουν, τι θα γινόταν σε περίπτωση που σερνόταν η μηχανη;;
Θα άντεχαν τα κάγκελα η θα διπλώναν;
Θεωρώ οτι μπορεί και να στράβωναν. Δεν μου έχει τυχει. Επισης πιστεύω οτι δεν ειναι ολα τα κάγκελα ίδια.
Τι ισχύει για τα προστατευτικά κυλίνδρων;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα κάγκελα αλλά και τα προστατευτικα κυλινδρων είναι υπολογισμένα από την εταιρεία και παρέχουν τρομερή προστασία στο 99% μιας πτώσης.
Μην αφαιρείται τίποτα.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Έχει βάλει κανείς αυτή την ζελατίνα?
Τι λέει? Καμία φοτο να δούμε πώς δείχνει?
 

Goulas

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS 07
Καλησπέρα μια βοήθεια θα ήθελα.
Χθες επιστρέφοντας από βουνό και έξω από Γαλαξίδι ξαφνικά η μοτοσικλέτα φρενάρει.
Σταματώ σε πάρκινγκ λύνω τις δαγκάνες και η διαπίστωση ήταν ότι τα έμβολα ήταν κολλημένα και πίεζαν τα τακάκια στους δισκους.
Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;
Υπάρχει Κιτ επισκευής; Καθαρισμός; Αντιπροσωπεία; Ειδικό συνεργείο για φρένα;
Η μοτοσικλέτα είναι gs1200 2007.

Ευχαριστώ



Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προσωπικά θα έκανα αλλαγή στα τσιμουχάκια και ένα καλό καθάρισμα τις "φωλιές" τους που μαζεύουν βρώμα μέσα και πιέζουν τα τσιμουχάκια περισσότερο επάνω στα έμβολα. Βέβαια αν κάνεις αυτό θες και υγρά, οπότε αναλόγως του τι δυνατότητες έχεις σαν μάστορας και οικονομικά, είτε κάνε το μόνος σου ή σε συνεργείο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ότι λέει ο Γιάννης από πάνω όσον αφορά την καθαριότητα των επιμέρους μερών (έμβολα φωλιές κλπ.) και αντικατάσταση στα τσιμουχάκια μετά από έλεγχο εάν χρειαστεί.
Πάντως είναι συνηθισμένο φαινόμενο στις μοτοσυκλέτες που μπαίνουν πολύ στο χώμα.
Εάν υπάρχουν οι απαραίτητες γνώσεις εννοείται ότι μπορείς να το κάνεις και μόνος σου.
Δεν ξέρω όμως τι διαδικασία θα χρειαστεί για την πλήρωση των υγρών και αυτό λόγω της ύπαρξης ABS.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλησπέρα μια βοήθεια θα ήθελα.
Χθες επιστρέφοντας από βουνό και έξω από Γαλαξίδι ξαφνικά η μοτοσικλέτα φρενάρει.
Σταματώ σε πάρκινγκ λύνω τις δαγκάνες και η διαπίστωση ήταν ότι τα έμβολα ήταν κολλημένα και πίεζαν τα τακάκια στους δισκους.
Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;
Υπάρχει Κιτ επισκευής; Καθαρισμός; Αντιπροσωπεία; Ειδικό συνεργείο για φρένα;
Η μοτοσικλέτα είναι gs1200 2007.

Ευχαριστώ



Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk
1) Αν άλλαξες πρόσφατα τακάκια ,κ δεν έλεγξες την στάθμη στο δοχείο ,ενδέχεται να ήταν υψηλότερη απ'ότι πρέπει ,κ λόγω θερμοκρασίας άρα κ διαστολής ,να ανέβασε πίεση το σύστημα κ να έσπρωξε τα έμβολα πιό έξω απ'ότι θα έπρεπε.
(Βέβαια θα έπρεπε να επέμβει το ΑΒS κ να αποσυμπιέσει το κύλωμα ,αυτό αν μπλόκαρε ο τροχός ,αν απλά επιβράδυνε ,τότε σωστά δεν επενέβει)
Αρχικά λοιπόν τσέκαρε οτι η στάθμη -κρύα- είναι η προβλεπόμενη

2) Αν έχεις χρόνια να αλλάξεις υγρά φρένων ,τότε πιθανόν ,να έχει μαζευτεί μεγάλο ποσοστό υγρασίας στο κύκλωμα (βλ.υδρόφιλα) κάτι που κατεβάζει τραγικά το σημείο βρασμού ,με παρόμοια αποτελέσματα αυτών που περιγράφω παραπάνω.

3) Αν δεν έχουν καθαριστεί ποτέ τα έμβολα ,τότε ,είναι πιθανόν οξείδωση κ συσσωρευμένες επικαθίσεις αλάτων κ χώματος ,να εμποδίζουν την επιστροφή των εμβόλων.
Αλλά συνήθως ,σε αυτή την περίπτωση ,δεν μπλοκάρουν ,απλά νιώθεις οτι πας ελαφρά φρεναριστός ,κ αν βγάλεις δαγκάνα κ πιέσεις έντονα τα έμβολα υποχωρούν.
Γι'αυτό το άφησα 3ο

4) Αν έβγαλες τροχό πρόσφατα (πχ.αλλαγή ελαστικού) τσέκαρε οτι έχει επανασυναρμολογηθεί προβλεπόμενα το σύστημα τροχός-καλάμια-δαγκάνες
Δες αν οι δισκόπλακες βρίσκονται στο κέντρο του διάκενου της κάθε δαγκάνας.
Αν τις δεις παράκεντρες έστω κ ελαφρά ,κάτι δεν έχει μονταριστεί σωστά.
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει μικρή διαρροή στα σωληνάκια/κυκλώμα και να μην επανέρχονται τα πιστόνια
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Λύσαμε τις δαγκάνες τα εμβολα άνοιξαν με πολύ ζόρι ( για να βγάλουμε τις δαγκάνες από τις δισκόπλακες πακέτο). Πρεσαροντας την μανετα ένα έμβολο έβγαινε κανονικά το άλλο λίγο τα δε εσωτερικά καθόλου.
Τα λαδωσαμε με λίγο σπρέι αλυσίδας που είχα διαθέσιμο ( Ο μονόδρομος βλέπεις έχει άξονα) και φτάσαμε τσουκου τσουκου σπίτι.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Top Bottom