apostolos1983
Μέλος
- Όνομα
- apostolos
- Μοτό
- ktm adv 990
Aνοιγω καινουργιο θεμα για την επισκευή του 200 exc μου που είδη έχω ξεκινήσει διοτι το κοστος επισκευης κατεβασμα και ανοιγμα μοτερ μου ειναι ασύμφορο να γινει σε συνεργείο , έτσι λοιπόν πηρα την απόφαση να προχωρίσω μονος μου , στην αρχή πιστευα οτι το μηχανακι δουλεψε με ελαχιστο λαδι αλλα απο οτι ειδα τελικα δεν εγινε τοση μεγαλη ζημια απο το λάδι σε κυλινδρο και πιστονι ειναι σε σχετικά πολυ καλη κατασταση και σε καμια περίπτωση δεν νομιζω οτι ευθυνετε το οτι εκανε μερικα χμ το μηχανακι με περιπου 100 ml λαδι (τσεκαρα απο τις καμερες ποσο λαδι ειχα βαλει στην μιξη) ειχα βαλει περιπου 20 συριγκες απο 5 ml αρα το μηχανακι δουλεψε με περιπου 1 % καλο αγωνιστικο λαδι για μοτοκρος που μαλλον αυτο εσωσε την κατασταση βέβαια θα γινει ρεκτιφιε στο χιτωνιο και θα περαστει καινουργιο πιστόνι άλλα πρώτα θα πρεπει να βγει και να ελενχθει ο στρόφαλος και η μπιελα που απο΄'οτι βλεπω έχει λίγο τζόγο , ευελπιστώ να εχει θεμα το κουζινετο τις μπιέλας ή ακομη και η ιδια η μπιελα οπου και θα προχωρίσω στην επισκευή και με την ευκαιρία θα γινει ανακατασκευή ολο το πλαισιο βαψίματα κτλ .. , ευχομαι λοιπον να ξανα ακουσω το μηχανακι μου να δουλευει .. ενα μακρύ ταξίδι ξεκινάει και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας ..
Το πρόβλημα ειναι αρχικά οτι το μηχανακι εχει φθορές σε κυλινδρο και πιστονι αλλα σε καμια περίπτωση δεν φράκαρε και τι εννοώ.. γνωρίζω οτι η κινηση του μοτερ γινετε δεξιοστροφα, όταν γυρναω λοιπόν τo βολάν προς τα δεξια το πιστόνι και η μπιέλα κινειτε κανονικά οταν ομως δωσω κίνηση αντίστροφα μερικές φορές μαγκώνει η μπιελα , επίσης η μανιβελα δεν κινείτε έχει κλειδώσει ψηλά , το μοτέρ κατεβηκε και λυθηκαν τα καπακια απο καμπανα μεριά και το καπάκι του βολάν βγήκε με αερόκλειδο , σε πρώτη φάση τσεκαρα δισκους συμπλέκτη , και τα εξωτερικα γραναζια λύθηκε το σύστημα power valve και λύθηκε μετά ο κύλινδρος , να σημειωθεί οτι το μηχανάκι ειχε γίνει γενικη επισκευή σε συνεργείο της κακιάς ώρας και με το που το πηρα μου παρουσίασε στο δρόμο για το σπίτι το ιδιο πρόβλημα μαγκωσε η μανιβελα την πρώτη μερα και ενω νομισα οτι κολλησε το εκανα λιγο μπρός πίσω και δουλεψε , το μυαλό μου πηγε στο γρανάζι τις νεκράς και οτι εχει καποιο θεμα και δεν εδωσα σημασία .
Σειρά εχει τώρα να βγεί το βολάν για να μπορέσω να ανοιξω το μεσαίο τμήμα του μοτέρ ωστε να δουμε που έγκειτε το πρόβλημα , μετά απο ψάξιμο βρήκα καποιον εξολκέα m27 x 1 εξολκέας ΚΤΜ
Επίσης Θεματα που με απασχολουν για την ώρα ειναι το εξής:
1α) πως θα ανοιξω ενδώτερα το μοτέρ χωρίς να σκορπίσουν οι φουρκετες λογικά θα πρεπει να αφαιρεθεί (τραβηχτεί απο την πλευρά του βολαν ωστε να μεινουν ολα στη θεση τους και να μην σκορπίσουν )
1β) Πως θα ξεκολλήσω τα 2 τμήματα για να εχω πρόσβαση στον στρόφαλο; Εδω εχει παρει το μάτι μου 2 τρόπους , ο πρώτος ειναι οτι δενουμε ολο το μοτερ με δεματικά και χτυπάμε με ματσόλα και ο δευτερος ειναι να κανουμε πατεντα ενα special tools οπως αυτό αλλα ειναι λιγο επιφοβο μην κάνει ζημιά στα σπειρώματα , θα ήθελα να ακουσω και καμια άλλη γνωμη αν έχετε την καλοσύνη να με βοηθησετε.
Αυτά προς το παρόν ,αυριο θα γίνει η παραγγελία του εργαλείου και μαλλον θα παρω και καποιο φθηνο αερόκλειδο για να μην υποχρεόνομαι.. οπότε σήμερα το μόνο που θα κανω ειναι να πλυνω όσο μπορώ το μοτερ για να ειναι καθαρό και να δώ αν βρω τρόπο να πιάσω το μοτερ πανω στην μορσα!
Το πρόβλημα ειναι αρχικά οτι το μηχανακι εχει φθορές σε κυλινδρο και πιστονι αλλα σε καμια περίπτωση δεν φράκαρε και τι εννοώ.. γνωρίζω οτι η κινηση του μοτερ γινετε δεξιοστροφα, όταν γυρναω λοιπόν τo βολάν προς τα δεξια το πιστόνι και η μπιέλα κινειτε κανονικά οταν ομως δωσω κίνηση αντίστροφα μερικές φορές μαγκώνει η μπιελα , επίσης η μανιβελα δεν κινείτε έχει κλειδώσει ψηλά , το μοτέρ κατεβηκε και λυθηκαν τα καπακια απο καμπανα μεριά και το καπάκι του βολάν βγήκε με αερόκλειδο , σε πρώτη φάση τσεκαρα δισκους συμπλέκτη , και τα εξωτερικα γραναζια λύθηκε το σύστημα power valve και λύθηκε μετά ο κύλινδρος , να σημειωθεί οτι το μηχανάκι ειχε γίνει γενικη επισκευή σε συνεργείο της κακιάς ώρας και με το που το πηρα μου παρουσίασε στο δρόμο για το σπίτι το ιδιο πρόβλημα μαγκωσε η μανιβελα την πρώτη μερα και ενω νομισα οτι κολλησε το εκανα λιγο μπρός πίσω και δουλεψε , το μυαλό μου πηγε στο γρανάζι τις νεκράς και οτι εχει καποιο θεμα και δεν εδωσα σημασία .
Σειρά εχει τώρα να βγεί το βολάν για να μπορέσω να ανοιξω το μεσαίο τμήμα του μοτέρ ωστε να δουμε που έγκειτε το πρόβλημα , μετά απο ψάξιμο βρήκα καποιον εξολκέα m27 x 1 εξολκέας ΚΤΜ
Επίσης Θεματα που με απασχολουν για την ώρα ειναι το εξής:
1α) πως θα ανοιξω ενδώτερα το μοτέρ χωρίς να σκορπίσουν οι φουρκετες λογικά θα πρεπει να αφαιρεθεί (τραβηχτεί απο την πλευρά του βολαν ωστε να μεινουν ολα στη θεση τους και να μην σκορπίσουν )
1β) Πως θα ξεκολλήσω τα 2 τμήματα για να εχω πρόσβαση στον στρόφαλο; Εδω εχει παρει το μάτι μου 2 τρόπους , ο πρώτος ειναι οτι δενουμε ολο το μοτερ με δεματικά και χτυπάμε με ματσόλα και ο δευτερος ειναι να κανουμε πατεντα ενα special tools οπως αυτό αλλα ειναι λιγο επιφοβο μην κάνει ζημιά στα σπειρώματα , θα ήθελα να ακουσω και καμια άλλη γνωμη αν έχετε την καλοσύνη να με βοηθησετε.
Αυτά προς το παρόν ,αυριο θα γίνει η παραγγελία του εργαλείου και μαλλον θα παρω και καποιο φθηνο αερόκλειδο για να μην υποχρεόνομαι.. οπότε σήμερα το μόνο που θα κανω ειναι να πλυνω όσο μπορώ το μοτερ για να ειναι καθαρό και να δώ αν βρω τρόπο να πιάσω το μοτερ πανω στην μορσα!
Τελευταία επεξεργασία: