R1250 GSA

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Από ότι διάβασα, το πιο γραμμικό φρένο των νέων ήταν ζητούμενο, όχι κατασκευαστικό λάθος.
Καλα.... να ειχαμε να λεγαμε.... η μειωση κοστους ηταν το θεμα. Χεστηκανε να κανουν το φρενο πιο γραμμικο... και γιατι να το κανουν αλλωστε? Κανεις ποτε δεν ειχε παραπονεθει...
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Εχεις απολυτο δικιο και συμφωνω κι εγω. Προφανως εβγαινε φτηνοτερο το project με τις Hayes. Μεγαλο τους λαθος.. Σιγουρα οι Brembo ηταν πολυ μα πολυ καλυτερες. Δεν λεω βεβαια οτι δεν εχω φρενα...Προς θεου.. αλλα Γερμανοι..... τι να πεις?! Δεν εχω αποψη απο το 1290 το περτικαλι..αλλα επισεις εχω ακουσει πως το 1190..ειχε μακραν καλυτερο φρενο. Αβυσσος....
Το κακό με το 1290 είναι ότι το @@@@@νο το μοτέρ σε κάνει να ξεχνάς...
Στα @@@@ σου τα φρένα! Φρενάρεις πιο νωρίς και μετά απλά ανοίγεις το γκάζι και.... ΜΠΡΑΑΑΟΥ....
 

Stelioschania

Μέλος
Όνομα
Στελιος
Μοτό
R1250 gs adventure
Ναι Γιωργο. Ειχα ρωτησει κι εγω εαν θα ειναι οι ιδιες. Ειναι οι ιδιες μου ειπαν γιατι το ελατωμα ηταν σε 2 συγγκεριμενες παρτιδες τησ Hayes που περασαν την γραμμη παραγωγης. Ωστοσο ειχα διαβασει σε αμερικανικο φορουμ (στην Αμερικη βασικα υπηρξε ο μεγαλθτερος αριθμος ανακλησεων) οτι πολλοι ιδιοκτητες ζητησαν η ανακληση να γινει με τις brembo που φοραγε το τελευταιο 1200. Δεν ξερω εαν αυτο πραγματοποιηθηκε βεβαια. Η απαιτηση παντως ηταν μαζικη και απο περισσοτερους απο 30 ιδιοκτητες. Για την ιστορια...οι Brembo ηταν μονομπλοκ. Οι νεες ειναι 2 κομματια. Επειδη εχω αποψη απο το φρενο του τελευταιου 1200.....Ηταν αρκετα πιο "αγκυρες", σε σχεση με τα τωρινα. Απλα τωρα δεν εχουν το αρχικο δαγγωμα που ειχαν τα brembo, που εμενα προσωπικα μου αρεσε περισσοτερο.
Θα διαφωνησω μαζι σου.ειχα το triple black του 16 με τα brembo.μπορω να πω οτι τα καινουργια ειναι αρκετα καλυτερα και σε δυναμη και σε γραμικοτητα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νομίζω η γραμμικοτητα στο φρενάρισμα είναι πιο επιθυμητή από το φρένο άγκυρα, σε όλες τις απόψεις.
 

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Θα διαφωνησω μαζι σου.ειχα το triple black του 16 με τα brembo.μπορω να πω οτι τα καινουργια ειναι αρκετα καλυτερα και σε δυναμη και σε γραμικοτητα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγω γιατι αισθανομαι το αντιθετο?
 

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Νομίζω η γραμμικοτητα στο φρενάρισμα είναι πιο επιθυμητή από το φρένο άγκυρα, σε όλες τις απόψεις.
Δεν Διαφωνω γενικα μιλωντας... Αλλα αναφερομενος στην συκγριση 1200/1250 το φρενο του 1200 σε αισθηση..εστω και αν ηταν πιγο πιο αποτομο με ικανοποιουσε περισσοτερο. Βεβαια δεν το ειχα δικο μου. Ηταν μηχανακι φιλου και η ολη μου εμπειρια και αποψη σχηματιστικε απο μερικες βολτες και μονο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν Διαφωνω γενικα μιλωντας... Αλλα αναφερομενος στην συκγριση 1200/1250 το φρενο του 1200 σε αισθηση..εστω και αν ηταν πιγο πιο αποτομο με ικανοποιουσε περισσοτερο. Βεβαια δεν το ειχα δικο μου. Ηταν μηχανακι φιλου και η ολη μου εμπειρια και αποψη σχηματιστικε απο μερικες βολτες και μονο.
Του ξένου είναι πιο γλυκό ;)
 

Stelioschania

Μέλος
Όνομα
Στελιος
Μοτό
R1250 gs adventure
Δεν Διαφωνω γενικα μιλωντας... Αλλα αναφερομενος στην συκγριση 1200/1250 το φρενο του 1200 σε αισθηση..εστω και αν ηταν πιγο πιο αποτομο με ικανοποιουσε περισσοτερο. Βεβαια δεν το ειχα δικο μου. Ηταν μηχανακι φιλου και η ολη μου εμπειρια και αποψη σχηματιστικε απο μερικες βολτες και μονο.
Οκ σορυ το ειδα τωρα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Ειχες στην κατοχη σου το προηγουμενο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Οχι, το ειχε/εχει φιλος και απλα το εχω παρει καποιες φορες. Ειχα gs Ξανα αλλα αεροψυκτο. 2010 Συκγεκριμενα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η συμπεριφορα των φρενων εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο τον συνδιασμο δισκων/τακακιων, τρομπας και δαγκανας...

Ολα παιζουν αρκετα σημαντικο ρολο στο πως θα συμπεριφερεται το φρενο. Το οτι το γυρισαν απο τις μονομπλοκ σε αλλου κατασκευαστη διαιρουμενες προφανως και εγινε για cost cutting, τα ιδια εκαναν και στο σ1000 απ οτι εχω δει.

Αληθεια γιατι βγαλανε ανακληση στις δαγκανες;
 

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Η συμπεριφορα των φρενων εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο τον συνδιασμο δισκων/τακακιων, τρομπας και δαγκανας...

Ολα παιζουν αρκετα σημαντικο ρολο στο πως θα συμπεριφερεται το φρενο. Το οτι το γυρισαν απο τις μονομπλοκ σε αλλου κατασκευαστη διαιρουμενες προφανως και εγινε για cost cutting, τα ιδια εκαναν και στο σ1000 απ οτι εχω δει.

Αληθεια γιατι βγαλανε ανακληση στις δαγκανες;
Συμφωνω...σιγουρα στον βωμο της μειωσης κοστους παραγωγης, αλλιως δεν ειχε κανενα νοημα. Καποιες δαγγανες παρουσιασαν διαρροες. Γι'αυτο η ανακληση.
 

Stelioschania

Μέλος
Όνομα
Στελιος
Μοτό
R1250 gs adventure
Οι βασικοτερες διαφορες απο το παλιο για μενα ειναι πρωτον σιγουρα λιγο περισσοτερη δυναμη απο τις 4000 και μετα καλυτερη λειτουργεια κιβωτιου δλδ λιγο πιο μαλακο κατα πολυ αυξημενη θερμοκρασια δεξια κατω στο ποδι απο τον καταλυτη (πραγμα που θα το διορθωσω συντομα με λαιμους akrapovic)κατα πολυ αυξημενοι θορυβοι διαφορων ειδων που μαλλον ειναι απο τονκαινουργιο shiftcam


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Χμμμμμ ομορφιαααα μου εσυυυυ

#xrv_world_explorer
Σου αρεσε η ιδεα εεε ;;;
Νεο παιδι εισαι...προφταινεις να παρεις 1-2μηχανακια......χαχα..!!!
Μην φοβασαι...για την Αφροδιτη...εξυπνη ειναι θα καταλαβει..!!!!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Οι βασικοτερες διαφορες απο το παλιο για μενα ειναι πρωτον σιγουρα λιγο περισσοτερη δυναμη απο τις 4000 και μετα καλυτερη λειτουργεια κιβωτιου δλδ λιγο πιο μαλακο κατα πολυ αυξημενη θερμοκρασια δεξια κατω στο ποδι απο τον καταλυτη (πραγμα που θα το διορθωσω συντομα με λαιμους akrapovic)κατα πολυ αυξημενοι θορυβοι διαφορων ειδων που μαλλον ειναι απο τονκαινουργιο shiftcam


Sent from my iPhone using Tapatalk
Συνολικά δηλαδή, άξιζε η μετάβαση?
 

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Συνολικά δηλαδή, άξιζε η μετάβαση?
θα ηθελα να δω την απαντηση και ρτου Στελιου στην ερωτηση αυτη σαν κατοχος, εγω απο την μερια μου θα ελεγα το εξης. Εαν το προηγουμενο μου ηταν 2016/2017, ουτε καν θα σκεφτομουν να πηγαινα για το 1250. Για καποιον που το σκεφτεται και ειναι κατοχος αρκετα παλαιοτερου... ναι...η διαφορα ςιναι χαοτικη. Αλλιως δεν αξιζει η δαπανη.
 

Stelioschania

Μέλος
Όνομα
Στελιος
Μοτό
R1250 gs adventure
Συνολικά δηλαδή, άξιζε η μετάβαση?
Δυσκολο το ερωτημα.θελει χρονο ακομα το καινουργιο να δειξει τα δοντια του.βεβαια εγω πηγα απο το απλο στο adve οποτε ειναι λιγο διαφορετικα τα πραγματα.αλλα σε γενικες γραμμες νομιζω αξιζει


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom