Royal Enfield Himalayan

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Χαλάνε πολύ ή λίγο αυτά ωρε παιδιά?Σαν το ΚεφΤέΜ ενα πράμα ή περσσότερο?
Με τρώει κάτι να δω ενα απο κοντά.
Μητσο δεν έχει και πολλά πράγματα να χαλάσουν, αν ρωτάς για την ποιότητα κατασκευής, η δική μου η άποψη είναι οτι όλα φαίνονται στιβαρά μέχρι στιγμής. Το μόνο πράγμα που εγώ ειχα προβλημα, ήταν ο ανεμοθώρακας του, που για το ύψος μου δημιουργούσε πολύ θόρυβο. Αλιώς στο συστήνω ανεπιφύλακτα.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005

Είχα σκοπό να κάνω και εγώ ενα review, αλλά σαν ιδιοκτήτης με 2000 χλμ και σε άσφαλτο και σε χώμα, συμφωνώ με τον κορεάτη που έκανε το παραπάνω βιντεο σε όλα.
Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι οτι σε πρόσφατη βόλτα που γυρίσαμε απο εθνική δικάβαλο, τερματισμένος για ώρα στα 110-120-130 (ανάλογα με την κλίση του δρόμου) δεν ένιωσα ίχνος κραδασμού η αστάθειας. Επισης δεν γκρίνιαξε καθόλου αν και είχε στην πλάτη το εμένα 191, 120 κιλά και την κοπέλα 50 κιλα.
Χωμα το προηγούμενο ΣΚ που καναμε γύρω στα 50-60 χιλιόμετρα, σε όλων των ειδών τα τεραίν, θα έκανα άλλα τόσα από θέμα άνεσης και ευκολίας χειρισμού, απλά περνούσε. Μόνο η λάσπη προβλημάτισε τα μαμά λάστιχα.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Τρίτο σετ ρουλεμάν λαιμού ...

Τα 2 πρώτα ήταν SKF made in India, έβγαλαν περίπου 13.000 χλμ το καθέ σετ.

Αυτή την φορά μπήκαν koyo Japan και βλέπουμε ...


Έφτασε και η ώρα για το 3 πίσω λάστιχο ...
Το mitas e07 έχει κάνει 14.000 χλμ περίπου από το οποίο δεν έχω κάποιο παράπονο
αντέ να δούμε τώρα τι θα βρούμε διαθέσιμο ...

Τα της επιλογής του ελαστικού θα το βάλω στο κατάλληλο νήμα...

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τρίτο σετ ρουλεμάν λαιμού ...

Τα 2 πρώτα ήταν SKF made in India, έβγαλαν περίπου 13.000 χλμ το καθέ σετ.

Αυτή την φορά μπήκαν koyo Japan και βλέπουμε ...


Έφτασε και η ώρα για το 3 πίσω λάστιχο ...
Το mitas e07 έχει κάνει 14.000 χλμ περίπου από το οποίο δεν έχω κάποιο παράπονο
αντέ να δούμε τώρα τι θα βρούμε διαθέσιμο ...

Τα της επιλογής του ελαστικού θα το βάλω στο κατάλληλο νήμα...

Γιατί τέτοια ευαισθησία στα ρουλεμάν του λαιμού...?
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Γιατί τέτοια ευαισθησία στα ρουλεμάν του λαιμού...?
Δεν ξέρω αν είναι ευαισθησία ή τα 2 πρώτα σετ που ήταν made in India είχαν την ίδια αντοχή που έχει η λαστιχένια σαγιονάρα ....
Θα το μάθουμε απο την διάρκεια ζωής των ρουλεμάν απο την χώρα των σαμουράι ...
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Όποιος έχει απορία για το αν το Himalayan μπορεί να βγει εκτός δρόμου θα σας παραπέμψω σε αυτό το story, Laspotherapy tour - Dirty story

Για την ιστορία όλο το διήμερο πρώτη δευτέρα braap braaap έκαψα 9 λιτράκια βενζίνη.

Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τα παιδιά, Θανάση thenos , Κώστα gsmaniac , Δημήτρη dtz και Χρήστο ChristosGR για το φωτογραφικό υλικό και την αφήγηση.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όποιος έχει απορία για το αν το Himalayan μπορεί να βγει εκτός δρόμου θα σας παραπέμψω σε αυτό το story, Laspotherapy tour - Dirty story

Για την ιστορία όλο το διήμερο πρώτη δευτέρα braap braaap έκαψα 9 λιτράκια βενζίνη.

Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τα παιδιά, Θανάση thenos , Κώστα gsmaniac , Δημήτρη dtz και Χρήστο ChristosGR για το φωτογραφικό υλικό και την αφήγηση.
Δεν είχε και άλλη επιλογή ο Ινδός...
Εκεί που μπήκε θα έπρεπε να βγεί... :roflmao:
Εμείς ευχαριστούμε για την φοβερή παρέα σας!
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Δεν είχε και άλλη επιλογή ο Ινδός...
Εκεί που μπήκε θα έπρεπε να βγεί... :roflmao:
Εμείς ευχαριστούμε για την φοβερή παρέα σας!
δεν ξέρω κάνω λάθος; σου φαίνεται πολύ Θανάση;
εγώ το έγραψα για καλό! Τα 9 λίτρα εννοώ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
δεν ξέρω κάνω λάθος; σου φαίνεται πολύ Θανάση;
εγώ το έγραψα για καλό! Τα 9 λίτρα εννοώ
Πλάκα κάνεις...
Τίποτα δεν καίει...
Εγώ 9 λίτρα θα χρειαζόμουν μόνο την πρώτη μέρα...
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Και κάπου στο βάθος αχνοφεγγει η ερωτηξις....
Μετά το Himalayan τι;;;;;;
Περτικαλι χρώματος είναι η απάντηξις, αλλα ας τα αφήσουμε αυτα τωρα....:p:p
Αφού...το είπε...ο άνθρωπος...
Θέλει την απλά του .θέλει τη τσάρκα του..θέλει τα γούστα του ..με το λευκό μουλ...όχι αλλιώς το λέει..;;
Μήπως όταν είχε το περτικαλι.. πήγαινε κάπου..;;;..όλο στο σπίτι ήταν κ το μαστορευε..!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
δεν ξέρω κάνω λάθος; σου φαίνεται πολύ Θανάση;
εγώ το έγραψα για καλό! Τα 9 λίτρα εννοώ
Επιβεβαιώνω το himalayan είναι οδοστρωτήρας! Περνάει απο τα χώματα τα κάνει ίσιωμα, δεν φαίνεται καν να καταπονείται, να κάνει περιεργους θορύβους ή κοπανήματα. Η ανάρτηση δουλευει ωραιότατα, έχει χαμηλό κέντρο βάρους, είναι μοτοσυκλέτα για Adventure ταξίδια ξεκάθαρα, θα περάσει απο παντού χωρία να νιώσεις κίνδυνο και μου έκανε εντύπωση πώς μπορείς να την οδηγήσεις ωραία και όρθιος, περίμενα να σε φέρνει σε πιο σκυφτή θέση αλλά όχι, ούτε τιμόνι αλλαγή δε θέλει! Αυτό που δεν μου άρεσε είναι τα φρένα, πολύ αδύναμα για τα γούστα μου και φυσικά το γκάζι, ένα μοτέρ που φαίνεται πως έχει ψυχή αλλά σαν να είναι φιμωμένο τελείως. Αν έπαιρνα το himalayan θα έκανα κάτι με τα φρένα να δαγκώνει καλύτερα το μπροστινό τουλάχιστον και όλα τα λεφτά μετά στο μοτέρ, ότι υπάρχει να βγάλει τα άλογα του. Απο μένα είναι ναι.. Αν κάποιος βγάλει 10 κρυμμένα αλογάκια απο αυτό το μοτέρ είναι μια απολαυστική μηχανή All around και γνήσιο adventure tourer.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Επιβεβαιώνω το himalayan είναι οδοστρωτήρας! Περνάει απο τα χώματα τα κάνει ίσιωμα, δεν φαίνεται καν να καταπονείται, να κάνει περιεργους θορύβους ή κοπανήματα. Η ανάρτηση δουλευει ωραιότατα, έχει χαμηλό κέντρο βάρους, είναι μοτοσυκλέτα για Adventure ταξίδια ξεκάθαρα, θα περάσει απο παντού χωρία να νιώσεις κίνδυνο και μου έκανε εντύπωση πώς μπορείς να την οδηγήσεις ωραία και όρθιος, περίμενα να σε φέρνει σε πιο σκυφτή θέση αλλά όχι, ούτε τιμόνι αλλαγή δε θέλει! Αυτό που δεν μου άρεσε είναι τα φρένα, πολύ αδύναμα για τα γούστα μου και φυσικά το γκάζι, ένα μοτέρ που φαίνεται πως έχει ψυχή αλλά σαν να είναι φιμωμένο τελείως. Αν έπαιρνα το himalayan θα έκανα κάτι με τα φρένα να δαγκώνει καλύτερα το μπροστινό τουλάχιστον και όλα τα λεφτά μετά στο μοτέρ, ότι υπάρχει να βγάλει τα άλογα του. Απο μένα είναι ναι.. Αν κάποιος βγάλει 10 κρυμμένα αλογάκια απο αυτό το μοτέρ είναι μια απολαυστική μηχανή All around και γνήσιο adventure tourer.
Αν ο Βαγγέλης tc-drift που ανοίγει δρόμους για τα τροφυ με dtz και gsmaniac , μιλάει για οδοστρωτήρες, εγώ δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο!
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Επιβεβαιώνω το himalayan είναι οδοστρωτήρας! Περνάει απο τα χώματα τα κάνει ίσιωμα, δεν φαίνεται καν να καταπονείται, να κάνει περιεργους θορύβους ή κοπανήματα. Η ανάρτηση δουλευει ωραιότατα, έχει χαμηλό κέντρο βάρους, είναι μοτοσυκλέτα για Adventure ταξίδια ξεκάθαρα, θα περάσει απο παντού χωρία να νιώσεις κίνδυνο και μου έκανε εντύπωση πώς μπορείς να την οδηγήσεις ωραία και όρθιος, περίμενα να σε φέρνει σε πιο σκυφτή θέση αλλά όχι, ούτε τιμόνι αλλαγή δε θέλει! Αυτό που δεν μου άρεσε είναι τα φρένα, πολύ αδύναμα για τα γούστα μου και φυσικά το γκάζι, ένα μοτέρ που φαίνεται πως έχει ψυχή αλλά σαν να είναι φιμωμένο τελείως. Αν έπαιρνα το himalayan θα έκανα κάτι με τα φρένα να δαγκώνει καλύτερα το μπροστινό τουλάχιστον και όλα τα λεφτά μετά στο μοτέρ, ότι υπάρχει να βγάλει τα άλογα του. Απο μένα είναι ναι.. Αν κάποιος βγάλει 10 κρυμμένα αλογάκια απο αυτό το μοτέρ είναι μια απολαυστική μηχανή All around και γνήσιο adventure tourer.
Αλλαγή τακάκια θέλει και γίνεται αρκετά καλύτερο ...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν ο Βαγγέλης tc-drift που ανοίγει δρόμους για τα τροφυ με dtz και gsmaniac , μιλάει για οδοστρωτήρες, εγώ δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο!
Δεν έχεις γνωρίσει το Πουλί ακόμα και σου φαινόμαστε εμείς γνώστες..!


Κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου, μια καλή αρχή λέγεται!
 
Top Bottom