Roadbook..?

Pelucifer

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Suzuki DR650
Royal Enfield:500cc
Husqvarna TE450cc
Αν ενδιαφέρεσαι για το Hellas Adv. Raid 2018, δεν θα δοθούν οι διαδρομές σε μορφή roadbook, αλλά σε GPS waypoints and Track.
Περισσότερα στη σελίδα του διοργανωτή,

http://hellasrally.org/advraid/

και εδώ: https://advride.gr/threads/hellas-rally-2018-adventure-raid.8467/
οχι για φέτος, έχουμε χρόνο ακομα. σε 2-3 χρονάκια!!
 
Reactions: thn

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παλαιότερα που είχα πάρει μέρος σε κάποια trail ride είχα ένα Roadbook holder ηλεκτρικό αντίστοιχο με αυτά που χρησιμοποιούν στα Rallye. Όχι της Touratech, χειροποητο τώρα δεν θυμάμαι την μάρκα. Μόνο ηλεκτρικό όπως είπε ο Forester. Και φυσικά θελει και την αντίστοιχη βάση για το μηχανάκι σου. Πέρα όμως απο αυτό θέλεις και ειδικό εξοπλισμό τύπου ΙΜΟ, ICO κλπ. Ο κατεξοχήν αρμόδιος να σου δώσει πληροφορίες και την λύση σε αυτό που ψάχνεις είναι ο DOC που οργανώνει τα trail Ride στην Ελλάδα. Θα τον βρεις στο Dirtbike.gr και στο Offroadteam.gr
Πολύ σωστά.
Επίσης, ο Doc είναι κι εδώ μέλος ;) @OffroadTeam :cool:

Αν υπάρξει ενδιαφέρον συγκεκριμένο θα γράψει ό,τι απαιτείται.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εντάξει διπλά οδόμετρα+gps σε τέτοιο επίπεδο πιστεύω είναι λίγο υπερβολή, με τα βασικά οδόμετρο+rb holder+τις όποιες βάσεις και ένα εφεδρικό σένσορα πιστεύω μπορείς να ξεκινήσεις, ούτε πύργο χρειάζεσαι απαραίτητα, γίνεται και με μια βάση τιμονιού, αυτά για κάποιον που θέλει να κάνει εισαγωγή στο rallying πιστεύω είναι αρκετά.
ΟΚ έστω ότι το 2ο οδόμετρο είναι υπερβολή για το ξεκίνημα. Διπλό σένσορα θα έχει, άλλωστε είναι μηδαμινό το κόστος.
Το GPS είναι επικουρικό για το διάστημα που προπονείται κάποιος στην πλοήγηση με rb, ώστε να τσεκάρει τις εκάστοτε επιλογές, χωρίς να χαθεί χωρίς να ξέρει πώς/πού;;;....
Το 2ο οδόμετρο θα το βάλει αμέσως, μόλις "τον πουλήσει" το ένα :D, που αποτελεί νόμο....:cool:
Σε κάθε περίπτωση, αν δεν κάνει σωστά βήματα στον εξοπλισμό από την αρχή, θα τα πληρώσει διπλά και βάλε σε βάθος χρόνου. Και ο πύργος είναι πολύ ασφαλέστερη λύση και πιο λειτουργική σε κάθε περίπτωση. Θα μπει σε βάθος χρόνου κι αυτό, έτσι κι αλλιώς. Ότι βάλεις στο τιμόνι, σε λίγο δε θα βολεύει, ούτε και χωράνε όλα. Βάλε και τα χειριστήρια ελέγχου όλων αυτών..., φορτώνεται πολύ το τιμόνι!!!
Κοστίζουν όλα αυτά μια περιουσία, ασφαλώς! Αλλά έτσι είναι το rallying ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εντάξει διπλά οδόμετρα+gps σε τέτοιο επίπεδο πιστεύω είναι λίγο υπερβολή, με τα βασικά οδόμετρο+rb holder+τις όποιες βάσεις και ένα εφεδρικό σένσορα πιστεύω μπορείς να ξεκινήσεις, ούτε πύργο χρειάζεσαι απαραίτητα, γίνεται και με μια βάση τιμονιού, αυτά για κάποιον που θέλει να κάνει εισαγωγή στο rallying πιστεύω είναι αρκετά.
Παιρνεις μια λαθος στροφη,εισαι 1,5 κμ απο την προηγουμενη τουλιπα και ψαχνεις να γυρισεις πισω στο σημειο που χαθηκες,τι κανεις με τον χιλιομετρητη?με ico imo κανεις επιτοπου διορθωση απο το χειριστηριο σε ολικο και μερικο και συνεχιζεις. Με τον χιλιομετρητη στο καντραν αρχιζεις τα μαθηματικα και καπου μετα το δευτερο τριτο λαθακι χρειαζεσαι να εχεις συνδρομο ασπεργκερ και να κανεις πραξεις σε δευτερολεπτα ενω οδηγας τερμα γκαζι σε χωματοδρομους. Δεν γινονται αυτα. Αν ασχοληθεις με τι σπορ χρειαζεται εξοπλισμος για να το καταφερεεις και για την ασφαλεια σου
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και επισης χρειαζεσαι τα χερια σου στο τιμονι και οχι να μηδενιζεις χιλιομετρητες στο καντραν την ωρα που οδηγας. Εκτος αν σε ιντριγκαρει η ιδεα ενος σοβαρου ατυχηματος! Η απλα θα πηγαινεις στο τελος τοσο αργα και θα εχει τοσο κοπο και αγγαρεια που θα βλαστημισεις.
 

thn

Μέλος
Περιοχή
Καστοριά
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
06' TE610
Τα ίδια λέμε βρε, οδόμετρο εννοώ ico/rns και λοιπά μαραφέτια για αυτό τον σκοπό.
 
Top Bottom