labros
Μέλος
Ετσιιι ειναι ο ηγετηςΌσο.και να φενετε παράξενο πάντα στις βόλτες μπαίνει ένας πιτσι μπροστά βγάζει δρομολόγιο και εγώ ακολουθώ ......
Ετσιιι ειναι ο ηγετηςΌσο.και να φενετε παράξενο πάντα στις βόλτες μπαίνει ένας πιτσι μπροστά βγάζει δρομολόγιο και εγώ ακολουθώ ......
Δεν ξέρω τι είμαι και δεν με ενδιαφέρει , μα είχα τους καλύτερους δασκάλουςΕτσιιι ειναι ο ηγετης
ΦοινικαςΔεν ξέρω τι είμαι και δεν με ενδιαφέρει , μα είχα τους καλύτερους δασκάλους
Νατο πάλι το.... S !!!!!.......Θυμάμαι ότι όταν είχα κάνει στο βυζαντινό την μετατροπή σε 1200s
Ακριβως το ιδιο αισθανομαι και εγω στο δικο μου...τι εχετε να δηλωσετε σχετικα με το περιεργο κροταλισμα που κανουνε τα 1250 απο τον αριστερο κυλινδρο οταν ζεσταθουνε;το εχεις παρατηρησει;Η ζελατίνα έχει κάποιες ταλαντώσεις που δεν μου αρέσουν ...καθώς θεωρώ ότι και οι θέσεις που σου παρέχει δεν είναι ικανοποιητικές για σώματα πάνω από 180 συν σε σχέση με τον αέρα αλλά αυτό θα το δούμε και στην πορεία
Το τιμόνι στα επιτόπια μου φενετε λίγο ελαφρύ..και μου δημιουργει μια ανασφάλεια αλλά ίσως να προέρχεται από την δική μου ανεπάρκεια λόγο εμπειρίας με το εργαλείο ,ίσως και του καινούργιου στησίματος ολόκληρης της μηχανής ...
Η ζελατίνα έχει κάποιες ταλαντώσεις που δεν μου αρέσουν ...καθώς θεωρώ ότι και οι θέσεις που σου παρέχει δεν είναι ικανοποιητικές για σώματα πάνω από 180 συν σε σχέση με τον αέρα αλλά αυτό θα το δούμε και στην πορεία
Το τιμόνι στα επιτόπια μου φενετε λίγο ελαφρύ..και μου δημιουργει μια ανασφάλεια αλλά ίσως να προέρχεται από την δική μου ανεπάρκεια λόγο εμπειρίας με το εργαλείο ,ίσως και του καινούργιου στησίματος ολόκληρης της μηχανής ...
Τα εργαλεία που έχουν χαρακτήρα κάνουν θορυβοΑκριβως το ιδιο αισθανομαι και εγω στο δικο μου...τι εχετε να δηλωσετε σχετικα με το περιεργο κροταλισμα που κανουνε τα 1250 απο τον αριστερο κυλινδρο οταν ζεσταθουνε;το εχεις παρατηρησει;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Η ασαφεια που νιώθω έχει να κάνει μόνο στους επιτόπιους ελιγμούς η όταν θέλω να ξεκινήσω στρίβοντας κλπ, που ίσως έχει να κάνει με εμέναη περιεργη αισθηση που εχεις στο τιμονι ειναι λογω του πολυ μικρου ιχνους που εχει το μηχανακι (γυρω στα 90 χιλιοστα, την πρωτη φορα που το οδηγησα επαθα εγκεφαλικο με την συμπεριφορα που μου θυμησε κατευθειαν γεωμετρια με λανθασμενα χαμηλο ιχνος, μεχρι που ειδα το νουμερο και το επιβεβαιωσα--νομιζω το βελτιωσαν απο καποια μοντελα και μετα)
ισως θα μπορουσες να δοκιμασεις να προφορτισεις τον μπροστινο τροχο, και να μειωσεις την προφορτιση στον πισω (αν γινεται αυτο στις αναρτησεις σου)...αν γινεται, θα βελτιωθει η αισθηση σημαντικα
Εχεις υποψιν σου καποιο λαδι;ποια η γνωμη σ για το motul 7100Τα εργαλεία που έχουν χαρακτήρα κάνουν θορυβο
Μην ξεχνάς ότι είναι ένας πουσαριζμενος μπόξερ με μεταβλητό σύστημα εκκεντροφόρων με ειδικές αλυσίδες καθώς και υδροψυξη
Το μυστικό είναι το λάδι
Είναι πολύ ψιλό αλλά δεν προτιθεμαι να κάνω καμιά κίνηση αλλαγής όσο είναι στην εγγύηση
Βασικά αδιαφορώ για τον θόρυβο του έχοντας εμπιστοσύνη στον κατασκευαστή ...αυτός ξέρει !!!!
Φαντάζομαι νιώθεις κάτι σαν να μη γυρίζει ο τροχός μπροστά, σαν να μην λειτουργεί το γυροσκόπιο μέχρι να πιάσεις μια λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα. Το που έχουν φτάσει οι αναρτήσεις το αφήνω να πέσει κάτωΗ ασαφεια που νιώθω έχει να κάνει μόνο στους επιτόπιους ελιγμούς η όταν θέλω να ξεκινήσω στρίβοντας κλπ, που ίσως έχει να κάνει με εμένα
Ποτε εν κινήσει που εκεί είναι αδιαπραγματευτο
Όσο αφορά τις παραμετροποιήσεις που ανέφερες θεωρώ ότι δεν μπορείς να κάνεις τίποτε σε αυτό το επίπεδο που έχουν οι αναρτήσεις
Ψάξε σε motul v300Εχεις υποψιν σου καποιο λαδι;ποια η γνωμη σ για το motul 7100
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ακριβώς αυτό νιώθω!!!! που περιεγραψες!!!Φαντάζομαι νιώθεις κάτι σαν να μη γυρίζει ο τροχός μπροστά, σαν να μην λειτουργεί το γυροσκόπιο μέχρι να πιάσεις μια λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα. Το που έχουν φτάσει οι αναρτήσεις το αφήνω να πέσει κάτω
Αλλά αν ρυθμίζεται η προφορτιση και σου φαίνεται παράξενο αυτό που νιώθεις, ,δοκίμασε αυτό που σου είπα, 99% θα βελτιώσει κατά πολύ αυτό που αισθανεσαι
Ακριβώς αυτό νιώθω!!!! που περιεγραψες!!!
Παίρνω πίσω!!!αυτό που άφησες να πέσει κάτω και θα κοιτάξω την προφορτιση όπως λες
Τι να κάνω ακριβώς ?
Να ρωτήσω και εγω σαν ασχετος κατι.Μερικοί δεν έχετε καταλάβει ακομα ότι ξέρω τα πάντα, για τα παντα, και ότι είμαι σωστος στο 99.57% των περιπτώσεων και αυθαδιαζετε
Αυτό που αισθανεσαι είναι πρόβλημα της γεωμετρίας (και όχι feature όπως θα το παρουσίαζε η bmw, κάτι αντίστοιχο με το κρατάτε το τηλέφωνο λάθος της apple)
Το γιατί το έκανε έτσι η μπεμβε, άγνωστο, ίσως τους εβγαιναν πιο φτηνές οι τιμόνοπλάκες ετσι και σου λέει ότι σιγά μη το καταλάβει κανείς.
Για να μην παραμπλεξουμε με το τι και πως, θα σε συμβούλευα να κάνεις ότι έγραψα και παραπάνω.
Χαλάρωσε την προφορτιση στο ελατήριο πίσω και δες αν φτιάχνει. Δε χρειάζεται να μετρήσεις κάτι, απλά χαλάρωσε το ελατήριο αρκετά (όχι μία μια στροφή, και εντελώς να το χαλαρώσεις δεν υπάρχει θέμα). Κάνε βόλτα και δες αν βελτιώνεται η κατάσταση. Αν βελτιώνεται, άρχισε να σφίγγεις την προφορτιση στο αμορτισέρ μπροστά. Κάνε πιο μικρές αλλαγές μέχρι να βρεις ένα σημείο που να είσαι χάπι. Ο λόγος που στα δικάβαλα δε νιώθεις το συνεπιβάτη είναι επειδη η γεωμετρία γίνεται καλυτερη και αμβλυνεται το πρόβλημα. Κανε τις δοκιμές και τα ξαναλεμε!
ΥΓ: φρόντισε να έχεις πάντα σερβιρισμενο σταμπιλιζατερ (και αν μπορείς, αύξησε λίγο το ιξώδες), η εξέτασε το ενδεχόμενο να βάλεις ένα ποιοτικό επώνυμο aftermarket
Να ρωτήσω και εγω σαν ασχετος κατι.
Και το sag? Περίπατο;
Μηπως βελτιώνοντας την κατασταση που περιγράφεις με αυτόν τον τροπο το κανει να συμπεριφέρεται λαθος στην οδήγηση;
Αμφιβάλλω αν θα μπορει με τόσα ηλεκτρονικά να γίνουν αυτα που αναφέρεις καθώς νομιζω η esa κανει ηλεκτρονικά την προφορτιση αλλα ειναι ενδιαφέροντα αυτα που γραφεις, ειδικά για εμενα που ειμαι σχεδόν καθε μερα με το μετρο, μετρώντας sag.Το sag στην πλειοψηφία των περιπτώσεων αποτελεί ενδεδειγμένες τιμές ώστε η ανάρτηση, να συμπεριφέρεται καλά, σε συγκεκριμένη περιοχή διαδρομής και να μην τερματίζει. Και φυσικά είναι εκεί για να ρυθμίσει την κατανομή βάρους και τη γεωμετρία της μοτο, όταν ο κατασκευαστής έχει κάνει σωστά τη δουλειά του.
Τα ως προς τις διαδρομές ισχυουν όταν όλο το σύνολο της ανάρτησης είναι σεταρισμενο σωστά. Όμως, το να βελτιώσεις τη γεωμετρία είναι κατά έτη φωτός σημαντικότερο από το να είσαι λίγο εκτός στο sag και να έχεις μια ανάρτηση που ίσως τερματίσει πιο ευκολα. Οπως ξαναείπα, ακόμα και τα νούμερα είναι ενδεδειγμένες τιμες για το πώς το ρυθμίζεις και όχι κανόνας, και ο αναβάτης η ο tuner της ανάρτησης θα πρέπει να ρυθμίζει εκεί που η συμπεριφορά είναι καλύτερη.
Η μοτοσυκλέτα ισορροπεί σε δύο τροχούς πηγαίνοντας ευθεία λόγω των γεωμετρικών χαρακτηριστικών, όχι λόγω των αναρτήσεων. Το πρόβλημα που περιέγραψαν παραπανω για να λυθεί πρέπει είτε να μπουν άλλες τιμόνοπλάκες, είτε άλλες μπότες στα καλάμια, λύσεις και οι δύο μη ρεαλιστικές. Παιζοντας όμως με τις προφορτισεις η κατάσταση μπορεί να βελτιωθεί αρκετά. Και σε καμμία περίπτωση δεν αποτελεί αλχημείες, απλά πίσω θα έχει προς το πάνω όριο sag, ενω μπροστα προς το κάτω.