Του οποίου το 45άρι Marzocci δούλευε υπέροχα.Το usd από μόνο του δεν λέει τίποτε. Υπήρχαν usd σε μηχανάκια που ήταν χειρότερα από τα συμβατικά (το pegaso μου έρχεται στο μυαλο) .
Αααα δίκιο έχεις.... τώρα ησύχασα... θα βάζει φωτιά στο πέρασμα του24,5 όχι 24!
_________________
Ντακάρετε-φον
Σίγουρα δεν θα βάζει φωτιές στο πέρασμά του, αλλά απ' ότι κατάλαβα η φιλοσοφία του είναι αυτή της απλότητας.Ρε παλικαρια μια μηχανη με 25 ιππους,τι προοπτικες εχει στο χωμα?
Εγω θα ελεγα οτι οτι ειναι μια μηχανη δρομου η οποια μπορει να παει και στο χωμα.Απο εκει και περα δεν βλεπω τον λογο γιατι να δωσει καποιος 4000 για μια μετριοτητα.Δεν με ενθουσαζει ιδιαιτερα.Σίγουρα δεν θα βάζει φωτιές στο πέρασμά του, αλλά απ' ότι κατάλαβα η φιλοσοφία του είναι αυτή της απλότητας.
Είναι μία μοτοσυκλέτα με την οποία σου δίνεται η δυνατότητα να ταξιδεύεις και όχι να ξεμπαζώνεις τους χωματόδρομους!
Το φορτώνεις με τα τσιπράγκαλά σου και ταξιδεύεις, άσφαλτος είναι...; Χώμα...; Δεν διακτινίζεσαι, ταξιδεύεις!
Ούτε οι διαδρομές των αναρτήσεων σου επιτρέπουν να κινείσαι τέζα στο χώμα χωρίς να κοπανάς! Ταξιδεύεις!
Αυτή η ταπεινότητα και απλότητα που βγάζει, με γοητεύει!
Θα μ' άρεσε...
Γι αυτους αυτα τα κυβικα θα ελεγα οτι ειναι μονοδρομος,αν σκεφτεις οτι η μεγαλη πλειοψηφια μετακινειται με 50 αρια.Απο την αλλη θα προτιμουσα να παρω ενα μεταχειρισμενο Ντακαρακι σε αριστη κατασταση και να μου περισεψουνε και 1500 ευρουλακια.Η προοπτική του στο χώμα θα είναι σίγουρα καλύτερη από τα Enfield bullet που έχουν και γυρίζουν Νεπάλ, Ινδία, Ιμαλάια.. Δεν το αγοράζει κάποιος για τα γκάζια, αλλά για την ξεκάθαρο λόγο για το οποίο κατασκευαστηκε.. Απλό, οικονομικό, travel on-off με δυνατότητα να βάλει χέρι ανά πάσα στιγμή και ο κάθε άσχετος σε τυχόν βλάβη.. Ο Βροχιδης που γύρισε Ασία και τώρα Αφρική με το ταπεινό XR Honda 250 είναι το τρανταχτό παράδειγμα γιατί στρέφεται κάποιος σε τέτοιες επιλογές.. και μπράβο στην Enfield που βγάζει κάτι τέτοιο ακόμα και τώρα, που το marketing των εταιρειών μας βομβαρδίζει με νέα μοντέλα άνω των 1000 κυβικών..
Ναι συμφωνώ για την αγορά τους το βγάλανε και το διαφημίζουν. Κι'εγω μαζί σου για τις προτιμήσεις σου, αλλά πάλι άλλη κατηγορία είναι.. Το Enfield είναι μια κατηγορία όπου εδώ δεν υπάρχει και μόνο σε καθαρά χωμάτινα βρίσκεις, και αν θες και καινούργιο άστο καλύτερα από τιμή.. Και χρήση μόνο enduro αυστηρά.. Όσο για τα 1500 βρίσκεις Dakar υπάρχουν, αλλά θα χρειαστείς τα άλλα 1500 από την τσέπη σου για να το φέρεις στα μέτρα σου και σε άριστη κατάσταση όπως πρέπει..Ότι και να λέμε το πραγματικά άριστο και άψογο πληρώνετε..Εγω θα ελεγα οτι οτι ειναι μια μηχανη δρομου η οποια μπορει να παει και στο χωμα.Απο εκει και περα δεν βλεπω τον λογο γιατι να δωσει καποιος 4000 για μια μετριοτητα.Δεν με ενθουσαζει ιδιαιτερα.
Γι αυτους αυτα τα κυβικα θα ελεγα οτι ειναι μονοδρομος,αν σκεφτεις οτι η μεγαλη πλειοψηφια μετακινειται με 50 αρια.Απο την αλλη θα προτιμουσα να παρω ενα μεταχειρισμενο Ντακαρακι σε αριστη κατασταση και να μου περισεψουνε και 1500 ευρουλακια.
185 κιλά πλήρες υγρών και με όλα τα κάγκελα πάνω και απ' ότι βλέπω και stand. Μάνι μάνι το stand και τα κάγκελα μπροστά και πίσω η βάση πρέπει να είναι 5 κιλά. Δηλαδή πάμε στα 180. Δεν είναι κι άσχημα. περίπου 170 είναι το ΜΤ-07 μου.Πως κατάφεραν να 'ναι τόσο απλό και λιτό και να ζυγίζει 200 κιλά είναι ένα μυστήριο...
και με 25 αλογάκια και αναρτήσεις για κλάματα...θέλω να δω πωλήσεις....
...κρίμα νομίζω μπορούσαν και καλύτερα...