Royal Enfield Himalayan

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
NikosRE

Νικόλα τσέκαρε και το advrider, συνήθως κάτι τέτοια θέματα τα ξεψαχνιζουν μέχρι αηδίας.... Ίσως δε χρειαστείς άλλη ανάρτηση αλλά μόνο ελατήριο/α.

Εκτος βέβαια αν οικονομικά μπορείς να πας σε Hagon κτλ και ξεμπερδεύεις.

Αν πάντως έχεις σκοπό να κρατήσεις το μηχανάκι για πολύ καιρό ακόμα, τότε η πίσω ανάρτηση ίσως χρειαστεί ούτως ή άλλως αναβάθμιση μετά από αρκετή χρηση (ακόμα και με καινούργιο ελατήριο)
Σωστά τα λες φίλε. Κατέληξα όμως νομίζω. Δεν παραγγέλνω τίποτα ετοιμο αφού δεν κάνουν τον κόπο να λεν τι είναι αυτό που πουλάνε.
Θα ανοίξω πιρούνια, θα λύσω μοχλικο να το γρασαρω κιόλας και θα βγάλω τα ελατήρια να τα πάω ως δείγμα για να μου φτιάξουν σκληρότερα.
Θα σας ενημερώσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Σωστά τα λες φίλε. Κατέληξα όμως νομίζω. Δεν παραγγέλνω τίποτα ετοιμο αφού δεν κάνουν τον κόπο να λεν τι είναι αυτό που πουλάνε.
Θα ανοίξω πιρούνια, θα λύσω μοχλικο να το γρασαρω κιόλας και θα βγάλω τα ελατήρια να τα πάω ως δείγμα για να μου φτιάξουν σκληρότερα.
Θα σας ενημερώσω.
Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά η αλλαγή του ελατηρίου με σκληρότερο δεν θέλει και άλλες ρυθμίσεις σε επαναφορά και απόσβεση;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά η αλλαγή του ελατηρίου με σκληρότερο δεν θέλει και άλλες ρυθμίσεις σε επαναφορά και απόσβεση;
Καλά τα λες.

Υπάρχουν δύο σοβαρά ζητήματα με αυτό (για το αμορτισέρ, τα καλάμια πες ότι δοκιμάζεις πιο χοντρό λάδι που κάτι θα κάνει στην σωστή κατεύθυνση).
-Αν ανοίγει το αμορτισέρ
-Ποιός θα βάλει χέρι στο αμορτισέρ

Στο fazer από 7.2Ν ελατήριο πίσω πήγα στα 18Ν. (ελατήριο μετρημένο σε όργανο). Ο Αμερικανός που είχε κάνει το revalving έστειλε μαζί με το αμορτισέρ μιά εκτύπωση από μηχάνημα μέτρησης που αποδεικνύει ότι το αμορτισέρ αποσβαίνει σωστά με το ελατήριο αυτό. Στο υπέροχο μέρος που ζούμε αυτά είναι επιστημονική φαντασία και "ξέρω εγώ".
Στο ΚΤΜ υπάρχουν κάποιες συνταγές έτοιμες στο ίντερνετ, στην χώρα μας (αλλά και στον κατάλογο με τα shims της ΚΤΜ) δεν έχει όλα τα προτεινόμενα.

Οπότε και εκεί που υπάρχει θεωρητικά λύση, δεν βρίσκεται εύκολα.

Η δοκιμή με τα ελατήρια μόνο αν τα φτιάξουν θα είναι σε διψήφιο αριθμό ευρώ, μιά δοκιμή δεν έβλαψε ποτέ και το ρίσκο είναι χαμηλό.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Καλά τα λες.

Υπάρχουν δύο σοβαρά ζητήματα με αυτό (για το αμορτισέρ, τα καλάμια πες ότι δοκιμάζεις πιο χοντρό λάδι που κάτι θα κάνει στην σωστή κατεύθυνση).
-Αν ανοίγει το αμορτισέρ
-Ποιός θα βάλει χέρι στο αμορτισέρ

Στο fazer από 7.2Ν ελατήριο πίσω πήγα στα 18Ν. (ελατήριο μετρημένο σε όργανο). Ο Αμερικανός που είχε κάνει το revalving έστειλε μαζί με το αμορτισέρ μιά εκτύπωση από μηχάνημα μέτρησης που αποδεικνύει ότι το αμορτισέρ αποσβαίνει σωστά με το ελατήριο αυτό. Στο υπέροχο μέρος που ζούμε αυτά είναι επιστημονική φαντασία και "ξέρω εγώ".
Στο ΚΤΜ υπάρχουν κάποιες συνταγές έτοιμες στο ίντερνετ, στην χώρα μας (αλλά και στον κατάλογο με τα shims της ΚΤΜ) δεν έχει όλα τα προτεινόμενα.

Οπότε και εκεί που υπάρχει θεωρητικά λύση, δεν βρίσκεται εύκολα.

Η δοκιμή με τα ελατήρια μόνο αν τα φτιάξουν θα είναι σε διψήφιο αριθμό ευρώ, μιά δοκιμή δεν έβλαψε ποτέ και το ρίσκο είναι χαμηλό.
Έχετε δίκιο και οι δυο και το σκεφτικά και εγώ για την απόσβεση αλλά έτσι κιαλιως η αλλαγή δεν θα ναι ριζική, ίσα ίσα πιο σκληρό να με καλύπτει. Το αμορτισέρ δεν είναι serviceable από τι ξέρω..
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Να πω τη δική μου εμπειρία μίας κ έχουμε παρόμοιας κατηγορία μηχανάκια.
Ένα επώνυμο εμπορίου αμορτισέρ είναι πολύ καλύτερο από οποία αναβάθμιση κανείς στο μαμά..
Στο κουλούρι μετά τις 100χιλ. βρήκα ένα EMC μεταχειρω με κόστος σχεδόν όσο η επισκευή του παλιού...ημέρα με τη νύχτα η διαφορά στην απόδοση.
Μπροστά είχε μεγαλύτερο θέμα με ταλαντώσεις κ υπερβολικό βύθισμα παρότι είχα βάλει αρκετά παχύτερο λάδι
Βρήκα σετ OHLINS ελατήρια κ λάδια.. μεταμορφώθηκε το μπροστινό... ταίριαξε καλύτερα κ με το πίσω..
Η αναβάθμιση στις αναρτήσεις κ η σέλα είναι τα πιο χρήσιμα έξοδα που έχω κάνει στη μηχανή.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάντως άμα τα βρισκα σκούρα να βρω στο εμπόριο και για να μην κάνω πολλά έξοδα θα έπαιρνα τα δείγματα, θα πήγαινα σε ένα μηχανουργείο όπως τον Μπαλάνη


και θα τον συζήταγα να φτιάξουμε ελατήρια εκεί που πρέπει. Στη τελικά θα έδινα μπρος πίσω κάνα κατοστάρικο και θα μπορούσα να κάνω και πειράματα. Θα μου πεις εσύ είσαι Πειραιά και έχεις τα κατάλληλα μαγαζιά..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ πάντως άμα τα βρισκα σκούρα να βρω στο εμπόριο και για να μην κάνω πολλά έξοδα θα έπαιρνα τα δείγματα, θα πήγαινα σε ένα μηχανουργείο όπως τον Μπαλάνη


και θα τον συζήταγα να φτιάξουμε ελατήρια εκεί που πρέπει. Στη τελικά θα έδινα μπρος πίσω κάνα κατοστάρικο και θα μπορούσα να κάνω και πειράματα. Θα μου πεις εσύ είσαι Πειραιά και έχεις τα κατάλληλα μαγαζιά..
Ο μπαλανης μου είχε φτιάξει ένα για το Fazer. Έσπασε 8 χρόνια μετά η ακριανή σπείρα, το πήρα χέρι και του λέω φτιάξε ένα ίδιο. Αρνήθηκε, άγνωστο γιατί.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Εγώ πάντως άμα τα βρισκα σκούρα να βρω στο εμπόριο και για να μην κάνω πολλά έξοδα θα έπαιρνα τα δείγματα, θα πήγαινα σε ένα μηχανουργείο όπως τον Μπαλάνη


και θα τον συζήταγα να φτιάξουμε ελατήρια εκεί που πρέπει. Στη τελικά θα έδινα μπρος πίσω κάνα κατοστάρικο και θα μπορούσα να κάνω και πειράματα. Θα μου πεις εσύ είσαι Πειραιά και έχεις τα κατάλληλα μαγαζιά..
Αυτο σκεφτόμουνα να κανω και εγω Βαγγέλη. Είναι ένας και στη Λαρισσα. Δεν εχω μηλίσει ακόμα βέβαια.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Και επειδη εδώ ειναι το θέμα του Himalayan και οχι του Νίκου, βάζω λινκ για τις επιλογές σχετικά με αναρτήσεις που έχω βρει.
Hagon (όπως επισήμανε και ο Κώστας) http://www.speedyshop.gr/index.php?id_product=7341&controller=product&id_lang=2

EMC 410 Himalayan (2018-2022) - EMC SUSPENSIONS EUROPE

Hyperpro Hyperpro | Search results | - All categories

Ohlins Product | Öhlins

Ohlins αμορτισερ Product | Öhlins

Υπάρχει πάντα ο Hitchcocks και ο Cooperb στην αγγλια με πολλα αξεσουαρ αλλα και ελατηρια dogbones κτλπ.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Γνώμη μου όλα τα παραπάνω είναι καλά
Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος με το EMC
Θα έλεγα αν υπάρχει διαφορά στις τιμές το πιο οικονομικό αν όχι διαλέγεις από τις γνώμες που θα πάρεις
Στα μπροστά ελατήρια έβαλα OHLINS γιατί με μια έκπτωση στο Τασούλη βγήκαν σχεδόν το ίδιο με Hyperpro κ Hagon.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γειά σου ρε NikosRE με τη κραναρα σου τη καινούργια την adventure, με τη τζιναρα που ευτυχώς τo κρατήσαμε το look και με τη μηχαναρα σου να Καβάλας κορμούς σε καμαρώνω!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γειά σου ρε NikosRE με τη κραναρα σου τη καινούργια την adventure, με τη τζιναρα που ευτυχώς τo κρατήσαμε το look και με τη μηχαναρα σου να Καβάλας κορμούς σε καμαρώνω!!
Καθαρό πεσιμο
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Καθαρό πεσιμο
δεν τον αδικώ.... ψηλός, αρρενωπός, μουσάτος, με μούσκουλα και πάνω απ΄όλα καλό παιδί!!!
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Άντε με το καλό να βρεθούμε και να τα περνάμε και χωρίς ράμπες σιγά σιγά!
Θα δώσω update και για το τι έκανα στη μπροστινή ανάρτηση για να μην τερματίζω, μόλις βρω χρόνο.
Ο Ινδός είναι παλικάρι πάντως! Φτου φτου!
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500

Αντε να δουμε τι θα δουμε. Εγω πάντως γουστάρω!
Στείλε κάνα βιντεάκι ρε thenos κάτω στα παιδιά να τον έχουν στα υπόψιν τον Νικόλα. Μπα κ τον πάρουν κ για επίσημο οδηγό δε ξέρω...
 
Top Bottom