Royal Enfield Himalayan

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Το υπάρχον μοντέλο αξίζει πιστεύετε για αγορά καινούριου ή καλύτερα αναμονή για το νεότερο; Το σκέφτομαι πολύ έντονα και είμαι ανάμεσα σε αυτό και το Voge 300ds (δυστυχώς δεν φτάνω το 300 rally, είμαι 1.68). Η χρήση επί το πλείστον θα είναι αστική σε επαρχιακή πόλη και καμιά εκδρομη σε επαρχιακούς δρόμους/χωριά/πόλεις, αλλά θα με έψηνε και να πατήσω χώμα, όχι κάτι extreme, τουλάχιστον προς το παρόν. Τα προβλήματα νεότητας έχουν διορθωθεί στα μοντέλα του 2022; Γιατί είναι κι αυτός ένας παράγοντας.. ναι μεν υπάρχει επίσημος αντιπρόσωπος, αλλά δεν είμαι Αθήνα για να έχω πολλές επιλογές. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το υπάρχον μοντέλο αξίζει πιστεύετε για αγορά καινούριου ή καλύτερα αναμονή για το νεότερο; Το σκέφτομαι πολύ έντονα και είμαι ανάμεσα σε αυτό και το Voge 300ds (δυστυχώς δεν φτάνω το 300 rally, είμαι 1.68). Η χρήση επί το πλείστον θα είναι αστική σε επαρχιακή πόλη και καμιά εκδρομη σε επαρχιακούς δρόμους/χωριά/πόλεις, αλλά θα με έψηνε και να πατήσω χώμα, όχι κάτι extreme, τουλάχιστον προς το παρόν. Τα προβλήματα νεότητας έχουν διορθωθεί στα μοντέλα του 2022; Γιατί είναι κι αυτός ένας παράγοντας.. ναι μεν υπάρχει επίσημος αντιπρόσωπος, αλλά δεν είμαι Αθήνα για να έχω πολλές επιλογές. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο Παναγιώτης ο R.E.H θα μας πει
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Το υπάρχον μοντέλο αξίζει πιστεύετε για αγορά καινούριου ή καλύτερα αναμονή για το νεότερο; Το σκέφτομαι πολύ έντονα και είμαι ανάμεσα σε αυτό και το Voge 300ds (δυστυχώς δεν φτάνω το 300 rally, είμαι 1.68). Η χρήση επί το πλείστον θα είναι αστική σε επαρχιακή πόλη και καμιά εκδρομη σε επαρχιακούς δρόμους/χωριά/πόλεις, αλλά θα με έψηνε και να πατήσω χώμα, όχι κάτι extreme, τουλάχιστον προς το παρόν. Τα προβλήματα νεότητας έχουν διορθωθεί στα μοντέλα του 2022; Γιατί είναι κι αυτός ένας παράγοντας.. ναι μεν υπάρχει επίσημος αντιπρόσωπος, αλλά δεν είμαι Αθήνα για να έχω πολλές επιλογές. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε μου για αυτό που περιγράφεις θα σε καλύψει πιστεύω το χιμαλαιαν. Είναι άνετο δεν καίει, είναι χαμηλό και βολικό για το ύψος σου, ταξιδεύει 400 Χμ μέσο ορο με ένα ντεπόζιτο, πάει χωμα μια χαρά, και σου προσφέρει τη σιγουριά που χρειαζεσαι για να μάθεις χωρίς να σε τρομάζει. Τέλος στα δικά μου μάτια είναι όμορφο και ξεχωριστό.
Στα αρνητικά, αν και από το 21 και μετά τα euro 5 έχουν λύσει πολλά θέματα των προηγούμενων γενιών, υπάρχουν κάποια χαζό θεματάκια που από τι παρακολουθώ είναι και λίγο λαχείο, γιατί εγώ ας πούμε δεν τα χα αλλά φαίνεται ότι ειναι συχνά, κάτι στολαρισματα, κάτι μικρό τριξίματα, κάτι θαμπώματα στα όργανα κτλπ, μικροπράγματα που λύνονται αλλά ενοχλητικά. Επίσης αν και στιβαρό, η μεταλλουργία του θα μπορούσε να ναι καλύτερη, όσον αφορά βίδες κτλπ.
Είναι αρκετά βαρύ, και στην εθνική 120 μόνο σε κατηφόρες και με άνεμο από πίσω. Αλλά αν δεν σε πειράζει αυτό σε πάει για πάντα και παντού με 100.
Εγώ με τον αντιπρόσωπο εδώ στην πόλη μου δεν εχω την καλύτερη εμπειρία. Αλλά νομίζω ότι ειναι θέμα ανθρώπου. Για τους εισαγωγείς στην Αθήνα εχω ακούσει καλά πράγματα.

να συνοψίσω. Αν θα το αγόραζα ξανά; Ναι αλλά…
Ναι γιατί ειναι μια πλατφόρμα αξιόπιστη και εύκολο να κανείς μετατροπές και να το φέρεις στα μέτρα σου.(του R.E.H ας πούμε το χει βελτιώσει τόσο πολύ που είναι άλλο μηχανάκι)

Αλλά με αυτά που ξέρω τώρα, αν θες να πηγαίνεις χωμα, θα σου λείψει και η δύναμη, θα σε κουράσει και το βάρος και οι αναρτήσεις αν δεν είσαι 80 κιλά θα σου φανούν λίγες, αν και δουλεύουν σχετικά καλά.
Αυτά από μένα.
Ότι απορία έχεις ρωτά ελεύθερα.
 

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο για την αναλυτική απάντηση σου. 72 κιλά είμαι οπότε πιστεύω από θέμα αναρτήσεων δεν θα υπάρχει θέμα. Διάβασα και εδώ στο thread για του Παναγιώτη R.E.H , με το power commander και την αναπρογραμματισμένη cpu ζωντανεύει καθόλου στο δρόμο; Ή έχει κι άλλες αλλαγές; Επίσης το κόστος σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία έχει λογικές τιμές; Μου είπαν έχει 3 χρόνια εγγύηση, οπότε για τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια συνιστάται να γίνει εκεί το σέρβις. Και τέλος, μου είπαν (ο πωλητής) ότι στα πρώτα 500 χλμ θέλει λάδια φίλτρο λαδιού και ρυθμισμα βαλβίδων, μετά στα 1000 παλι σέρβις με λάδια, και μετά ανά 5k. Ισχύουν αυτά; Αν ναι, πώς και θέλει βαλβίδες τόσο νωρίς;

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Δημήτρη,

Σε αντίθεση με τον Νίκο εγώ έπιανα τα 120 και 130 σκασμένο και στις ευθείες.
Όσον αφορά τις μετατροπές αυτό που έχω να πώ ότι δεν αξίζει, αν νομίζεις ότι οι επιδόσεις του δεν θα σου φτάνουν είτε τώρα είτε στο μέλλον να μην το πάρεις.
Αν δεν ταξιδεύεις εθνική βάλε ένα δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά και είσαι κομπλέ.
Τα σέρβις του δεν είναι ακριβά αλλά θέλει σύμφωνα με τον κατασκευαστή έλεγχο και πιθανή ρύθμιση βαλβίδων σε κάθε σέρβις.
Αν ξέρεις και μπορείς να το κάνεις μόνος σου δεν έχεις θέμα, 2 βαλβιδούλες είναι ....

Να έχεις υπόψην σου ότι είναι ένα απλό long stroke 2βάλβιδο αεροελεόψυκτο μηχανάκι που στην λειτουργία του θύμιζει τρακτερ η ντίζελ ...
 

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη, θα επιδιώξω μήπως τυχόν μπορέσω να το οδηγήσω κάπου πριν πάω σε αγορά, καλώς ή κακώς μόνο μετά από σύντομη βόλτα/δοκιμή βλέπεις πως σου κάθεται.

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο για την αναλυτική απάντηση σου. 72 κιλά είμαι οπότε πιστεύω από θέμα αναρτήσεων δεν θα υπάρχει θέμα. Διάβασα και εδώ στο thread για του Παναγιώτη R.E.H , με το power commander και την αναπρογραμματισμένη cpu ζωντανεύει καθόλου στο δρόμο; Ή έχει κι άλλες αλλαγές; Επίσης το κόστος σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία έχει λογικές τιμές; Μου είπαν έχει 3 χρόνια εγγύηση, οπότε για τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια συνιστάται να γίνει εκεί το σέρβις. Και τέλος, μου είπαν (ο πωλητής) ότι στα πρώτα 500 χλμ θέλει λάδια φίλτρο λαδιού και ρυθμισμα βαλβίδων, μετά στα 1000 παλι σέρβις με λάδια, και μετά ανά 5k. Ισχύουν αυτά; Αν ναι, πώς και θέλει βαλβίδες τόσο νωρίς;

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάντως και η λύση του μεταχειρισμένου χιμαλαιαν δεν είναι κακή. Αν και δεν πουλιούνται πολλά συνήθως βρίσκεις με 3-10 χιλιάδες χιλιόμετρα και εντός εγγύησης με ένα χιλιάρικο κάτω. Γύρω στα 4.500, και συνήθως έχουν καγγελα τριβαλιτσο που είναι αλλά 700 με 1000.
αρκει να είναι euro 5. Από προσωπική εμπειρία και λόγο της φύσης της μηχανής δεν κακοποιείται εύκολα.
το δικό μου πρισμα για το χιμαλαιαν ήταν καθαρά χωμάτινο, γιαυτο και το άλλαξα. Αν αγόραζα τώρα μάλλον μεταχειρισμένο θα έπαιρνα και θα έριχνα τα παραπάνω σε αναρτήσεις.
Edit: το σέρβις του είναι πολύ εύκολο, έχεις εύκολη πρόσβαση σε όλα, εγώ τυπικά για την εγγύηση πήγαινα στο Συνεργειο. Όλα τα κάνα μόνος μου. Πράγμα που ήταν ακόμα ένα θετικό μιας και με βοήθησε να γίνω καλός κατεμας χαχα
 

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Αυτή τη στιγμή το φθηνότερο είναι στα 4800 ενώ καινούριο είναι στα 5300 συζητήσιμα, που μπορεί να πέσει και άλλο απ' ότι ρώτησα, οπότε καινούριο κοιτάω μόνο, αν στο μεταξύ προκύψει κάποιο με σημαντική διαφορά στην τιμή, θα το δω!

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Καλημέρα και καλή χρονιά! Συνεχίζοντας το ψάξιμο, ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματάκια. Απ' ότι είδα και σε ξένα φόρουμ, φαίνεται πως και στα μοντέλα 2022, κάποιοι έχουν θέματα είτε με τυχαία σβησιματα κινητήρα, είτε να μη κρατάει ρελαντί στο cold start, είτε με μπαταρίες που αδειάζουν σε ελάχιστες μέρες ακινησίας. Αυτά είναι θέματα που έχουν λυθεί/γνωρίζουν τη λύση οι αντιπρόσωποι (ή γενικώς αν υπάρχει λύση) ή αν σου τύχουν πορεύεσαι με αυτά; Γιατί βλέπω προσπάθειες να τα λύσουν μέσω διαφορετικών ρυθμίσεων tps αλλά και πάλι δεν φαίνεται να λύνονται σε όλους.

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Δεν έχω μοντέλο 22 αλλά 18 οπότε δεν γνωρίζω τι συμβαίνει στα πιο καινούργια ....

Στο δικό μου δεν είχα ποτέ θέμα στο να κρατάει ρελαντί σε ζεστό, κρύο, παγωμένο κτλ ...
Τυχαία σβησίματα είχα αλλά δεν ήταν συχνό φαινόμενο και αν θυμάμαι καλά με το που έβαλα to boosterplug είχαν εξαφανιστεί, από την άλλη σχεδόν σε όλα τα μονοκύλινδρα που είχα στην κατοχή μου μερικές φορές μπορεί να έσβηναν πχ. το imperiale μεχρι να ζεσταθεί καλά το έκανε, το estrella αν δεν ρυθμίζονταν οι βαλβίδες στο ανώτατο όριο το έκανε επίσης ...
Στο Himalayan το έκανε στις αρχές αλλά η συχνότητα δεν ήταν τέτοια που να με είχε προβληματίσει (δεν το κάνει πλέον αλλά το δικό μου δεν θεωρείτε νορμαλ himalayan)

Όσον αφορά την μπαταρία το έχω αφήσει και ένα μήνα και πήρε μπροστά (και χειμώνα και καλοκαίρι), υπάρχει μια μικρή κατανάλωση ρεύματος ακόμα και σβηστό για το ρολόι και αλλά ηλεκτρονικά αλλά δεν αδειάζει την μπαταρία σε ελάχιστες μέρες, όλο το 21-22 το έβγαζα βόλτα κάθε 3-4 εβδομάδες ...

Ο Νίκος NikosRE που είχε πιο "σύγχρονο" από το δικό μου ίσως έχει διαφορετικές εμπειρίες ....

Ελπίζω να βοήθησα
:friendship:
 

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη, κατατοπιστικότατος!

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη, κατατοπιστικότατος!

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλή χρόνια φίλε!
Ούτε εγώ είχα θέμα με το ρελαντί αλλά ούτε και με σβησιματα, όχι ότι δεν έγινε κάνα δυο φορές, ίσως είναι και θέμα ελέγχου συμπλέκτη. Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι τα ακούω πρώτη φορά αυτά τα θέματα. Πολλοί λύνουν το θέμα με ρύθμιση του αισθητήρα του tps, που είναι πολύ απλό αν ξέρεις τι κανείς. Μια βίδα στην ουσία, απλά πρέπει να ξέρεις που βάζεις το πολυμετρο. Άλλοι με μπουζί ιριδίου. Στα παλιότερα με το καρμπυρατέρ με booster plug όπως του Παναγιώτη, άλλοι κάνοντας delete το evap, κάτι που τα καινουρια δεν έχουν.
Με την μπαταρία επίσης δεν είχα ποτε θέμα και έχει ακόμα και μέχρι σήμερα μόνιμο ανταπτορα αναπτήρα αυτοκινήτου χωρίς διακόπτη συνδεδεμένο απευθείας στην μπαταρία. Και αυτό βέβαια δεν είναι καινούριο στα αυτιά μου, μιας και κάποιοι αντιμετωπίζουν θέμα είτε λόγο μπαταρίας είτε λόγο διαρροής από κάπου.
Γενικά το δικό μου δεν είχε θέματα, και από όσα είχα καταλάβει και εγώ τα euro 5 ήταν πολύ πιο απροβλημάτιστα από τα bs4, bs6, που είναι όλα τα υπόλοιπα εκτός Ευρώπης. Αμερική Ασία Ινδία κτλπ.
Στο δικό μου το μόνο που παρουσίασε είναι ένα ενοχλητικό μικρό πατινάρισμα του δίσκου όταν ξεκινάς με πρώτη και είναι κρύο. Αλλά πέρα από αυτό τίποτα άλλο. Φαντάζομαι και αυτό λύνεται με καλό ζέσταμα αρχικά και ίσως διαφορετικό λάδι, εγώ είχα βάλει φουλ συνθετικό.
Δεν έχω κάτι άλλο να σου πω πέρα απο οτι μην το φοβάσαι. Αν έχεις καταλήξει οτι είναι ένα μηχανάκι που θέλεις και ταιριάζει στον χαρακτήρα σου παρτο.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Καλημέρα και καλή χρονιά! Συνεχίζοντας το ψάξιμο, ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματάκια. Απ' ότι είδα και σε ξένα φόρουμ, φαίνεται πως και στα μοντέλα 2022, κάποιοι έχουν θέματα είτε με τυχαία σβησιματα κινητήρα, είτε να μη κρατάει ρελαντί στο cold start, είτε με μπαταρίες που αδειάζουν σε ελάχιστες μέρες ακινησίας. Αυτά είναι θέματα που έχουν λυθεί/γνωρίζουν τη λύση οι αντιπρόσωποι (ή γενικώς αν υπάρχει λύση) ή αν σου τύχουν πορεύεσαι με αυτά; Γιατί βλέπω προσπάθειες να τα λύσουν μέσω διαφορετικών ρυθμίσεων tps αλλά και πάλι δεν φαίνεται να λύνονται σε όλους.

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αυτό εδώ το κανάλι έχει τα πάντα για συντήρηση μοντες κτλπ.
Ινδός που μιλάει αγγλικά και ωραίος τυπος
 

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Νίκο σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική απάντηση! Θα ενημερώσω σύντομα όταν θα έχω νεότερα!

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Σχετικά με αυτά τα προβλήματα, τα είδα στο Youtube στο κανάλι του Motobot (εδώ Ελλάδα) όπου παρόλο που το πήρε περισυ και είναι euro 5, έχει και σβησιματα τόσο σε cold start όσο και σε άσχετες στιγμες, θέμα επίσης με μπαταρία, αλλά μάλλον τα έχει λύσει απ' ότι έχω καταλάβει! Αν υπάρχει λύση, μπορώ να συμβιβαστώ, να τρέχω και να μη φτάνω δεν έχω όρεξη μόνο, μαστορευω την παλιά μου κλασσική vespa και λέω τώρα να έχω κάτι λίγο πιο σύγχρονο/καινούριο, χωρίς πολλά πολλά κατσαβιδιασματα. Χειρουργησα και τη μέση μου πρόσφατα, οπότε η άνεση της ανάρτησης είναι κάτι πολύ βασικό για εμένα!
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Τον παρακολούθησα και εγώ τον μοτομποτ, και μπορώ να πω ότι αντιπροσωπεύει τον μέσο χρήστη. Πολύ ευχάριστος αλλά δεν θα έπαιρνα τεχνικές συμβουλές από το παιδί μιας και αν και ήταν άτυχος με το δικό του (όσον αφορά τα προαναφερθέντα θέματα) πιο πολύ από μάστορες παιδευτικε παρά από το μηχανάκι το ίδιο. Και με τις μπαταρίες και με τα σβησιματα. Υπάρχει τόση πληροφορία για το μηχανάκι που είναι δύσκολο να εκπλαγείς.
Τα έλεισε όλα τα θέματα του βρίσκοντας τον σωστό μάστορα.
Από κει και πέρα, πάντα χρειάζεται και η προσωπική ενασχόληση. Και επιμόρφωση οδηγική και τεχνική. Εγώ δύσκολα εμπιστεύομαι επαγγελματίες πλέον δυστυχώς. Όποτε κάθισα και ασχολήθηκα μόνος μου. Το χιμαλαιαν σε βοηθάει να του βάλεις χέρι.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Εχθές το έπλυνα για να φύγει και μετά ενώ έπαιρνε μπροστά δεν κράταγε ρελαντί και έσβηνε ...
Τελικά ήταν υγρασία (νερά) στην μπουζόπιπα ...
Αυτή είναι καινούρια της NGK, δεν μου το έχει ξανακάνει και με προβλημάτισε γιατί μπορεί να συμβεί και μια βροχερή μέρα.
Αλλάζω μπουζόπιπα ; κάτι άλλο ; καμιά ιδέα ;

Ξαφνικά άρχισε να έχει αλλεργίες στο νερό ...
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Εχθές το έπλυνα για να φύγει και μετά ενώ έπαιρνε μπροστά δεν κράταγε ρελαντί και έσβηνε ...
Τελικά ήταν υγρασία (νερά) στην μπουζόπιπα ...
Αυτή είναι καινούρια της NGK, δεν μου το έχει ξανακάνει και με προβλημάτισε γιατί μπορεί να συμβεί και μια βροχερή μέρα.
Αλλάζω μπουζόπιπα ; κάτι άλλο ; καμιά ιδέα ;

Ξαφνικά άρχισε να έχει αλλεργίες στο νερό ...
Βγάλε την μπουζόπιπα και δες μήπως έχει ξεραθεί το λαστιχάκι που στεγανοποιεί από τα νερά.Αν έχει ξεραθεί το αλλάζεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom