Όταν μια βλάβη μπορεί να μην είναι μια άτυχη στιγμή αλλά τύχη …
Το τελευταίο καιρό καβαλάω όλο και πιο σπάνια το Himalayan μιας και το έχει πάρει εργολαβία ο γιός …
Κάποια στιγμή μου λέει του ρίχνεις μια μάτια γιατί κάτι τρίζει μπροστά …
Κάτι θα έχει ξεσφίξει του λέω θα το δώ …
Το καβαλώ με την πρώτη ευκαιρία και όντως όλο το μπροστά πλαίσιο με τα κάγκελα που στηρίζει και το φανάρι αλλά και τα όργανα κουνιόνταν και έτριζε!!!
Η δεύτερη ανακάλυψη ήταν ότι η φλάντζα καύσεως παρέδωσε πνεύμα κάτω από την βαλβίδα εξαγωγής και είχαμε διαρροή καυσαερίων …
Το μηχανάκι φοράει το κιτ υπερκυβισμού του Hitchcock και από τα 411 έχει πάει στα 462 κυβικά αυτό έγινε στην πρώτη καραντίνα, η φλάντζα που έρχεται με το κιτ είναι από περμανίτη.
BIG BORE KIT, 462cc (Himalayan)
Εδώ και καιρό ήθελα να το γυρίσω πίσω στην εργοστασιακή κατάσταση, μιας και μετά από περιπέτειες 3 χρόνων δεν ήμουν ποτέ 100% ευχαριστημένος με την λειτουργία του …
Οπότε είχα προμηθευτεί εδώ και καιρό τις εργοστασιακές φλάντζες καθώς και ελατήρια για το εργοστασιακό πιστόνι …
Κανονίζω για την επισκευή και παρκάρουμε το μηχανάκι μέχρι να το φτιάξουμε …
Η επισκευή θα γίνει σε μια γνωστή σε κάποιους γιάφκα …
Έρχεται η μέρα της επισκευής το οδηγώ μέχρι το συνεργείο και το αφήνουμε να κρυώσει ενώ πετάγομαι να πάρω καφεδάκια …
Μετά από κάποιο διάστημα έχει κρυώσει το μηχανάκι και αρχίζουμε το λύσιμο …
Ο ένοχος φανερώθηκε, τώρα γιατί έγινε δεν ξέρω …
Τόσο το εργοστασιακό κυλινδροπίστονο όσο και του κιτ ήταν άψογα χωρίς κάποια ένδειξη
φθοράς.
Η κεφαλή πήγε μηχανουργείο γιατί δεν του άρεσε του μάστορα.
Τοποθετήσαμε την φλάντζα βάσης και τον παλιό κύλινδρο και το πιστόνι με τα νέα ελατήρια
Όση ώρα περιμέναμε για το μηχανουργείο η νέα φλάντζα καύσεως που είναι μεταλλική ψεκάστηκε με σπρέι χαλκού και την αφήσαμε να στεγνώσει …
Στο μεσοδιάστημα είχε μεσημεριάσει οπότε ένα διάλειμμα στο διπλανό καφενείο για μεζεδάκι και κρύες μπύρες ήταν επιβεβλημένο
Πήραμε την κεφαλή από το μηχανουργείο, τελικά πλανήστηκε 1,5 δέκατο του χιλιοστού
Λύθηκε η βαλβίδα εξαγωγής και έγινε έλεγχος και καθαρισμός όπως και στην έδρα της και συνεχίσαμε με το δέσιμο του μοτέρ.
Κράτησα τον «άγριο» εκκεντροφόρο που είχα βάλει από τον Tec
https://www.tecbikeparts.com/product/tec-performance-camshaft-royal-enfield-himalayan-410cc/
Και το μηχανάκι δείχνει να δουλεύει πολύ καλύτερα με τον εγκέφαλο του Αποστολή από ότι με τον εργοστασιακό …
Ευτυχώς όλα αυτά συνέβησαν πριν το ταξίδι που ετοιμάζουμε στην Τουρκία, μόνο λάδια και ένα έλεγχο στα τακάκια και φύγαμε ….
Στο δια ταύτα το μοτέρ έχει καλύτερη λειτουργία με λιγότερους κραδασμούς αν και η διαφορά στην απόδοση είναι αισθητή
Όσον αφορά το τρίξιμο από τα μπροστά κάγκελα, ανακαλύψαμε ότι έλειπαν 2 βίδες, τις βάλαμε και τέλος και με αυτό το θέμα …
Το κόστος για τα ανταλλακτικά (φλάντζες, ελατήρια πιστονιού) ήταν 25 ευρώ αν θυμάμαι καλά
Το κόστος για την εργασία μαζί με τους καφέδες, μεζέδες, μπύρες, μηχανουργείο ήταν απλά μια πολύ πολύ φιλική τιμή
Για τον ΜΑΣΤΡΟ Γιάννη ότι και να πώ είναι λίγο , ΜΑΣΤΟΡΑΣ με όλα τα γράμματα κεφαλαία και πολύ καλός φίλος …
Εύχομαι να είναι πάντα καλά και να μην πραγματοποιήσει τις απειλές του να πάει στο χωριό του …
Τουλάχιστον όχι σύντομα …
Το γνωμικό ότι αν δεν πληρώσεις δεν θα μάθεις ισχύει σχεδόν πάντα !!!
Αν δεν σε καλύπτει το μηχανάκι σου είναι πιο σόφρων να πάρεις κάτι άλλο παρά να προσπαθήσεις να αλλάξεις το μηχανάκι σου !!!
Το να βλέπεις τον φίλο Γιάννη να δουλεύει να σου εξηγεί και να τον βοηθάς είναι ένα σχολείο από μόνο του και αυτό δεν πληρώνεται !!!