R1300 GS

zannisvel

Μέλος
Όνομα
Ζαννής
Μοτό
NC750X
Τα δύο μηχανάκια που πραγματικά μου έχουν προκαλέσει συγκίνηση είναι το Tuono v4 και το ΚΤΜ 1290 Super Duke.

Τα μεγάλα adventure όπως και τα όρθια street μου αρέσουν πολύ, αλλά δεν μου προκαλούν αυτή τη συγκίνηση και το χαζό γέλιο στο άνοιγμα του γκαζιού. Με έκαναν να νιώθω άλλος άνθρωπος, έσβησαν όλα. Όπως τότε με τις πρώτες βόλτες με τα παπάκια....
Δε νομίζω ότι θα αγόραζα ένα, μάλλον θα χανόταν η μαγεία.
Αυτά τα >160hp είναι πολύ .... άτιμα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Τα δύο μηχανάκια που πραγματικά μου έχουν προκαλέσει συγκίνηση είναι το Tuono v4 και το ΚΤΜ 1290 Super Duke.

Τα μεγάλα adventure όπως και τα όρθια street μου αρέσουν πολύ, αλλά δεν μου προκαλούν αυτή τη συγκίνηση και το χαζό γέλιο στο άνοιγμα του γκαζιού. Με έκαναν να νιώθω άλλος άνθρωπος, έσβησαν όλα. Όπως τότε με τις πρώτες βόλτες με τα παπάκια....
Δε νομίζω ότι θα αγόραζα ένα, μάλλον θα χανόταν η μαγεία.
Αυτά τα >160hp είναι πολύ .... άτιμα.

Kαι εμένα αρχίζει να μου τη δίνει αυτή η υπερβολή άνεσης, όγκου και μπλιμπλικιων στην κατηγορία των μεγάλων ΟΝ οφ.

Η επόμενη μου θα είναι street γυμνή. Από τα πιο καινούργια μου αρέσει πάρα πολύ το street triple, το τελευταίο με τα δύο στρογγυλά φαναρια. Κάτι τέτοιο θέλω,να καβαλάω και να ευχαριστιέμαι οδήγηση.

Τα GS εν το μεταξύ έχουν γίνει πανάκριβα. Δηλαδή το 1300 πόσο θα έχει?
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Kαι εμένα αρχίζει να μου τη δίνει αυτή η υπερβολή άνεσης, όγκου και μπλιμπλικιων στην κατηγορία των μεγάλων ΟΝ οφ.

Η επόμενη μου θα είναι street γυμνή. Από τα πιο καινούργια μου αρέσει πάρα πολύ το street triple, το τελευταίο με τα δύο στρογγυλά φαναρια. Κάτι τέτοιο θέλω,να καβαλάω και να ευχαριστιέμαι οδήγηση.

Τα GS εν το μεταξύ έχουν γίνει πανάκριβα. Δηλαδή το 1300 πόσο θα έχει?
Το τωρινό έχει τιμή γκαρσονιέρας, το επόμενο θα είναι δυάρι με θέα
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Οχι ακριβώς, ας είμαστε λίγο ρεαλιστές. Κ ακόμα και ένας Ευρωπαίος με 5κ μηνιάτικο έχει 1500-2 νοίκι. Δεν είναι και για όλους τους ευρωπαίους ευκολο να αγοράσουν καινουργιο gs. Ας μην ξεχνάμε κ εδώ οι καφετέριες γεματες ειναι
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οχι ακριβώς, ας είμαστε λίγο ρεαλιστές. Κ ακόμα και ένας Ευρωπαίος με 5κ μηνιάτικο έχει 1500-2 νοίκι. Δεν είναι και για όλους τους ευρωπαίους ευκολο να αγοράσουν καινουργιο gs. Ας μην ξεχνάμε κ εδώ οι καφετέριες γεματες ειναι
Τα έχει αναλύσει ο αμιρου, παντού είναι πιο φθηνά εκτός από την χώρα μας.
Σοβαρα τώρα....καμμία εταιρεία δεν στοχεύει την ελλαδιτσα, όταν τιμολογει
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Οχι ακριβώς, ας είμαστε λίγο ρεαλιστές. Κ ακόμα και ένας Ευρωπαίος με 5κ μηνιάτικο έχει 1500-2 νοίκι. Δεν είναι και για όλους τους ευρωπαίους ευκολο να αγοράσουν καινουργιο gs. Ας μην ξεχνάμε κ εδώ οι καφετέριες γεματες ειναι
Ακριβώς!!!! Μην τα βλέπουμε ρόδινα.... Ο Ευρωπαίος δεν έχει 3 μηχανάκια για κάθε τερρεν

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν υπάρχουμε φίλοι μου σαν χώρα ...ζαλίζεσαι από τα νούμερα πωλήσεων πανάκριβων μοτό παγκοσμια


 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ελάχιστοι αγοράζουν μηχανάκια πρώτο χέρι μετρητά έξω. Χρηματοδότηση με αστείο (συγκριτικά με εδώ) επιτόκιο ή άτοκη και έχουν νέο μηχανάκι κάθε λίγο πληρώνοντας μια δόση που είναι πολύ χαμηλή ακόμα και για το εδώ εισόδημα. Παραδείγματα χρηματοδότησης έχουν όλα τα ταμπελακια με πληροφορίες μοντέλου στις εκθέσεις και αν έχεις καλή σχέση με τράπεζα παίρνεις καλύτερο ακόμα προσωπικό δάνειο.


Οπότε ναι το "30,000 μηχανάκι" μπορεί να είναι 200 το μήνα, αν έχεις μια καλή προκαταβολή.


Να πω ξανά ότι το παραμύθι με το ενοίκιο έχει δόση αλήθειας. Η ζωή είναι πολύ πιο φτηνή σε οτιδήποτε άλλο και τελικά αν δεν έχεις πχ κάψα να ζεις καλή συνοικία Λονδίνου (όπου δεν θα έχεις καλό μηχανάκι για πάνω από ένα βράδυ) δεν ζοριζεσαι και δεν χρειάζονται μηχανισμοί στήριξης και ολιστική θεώρηση.


Για να μείνουμε στο θέμα μας...








Έξι μοτέρ για φλαπς. Για να κινείσαι πιο άνετα στους δρόμους στους οποίους τα όρια θα είναι όλο και χαμηλότερα. Με μηχανάκι περιπέτειας, το οποίο είναι απολύτως σίγουρο ότι θα διαφημίσει σε έρημο, σε δασικούς με λάσπη κλπ. Κάτι δεν μου κάθεται καλά σε όλο αυτό, είπαμε ότι η πολυτέλεια αρέσει, υπάρχει ένα σημείο στο οποίο γίνεται αυτοσκοπός. Σε ένα Κ1600GT/LT ίσως να ήταν αποδεκτό αυτό το σύστημα. Στο GS γιατί;
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
... Με μηχανάκι περιπέτειας, το οποίο είναι απολύτως σίγουρο ότι θα διαφημίσει σε έρημο, σε δασικούς με λάσπη κλπ. ...
Να προσθέσω:
σε μέρη/δρόμους, "έρημο, σε δασικούς με λάσπη κλπ.", που οσονούπω θα απαγορεύται να κινηθείς!
/// Β
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Comfortably numb... αντε να βγάζει και βοηθητικές όταν πας να πλαγιασεις το επόμενο ...
 
Top Bottom