R1250 GSA

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Σκεφτηκα να ανοιξω ενα νεο θεμα για το καινουριο μοντελο εφοσον ειδα πως δεν υπαρχει. Σιγα σιγα οδηγωντας το θα παραθετω
τις οποιες εντυπωσεις αποκομιζω απο την συμβιωση μαζι του. Ακομα δεν εχω ολοκληρωμενη αποψη βεβαια... Τουναντιων...καθως
αυτη τη στιγμη η χοντρη μετραει μονο 500 χλμ μαζι μου.

Ας ξεκινησουμε ως εξης... Το εργοστασιο ανακοινωνει περισστερα αλογα και ροπη απο το απερχομενο 1200. Ειχα αποψη απο το 1200
του 2017 που εχω οδηγησει ενος συνεργατη μου και δεν ξερω αν οντως ειναι πιο δυνατο σιγουρα ομως ειναι πιο προθυμο, κυριως στις χαμηλες...
Οχι οτι το προηγουμενο δεν ηταν δηλαδη, αλλα εδω συνανταμε λιγο πιο "ηλεκτρικη λειτουργια" του μοτερ. (Τουλαχιστον εμενα αυτη την εντυπωση μου δινει).

Φρενα... τα αισθανομαι αριστα. Η λειτουργεια δε, της συνδιασμενης πεδησης σε κανει να ξεχνας το πισω φρενο. Ισως το χρειαστεις μονο για ισορροπια
αναμεσα σε αυτοκινητα αλλα εξαρταται τους ελιγμους που θελεις να κανεις. Το hill Assist επισεις το βρηκα πολυ βολικο και εξαιρετικο.

Το ζυξγσμα ειναι το ιδιο και απαραλλαχτο με το βαρος να χανεται τελειως μολις αρχισει να τσουλαει τροχους το θηριο. Ωστοσο συμφωνα με τις διαστασεις
που ανακοινωνει το εργοστασιο ειναι λιγο πιο μακρυ απο το προηγουμενο και εχει αλαξει και η γωνια καστερ πραγμα που το κανει (μαλλον) πιο σταθερο,
η τουλαχιστον αυτην την εντυπωση δινει.

Το quick Shift.... ΕΔΩ νομιζω πως παλι εχουμε ενα ερωτηματικο... στα ανεβασματα λειτουργει υποδειγματικα αλλα στα κατεβασματα πρεπει μαλλον να το συνηθισω λιγο
αν και τις περισσοτερες φορες ξεχνιεμαι και χρησιμποιοω παραδοσιακα συμπλεκτη. Αν ομως δεν κατεβασεις με κομμενο το γκαζι, απλα δεν θα λειτουργησει. Σε σχεση με
τον ανταγωνισμο θελει ακομα βελτιωση.... Βεβαια στο ΧR δεν εχει καμμια σχεση.... ειναι μαγεια...

Το TFT ειναι τρομερο γκατζετ αλλα νομιζω οτι θες μια εξοικιωση... για να βρεις ας πουμε ενα μερικο χιλιομετρητη πρεπει να εχεις πτυχιο ΕΜΠ. Φανταζομαι πως με τον καιρο θα το
μαθω καλυτερα αλλα μεχρι να συμβει αυτο εν κινησει δεν γινεται γιατι πρεπει να παρεις τα ματια σου απο τον δρομο κανενα 3λεπτο.

Τελος παντων..για τα πρωτα 500...αυτα ειχα να παραθεσω... ειμαι ετοιμος να απαντησω σε οποιες αποριες (εφοσον μπορω και ξερω) και αυτο το θρεντ συχνα πυκνα θα
ανανεωνεται με αποψεις, επισυμανσεις, αρνητικα και θετικα που παρατηρω καθως και reviews σε καποια πραγματακια που θελω να προσθεσω αναλογα τις αναγκες που
θα διαμορφωθουν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ευχαριστούμε... Υπάρχουν και άλλοι φίλοι κάτοχοι 1250 για να εμπλουτίσουν και αυτοί το θέμα.
Καλοτάξιδα και απροβληματιατα να είναι και εύχομαι να τα λιώσετε.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μήπως ξέρουμε τι αυτονομία έχει το απλό (όχι το adve), καθώς επίσης και τη διαφορά κιλών και ύψος σέλας;
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μήπως ξέρουμε τι αυτονομία έχει το απλό (όχι το adve), καθώς επίσης και τη διαφορά κιλών και ύψος σέλας;
Αμαν....η κατηχηση του μανιακου....εφτασε κ στην Ασια..!!!!

Τι ειπαμε μεχρι εχθες ;;.....Κρατας αυτα που εχεις....!!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αμαν....η κατηχηση του μανιακου....εφτασε κ στην Ασια..!!!!

Τι ειπαμε μεχρι εχθες ;;.....Κρατας αυτα που εχεις....!!!!!
Μια ερώτηση έκανα ο καψερος...
Λυγμ...
 

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Μήπως ξέρουμε τι αυτονομία έχει το απλό (όχι το adve), καθώς επίσης και τη διαφορά κιλών και ύψος σέλας;
Για παμε να τα δουμε (adve)

820 / 840mm (790 / 810mm) (Με χαμηλη σελα και χαμηλη ερογστασιακη αναρτηση)
870 / 890mm - (Με χαλημη σελα)
890 / 910mm - Standard σελα
880mm - χαμηλη σελα Rallye
900mm - ψηλη σελα Rallye

Βαρος gs (249 kg)
Bαρος gsa (268 kg)

Αυτονομια δεν ξερω για το νον αντβε...για το αντβε.. παρελαβα την πρωτη μερα γεμισα και με 500 χλμ εχω ακομα range 100 με μια μεικτη καταναλωση μεχρι τωρα 5,7λ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μην σε επηρεάζει ο παππουλης.
Εγώ σε έκανα εικόνα ήδη πάνω στο θεριό...
Ωωωω...
Μου πάει;
Μου πάει;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Για παμε να τα δουμε (adve)

820 / 840mm (790 / 810mm) (Με χαμηλη σελα και χαμηλη ερογστασιακη αναρτηση)
870 / 890mm - (Με χαλημη σελα)
890 / 910mm - Standard σελα
880mm - χαμηλη σελα Rallye
900mm - ψηλη σελα Rallye

Βαρος gs (249 kg)
Bαρος gsa (268 kg)

Αυτονομια δεν ξερω για το νον αντβε...για το αντβε.. παρελαβα την πρωτη μερα γεμισα και με 500 χλμ εχω ακομα range 100 με μια μεικτη καταναλωση μεχρι τωρα 5,7λ.
Ευχαριστώ :friendship:

Εντάξει το στρώνεις τώρα, γι αυτό και η μικρή κατανάλωση.
 

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Ευχαριστώ :friendship:

Εντάξει το στρώνεις τώρα, γι αυτό και η μικρή κατανάλωση.
Ετσι υποθετω κι εγω... θεωρητικα σταν πραγματικη ζωη πρεπει να βλεπω γυρω στο 6,5λ/100χμ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ετσι υποθετω κι εγω... θεωρητικα σταν πραγματικη ζωη πρεπει να βλεπω γυρω στο 6,5λ/100χμ.
Σε ταχύτητες χαλαρές πιο χαμηλά, αν είναι κοντά με την κατανάλωση των 1200 lc.
 

Amberjack

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200 GSΑ '14
Ανδρέα καλορίζικο το εργαλείο, να είσαι γερός να ευχαριστηθείς βόλτες.
Τα GS είναι για να καταπίνουν χιλιόμετρα. Μηχανάκια που δύσκολα θα βρουν αναβάτες που θα ξεπεράσουν τις δυνατότητες και τις αντοχές τους εντός αλλά και εκτός δρόμου, για όσους δεν λυπούνται τα χρήματα που έδωσαν και βέβαια έχουν τις ικανότητες για να βγάλουν αυτά τα θηρία στο βουνό. Γενικώς είναι ταξιδευτές και κάθε κάτοχος νομίζω ότι πρέπει να έχει μονίμως στο μυαλό του τον επόμενο προορισμό.

Τέλεια μηχανή δεν υπάρχει, όλοι βρίσκουμε αυτήν με την οποία θα κάνουμε τους λιγότερους συμβιβασμούς. Δεν ξέρω πως την βρίσκεις εργονομικά... εγώ για παράδειγμα, έχοντας 1200 GSA LC που μοιάζει πολύ με το 1250, από τα βασικά που θα ήθελα είναι η καλύτερη θέση οδήγησης και καλύτερη σέλα ώστε να νιώθω καλύτερα και την μηχανή στον δρόμο. Την μηχανή αυτή δεν την "φοράς", απλά κάθεσαι επάνω της και σε πάει... Δεν με ενδιαφέρει αν θα πάει 215 χλμ/ω ή 225χλμ/ω, με ενδιαφέρει να οδηγιέται ξεκούραστα/χαμηλόστροφα και σε αυτό η μεγάλη ροπή βοηθάει. Η μηχανή όμως είναι βαριά και μεγάλη ακόμη και για μένα που είμαι 1.93. Και μπορεί στο δρόμο να μην φαίνεται αλλά όταν σταματάς, όταν μπαίνεις στο καράβι, όταν παρκάρεις, όταν οδηγάς σε κίνηση φαίνεται. Δεν είναι μηχανάκι που το παίρνεις στα χέρια και το πας παρά πέρα. Για να μην κουραστείς πρέπει να συμπεριφέρεσαι σαν να καβαλάς αυτοκίνητο. Από την άλλη πας ταξίδι 5000 χλμ μακριά κουβαλώντας και το πλυντήριο πιάτων που λέει ο λόγος.

Καλό είναι να μας πεις αν το θέμα με το quick shift στρώνει με τον χρόνο, μιας και στην αρχή όλα φαίνονται κάπως περίεργα στο κιβώτιο. Επίσης τι καίει αλλά σε σχέση με τον τρόπο που οδηγάς (εντός εκτός πόλης) γιατί το 6,5lt/100 είναι πολύ σχετικό.

Και βάλε και 5-6-10-15 φωτογραφίες να την χαζέψουμε με τρόπο για να μην την ματιάσουμε... ;)
 

andreasgt

Μέλος
Όνομα
Ανδρεας
Μοτό
BMW R 1250 GS ADVENTURE / 2019
Ανδρέα καλορίζικο το εργαλείο, να είσαι γερός να ευχαριστηθείς βόλτες.
Τα GS είναι για να καταπίνουν χιλιόμετρα. Μηχανάκια που δύσκολα θα βρουν αναβάτες που θα ξεπεράσουν τις δυνατότητες και τις αντοχές τους εντός αλλά και εκτός δρόμου, για όσους δεν λυπούνται τα χρήματα που έδωσαν και βέβαια έχουν τις ικανότητες για να βγάλουν αυτά τα θηρία στο βουνό. Γενικώς είναι ταξιδευτές και κάθε κάτοχος νομίζω ότι πρέπει να έχει μονίμως στο μυαλό του τον επόμενο προορισμό.

Τέλεια μηχανή δεν υπάρχει, όλοι βρίσκουμε αυτήν με την οποία θα κάνουμε τους λιγότερους συμβιβασμούς. Δεν ξέρω πως την βρίσκεις εργονομικά... εγώ για παράδειγμα, έχοντας 1200 GSA LC που μοιάζει πολύ με το 1250, από τα βασικά που θα ήθελα είναι η καλύτερη θέση οδήγησης και καλύτερη σέλα ώστε να νιώθω καλύτερα και την μηχανή στον δρόμο. Την μηχανή αυτή δεν την "φοράς", απλά κάθεσαι επάνω της και σε πάει... Δεν με ενδιαφέρει αν θα πάει 215 χλμ/ω ή 225χλμ/ω, με ενδιαφέρει να οδηγιέται ξεκούραστα/χαμηλόστροφα και σε αυτό η μεγάλη ροπή βοηθάει. Η μηχανή όμως είναι βαριά και μεγάλη ακόμη και για μένα που είμαι 1.93. Και μπορεί στο δρόμο να μην φαίνεται αλλά όταν σταματάς, όταν μπαίνεις στο καράβι, όταν παρκάρεις, όταν οδηγάς σε κίνηση φαίνεται. Δεν είναι μηχανάκι που το παίρνεις στα χέρια και το πας παρά πέρα. Για να μην κουραστείς πρέπει να συμπεριφέρεσαι σαν να καβαλάς αυτοκίνητο. Από την άλλη πας ταξίδι 5000 χλμ μακριά κουβαλώντας και το πλυντήριο πιάτων που λέει ο λόγος.

Καλό είναι να μας πεις αν το θέμα με το quick shift στρώνει με τον χρόνο, μιας και στην αρχή όλα φαίνονται κάπως περίεργα στο κιβώτιο. Επίσης τι καίει αλλά σε σχέση με τον τρόπο που οδηγάς (εντός εκτός πόλης) γιατί το 6,5lt/100 είναι πολύ σχετικό.

Και βάλε και 5-6-10-15 φωτογραφίες να την χαζέψουμε με τρόπο για να μην την ματιάσουμε... ;)
Νικο καλημερα!

Συμφωνω απολυτως και επαθξανα σε οτι ειπες. Η χρηση που προοριζεται να κανει το δικο μου ειναι ταξιδια εντος και εκτος (μολις αρχισω να αισθανομαι καλυτερα βεβαια) μονος η με την συμβια μου. Απο κοντινα μονοημερα μεχρι και μακρυνα 15ημερα εκτος συνορων. Δεν ξερω αν θα το παω ποτε βουνο το συγκεκριμενο..οχι γιατι δεν μπορει αυτο αλλα γιατι δεν ξερω αν μπορω εγω και κατα καποιο τροπο το λυπαμαι κιολας.

Ειμαι προσανατολισμενος στο χωμα ΑΛΛΑ σιγουρα οχι με το GSA. Εχω απο τα νεοτερα μου χρονια παροπλησμενο ενα DTWR 200 και το επομενο βημα ειναι σιγα σιγα να το επαναφερω σε μια κανονικη κατασταση για τις βουνισιες εξορμησεις μου. Αυτο σιγουρα δεν το λυπαμαι... Εχει να λειτουργησει 20 χρονια σχεδον αλλα υπαρχει στο γκαραζ..

Η θεση οδηγησης.... που αναφερεις δεν ειναι κακη αλλα θα ηθελά το τιμονι λιγο πιο κοντα μου πυθ σκεφτομαι να το λυσω με αποστατες πισω και πανω 40 χλστ. Η σελα ειναι οκ αλλα ισως να επρεπε εν τελει να το παρω με την χαμηλη. Αυτο στην πορεια αν δω πως δεν την παλευω θα γινει, γιατι οντως σε κινηση μεσα στην πολη ειναι βαρυ και του φαινεται. Εγω δεν ειμαι 1,93 αλλα 1,81. Ωστοσο να σε ενημερωσω πως στο 1250 επιλεγοντας auto leveling στην αναρτηση και στο χαμηλοτερο σημειο της παταω κανονικα το ενα ποδι και το αλλο στην μυτη. Αυτη η λειτουργια δεν ξερω αν υπαρχει σε προηγουμενο 1200 lc. Αλλα και παλι..υπαρχει και το σεναριο της χαμηλης σελας παντα οπως ειπα...

Φωτογραφιες να σας βαλω οσες θελετε...αρκει να τις στειλω σε καποιον και να τις βαλει γιατι απο αυτα δεν κατεχω....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νικο καλημερα!

Συμφωνω απολυτως και επαθξανα σε οτι ειπες. Η χρηση που προοριζεται να κανει το δικο μου ειναι ταξιδια εντος και εκτος (μολις αρχισω να αισθανομαι καλυτερα βεβαια) μονος η με την συμβια μου. Απο κοντινα μονοημερα μεχρι και μακρυνα 15ημερα εκτος συνορων. Δεν ξερω αν θα το παω ποτε βουνο το συγκεκριμενο..οχι γιατι δεν μπορει αυτο αλλα γιατι δεν ξερω αν μπορω εγω και κατα καποιο τροπο το λυπαμαι κιολας.

Ειμαι προσανατολισμενος στο χωμα ΑΛΛΑ σιγουρα οχι με το GSA. Εχω απο τα νεοτερα μου χρονια παροπλησμενο ενα DTWR 200 και το επομενο βημα ειναι σιγα σιγα να το επαναφερω σε μια κανονικη κατασταση για τις βουνισιες εξορμησεις μου. Αυτο σιγουρα δεν το λυπαμαι... Εχει να λειτουργησει 20 χρονια σχεδον αλλα υπαρχει στο γκαραζ..

Η θεση οδηγησης.... που αναφερεις δεν ειναι κακη αλλα θα ηθελά το τιμονι λιγο πιο κοντα μου πυθ σκεφτομαι να το λυσω με αποστατες πισω και πανω 40 χλστ. Η σελα ειναι οκ αλλα ισως να επρεπε εν τελει να το παρω με την χαμηλη. Αυτο στην πορεια αν δω πως δεν την παλευω θα γινει, γιατι οντως σε κινηση μεσα στην πολη ειναι βαρυ και του φαινεται. Εγω δεν ειμαι 1,93 αλλα 1,81. Ωστοσο να σε ενημερωσω πως στο 1250 επιλεγοντας auto leveling στην αναρτηση και στο χαμηλοτερο σημειο της παταω κανονικα το ενα ποδι και το αλλο στην μυτη. Αυτη η λειτουργια δεν ξερω αν υπαρχει σε προηγουμενο 1200 lc. Αλλα και παλι..υπαρχει και το σεναριο της χαμηλης σελας παντα οπως ειπα...

Φωτογραφιες να σας βαλω οσες θελετε...αρκει να τις στειλω σε καποιον και να τις βαλει γιατι απο αυτα δεν κατεχω....
kdelaportask@yahoo.gr
 
Top Bottom