Revit Everest GTX

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Είχα μπανίσει το συγκεκριμένο μοντέλο εδώ και καιρό για να αντικαταστήσω τις (κοντά 20ετίας) Oxtar (πλέον TCX) τουριστικές μπότες μου.

Μου άρεσε το ενδιάμεσο λουκ που έχουν (ούτε πολύ σπορ, με πολύ διακριτικές adv αλλά και casual πινελιές) ενώ είχα αποφασίσει να είναι πάλι goretex ώστε να είναι και αδιάβροχες και διαπνέουσες, πολύ σημαντικό για μπότα.
Τις τσίμπησα σε προσφορά από motocard στα 178ε με δωρεάν μεταφορικά, παρακολουθώ καιρό την τιμή της και όντως ήταν καλή περίπτωση! Νούμερο λίγο στον αέρα (48 -το μεγαλύτερο) και αν δεν μου κάνουν έχω πληρώσει και 5ε για δωρέαν επιστροφή ή refund.

Είδωμεν.
 

TOMASKTM

Θα πάρω τα βουνά...
Περιοχή
'Εδεσσα
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
KTM ADVENTURE 990 2009
Είχα μπανίσει το συγκεκριμένο μοντέλο εδώ και καιρό για να αντικαταστήσω τις (κοντά 20ετίας) Oxtar (πλέον TCX) τουριστικές μπότες μου.

Μου άρεσε το ενδιάμεσο λουκ που έχουν (ούτε πολύ σπορ, με πολύ διακριτικές adv αλλά και casual πινελιές) ενώ είχα αποφασίσει να είναι πάλι goretex ώστε να είναι και αδιάβροχες και διαπνέουσες, πολύ σημαντικό για μπότα.
Τις τσίμπησα σε προσφορά από motocard στα 178ε με δωρεάν μεταφορικά, παρακολουθώ καιρό την τιμή της και όντως ήταν καλή περίπτωση! Νούμερο λίγο στον αέρα (48 -το μεγαλύτερο) και αν δεν μου κάνουν έχω πληρώσει και 5ε για δωρέαν επιστροφή ή refund.

Είδωμεν.
Έχουμε κανένα νέο για τις μπότες;;
Σου άρεσαν; Σαν νούμερο;
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Τις έχω εγώ . Τις πήρα από motoraid το καλοκαίρι . Είναι απιστευτα άνετες στο περπάτημα . Τώρα σε κρύο ακόμα δν τις έχω δοκιμάσει αλλά δν νομίζω να έχουν θέμα . Νούμερο πήρα αυτό που φοράω γενικά .

Ελβετία κ Άλπεις που ήμουν το καλοκαίρι , μετά από 8 ώρες βροχή είχα ελαφρώς μια μικρή υγρασία στο ένα δάχτυλο του παιδιού . Ούτε κρύωνα όμως . Πριν κανα μήνα είχα πάει Ανδρίτσαινα ερχόμενος από Πάτρα μόνο με βροχή . 3 ώρες περίπου διαδρομή κ δν είχα ούτε αυτήν την υγρασία . Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος για την χρήση που κάνω .
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Έχουμε κανένα νέο για τις μπότες;;
Σου άρεσαν; Σαν νούμερο;
Τις έχω δοκιμάσει στατικά και όντως είναι πολύ άνετες στο περπάτημα. Επίσης, μου αρέσουν πολύ σχεδιαστικά! Δεν τις έχω βάλει όμως ακόμα σε ταξίδι γιατί είναι λίγο πιο χοντρές από τις παλιές μου (και πολυφορεμένες) oxtar και στο GT έπρεπε να ξαναρυθμίσω πεντάλ ώστε να μπορώ να αλλάζω ταχύτητες, ίσως αυτό να είναι κάτι που πρέπει να σκεφτεί κάποιος με στρητ ή σπορ μηχανάκι (στο SAS που κάθεσαι πιο όρθια και έχεις διαφορετική γωνία στο πόδι, ήταν ΟΚ).

Θα κοιτάξω να τις φορέσω μερικές φορές στην Αθήνα με το βεσπάκι ώστε να "σπάσουν" ώστε να τις βάλω και σε ταξίδι.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εχω πάρει ανάλογης φιλοσοφίας σχεδίασης μπότες της Revit (οχι αυτές του νηματος ,αλλά με μόνη διαφορά την μεμβράνη αδιαβροχοποίησης)
Και μάλιστα 2 ζευγάρια (ίδιες) ,ένα για μένα κι ενα για την κυρά.

Σίγουρα είναι σούπερ άνετες κ ξεκούραστες.
Βασικά ,ότι πιό άνετο εχω φορέσει σε μπότα μηχανής.
Η συνολική αίσθηση άνεσης ,είναι σα να μη φορας μπότα.

Αλλά...!

Οι προστασία που προσφερουν ,είναι Basic - Μέτρια ΜΑΧ.
Τις κράτησα 2 χρόνια (λόγω άνεσης) ,κ τις ευχαριστήθηκα (λειτουργικά)
Κάθε φορά που καβαλούσα όμως ,αισθανόμουν ανασφάλεια .
Ημουν σίγουρος ,οτι ΔΕΝ θα με(μας) προστατεψουν επαρκώς ,σε Χοντρή Στραβή (κρούσης ή στρέψης αστραγάλου).

Εχοντας την "ατυχία" να σπάσω κ τους δύο αστραγάλους μου ...*
τον αριστερό φορώντας Forma ADVenture (κρούση μασπιέ οδηγού πάνω στον αστράγαλο)
τον δεξιό φορώντας Oxtar (δε θυμάμαι μοντέλο ,αλλά ανάλογης σχεδίασης) από στρέψη αστραγάλου (μύτη στην άσφαλτο κ κοπάνημα φτέρνας με το ψαλίδι)
*...έχω συνειδητοποιήσει πλέον ότι: Άνεση = Ελειπής προστασία

Κοινώς ,όσο πιό ελαφριές κ ξεκούραστες είναι οι μπότες ,τόσο μικρότερη είναι κ η συνολική προστασία που προσφέρουν.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν "αφορίζω" τέτοιου είδους μπότες ούτε "απορρίπτω" την επιλογή τους.
Ειδικά ,όσοι έχουν την Τύχη ,να Μην τους έχει Τύχει ,είναι απόλυτα φυσιολογικό να ψάχνουν κ να επιλέγουν την άνεση.
Εχω κι εγώ (παρ'όλη την ταλαιπώρια αποκατάστασης) παρόμοιας φιλοσοφίας μπότες ,σε ανοιξιάτικες/καλοκαιρινές (δερμα-κορντούρα-αδιάβροχη μεμβράνη) ,τις οποίες φοραω τους ζεστούς μήνες ,κ απολαμβάνω την άνεσή τους.
Αλλά ,όταν τις φοράω....στο εμπρός (όχι στο πίσω) μέρος του μυαλού μου ,έχω πάντα τη σκέψη ,ότι δεν είμαι επαρκώς προστατευμένος.

Γι αυτό και προσπαθω τελικά ,να φοράω βαριές κ δύσκαμπτες (σε σχέση με τις όποιες Touring) μπότες ,όσους περισσότερους μήνες μπορώ να τις ανέχομαι.
Κοινώς ,τύπου ADVenture ,που να ανεβαίνουν ψηλά στο καλάμι κ με επαρκή προστασία κρούσης κ στρέψης.


ΥΓ: Δεν εχω δει από κοντά τις συγκεκριμένες του νήματος.
Αν τις πιάσω ,τις λυγίσω ,τις κοπανήσω εκεί που νομίζω ,κ δω ακαμψία κ πλαστικότητα ,μόνο τότε θα μπορούσα να πω με σιγουριά.
Αν εσείς που τις έχετε ,τις θεωρείτε ασφαλείς ως προς αυτά που περιέγραψα ,πείτε το μου εδώ ,να πάω να τις δώ από κοντά κ να τις πάρω.
Γιατί όλοι μας θέλουμε την άνεση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να κάνω λίγο πράγματα "λιανά" στο κεφάλι μου γιατί και εγώ πήρα μιά πιο σκληρή μπότα από τις Dainese Fulcrum που ήταν σαν μοκασίνι αλλά με προστάτεψαν σε πτώσεις γερές...


Υπάρχει μπότα που θα προστατέψει το πόδι αν πιαστεί ανάμεσα σε άσφαλτο και μηχανάκι και το στρίψει προς τα πίσω όπως περιγράφεις; ΚΑΤΙ θα σπάσει ή θα εξαρθρωθεί, αστράγαλος θα είναι, γόνατο θα είναι αν το κάτω άκρο είναι "σε γύψο" άκαμπτο, να μην εκτονωθεί πουθενά τόση δύναμη αποκλείεται.

Αν μιλάμε για πτώση και σύνθλιψη ανάμεσα σε μηχανάκι και έδαφος έχει νόημα το θέμα ακαμψίας που και πάλι, αναλόγως της στιγμής και του πως θα συμβεί, εγγύηση δεν έχει κανένας εξοπλισμός.

Οτιδήποτε είναι καλύτερο από το αθλητικό ή το σκαρπίνι που φοράει το 90% των ανθρώπων "εκεί έξω" καθημερινά, αλλά δεν ξέρω μήπως φτάνουμε σε περίεργα "άκρα" και δεν το λέω για τον Κώστα αυτό, πιάνω και εμένα με διάφορες ιστορίες στο μυαλό μου συχνά πυκνά.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εχω πάρει ανάλογης φιλοσοφίας σχεδίασης μπότες της Revit (οχι αυτές του νηματος ,αλλά με μόνη διαφορά την μεμβράνη αδιαβροχοποίησης)
Και μάλιστα 2 ζευγάρια (ίδιες) ,ένα για μένα κι ενα για την κυρά.

Σίγουρα είναι σούπερ άνετες κ ξεκούραστες.
Βασικά ,ότι πιό άνετο εχω φορέσει σε μπότα μηχανής.
Η συνολική αίσθηση άνεσης ,είναι σα να μη φορας μπότα.

Αλλά...!

Οι προστασία που προσφερουν ,είναι Basic - Μέτρια ΜΑΧ.
Τις κράτησα 2 χρόνια (λόγω άνεσης) ,κ τις ευχαριστήθηκα (λειτουργικά)
Κάθε φορά που καβαλούσα όμως ,αισθανόμουν ανασφάλεια .
Ημουν σίγουρος ,οτι ΔΕΝ θα με(μας) προστατεψουν επαρκώς ,σε Χοντρή Στραβή (κρούσης ή στρέψης αστραγάλου).

Εχοντας την "ατυχία" να σπάσω κ τους δύο αστραγάλους μου ...*
τον αριστερό φορώντας Forma ADVenture (κρούση μασπιέ οδηγού πάνω στον αστράγαλο)
τον δεξιό φορώντας Oxtar (δε θυμάμαι μοντέλο ,αλλά ανάλογης σχεδίασης) από στρέψη αστραγάλου (μύτη στην άσφαλτο κ κοπάνημα φτέρνας με το ψαλίδι)
*...έχω συνειδητοποιήσει πλέον ότι: Άνεση = Ελειπής προστασία

Κοινώς ,όσο πιό ελαφριές κ ξεκούραστες είναι οι μπότες ,τόσο μικρότερη είναι κ η συνολική προστασία που προσφέρουν.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν "αφορίζω" τέτοιου είδους μπότες ούτε "απορρίπτω" την επιλογή τους.
Ειδικά ,όσοι έχουν την Τύχη ,να Μην τους έχει Τύχει ,είναι απόλυτα φυσιολογικό να ψάχνουν κ να επιλέγουν την άνεση.
Εχω κι εγώ (παρ'όλη την ταλαιπώρια αποκατάστασης) παρόμοιας φιλοσοφίας μπότες ,σε ανοιξιάτικες/καλοκαιρινές (δερμα-κορντούρα-αδιάβροχη μεμβράνη) ,τις οποίες φοραω τους ζεστούς μήνες ,κ απολαμβάνω την άνεσή τους.
Αλλά ,όταν τις φοράω....στο εμπρός (όχι στο πίσω) μέρος του μυαλού μου ,έχω πάντα τη σκέψη ,ότι δεν είμαι επαρκώς προστατευμένος.

Γι αυτό και προσπαθω τελικά ,να φοράω βαριές κ δύσκαμπτες (σε σχέση με τις όποιες Touring) μπότες ,όσους περισσότερους μήνες μπορώ να τις ανέχομαι.
Κοινώς ,τύπου ADVenture ,που να ανεβαίνουν ψηλά στο καλάμι κ με επαρκή προστασία κρούσης κ στρέψης.


ΥΓ: Δεν εχω δει από κοντά τις συγκεκριμένες του νήματος.
Αν τις πιάσω ,τις λυγίσω ,τις κοπανήσω εκεί που νομίζω ,κ δω ακαμψία κ πλαστικότητα ,μόνο τότε θα μπορούσα να πω με σιγουριά.
Αν εσείς που τις έχετε ,τις θεωρείτε ασφαλείς ως προς αυτά που περιέγραψα ,πείτε το μου εδώ ,να πάω να τις δώ από κοντά κ να τις πάρω.
Γιατί όλοι μας θέλουμε την άνεση.
Η αλήθεια είναι ότι όση περισσότερη προστασία μπορείς/αντέχεις να φοράς, τόσο το καλύτερο. Προσωπικά οι χοντροκομμένες μπότες με ενοχλούν και ίσως τις βρίσκω και επικίνδυνες μιας και με δυσκολεύουν στον χειρισμό των ποδοστηρίων. Γι' αυτο και στην χθεσινή βόλτα τις απέφυγα και θα προσπαθήσω να τις "σπάσω" πρώτα πριν τις φορέσω. Βέβαια, όλα είναι και θέμα συνήθειας, ίσως αν επιμείνω σε κάποιο ακόμα πιο ενισχυμένο ζευγάρι, να το συνηθίσω. Οι "πισταδόρικες" μου μπότες είναι πιο ενισχυμένες και τις αντέχω αλλά ΟΚ, θα προτιμήσω σίγουρα κάτι πιο άνετο.

Οι συγκεκριμένες δεν έχουν κάτι διαφορετικό σε σχέση με τις παλιές μου oxtar τούρινγκ (δεν θυμάμαι μοντέλο) από θέμα ενισχύσεων, οπότε είναι περίπου ότι βλέπεις Κώστα. Αν βρεθούμε από κοντά κάποια στιγμή, να στις δώσω να τις επεξεργαστείς.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Για να κάνω λίγο πράγματα "λιανά" στο κεφάλι μου γιατί και εγώ πήρα μιά πιο σκληρή μπότα από τις Dainese Fulcrum που ήταν σαν μοκασίνι αλλά με προστάτεψαν σε πτώσεις γερές...


Υπάρχει μπότα που θα προστατέψει το πόδι αν πιαστεί ανάμεσα σε άσφαλτο και μηχανάκι και το στρίψει προς τα πίσω όπως περιγράφεις; ΚΑΤΙ θα σπάσει ή θα εξαρθρωθεί, αστράγαλος θα είναι, γόνατο θα είναι αν το κάτω άκρο είναι "σε γύψο" άκαμπτο, να μην εκτονωθεί πουθενά τόση δύναμη αποκλείεται.

Αν μιλάμε για πτώση και σύνθλιψη ανάμεσα σε μηχανάκι και έδαφος έχει νόημα το θέμα ακαμψίας που και πάλι, αναλόγως της στιγμής και του πως θα συμβεί, εγγύηση δεν έχει κανένας εξοπλισμός.

Οτιδήποτε είναι καλύτερο από το αθλητικό ή το σκαρπίνι που φοράει το 90% των ανθρώπων "εκεί έξω" καθημερινά, αλλά δεν ξέρω μήπως φτάνουμε σε περίεργα "άκρα" και δεν το λέω για τον Κώστα αυτό, πιάνω και εμένα με διάφορες ιστορίες στο μυαλό μου συχνά πυκνά.
Γιάννη, στο θέμα της προστασίας δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα. Ο καθένας μας κρίνει από μόνος του τι θα βάλει, αν τον βολεύει. Στραβή μπορεί να γίνει πάντα και είναι κάτι που εφόσον οδηγούμε, αναλαμβάνουμε και το ρίσκο. Σίγουρα όσο πιο ενισχυμένη είναι μια προστασία, τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να χτυπήσουμε αλλά και πάλι, πάντα κάτι θα μπορεί να πάει στραβά.

Έχω δει πολύ κόσμο να φοράει εξοπλισμό σε λάθος μέγεθος, οι προστασίες λοιπόν δεν θα κάνουν την δουλειά που πρέπει ακόμα και αν είναι λεβελ 2 αντί για 1 (και όλα αυτά τα debate που αναλλωνόμαστε να πάνε στράφι :ha).
Μπορεί πάντα να ντύνεσαι σαν αστακός και την μια φορά που θα πας κάπου πιο χαλαρά (ενδυματολογικά), να σου τύχει η στραβή.
Πόσοι από εμάς φοράμε κάποιον τύπο προστατευτικού θώρακα, όταν είναι αποδεδειγμένο ότι είναι από τα σημεία που μπορεί να γίνει ζημιά σε έναν αναβάτη? Πόσοι αντέχουμε και κάποιο neck brace?

H συζήτηση μπορεί να συνεχιστεί επ' άπειρον....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη, στο θέμα της προστασίας δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα. Ο καθένας μας κρίνει από μόνος του τι θα βάλει, αν τον βολεύει. Στραβή μπορεί να γίνει πάντα και είναι κάτι που εφόσον οδηγούμε, αναλαμβάνουμε και το ρίσκο. Σίγουρα όσο πιο ενισχυμένη είναι μια προστασία, τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να χτυπήσουμε αλλά και πάλι, πάντα κάτι θα μπορεί να πάει στραβά.

Έχω δει πολύ κόσμο να φοράει εξοπλισμό σε λάθος μέγεθος, οι προστασίες λοιπόν δεν θα κάνουν την δουλειά που πρέπει ακόμα και αν είναι λεβελ 2 αντί για 1 (και όλα αυτά τα debate που αναλλωνόμαστε να πάνε στράφι :ha).
Μπορεί πάντα να ντύνεσαι σαν αστακός και την μια φορά που θα πας κάπου πιο χαλαρά (ενδυματολογικά), να σου τύχει η στραβή.
Πόσοι από εμάς φοράμε κάποιον τύπο προστατευτικού θώρακα, όταν είναι αποδεδειγμένο ότι είναι από τα σημεία που μπορεί να γίνει ζημιά σε έναν αναβάτη? Πόσοι αντέχουμε και κάποιο neck brace?

H συζήτηση μπορεί να συνεχιστεί επ' άπειρον....
Πάντα παίζεις με πιθανότητες, προφανώς και μετράς και την εμπειρία από τις πτώσεις που είχες.

Απλά λέω ότι ο καλύτερος εξοπλισμός, στο σωστό νούμερο κλπ, δεν καλύπτει τα πάντα και η απορία μου ήταν πολύ συγκεκριμένη εν προκειμένω.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πάντα παίζεις με πιθανότητες, προφανώς και μετράς και την εμπειρία από τις πτώσεις που είχες.

Απλά λέω ότι ο καλύτερος εξοπλισμός, στο σωστό νούμερο κλπ, δεν καλύπτει τα πάντα και η απορία μου ήταν πολύ συγκεκριμένη εν προκειμένω.

Νομίζω πως το ίδιο λέμε :)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω πως το ίδιο λέμε :)
Σχεδόν. Αν όντως υπάρχει μηχανισμός που προστατεύει από συστροφή έχει ενδιαφέρον να μάθουμε ποιος είναι.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Σχεδόν. Αν όντως υπάρχει μηχανισμός που προστατεύει από συστροφή έχει ενδιαφέρον να μάθουμε ποιος είναι.
Έχω την εντύπωση ότι οι μπότες που έχουν έχουν το σκληρό πλαστικό με την άρθωση στο πλάι προστατεύουν και περιστροφικά. Σαν αυτές πχ:
(τυχαίο λινκ)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αστράγαλο ναι λογικά, όπως και σε σύνθλιψη. Αλλά η δύναμη θα πάει πιο πάνω, ο,τι βρει...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Λοιπόν, σήμερα το πρωί τις έβαλα με το βεσπάκι για να πάω δουλειά.

Είναι αρκετά άνετες χωρίς ιδιαίτερη ανάγκη για "σπάσιμο" και έχουν μαλακή σόλα. Είναι πιο χοντρές στην κνήμη από τις oxtar, με πολύ δυσκολία πέρασα το μπατζάκι του τζην (κανονικό, όχι κανά σλιμ φιτ κτλ) οπότε αυτό ίσως θα πρέπει να δει κάποιος που ενδιαφέρεται και για καθημερινή χρήση. Έχουν αρκετά χαλαρή εφαρμογή, θα ήθελα να τις ένοιωθα ένα τσικ πιο σφικτές στο καλάμι και στο κουντουπιέ (βέβαια, αυτό έχει να κάνει και με το πόδι του καθενός)!
Α, νούμερο 48 μια χαρά, ενδεικτικά σε αθλητικά είμαι 48-48,5 ανάλογα την μάρκα.

Μου αρέσει πολύ το λουκ τους, το μόνο που έχει μείνει σαν ερωτηματικό είναι το πόσο χοντροκομμένη είναι στα δακτυλα και τι επαναρύθμιση θα χρειαστεί στον λεβιέ ταχυτήτων, κάτι που τις άλλες μπότες (oxtar touring και rst track evo) και μποτάκια (forma hyper) που έχω δεν έχει χρειαστεί.


 

Panda44

Μέλος
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
Cb500x
Χαίρεται νέο μέλος του φόρουμ. Ενδιαφέρομαι και εγώ για την αγορά μπότας (1η φόρα). Εκτός των revit everest gtx δοκίμασα και της alpinestars rt-8 gtx. Έχει κάποιος στην κατοχή του τις δεύτερες? Από πλευράς προστασίας/χαρακτηριστικών μου φαίνονται σχετικά παραπλήσιες
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Εν τω μεταξύ στο motocard οι everest έχουν 180€ ... Εδώ ξεκινούν από 260. Εγώ τσίμπησα τις Alpinestar radon στα 160.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εν τω μεταξύ στο motocard οι everest έχουν 180€ ... Εδώ ξεκινούν από 260. Εγώ τσίμπησα τις Alpinestar radon στα 160.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τόσο τις πήρα κι εγώ, 178€ για την ακρίβεια!

Τις φόρεσα και σε εκδρομή και ήταν υπεράνετες, για καινούργιες κιόλας...
Ευχαριστημένος λοιπόν!
 
Top Bottom