Royal Enfield Himalayan 450

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Spy photos από Αγγλία.
Το νέο μοτέρ των 450cc θα αντικαταστήσει το υπάρχον των 411cc.
Μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, με αναμενόμενη ιπποδύναμη 40bhp(σημαντική αναβάθμιση, αν όντως ισχύει αυτό το νούμερο) και ροπή 45Nm.
Δικάναλο ABS, τροχοί 21/17, πιο φαρδιά σέλα, USD πιρούνι, νέα ψηφιακή οθόνη, full LED.
Αναμένεται στις αγορές στις αρχές του 2023.

Πηγή





 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εμένα πάντως φαίνεται ενδιαφέρον. Σωστά κυβικά, σωστά άλογα και για καθημερινό και για χωμάτινο ταξιδάκι. Αν το στήσιμο του είναι καλό και έχει και ένα ανθρώπινo βάρος παίζει να είναι Game changer για την RE. Και να βρει πελάτες στο πιο ανήσυχο κοινό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έφτασε.

Το πρωί είδα έναν Ιταλό που μέχρι τώρα ανέβαζε βίντεο από ταξίδι με το σημερινό Himalayan, έβαλε "η τελική δοκιμή 5000 χιλιόμετρα ταξίδι" μιας ομάδας αναβατών και τώρα βλέπω ότι είναι επίσημο.




 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το μηχανάκι πάντως φαίνεται σοβαρό πολυεργαλείο.. Αν το πέτυχαν το μοτέρ και δουλευει σωστά και αν είναι σωστά ζυγισμενο και καλό και στο χώμα θα είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον..
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Και γω αυτή την αίσθηση έχω. Μου αρέσει επίσης που κράτησαν τον στρογγυλό προβολέα και το ψηλό φτεράκι και δεν έχασε τον χαρακτήρα του ενώ είναι πολύ πιο εξελιγμένο τεχνολογικά.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Στο νεο μοτερ το κλειδι θα ειναι η αξιοπιστια, η οποια βγαινει ευκολοτερα σε αργοστροφα χαμηλης αποδοσης κινητηρες....οπως του 411cc

Μακαρι διοτι στην κατηγορια αυτη υπαρχει λειψυδρια....
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στο νεο μοτερ το κλειδι θα ειναι η αξιοπιστια, η οποια βγαινει ευκολοτερα σε αργοστροφα χαμηλης αποδοσης κινητηρες....οπως του 411cc

Μακαρι διοτι στην κατηγορια αυτη υπαρχει λειψυδρια....
Το στοίχημα για την εταιρεία εκεί είναι. Η αξιοπιστία του μοτέρ του υγρόψυκτου του καινούργιου. Πρώτου μοτέρ υγρόψυκτου μιας εταιρείας με ιστορία ενός αιώνα!

Πιστεύω δεν άφησαν τίποτα στην τύχη τους. Αυτό το μοτέρ είναι σταθμός για την εταιρεία. Ίδωμεν..

Πάντως σε θέμα απόδοσης κινείται στον μέσο όρο της κατηγορίας ειδικά των Κινέζικων μοτέρ όπως της Zongshen Που έχουμε δει στο Fantic Caballero 500 και στην εξέλιξη του στο Kove 450 Rally με διπλούς εκκεντροφόρους. Της RE νομίζω είναι μονού εκκεντροφόρου και κινείται εκεί στα 40 άλογα. Της Zongshen σαν μονού εκκεντροφορου βγάζει επίσης 40 άλογα και στην έκδοση της Kove διπλού πήρε 5-6 άλογα. Αν δεν έχει γίνει κάνα χοντρό λάθος στο μοτέρ λογικά θα είναι πολύ αξιοπιστο. Και απ όσο έχω διαβάσει είναι σχεδιασμένο πιο πολύ χαμηλομεσαίες συνεπώς δεν χρειάζεται άσκοπο στροφάρισμα.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Μα σε αυτα τα μοτερ.....χαμηλομεσαιες θες να δουλευεις....


τι να τα κανεις τα αλογα στις 15.000 σε εκδρομικο εντουρο
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Το πρότζεκτ αυτό το δουλεύουν από το 2018, αλλά θα μάθουμε περισσότερα όταν παρουσιαστεί σε λίγο καιρό ....
Οι τεχνικοί που το έχουν δει από κοντά (στο σεμινάριο που πήγαν) τους άρεσε σαν κατασκευή και δεν έχει καμία σχέση με το υπάρχον ...
(ο όρος που χρησιμοποίησαν είναι ότι αυτό είναι μηχανάκι μπροστά στο υπάρχον, ότι και άν σημαίνει αυτό ....)
Η τιμή του θα είναι ελαφρός πιο ακριβή από το μοντέλο που αντικαθιστά ...

Η μόνη ρύθμιση που θα έχει στις αναρτήσεις θα είναι πίσω προφόρτιση και αυτή θα γίνεται δύσκολα όπως και στο υπάρχον.
Μάλλον δεν θα διαθέτει οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρονικό βοήθημα πέρα του abs ( αντε ηλεκτρονικό πολυόργανο )....
Δεν είναι εντουράκι η στην κατηγορία που είναι το honda crf 300 η το Voge, θα έχει πιο ασφάλτινες και ταξιδιωτικές καταβολές από αυτά, κάτι σαν πιο χωμάτινο honda cb500x η ktm 390

Αυτά για την ώρα ...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το πρότζεκτ αυτό το δουλεύουν από το 2018, αλλά θα μάθουμε περισσότερα όταν παρουσιαστεί σε λίγο καιρό ....
Οι τεχνικοί που το έχουν δει από κοντά (στο σεμινάριο που πήγαν) τους άρεσε σαν κατασκευή και δεν έχει καμία σχέση με το υπάρχον ...
(ο όρος που χρησιμοποίησαν είναι ότι αυτό είναι μηχανάκι μπροστά στο υπάρχον, ότι και άν σημαίνει αυτό ....)
Η τιμή του θα είναι ελαφρός πιο ακριβή από το μοντέλο που αντικαθιστά ...

Η μόνη ρύθμιση που θα έχει στις αναρτήσεις θα είναι πίσω προφόρτιση και αυτή θα γίνεται δύσκολα όπως και στο υπάρχον.
Μάλλον δεν θα διαθέτει οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρονικό βοήθημα πέρα του abs ( αντε ηλεκτρονικό πολυόργανο )....
Δεν είναι εντουράκι η στην κατηγορία που είναι το honda crf 300 η το Voge, θα έχει πιο ασφάλτινες και ταξιδιωτικές καταβολές από αυτά, κάτι σαν πιο χωμάτινο honda cb500x η ktm 390

Αυτά για την ώρα ...
Αν η τιμή του είναι ΄΄ελαφρώς΄΄ πιο ακριβή απο το υπάρχον θα είναι πολύ καλή περίπτωση. Δηλαδή με μια τιμή 6000-65000€ τρώγεται και η έλλειψη ρυθμίσεων στις αναρτήσεις άμα είναι καλορυθμισμένες και all around ok. Εντουράκι οκ ναι δεν θα είναι αλλά βλέποντας τη σέλα, τη ζελατίνα, τη θέση οδήγησης θα έιναι πολύ ικανό και για commuter και για ταξιδάκια με φορτώματα παντός εδάφους. Το Himalayan πάντως το 411 δεν είναι καθόλου άσχημο στο χώμα. Αυτό πιστευω θα είναι καλύτερο.
 

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Μακαρι να έρθει ένα ωραίο πακέτο και να είναι και ποιοτικό όπως λέτε! Για την τιμή φοβάμαι ότι θα έχει σεβαστή διαφορά γιατί κάπου διάβασα ότι θα συνεχίσει παράλληλα η πώληση του παλιού 411 ως φθηνότερη εναλλακτική, οπότε μένει να δούμε τι τιμολογιακή πολιτική θα ακολουθήσουν. Μέχρι στιγμής όμως και σε θεωρητικό υπόβαθρο, μου αρέσει το project τους!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs

Έχει το μηχανάκι προπαραγωγης και βολταρει στην Ινδία.
Δεν το έχω δει το βίντεο ακόμα,δεν έχω ιδέα αν λέει για το μηχανάκι πράγματα..


Εγώ θα περίμενα να βάλουν το 650 κινητήρα πάντως σε ένα μηχανάκι σαν το Ιμαλάιαν.
Θα είχε κι αυτή η προσέγγιση ενδιαφέρουσα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Άσχετο με το μηχανάκι, αλλά οι συγκρίσεις του βίντεο με το Riding Solo To The Top Of The World ήταν αναπόφευκτες δεδομένου ότι μιλάμε και για enfield. Βέβαια ο δρόμος για το Umling la δεν υπήρχε όταν πήγε ο Gaurav Jani..
Και εγώ τό χω μια απορεία : αυτό το υψόμετρο δεν πείραξε κανέναν?
 
Top Bottom