Αυτό που μου έκανε εντύπωση ,είναι ότι αυτός που άνοιξε το θέμα στο αδελφό.com ,εγραψε ότι είχε ήδη κάνει 100.000 Μίλια!!! χωρίς θέμα ,κ το πρόβλημα εμφανίστηκε ΞΑΦΝΙΚΑ!!?...λίγο μετά από κάποιο service...
Kι έχουν δεί πολλά τα μάτια μου με τα serviceSSSSSSSS...
Επίσης ,μια μοτοσυκλέτα επιδόσεων ,την πληρώνεις για να χαρείς αυτές τις επιδόσεις.
Δεν μου κάνει η δικαιολογία τύπου ο boxer δεν είναι για "σκίσιμο" ,κ ο boxer θέλει δούλεμα με προδέρμ ,κτλ
Δεν ειναι τα χιλιομετρα μονο, αν ο αλλος εκανε 200κ χλμ σε λιγα χρονια παει να πει οτι οδηγουσε μονο ευθεια εθνικη, που ειναι και οι ιδανικες συνθηκες για ενα οχημα που θες να μακροζωεψει
Τετοιες φθορες σε μεταλλα που ξεκινασε απο ενα ηπιο επιφανειακο pitting και προχωρανε μεχρι να γινουν ολα κιμας συμβαινουν κυριως λογω των σκραπ μεταλλων που χρησιμοποιουν ολοι οι κατασκευαστες πλεον για να βγαλουν απο τη μυγα ξυγκι, μεγιστοποιωντας το ηδη εξωφρενικο κερδος που εχουν...
Και αυτα συνηθως βγαινουν στη φορα στα 3-4 χρονια απο την κατασκευη
Αλλα ειναι κατι που το κανουν ολοι φυσικα, αλλα προφανως υπαρχουν διαφορετικα σημεια ανοχης, απο τον πιο ακριβο κατασκευαστη μοτοσυκλετων προφανως και δε περιμενεις τετοιες μαλακιες, και φυσικα οταν συμβουν, το κραξιμο ειναι τριπλο και τετραπλο (κανονικα, πισσα και πουπουλα θελει)
Οσο για το οτι φταινε τα γκαζια, πρωτον η αποδοση αυτου του κινητηρα ειναι αστεια (βια 120 αλογα τροχο απο 1250 κυβικα, κατω απο 100 αλογα στο λιτρο δηλαδη) και αν ενας κινητηρας δεν αντεχει να δουλευει στην ονομαστικη του ισχυ/ροπη, εχει γινει μαλακια στο σχεδιασμο και την κατασκευη.
Η μπεμβε βεβαια αλλα και η καθε μπεμβε καλα κανει, το τραγικο ειναι οτι ο κοσμος δεν αποκτα συνειδηση για να γυρισει την πλατη σε τετοιες νοοτροπιες. Και οσο δεν αλλαζει, τοσο θα πανε στο χειροτερο τα πραγματα, μεχρι να εξαφανιστουν εντελως οι μοτοσυκλετες.