Rebuild KTM exc 200

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Aνοιγω καινουργιο θεμα για την επισκευή του 200 exc μου που είδη έχω ξεκινήσει διοτι το κοστος επισκευης κατεβασμα και ανοιγμα μοτερ μου ειναι ασύμφορο να γινει σε συνεργείο , έτσι λοιπόν πηρα την απόφαση να προχωρίσω μονος μου , στην αρχή πιστευα οτι το μηχανακι δουλεψε με ελαχιστο λαδι αλλα απο οτι ειδα τελικα δεν εγινε τοση μεγαλη ζημια απο το λάδι σε κυλινδρο και πιστονι ειναι σε σχετικά πολυ καλη κατασταση και σε καμια περίπτωση δεν νομιζω οτι ευθυνετε το οτι εκανε μερικα χμ το μηχανακι με περιπου 100 ml λαδι (τσεκαρα απο τις καμερες ποσο λαδι ειχα βαλει στην μιξη) ειχα βαλει περιπου 20 συριγκες απο 5 ml αρα το μηχανακι δουλεψε με περιπου 1 % καλο αγωνιστικο λαδι για μοτοκρος που μαλλον αυτο εσωσε την κατασταση βέβαια θα γινει ρεκτιφιε στο χιτωνιο και θα περαστει καινουργιο πιστόνι άλλα πρώτα θα πρεπει να βγει και να ελενχθει ο στρόφαλος και η μπιελα που απο΄'οτι βλεπω έχει λίγο τζόγο , ευελπιστώ να εχει θεμα το κουζινετο τις μπιέλας ή ακομη και η ιδια η μπιελα οπου και θα προχωρίσω στην επισκευή και με την ευκαιρία θα γινει ανακατασκευή ολο το πλαισιο βαψίματα κτλ .. , ευχομαι λοιπον να ξανα ακουσω το μηχανακι μου να δουλευει .. ενα μακρύ ταξίδι ξεκινάει και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας ..

Το πρόβλημα ειναι αρχικά οτι το μηχανακι εχει φθορές σε κυλινδρο και πιστονι αλλα σε καμια περίπτωση δεν φράκαρε και τι εννοώ.. γνωρίζω οτι η κινηση του μοτερ γινετε δεξιοστροφα, όταν γυρναω λοιπόν τo βολάν προς τα δεξια το πιστόνι και η μπιέλα κινειτε κανονικά οταν ομως δωσω κίνηση αντίστροφα μερικές φορές μαγκώνει η μπιελα , επίσης η μανιβελα δεν κινείτε έχει κλειδώσει ψηλά , το μοτέρ κατεβηκε και λυθηκαν τα καπακια απο καμπανα μεριά και το καπάκι του βολάν βγήκε με αερόκλειδο , σε πρώτη φάση τσεκαρα δισκους συμπλέκτη , και τα εξωτερικα γραναζια λύθηκε το σύστημα power valve και λύθηκε μετά ο κύλινδρος , να σημειωθεί οτι το μηχανάκι ειχε γίνει γενικη επισκευή σε συνεργείο της κακιάς ώρας και με το που το πηρα μου παρουσίασε στο δρόμο για το σπίτι το ιδιο πρόβλημα μαγκωσε η μανιβελα την πρώτη μερα και ενω νομισα οτι κολλησε το εκανα λιγο μπρός πίσω και δουλεψε , το μυαλό μου πηγε στο γρανάζι τις νεκράς και οτι εχει καποιο θεμα και δεν εδωσα σημασία .
Σειρά εχει τώρα να βγεί το βολάν για να μπορέσω να ανοιξω το μεσαίο τμήμα του μοτέρ ωστε να δουμε που έγκειτε το πρόβλημα , μετά απο ψάξιμο βρήκα καποιον εξολκέα m27 x 1 εξολκέας ΚΤΜ
Επίσης Θεματα που με απασχολουν για την ώρα ειναι το εξής:
1α) πως θα ανοιξω ενδώτερα το μοτέρ χωρίς να σκορπίσουν οι φουρκετες λογικά θα πρεπει να αφαιρεθεί (τραβηχτεί απο την πλευρά του βολαν ωστε να μεινουν ολα στη θεση τους και να μην σκορπίσουν )
1β) Πως θα ξεκολλήσω τα 2 τμήματα για να εχω πρόσβαση στον στρόφαλο; Εδω εχει παρει το μάτι μου 2 τρόπους , ο πρώτος ειναι οτι δενουμε ολο το μοτερ με δεματικά και χτυπάμε με ματσόλα και ο δευτερος ειναι να κανουμε πατεντα ενα special tools οπως αυτό αλλα ειναι λιγο επιφοβο μην κάνει ζημιά στα σπειρώματα , θα ήθελα να ακουσω και καμια άλλη γνωμη αν έχετε την καλοσύνη να με βοηθησετε.


Αυτά προς το παρόν ,αυριο θα γίνει η παραγγελία του εργαλείου και μαλλον θα παρω και καποιο φθηνο αερόκλειδο για να μην υποχρεόνομαι.. οπότε σήμερα το μόνο που θα κανω ειναι να πλυνω όσο μπορώ το μοτερ για να ειναι καθαρό και να δώ αν βρω τρόπο να πιάσω το μοτερ πανω στην μορσα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Σημερα βγήκε η ριντιερα και καθαριστικε ολο το μοτέρ εξωτερικα με wd 40 , έφτιαξα και ενα ξύλινο τελάρο για να πατάει μαλακα το μοτέρ παρακάτω βλέπουμε το πιστονι που χρήζει αλλαγής και πως ειναι η ριντιερα απο μεσα , ανθρακονήματα! Ενδιαφέρον...

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ο Αλέξανδρος achalatsis και ο Αποστόλης Carooly είχαν επισκευάσει πρόσφατα αντίστοιχους κινητήρες.;)
Ίσως μπορούν να βοηθήσουν σε ότι χρειαστεί...
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Σημερα βγήκε η ριντιερα και καθαριστικε ολο το μοτέρ εξωτερικα με wd 40 , έφτιαξα και ενα ξύλινο τελάρο για να πατάει μαλακα το μοτέρ παρακάτω βλέπουμε το πιστονι που χρήζει αλλαγής και πως ειναι η ριντιερα απο μεσα , ανθρακονήματα! Ενδιαφέρον...

Θα χρειαστεις μαλλον καινουριο κυλινδρο και πιστονι. Θα πρεπει αρχικα να πας τον κυλινδρο σε ενα ρεκτιφιε να τον μετρησει για να σου πει που βρισκεται. Επισης θα πρεπει να δεις την μπιελα και τα ρουλεμαν στροφαλου. Η γνωμη μου ειναι να το φτιαξεις μια και καλη σωστα γιατι αλλιως το ενα θα φερνει τοαλλο και ολο προβληματα θα εισαι.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
ο κυλινδρος εχει χιτωνιο και παιρνει ρεκτιφιέ το οποίο θα τα παω να μου πει σε τι βαθος εχει ζημια ωστε να βρω το καταλληλο πιστόνι αυτό που με προβληματιζει ειναι το ξεπρεσαρισμα του στροφαλου για να βγει η μπιελα αν χρειαστεί να αλλαχτει καποιο κουζινετο ή και η ίδια η μπιέλα δε ξερω κατα ποσο μπορει να την κανει αυτη την δουλεια τορναδορος η ρεκτιφιατζής ..
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
ο κυλινδρος εχει χιτωνιο και παιρνει ρεκτιφιέ το οποίο θα τα παω να μου πει σε τι βαθος εχει ζημια ωστε να βρω το καταλληλο πιστόνι αυτό που με προβληματιζει ειναι το ξεπρεσαρισμα του στροφαλου για να βγει η μπιελα αν χρειαστεί να αλλαχτει καποιο κουζινετο ή και η ίδια η μπιέλα δε ξερω κατα ποσο μπορει να την κανει αυτη την δουλεια τορναδορος η ρεκτιφιατζής ..
Η μπιέλα στο κάτω μέρος δεν έχει βίδες για να λύνει...???
Γιατί να ξεπρεσσάρεις τον στροφαλο?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ο κυλινδρος εχει χιτωνιο και παιρνει ρεκτιφιέ το οποίο θα τα παω να μου πει σε τι βαθος εχει ζημια ωστε να βρω το καταλληλο πιστόνι αυτό που με προβληματιζει ειναι το ξεπρεσαρισμα του στροφαλου για να βγει η μπιελα αν χρειαστεί να αλλαχτει καποιο κουζινετο ή και η ίδια η μπιέλα δε ξερω κατα ποσο μπορει να την κανει αυτη την δουλεια τορναδορος η ρεκτιφιατζής ..
Αντε κ τα άνοιξες τα κάρτερ κ τα πάντα όλα.
Εχεις την εμπειρία ,ωστε να δείς ,αλλά κ τα ειδικά εργαλεία ,ώστε να μετρήσεις ,κ να αποφασίσεις τελικά ,αν κ τι θέλει αλλαγή ,αλλά κ πώς αλλάζει ,κ πως τελικά θα τα μοντάρεις όλα σωστά ;;;

Επίσης ,το χιτώνιο του κυλίνδρου ,έχει επίστρωση Νikasil.
Αμα τον "φας" στο ρεκτιφιέ ,μείνει σκέτο μέταλλο ,κ απλά μοντάρεις ένα μεγαλύτερο πιστόνι ,θα καταλάβεις πολύ σύντομα οτι πέταξες τα λ7 σου.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αντε κ τα άνοιξες τα κάρτερ κ τα πάντα όλα.
Εχεις την εμπειρία ,ωστε να δείς ,αλλά κ τα ειδικά εργαλεία ,ώστε να μετρήσειςνα αποφασίσεις τελικά ,αν κ τι θέλει αλλαγή ,αλλά κ πώς αλλάζειπως τελικά θα τα μοντάρεις όλα σωστά ;;;
Ολο ερωτησεις εισαι βρε αδελφακι μου;:wacky:
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
ο κυλινδρος εχει χιτωνιο και παιρνει ρεκτιφιέ το οποίο θα τα παω να μου πει σε τι βαθος εχει ζημια ωστε να βρω το καταλληλο πιστόνι αυτό που με προβληματιζει ειναι το ξεπρεσαρισμα του στροφαλου για να βγει η μπιελα αν χρειαστεί να αλλαχτει καποιο κουζινετο ή και η ίδια η μπιέλα δε ξερω κατα ποσο μπορει να την κανει αυτη την δουλεια τορναδορος η ρεκτιφιατζής ..
Θα χρειαστεις κυλινδρο. Το νικασιλ δεν επισκευαζεται.
Η μπιελα σε ρεκτιφιε για αλλαγη για σωστη επανατοποθετηση και ζυγισμα.

Ο κυλινδρος θελει καποιες ρυθμισεις μετα στα power valve οπως και στο ποια φλαντζα βασης θα χρησιμοποιησεις. Ειναι τα λεγομενα dimension z και Χ αλλα επειδη βλεπω οτι δεν γνωριζεις πολλα καλο θα ηταν να μην πειραματιζεσαι γιατι θα πεταξεις τα λεφτα σου. Βρες εναν μηχανικο να ασχοληθει να σε βοηθησει τουλαχιστον .
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Αντε κ τα άνοιξες τα κάρτερ κ τα πάντα όλα.
Εχεις την εμπειρία ,ωστε να δείς ,αλλά κ τα ειδικά εργαλεία ,ώστε να μετρήσεις ,κ να αποφασίσεις τελικά ,αν κ τι θέλει αλλαγή ,αλλά κ πώς αλλάζει ,κ πως τελικά θα τα μοντάρεις όλα σωστά ;;;

Επίσης ,το χιτώνιο του κυλίνδρου ,έχει επίστρωση Νikasil.
Αμα τον "φας" στο ρεκτιφιέ ,μείνει σκέτο μέταλλο ,κ απλά μοντάρεις ένα μεγαλύτερο πιστόνι ,θα καταλάβεις πολύ σύντομα οτι πέταξες τα λ7 σου.
Παιδιά ο κύλινδρος δεν έχει το νικασιλ έχει μπει χιτώνιο και παίρνει ρεκτιφιε ..
Carooly τα έχω δει στο manual ta dimension x z ευχαριστώ για την πληροφορία θα δώσω περισσότερο βάση ,ουτοσιαλως έχω λύσει όλο το σύστημα powervalve
 
Τελευταία επεξεργασία:

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Δυστηχώς το Μ27 χ 1 δεξιοστροφο δεν ταιριαξε στο βολάν μαλλον ψαχνω αριστεροστροφο Μ27
 

African

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
africa twin crf1000
Παιδιά ο κύλινδρος δεν έχει το νικασιλ έχει μπει χιτώνιο και παίρνει ρεκτιφιε ..
Carooly τα έχω δει στο manual ta dimension x z ευχαριστώ για την πληροφορία θα δώσω περισσότερο βάση ,ουτοσιαλως έχω λύσει όλο το σύστημα powervalve
Μήπως είναι λαθος η τοποθέτηση χιτωνίου (για δεύτερη φορά) και το πρόβλημα να μην λυθεί;
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
οχι δεν νομιζω να εχει γινει κατι τετοιο ο κυλινδρος σταλθηκε αθηνα και θα τσεκαριστεί πριν μπει επανω , επίσης κατεφυγσ στη λυση τορνσδορου για να φτιαξω φτιαχτό εξωλκέα ελπίζω να μην μας σφάξει..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
οχι δεν νομιζω να εχει γινει κατι τετοιο ο κυλινδρος σταλθηκε αθηνα και θα τσεκαριστεί πριν μπει επανω , επίσης κατεφυγσ στη λυση τορνσδορου για να φτιαξω φτιαχτό εξωλκέα ελπίζω να μην μας σφάξει..
Οπως και να χει η λυση του χιτωνιου ειναι πολυ δευτερη απο πλευρας αξιοπιστιας και καταφευγει σε αυτην οποιος δεν διαθετει τα 600 ευρω του καινουριου κυλινδρου.
Σε ενα τετοιο μοτερ παντως το απλο χιτωνιο θα τρωγεται για πλακα εκτος και αν το στρωνεις αιωνια..... Δικη σου ειναι η επιλογη απλα η φθηνη λυση θα εχει και τα αρνητικα της..
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ο Αποστολης στο λεει με τροπο,εγω θα στο πω λιγο πιο χυμα(αλλα φιλικα παντα).Αν θες να το σπρωξεις ...χιτωνιο και δρομο.
Αν το θες για σενα...Κυλινδρο.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Ο Αποστολης στο λεει με τροπο,εγω θα στο πω λιγο πιο χυμα(αλλα φιλικα παντα).Αν θες να το σπρωξεις ...χιτωνιο και δρομο.
Αν το θες για σενα...Κυλινδρο.
το μηχανακι θα το επισκευάσω και καποια στιγμη αν χρειαστεί θα το αλλαξω και κυλινδρο απλά στην τελευταία επισκευή οταν ειχε χαλασει η αντλία λαδιου καναμε χιτώνιο στον κυλινδρο και εχει ακομη ψωμί για 2 ρεκτιφιε , το μηχανακι το χρησιμοποιώ ελάχιστα πλέον οπότε όταν και αν χρειαστεί θα μπει νικασιλ κυλινδρος , σημασία τωρα εχει να δουλεψει το μηχανακι , σήμερα κατασκευασα στον τόρνο το εργαλείο του βολάν και ανοιξα τον κορμο το πρόβλημα μαλλον εγκειτε στο ρουλεμαν στροφάλου οπως θα δείτε , σειρά έχει τώρα το ξεπρεσάρισμα και το πρεσαρισμα ρουλεμαν που μαλλον θα πρέπει να περαστουν σε ρεκτιφιέ και θελω καμια γνώμη τι ρουλεμαν να αγοράσω .

υ.π Mε προβλημάτισε πολύ το οτι ειχε λιγα χωματα κάτω απο το βολάν που σημαινει οτι απο καπου επερνε αέρα δεν ξερω αλλα ισως γιαυτό να χαλασαν τα ρουλεμαν να μπηκε σκόμη με λαδι και αντε γεια φρακαρισμα.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Λοιπόν μολις γυρισα απο σκ , και ψαχνω στο ιντερνετ σχετικα με χιτωνια και πιστονια , βρηκα οτι η vertex εχει 4 νουμερα πιστονιου 63,94 εως 63,97 ευελπιστώ να ταιριάξει ο κυλινδρος βαση αυτών επίσης βρηκα και φλαντζες της vertex σε καλη τιμή κάνα 60αρι..
βρηκα επισεις cylinder sleeve (χιτώνιο) απο αμερικη στα 100 δολάρια απλα δεν ξερω τι διαδικασια θελει το ξεπρεσαρισμα - πρεσαρισμα και αν ειναι εφικτο να το κανει ρεκτιφιε η αν ειναι κατι εξιδικευμενο ;
 
Top Bottom