Royal Enfield Himalayan

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θέλεις τ700 αλλά δεν βρίσκεις;

Θες απλό μονοκύλινδρο αλλά είναι λίγο;

Η αμάν ρογιαλένφιλντ έχει την λύση. Ανάποδο μπροστινό, μονόμπρατσο ψαλίδι, τούρμπο, τέσσερα λεντ...





Πέρα από την πλάκα βέβαια, πολλή αξιόλογη δουλειά στο μηχανάκι.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
11500 χλμ και ακόμα δεν εχει ανατιναχτεί!!!
Μόνο αλλαγές λαδιών μέχρι στιγμής.

Υπερβάλω, κόπηκε η πίσω σχάρα δύο φορές :rolleyes:
Ίσως να φταίω και εγώ, αλλάχτηκε με άλλη πιο ενισχυμένη και βλέπουμε.
Φτάσαμε αισίως τα 15.500 χλμ χωρίς να έχουμε αντιμετωπίσει κάτι ....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Big Bore Kit 462cc με 0,5 κιλό ροπής στο τροχό αύξηση και 5 αλογάκια. (20% αύξηση αναλογικά) και ΠΟΛΥ καλύτερες καμπύλες




και πολλά άλλα ενδιαφέροντα αξεσουαρ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ερωτηματικό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι το κόστος, εξαιρώντας την απάντηση "εμένα αυτό μου γουστάρει".

Ξεκινάς με ένα ενφιλντ και καταλήγεις με ένα ενφιλντ σε λεφτά τ700 ας πούμε;
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Το κιτ του Hitchcock είναι το παρακάτω...
Βέβαια μαζί με αυτό θα χρειαστείς και παράλληλο εγκέφαλο ο Hitchcock προτείνει τον powertronic καθώς και ενισχυμένους δίσκους και ελατήρια συμπλέκτη.
BIG BORE KIT, 462cc (Himalayan)

Όλα τα αξεσουάρ παρακάτω:
410 Himalayan

Αυτή η αλλαγή δεν νομίζω ότι αξίζει να γίνει εκτός αν και όταν θα πάς για την πρώτη επισκευή του μοτέρ....

Βέβαια με την αλλαγή εξάτμισης και την προσθήκη ενός powercommander για παράδειγμα παίρνεις τα παρακάτω αποτελέσματα


και θές και ένα χιλιάρικο περίπου για αναρτήσεις.

Οπότε το αν αξίζει η όχι είναι υποκειμενικό και έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες, δεν νομίζω ότι υπάρχει στάνταρ απάντηση.

Όλα έχουν να κάνουν με το τι θές και με το γεγονός ότι δεν υπάρχουν πολλά αερόψυκτα μηχανάκια που μπορείς να αγοράσεις καινούρια σήμερα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το ερωτηματικό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι το κόστος, εξαιρώντας την απάντηση "εμένα αυτό μου γουστάρει".

Ξεκινάς με ένα ενφιλντ και καταλήγεις με ένα ενφιλντ σε λεφτά τ700 ας πούμε;
Νομίζω πώς σε ΄βάθος χρόνου σε μια σχέση επενδύεις κάποια χρήματα ότι κι αν πάρεις. Και Tenere να πάρεις σε 2-3 χρονάκια θα τα έχεις σκάσει μάλλον τα 2 χιλιάρικα.

Τώρα ένα κιτ υπερκυβισμού είναι μια επιλογή που καλό είναι που υπάρχει. Μπορεί κάποιος ας πούμε να το κάνει σε μια επισκευή μελλοντικά (λέμε τώρα).

Στην Ελλάδα το Himalayan παρεπιπτόντως είναι πανάκριβο.. Σε άλλες χώρες είναι 1 χιλιάρικο κάτω νομίζω.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Το μόνο σχετικό που αναφέρει είναι η φλάντζα κεφαλής για την οποία έχει βγει ανάκληση.

Για κύλινδρο και πιστόνι δεν έχω ακούσει ακόμα κάτι ίσως γιατί δεν έχει γράψει κανείς τόσα χλμ ακόμα.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νέα έκδοση, λογικά θα έρθει και σε εμάς;


Βελτίωση στο σύστημα πέδησης, διακόπτης αλάρμ, νέο πλευρικό σταντ, νέα χρώματα, abs που σβήνει στον πίσω τροχό.


 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Το μόνο σχετικό που αναφέρει είναι η φλάντζα κεφαλής για την οποία έχει βγει ανάκληση.

Για κύλινδρο και πιστόνι δεν έχω ακούσει ακόμα κάτι ίσως γιατί δεν έχει γράψει κανείς τόσα χλμ ακόμα.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Έχει η γυναίκα του Μακρή
Κάτι λίγα έβγαλε
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Σύμφωνα με το site του Μακρή:



Mε την RE Himalayan on the way, Σέρβις, βλάβες, ανταλλακτικά. – Wheel of time



Τα μέχρι τώρα τεχνικά προβλήματα τις μοτοσυκλέτας ήταν:

-Ελλάδα και στα 9700χλμ. Ο ανορθωτής δεν φορτώνει την μπαταρία

-Ελλάδα και στα 10.200 χλμ. Ο δείχτης ταχυτήτων χάλασε

-Ελλάδα και στα 11.300 χλμ. Το μοτέρ χάνει λάδια. ( παιδική αρρώστια του μοντέλου μέχρι 2018)

-Αρμενία και στα 20.000χλμ. Το ρουλεμάν του τιμονιού χάλασε.



Για πιό αναλυτικά διαβάστε το παραπάνω λινκ...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

aluminum oxygen formula

 
Top Bottom