andreasgt
Μέλος
- Όνομα
- Ανδρεας
- Μοτό
- BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Σκεφτηκα να ανοιξω ενα νεο θεμα για το καινουριο μοντελο εφοσον ειδα πως δεν υπαρχει. Σιγα σιγα οδηγωντας το θα παραθετω
τις οποιες εντυπωσεις αποκομιζω απο την συμβιωση μαζι του. Ακομα δεν εχω ολοκληρωμενη αποψη βεβαια... Τουναντιων...καθως
αυτη τη στιγμη η χοντρη μετραει μονο 500 χλμ μαζι μου.
Ας ξεκινησουμε ως εξης... Το εργοστασιο ανακοινωνει περισστερα αλογα και ροπη απο το απερχομενο 1200. Ειχα αποψη απο το 1200
του 2017 που εχω οδηγησει ενος συνεργατη μου και δεν ξερω αν οντως ειναι πιο δυνατο σιγουρα ομως ειναι πιο προθυμο, κυριως στις χαμηλες...
Οχι οτι το προηγουμενο δεν ηταν δηλαδη, αλλα εδω συνανταμε λιγο πιο "ηλεκτρικη λειτουργια" του μοτερ. (Τουλαχιστον εμενα αυτη την εντυπωση μου δινει).
Φρενα... τα αισθανομαι αριστα. Η λειτουργεια δε, της συνδιασμενης πεδησης σε κανει να ξεχνας το πισω φρενο. Ισως το χρειαστεις μονο για ισορροπια
αναμεσα σε αυτοκινητα αλλα εξαρταται τους ελιγμους που θελεις να κανεις. Το hill Assist επισεις το βρηκα πολυ βολικο και εξαιρετικο.
Το ζυξγσμα ειναι το ιδιο και απαραλλαχτο με το βαρος να χανεται τελειως μολις αρχισει να τσουλαει τροχους το θηριο. Ωστοσο συμφωνα με τις διαστασεις
που ανακοινωνει το εργοστασιο ειναι λιγο πιο μακρυ απο το προηγουμενο και εχει αλαξει και η γωνια καστερ πραγμα που το κανει (μαλλον) πιο σταθερο,
η τουλαχιστον αυτην την εντυπωση δινει.
Το quick Shift.... ΕΔΩ νομιζω πως παλι εχουμε ενα ερωτηματικο... στα ανεβασματα λειτουργει υποδειγματικα αλλα στα κατεβασματα πρεπει μαλλον να το συνηθισω λιγο
αν και τις περισσοτερες φορες ξεχνιεμαι και χρησιμποιοω παραδοσιακα συμπλεκτη. Αν ομως δεν κατεβασεις με κομμενο το γκαζι, απλα δεν θα λειτουργησει. Σε σχεση με
τον ανταγωνισμο θελει ακομα βελτιωση.... Βεβαια στο ΧR δεν εχει καμμια σχεση.... ειναι μαγεια...
Το TFT ειναι τρομερο γκατζετ αλλα νομιζω οτι θες μια εξοικιωση... για να βρεις ας πουμε ενα μερικο χιλιομετρητη πρεπει να εχεις πτυχιο ΕΜΠ. Φανταζομαι πως με τον καιρο θα το
μαθω καλυτερα αλλα μεχρι να συμβει αυτο εν κινησει δεν γινεται γιατι πρεπει να παρεις τα ματια σου απο τον δρομο κανενα 3λεπτο.
Τελος παντων..για τα πρωτα 500...αυτα ειχα να παραθεσω... ειμαι ετοιμος να απαντησω σε οποιες αποριες (εφοσον μπορω και ξερω) και αυτο το θρεντ συχνα πυκνα θα
ανανεωνεται με αποψεις, επισυμανσεις, αρνητικα και θετικα που παρατηρω καθως και reviews σε καποια πραγματακια που θελω να προσθεσω αναλογα τις αναγκες που
θα διαμορφωθουν.
τις οποιες εντυπωσεις αποκομιζω απο την συμβιωση μαζι του. Ακομα δεν εχω ολοκληρωμενη αποψη βεβαια... Τουναντιων...καθως
αυτη τη στιγμη η χοντρη μετραει μονο 500 χλμ μαζι μου.
Ας ξεκινησουμε ως εξης... Το εργοστασιο ανακοινωνει περισστερα αλογα και ροπη απο το απερχομενο 1200. Ειχα αποψη απο το 1200
του 2017 που εχω οδηγησει ενος συνεργατη μου και δεν ξερω αν οντως ειναι πιο δυνατο σιγουρα ομως ειναι πιο προθυμο, κυριως στις χαμηλες...
Οχι οτι το προηγουμενο δεν ηταν δηλαδη, αλλα εδω συνανταμε λιγο πιο "ηλεκτρικη λειτουργια" του μοτερ. (Τουλαχιστον εμενα αυτη την εντυπωση μου δινει).
Φρενα... τα αισθανομαι αριστα. Η λειτουργεια δε, της συνδιασμενης πεδησης σε κανει να ξεχνας το πισω φρενο. Ισως το χρειαστεις μονο για ισορροπια
αναμεσα σε αυτοκινητα αλλα εξαρταται τους ελιγμους που θελεις να κανεις. Το hill Assist επισεις το βρηκα πολυ βολικο και εξαιρετικο.
Το ζυξγσμα ειναι το ιδιο και απαραλλαχτο με το βαρος να χανεται τελειως μολις αρχισει να τσουλαει τροχους το θηριο. Ωστοσο συμφωνα με τις διαστασεις
που ανακοινωνει το εργοστασιο ειναι λιγο πιο μακρυ απο το προηγουμενο και εχει αλαξει και η γωνια καστερ πραγμα που το κανει (μαλλον) πιο σταθερο,
η τουλαχιστον αυτην την εντυπωση δινει.
Το quick Shift.... ΕΔΩ νομιζω πως παλι εχουμε ενα ερωτηματικο... στα ανεβασματα λειτουργει υποδειγματικα αλλα στα κατεβασματα πρεπει μαλλον να το συνηθισω λιγο
αν και τις περισσοτερες φορες ξεχνιεμαι και χρησιμποιοω παραδοσιακα συμπλεκτη. Αν ομως δεν κατεβασεις με κομμενο το γκαζι, απλα δεν θα λειτουργησει. Σε σχεση με
τον ανταγωνισμο θελει ακομα βελτιωση.... Βεβαια στο ΧR δεν εχει καμμια σχεση.... ειναι μαγεια...
Το TFT ειναι τρομερο γκατζετ αλλα νομιζω οτι θες μια εξοικιωση... για να βρεις ας πουμε ενα μερικο χιλιομετρητη πρεπει να εχεις πτυχιο ΕΜΠ. Φανταζομαι πως με τον καιρο θα το
μαθω καλυτερα αλλα μεχρι να συμβει αυτο εν κινησει δεν γινεται γιατι πρεπει να παρεις τα ματια σου απο τον δρομο κανενα 3λεπτο.
Τελος παντων..για τα πρωτα 500...αυτα ειχα να παραθεσω... ειμαι ετοιμος να απαντησω σε οποιες αποριες (εφοσον μπορω και ξερω) και αυτο το θρεντ συχνα πυκνα θα
ανανεωνεται με αποψεις, επισυμανσεις, αρνητικα και θετικα που παρατηρω καθως και reviews σε καποια πραγματακια που θελω να προσθεσω αναλογα τις αναγκες που
θα διαμορφωθουν.