paschalis
gone4riding
Τωρα που ησυχασαμε κι εγω κι ο mr Μακης μπορω να αναφερθω
σε ενα μεταφυσικο προβλημα - φαινομενο που κρυβοταν επιμελως ακριβως κατω απο τη σελα μου.
Συγκεκριμενα η μοτοσυκλετα προφανως γιορταζοντας την 22η δεκαδα χιλιαδων χιλιομετρων αποφασισε να αρχισει να αναβει και να σβηνει μονη της τη λαμπα stop και παραλληλα να ενεργοποιει την μονδα υποβοηθησης servo των φρενων καιγοντας απειρο ρευμα και την καρδια μου.
Κρυος ιδρωτας αρχικα λιγα μπινελικια στην καγκελαριο και αμεσως ελεγχος στο φισακι ενεργοποιησης stop της μανετας του εμπρος φρενου που ειναι και ο υπαιτιος στο 90 τοις εκατο των περιπτωσεων.
Αλλαχτηκε προληπτικα ρυθμιστηκε βγηκα βολτα ...και τα ιδια.
Το stop αναμμενο και το servo σε υπερωριες.
Να σημειωθει εδω πως για λογους ασφαλειας του αναβατη οτι ειναι συνδεδεμενο με το συστημα εναρξης λειτουργιας της υποβοηθησης λειτουργει αναποδα δλδ οταν για οποιαδηποτε λογο χαλασει (ή αφαιρεθει) κατι στο συστημα αυτο ξεκινα να λειτουργει μονιμα ωστε η μοτοσυκλετα να μην μεινει απο υποβοηθηση στα φρενα.
Δευτερος κλασσικος υποπτος η λαμπα πισω αλλα και ολο το συτημα τροφοδοσιας ρευματος του φαναριου.Ολα πεντακαθαρα και στη θεση τους αλλα η λαμπα ειχε τα γεραματα της και πιθανον οι δυο τριχες πυρακτωσεως να ερχονταν σε επαφη με αυτην του stop να παιρνει ρευμα απο την πορειας, να αναβει, και μαζι της το servo.
Αλλαχτηκε, ξανα βολτα για δοκιμη ....και τα ιδια.
Ο κλοιος γυρω απο την μοναδα abs και την μισοαδεια τσεπη μου αρχισε να σφιγγει.
Επικοινωνια με τον παλιοπετσακια (boxergarage) και οδηγιες
για ελεγχο ξανα στα φισάκια και του εμπρος και του πισω φρενου.
Ενταξει και τα φισακια χανω ενα κιλο σε ιδρωτα(καλο αυτο) και παραλαβη του ηλεκτρικου διαγραμματος απο τον Στεργιο φιλο και συνεργατη του μηχανικου μου.
Βλεπουμε πως οι εντολες απο τα φισακια δεν πηγαινουν αμεσα στη μοναδα abs αλλα στην μοναδα ανεσης γνωστη και ως ews ή zfe (το δευτερο πρεπει να ειναι η μαρκα της).
Σχετικη ανακουφιση αλλα ειναι αδυνατον να την αλλαξουμε στην τυχη μιας και κοστιζει 450 ευρω και δεν ειμαστε καθολου σιγουροι για την ενοχη της.
Ωσπου το δευτερο απογευμα και μετα απο ωρες αποριας και ξυσιματος της κεφαλης το εμπειρο χερι του Μακη κουναει το καλωδιο του φις για το πισω φρενο στο πιο ασχετο για φθορα σημειο ακριβως πισω απο την μπαταρια και το αθλιο stop επιτελους αναβοσβηνει!!
Τελικη διαγνωση κομμενο καλωδιο ακριβως στην πισω αριστερη οπως οδηγουμε γωνια της Odyssey η οποια και λογω ογκου και βαρους ειναι η κυρια υπαιτια της φθορας και της αναστατωσης.
Ακολουθουν εικονες απο την ''περιοχη'' και η παρακληση στους gsακηδες που ειμαστε ''σειρα'' να ελεγξετε με τη ..σειρα σας την εκει καλωδιωση και να την προφυλαξετε (μαζι και τον εαυτο σας) απο τετοια περιπετεια.
p.s.
Συμπερασμα.....ο Mηχανικος σου πρεπει πρωτα να ειναι Μαστορας και μετα ολα τα αλλα
(μερακλης επωνυμος επισημος κλπ κλπ).
σε ενα μεταφυσικο προβλημα - φαινομενο που κρυβοταν επιμελως ακριβως κατω απο τη σελα μου.
Συγκεκριμενα η μοτοσυκλετα προφανως γιορταζοντας την 22η δεκαδα χιλιαδων χιλιομετρων αποφασισε να αρχισει να αναβει και να σβηνει μονη της τη λαμπα stop και παραλληλα να ενεργοποιει την μονδα υποβοηθησης servo των φρενων καιγοντας απειρο ρευμα και την καρδια μου.
Κρυος ιδρωτας αρχικα λιγα μπινελικια στην καγκελαριο και αμεσως ελεγχος στο φισακι ενεργοποιησης stop της μανετας του εμπρος φρενου που ειναι και ο υπαιτιος στο 90 τοις εκατο των περιπτωσεων.
Αλλαχτηκε προληπτικα ρυθμιστηκε βγηκα βολτα ...και τα ιδια.
Το stop αναμμενο και το servo σε υπερωριες.
Να σημειωθει εδω πως για λογους ασφαλειας του αναβατη οτι ειναι συνδεδεμενο με το συστημα εναρξης λειτουργιας της υποβοηθησης λειτουργει αναποδα δλδ οταν για οποιαδηποτε λογο χαλασει (ή αφαιρεθει) κατι στο συστημα αυτο ξεκινα να λειτουργει μονιμα ωστε η μοτοσυκλετα να μην μεινει απο υποβοηθηση στα φρενα.
Δευτερος κλασσικος υποπτος η λαμπα πισω αλλα και ολο το συτημα τροφοδοσιας ρευματος του φαναριου.Ολα πεντακαθαρα και στη θεση τους αλλα η λαμπα ειχε τα γεραματα της και πιθανον οι δυο τριχες πυρακτωσεως να ερχονταν σε επαφη με αυτην του stop να παιρνει ρευμα απο την πορειας, να αναβει, και μαζι της το servo.
Αλλαχτηκε, ξανα βολτα για δοκιμη ....και τα ιδια.
Ο κλοιος γυρω απο την μοναδα abs και την μισοαδεια τσεπη μου αρχισε να σφιγγει.
Επικοινωνια με τον παλιοπετσακια (boxergarage) και οδηγιες
για ελεγχο ξανα στα φισάκια και του εμπρος και του πισω φρενου.
Ενταξει και τα φισακια χανω ενα κιλο σε ιδρωτα(καλο αυτο) και παραλαβη του ηλεκτρικου διαγραμματος απο τον Στεργιο φιλο και συνεργατη του μηχανικου μου.
Βλεπουμε πως οι εντολες απο τα φισακια δεν πηγαινουν αμεσα στη μοναδα abs αλλα στην μοναδα ανεσης γνωστη και ως ews ή zfe (το δευτερο πρεπει να ειναι η μαρκα της).
Σχετικη ανακουφιση αλλα ειναι αδυνατον να την αλλαξουμε στην τυχη μιας και κοστιζει 450 ευρω και δεν ειμαστε καθολου σιγουροι για την ενοχη της.
Ωσπου το δευτερο απογευμα και μετα απο ωρες αποριας και ξυσιματος της κεφαλης το εμπειρο χερι του Μακη κουναει το καλωδιο του φις για το πισω φρενο στο πιο ασχετο για φθορα σημειο ακριβως πισω απο την μπαταρια και το αθλιο stop επιτελους αναβοσβηνει!!
Τελικη διαγνωση κομμενο καλωδιο ακριβως στην πισω αριστερη οπως οδηγουμε γωνια της Odyssey η οποια και λογω ογκου και βαρους ειναι η κυρια υπαιτια της φθορας και της αναστατωσης.
Ακολουθουν εικονες απο την ''περιοχη'' και η παρακληση στους gsακηδες που ειμαστε ''σειρα'' να ελεγξετε με τη ..σειρα σας την εκει καλωδιωση και να την προφυλαξετε (μαζι και τον εαυτο σας) απο τετοια περιπετεια.
p.s.
Συμπερασμα.....ο Mηχανικος σου πρεπει πρωτα να ειναι Μαστορας και μετα ολα τα αλλα
(μερακλης επωνυμος επισημος κλπ κλπ).
Τελευταία επεξεργασία: