Royal Enfield Bullet Trial 350 και 500

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Αερόψυκτοι, μονοκύλινδροι κινητήρες των οποίων η απόδοση ανέρχεται στους 20 ίππους και στα 28 Nm ροπής για το πρώτο και στους 27 ίππους και 41,3 Nm ροπής για το 500.
Δικάναλο ABS, πιρούνι διαμέτρου 35mm με διαδρομή 130mm, μπροστινό δισκόφρενο 280mm και πίσω 240mm, μεγάλος στρογγυλός προβολέας με προστατευτική σήτα, ακτινωτές ζάντες 19'' μπροστά και 18΄΄ πίσω, μονόσελο με μεταλλική σχάρα στο χώρο της σέλας του συνεπιβάτη, ελαστικά με πυκνή χάραξη.
Αρχικά θα κυκλοφορήσουν στην Ινδία ενώ στην Ευρώπη αναμένονται το 2020.

Πηγή




 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θα παιξουν μπαλα μεγαλη !!!!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Άραγε να είδε το θέμα ο todor ...? :thumbsdown:
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος



αλλά δεν είναι του ενδιαφέροντός μου αυτά τα μηχανάκια... από RE μόνο Himalyan todor edition είπαμε ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το μαγαζι που περναω ΚΤΕΟ στο Νησι εχει πλεον και αντιπροσωπεια της Royal Enfield και χαζεψα για λιγο τα πανεμορφα Enfield :cool:




Το δικυλινδρο Interceptor 650 ειναι best seller στο Νησι :ok:



( Δεν ειναι on-off αλλα ταβαλα σ'αυτο το νημα με τις αλλες πολυ ομορφες Enfield :prft:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το μαγαζι που περναω ΚΤΕΟ στο Νησι εχει πλεον και αντιπροσωπεια της Royal Enfield και χαζεψα για λιγο τα πανεμορφα Enfield :cool:




Το δικυλινδρο Interceptor 650 ειναι best seller στο Νησι :ok:




( Δεν ειναι on-off αλλα ταβαλα σ'αυτο το νημα με τις αλλες πολυ ομορφες Enfield :prft:)
Δεν φαίνονται οι φώτο ζωρζ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δε τους ρωτας αν θα βγαλουν Himalayan 650 να κρουζάρουμε με στυλ στα χώματα?!
Χαχα, next time θα τους το αναφερω μηπως και :D


ΥΓ Ξαναποσταρα τις φωτο, δεν ξερω τι mood εχει σημερα ο φωτογουγλης..
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Τό είχα στα χέρια μου το Interceptor πρίν από μερικούς μήνες για 3 μέρες


Ότι έγραψα και στο παραπάνω σύνδεσμο
-----------------
Να γράψω και εγώ την αποψή μου μιας και το είχα στα χέρια μου από την Τρίτη το απόγευμα μέχρι εχθές.



Ξεκινάω με το τί δεν μου άρεσε,

Οι εξατμίσεις στις οποίες ο Ινδός έβγαλε το πινέλο και τις έβαψε σε όλες τις ενώσεις.

Η σέλα κουράζει (σου μουδιάζει τα μαλακά μόρια )

Οι γωνίες στα γόνατα είναι αρκετά κλειστές οπότε σε ταξίδια κουράζει, ειδικά αν έχεις μάθει διαφορετικά (bullet, efi, κτλ)

Ο προβολέας την νύχτα δεν επαρκεί.

Το τιμόνι του δεν κόβει αρκετά (για πιο ανετη κίνηση ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα)

Τα όργανα είναι σχετικά χαμηλά τοποθετημένα



Τι μου άρεσε,

Η εμφάνιση

Ο ήχος του μοτέρ

Ο ήχος απο τις εξατμίσεις στις χαμηλομεσαίες , ειδικά σε συνδυασμό με το μοτέρ, έπιασα τον εαυτό μου να το ανοίγω συχνά για να ακούω τον ήχο. (με άλλες που δεν θα είναι βαμμένες με πινέλο και κάνουν ελαφρός μεγαλύτερη φασαρία θα ήταν τέλειο)

Γκάζι και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών του γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα. (αναλογικά με τα κυβικά του)

Οι αναρτήσεις και το στήσιμο του μου άρεσε σφιχτό όσο έπρεπε για να μην κουράζει σε ανωμαλίες

Τα φρένα του εξαιρετικά για το είδος της μηχανής και την δύναμη της (το πίσω μπορεί να μπλοκάρει στιγμιαία παρά την ύπαρξη abs)

Δεν έχει κραδασμούς αν το συγκρίνεις με τις efi είναι σαν να οδηγάς ηλεκτρικό.

Τελική άγνωστη σε μένα, αλλά κράταγε τα 150 δικάβαλο άνετα ( δεν το είχα καταλάβει νόμιζα ότι πήγαινα με 130) αυτό με τα όργανα που έλεγα πριν.

Το κιβώτιο είναι πάρα πολύ καλό, οι πρώτες σχέσεις είναι κοντές και η πέμπτη και έκτη μακριές, Ο τρόπος που σε βάζει να το οδηγάς είναι να ανοίγεις με πρώτη, δευτέρα για να ακούς και τον ήχο και μετά να πηγαίνεις χαλαρά.

Το μοτέρ του είναι αρκετά ελαστικό χωρίς να σκορτσάρει οπότε μπορεις να βολτάρεις χαλαρά όποτε το θελήσεις



Στις μέρες που το είχα το χάρηκα και έψαχνα αφορμή να το καβαλήσω και να βολτάρω.



Παναγιώτης

--------------------------------------


Χαλάρα το επαιρνα αν είχα 7 χιλιάρικα για ξόδεμα ....

ενα 19 τροχό μπροστά και έχεις ένα πρώτης τάξεως σκραμπλεράκι.....
 
Top Bottom