R1200GS Adve '11 - περίεργη συμπεριφορά με λίγο καύσιμο

kavadias

Μέλος
Περιοχή
there and back again
Όνομα
Τάσος
Μοτό
KTM 1290 SA '15
KTM 690 Enduro '08
KTM EXC 250 '06
Λοιπόν τις προάλλες, γυρνώντας από μονοήμερη με το GS αντιμετώπισα μια πολύ περίεργη συμπεριφορά που δεν έχω ξανασυναντήσει, και επειδή κυκλοφορούν αρκετοί εδώ μέσα με GS με πολλά χιλιόμετρα ίσως κάποιος μπορεί να με διαφωτίσει.

Το δικό μου ειναι του '11, Adve με 150.000χλμ. Γυρνώντας απ' την ΠΕΟ και όντως σε ρεζέρβα είχα ένδειξη για άλλα 50 χλμ να απομένουν στο όργανο (είχα κάνει περίπου 440χλμ συνολικά μικτά και επαρχιακό και εθνική οδό με μεγάλη μωτ), και εκεί που τσουλάω κάνει ενα σβήσιμο. Σταματάω δεξιά, ανοίγω τάπα, κουνάω τεπόζιτο, ακούω βενζίνη μέσα, μιζάρω, πέρνει μπρος. Λέω τι σκατά ναχε κανει καμια υποπίεση και να μην μπορούσε να τραβήξει; Θα έπρεπε να κανει "τσαφ" με το που άνοιξε η τάπα και δεν έκανε. Δεν πειράζει λέμε θα γεμίσω στο πρώτο που θα βρω.
Συνεχίζω, το πολύ 10χλμ παρακάτω, και με 40χλμ εναπομείναντα στο όργανο, κάνει τσαφ πάλι και σβήνει. Στο ενδιάμεσο δεν έκανε μπουκώματα μπερδέματα τίποτα. Ανοίγω πάλι τάπα, κουνάω μηχανή, ακούω βενζίνη μέσα, λέω τι σκατά. Το μηχανάκι νεκρό, μίζαρα και δεν έπερνε με τίποτα. Φεύγει ο φίλος πάει στο βενζινάδικο 5-10 χλμ από κει που έμεινα, φέρνει μπετονάκι 5λίτρο (κρατήστε το αυτό).

Με το που αδείαζω 5 λίτρα μέσα πέρνει με μισή μιζιά. Πάω 5-10 χιλιόμετρα παρακάτω στο βενζινάδικο, βάζω 24,6 λίτρα μέχρι λιγο πριν το χείλος.

Σκεφτόμουν ότι η μονη λογική εξήγηση ειναι οτι μαλακίζεται ο δείκτης βενζίνης και οτι είμαι άδειος αλλά το γεγονός ότι άκουγα βενζίνη μέσα όταν το κούναγα όταν έμεινε αλλά και το ότι συνολικά πήρε 24,6+5 = 29,6 λίτρα άντε πες 30 μαζί με τα 5χλμ μέχρι το βενζινάδικο με προβληματίζουν. Να προσθέσω ότι στα χιλιόμετρα που έχω κανει μαζί του, το έχω γεμίσει και με πολύ λιγότερα εναπομείναντα στο όργανο (μέχρι 15 νομίζω έχω δει; ), αλλά έχω γεμίσει με μαξ τα 31 λίτρα. Το μάνουαλ δίνει μέγεθος τεπόζιτου στα 33 λίτρα. Τα από πάνω νομίζω ειναι ενδεικτικά ότι μαλλον δεν μιλαμε για προβληματικό fuel strip sensor και ότι είχα ένδειξη ότι εχω βενζίνη ενώ δεν είχα, εφόσον βενζίνη υπήρχε μές στο τεπόζιτο αλλά για κάτι αλλο.

Μπορεί να είναι ένδειξη ότι η τρόμπα αρχίσει και πεθαίνει;
Μπορεί να ειναι ένδειξη ότι απλά έχω μαζέψει πολύ μουργα και νερωμένη βενζίνη με τα χρονια στον πάτο και πρέπει να αδειάσω τελείως τεπόζιτο;
Μπορεί απλά να θέλει να το διαβάσω;

έχει συναντήσει κανείς κάτι παρόμοιο;
 

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Δεν είναι ασυνήθιστο προβλημα να Ξερεις. Εχει θεμα ο "ελεγκτης" τησ τρομπας ο οποιος στην επανω αριστερη μερια του τεποζιτου και κατω απο ενα ενα μαυρο πλαστικο καλλυμα. Ειναι το κομματι με τα πτερυγια. Εαν αυτο εχει προβλημα έχει ως αποτέλεσμα να μην φτάνει το καύσιμο στον κινητήρα, αρα η δεν παιρνει εμπρος η να εχουμε απώλεια ισχύος καθώς οδηγουμε.

Συνηθως 2 λογοι δημιοθργουν προβλημα σε αυτο το μαραφετι. Α) Χαλαει η στεγανοποιηση του και μαζευει νερο, με αποτελεσμα να διαβρωνεται και να μην λειτουργει σωστα, η Β) Απο Υπερθερμανση...

Δεν ξερω τωρα αν βοηθησαη αν θα μπορουσε να ειναι κατι αλλο αλλα ετσι οπως το περιγραφεις το εχω ζησει στο παρελθον με ενα παλιο μηχανακι και αυτο ηταν η αιτια του κακου.
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
there and back again
Όνομα
Τάσος
Μοτό
KTM 1290 SA '15
KTM 690 Enduro '08
KTM EXC 250 '06
andreasgt

ευχαριστώ πολύ. Το είχα δει αυτό για τον Fuel pump controller, αλλά δεν ξέρω πως μπορώ να εξακριβώσω ότι το προβλημα ειναι εκεί. Μπορώ να το μετρήσω κάπως; Επίσης διάβαζα ότι συνήθως όταν πεθαίνει αυτός πεθαίνει μια και έξω. Βέβαια δεν αποκλείω το γεγονός να μαλακίζεται randomly γιατί μερικές φορές κάνει και χαζομπερδέματα, ιδίως όταν κάνει αρκετά χιλιόμετρα με σταθερό γκάζι, πχ, εθνική.

Δεν ξέρω αν αυτό το σύμπτωμα σου λέει κάτι. 100χλμ απόσταση στην εθνική με σταθερό γκάζι, 140-150 χλμ/ώρα πχ., σταματάς στα διόδια, πας να δώσεις να ξεκινήσεις και κάνει μπερδεματάκια-μπουκωματάκια. Τα οποία συνήθως βαράω 2-3 ξερογκαζιές στον κόφτη και στρώνει. Αλλά δεν είδα πουθενά παρόμοια συμπτώματα.

Όπως το καταλαβαίνω εγώ μπορεί να ειναι είτε ο fuel pump controller, ή η τρόμπα, αλλά δεν ξέρω πως μπορώ να κάνω κάποια δοκιμή για να απομονώσω το πρόβλημα. Το γεγονός ότι δεν το κάνει και σταθερά/μονιμά βάζει άλλο ενα επίπεδο δυσκολίας στη διάγνωση.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Fuel pump controller.
Έμενα δεν ειχε κανενα θέμα αλλα πανω απο 140χλμ την ωρα δεν μπορουσα να επιτάχυνω.
Τελικα ηταν αυτο.
Καμμία φορα σε αφηνει στον τόπο καμμία φορα κανει κουλα πρωτα...
 
Top Bottom