Χθες πήγα με το Himalayan στο event της R.E. στον Χούντρα.
Η μηχανή ξεπέρασε τις προσδοκίες μου παρόλο που ακόμα είναι στο στρώσιμο 250 χλμ, με σφιχτό κινητήρα και αστρωτα- ακατάλληλα λάστιχα για off road.
Στο πρώτο ασφάλτινο κομμάτι ακολουθούσε τις γραμμές που έδινα χωρίς να με προβληματίσει καθόλου με ψευτογλυστηματα ή κακή ανταπόκριση του γκαζιού. Πρέπει βέβαια να είσαι πάνω από τις 3.000 στροφές για να είναι ζωηρό.
Το κακό είναι ότι μπορώ να το πάω μέχρι τα 80χλμ ( 4000 στροφές με 6η) αλλά είναι πολλά υποσχόμενο γιατί τα κόκκινα είναι στις 8000.
Εκτός δρόμου ήταν ιδανικό όσον αφορά το ζύγισμα και την πρόσφυση μέσω των αναρτήσεων. Θέλει άλλο λάστιχο για να γίνει πιο παιχνιδιάρικο και να μπορείς να ντριφταρεις ή να σκαρφαλώνεις χωρίς να το σκεφτείς.
Σε σχέση με το Tenere που είχα είναι πιο all around, σου μένουν πολλά χρήματα στην τσέπη χωρίς να στερηθείς σημαντικά πράγματα από το γκάζι που (πιθανόν) να του λείπει.
Ενώ στο Tenere άλλαξα ανάρτηση ( ελατήριο μόνο) αμέσως, εδώ νιώθω ότι δεν χρειάζεται (είμαι και 12 κιλά ελαφρύτερος). Τα φρένα του κορυφαία για αυτό που έχουν να κάνουν και η κατανάλωση είναι παπιού.
Σε σχέση με απόλυτα νούμερα, το Tenere είναι πιο ικανό εκτός δρόμου αλλά ταξιδεύει με λιγότερη άνεση σε σχέση με το Himalayan.
Αξίζει να το έχεις στο γκαράζ σου και η τιμή του δεν θα σε προβληματίσει για να το κάνεις. Είναι μηχανάκι ready to ride.