Royal Enfield Himalayan

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ασε που αν θέλατε πραγματικά το καλό του δε θα του λεγατε να πάρει μεταχειρο ΚΤΜ. Θα του λέγατε για μονοδρομο ή τίποτα hrc.Να μπορεί να ολοκληρώσει καμμία βόλτα βρε αδερφέ.εκτος και αν θέλετε να μαζευεστε πολλοί να είστε παρέα Κάθε Τρίτη που πατε στο Μαστορα
Βρε Κώστα αν επαιρνε μονόδρομο η hec, πάλι δε θα ολοκλήρωνε τη βόλτα γιατί θα τον έπαιρνε ο ύπνος στο τιμόνι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Βρε Κώστα αν επαιρνε μονόδρομο η hec, πάλι δε θα ολοκλήρωνε τη βόλτα γιατί θα τον έπαιρνε ο ύπνος στο τιμόνι


Sent from my iPhone using Tapatalk
..κάτσε να το διαβάσουν οι υπόλοιποι με μονόδρομους και hrc.....την εβαψες!!

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εδώ σας βρίσκω άδικους ως προς τις υπόλοιπες μάρκες...
Αν διαβάζατε καλύτερα όλα τα από πάνω θα καταλαβαίνατε ότι ΜΟΝΟ τα RE και ακόμα περισσότερο το Himalayan χαλάει!!!!
Τα υπόλοιπα απλά βγάζουν βλάβες...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κατσε γιατι κατι εχει παρεξηγηθει εδω.
Εγω δεν κρινω αν το Himalayan χαλαει περισσοτερο ή λιγοτερο απο αλλες μαρκες, ή αν εχει προβληματα που εχουν λυθει.

Λεω απλα οτι ειναι ακριβο για αυτα που προσφερει.

Σαν BMW ενα πραμα... :fun
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Κατσε γιατι κατι εχει παρεξηγηθει εδω.
Εγω δεν κρινω αν το Himalayan χαλαει περισσοτερο ή λιγοτερο απο αλλες μαρκες, ή αν εχει προβληματα που εχουν λυθει.

Λεω απλα οτι ειναι ακριβο για αυτα που προσφερει.

Σαν BMW ενα πραμα... :fun
Ναι ρε πλάκα κάνουμε
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To ξερω και συμμετεχω, μη μου αγχεσαι!

Αν το Himalayan το εδιναν στα 4500€ θα ηταν ευκαιριαρα παντως, αυτο λεω.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Κατσε γιατι κατι εχει παρεξηγηθει εδω.
Εγω δεν κρινω αν το Himalayan χαλαει περισσοτερο ή λιγοτερο απο αλλες μαρκες, ή αν εχει προβληματα που εχουν λυθει.

Λεω απλα οτι ειναι ακριβο για αυτα που προσφερει.

Σαν BMW ενα πραμα... :fun


:ha:ha:ha:ha:ha
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
To ξερω και συμμετεχω, μη μου αγχεσαι!

Αν το Himalayan το εδιναν στα 4500€ θα ηταν ευκαιριαρα παντως, αυτο λεω.
Άρα, για σένα είναι θέμα τιμής και όχι ποιότητας, σωστά?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε ναι μαναμ, μην τρελαθουμε κιολας! Για ολα υπαρχει μια τιμη, οσο φτηνιαρικα και να ειναι. Γενικα τα Royal Enfield ειναι πανακριβα (κατα την αποψη μου παντα) για την ποιοτητα κατασκευης τους, λιγο γιατι πονταρουν στο ονομα του παππου τους, λιγο γιατι ειναι για ρετρο χιπστεροκαρεκλαδες κατασταση... Ειναι μηχανακια που εχουν φτιαχτει στην Ινδια για την Ινδια, με ποιοτητα Ινδιας, αλλα στη Δυση ειναι σαν ... Γκοτζι Μπερι.

Ειναι αυτο που λενε και αλλα παιδια παραπανω, αν το συγκρινεις με ενα αντιστοιχο μηχανακι ιδιας κατηγοριας ειναι ειτε ακριβο, ειτε κοστιζει οσο αλλα πολυ πιο ποιοτικα μηχανακια. Γιατι? Γιατι πληρωνεις μουρη. Και ξαναλεω, αλλιως ειναι να θες καθε λιγο μικρομαζεματα και επισκευες σε ενα μηχανακι που εδωσες 4000 και αλλιως σε ενα που εδωσες ενα DL650+διαφορα για να το αποκτησεις , γιατι ειναι τρομερο downgrade να πας απο Στρομ σε αυτο, οσο απλοικο και μετριο και να ηταν το Στρομ.

Θα το δεις απο κοντα. Μολις το πλησιασεις και το αγγιξεις, δεις τα μεταλα και τα πλαστικα, θα καταλαβεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ε ναι μαναμ, μην τρελαθουμε κιολας! Για ολα υπαρχει μια τιμη, οσο φτηνιαρικα και να ειναι. Γενικα τα Royal Enfield ειναι πανακριβα (κατα την αποψη μου παντα) για την ποιοτητα κατασκευης τους, λιγο γιατι πονταρουν στο ονομα του παππου τους, λιγο γιατι ειναι για ρετρο χιπστεροκαρεκλαδες κατασταση... Ειναι μηχανακια που εχουν φτιαχτει στην Ινδια για την Ινδια, με ποιοτητα Ινδιας, αλλα στη Δυση ειναι σαν ... Γκοτζι Μπερι.

Ειναι αυτο που λενε και αλλα παιδια παραπανω, αν το συγκρινεις με ενα αντιστοιχο μηχανακι ιδιας κατηγοριας ειναι ειτε ακριβο, ειτε κοστιζει οσο αλλα πολυ πιο ποιοτικα μηχανακια. Γιατι? Γιατι πληρωνεις μουρη. Και ξαναλεω, αλλιως ειναι να θες καθε λιγο μικρομαζεματα και επισκευες σε ενα μηχανακι που εδωσες 4000 και αλλιως σε ενα που εδωσες ενα DL650+διαφορα για να το αποκτησεις , γιατι ειναι τρομερο downgrade να πας απο Στρομ σε αυτο, οσο απλοικο και μετριο και να ηταν το Στρομ.

Θα το δεις απο κοντα. Μολις το πλησιασεις και το αγγιξεις, δεις τα μεταλα και τα πλαστικα, θα καταλαβεις.
Συμφωνω...... Τα είπες όλα όπως ακριβώς είναι για την ποιότητα!!
Τα bmw που κολλάνε?? :p
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Άρα, για σένα είναι θέμα τιμής και όχι ποιότητας, σωστά?
Αφου θελεις σωνει κ καλα αυτο το μηχανακι θα σου προτεινω κατι αλλο,περιμενε να πουληθουν κανα δυο στην Ελλαδα κ μετα απο 2 μηνες βαλε αγγελια οτι ανταλλασεις το στρωμα με RE +1000 ευρω θα σκοτωθουνε να στο παρουνε κ θα εχεις παρει 1000 αντι να δωσεις.
Βεβαια αργοτερα θα το μετανοιωσεις παλι αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.:muted:
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
δεν είναι ότι το θέλω τόσο πολύ (που ΔΕΝ το θέλω τόσο πολύ) απλά μου κάνει εντύπωση ο τεράστιος αρνητισμός σας ειδικά για ένα μηχανάκι (το συγκεκριμμένο) που δεν έχει κυκλοφορήσει Ελλάδα (μπορεί και να μην γίνει ποτέ αυτό) και στο εξωτερικό βλέπω πολλά σωληνοβίντεα που ναι μεν δεν το εκθιάζουν, από την άλλη δε, τους αφήνει θετικές εντυπώσεις... όλα υποκειμενικά στην τελική ;)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ψψψ
δεν είναι ότι το θέλω τόσο πολύ (που ΔΕΝ το θέλω τόσο πολύ) απλά μου κάνει εντύπωση ο τεράστιος αρνητισμός σας ειδικά για ένα μηχανάκι (το συγκεκριμμένο) που δεν έχει κυκλοφορήσει Ελλάδα (μπορεί και να μην γίνει ποτέ αυτό) και στο εξωτερικό βλέπω πολλά σωληνοβίντεα που ναι μεν δεν το εκθιάζουν, από την άλλη δε, τους αφήνει θετικές εντυπώσεις... όλα υποκειμενικά στην τελική ;)
οι ινδοι εχουν κανει καλη δουλεια στο προμο της μηχανης ,την εχουν συνδεσει με κομματια της χωρας τους που ειναι παγκοζμιως γνωστα και με μεγαλη δυναμικη δυνητικης επισκεψιμοτητας
σαν λαος εχουν πολλα χρονια ιστοριας και η κουλτουρα τους ειναι πολυ υψηλου επιπεδου ,ειναι πλεον αναδυομενη υπερδυναμη, και σαν τετοια μπορει να κινητοποιει ανακλαστικα ζητησης σε προιοντα στους καταναλωτες και μεσα και εξω απο την χωρα
αυτο που ενδιαφερει την εταιρεια κατα την δικη μου εκτιμηση ειναι η εσωτερικη καταναλωση και οτι πιασουμε απο τους απο εξω ,προς το παρον
σιγουρα οι επομενες κινησεις που θα κανουν στο μελλον θα ειναι πιο στοχοποιημενες! πιο επαρκεις ! και! για την ευρωπαικη αγορα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συμφωνω...... Τα είπες όλα όπως ακριβώς είναι για την ποιότητα!!
Τα bmw που κολλάνε?? :p
Δεν σχολιαζω ποιοτητα BMW. Oταν πηρα μεταχειρισμενο δεκαετιας το 1150GS του '02 στο Ντουμπαϊ με 100,000χλμ στο κοντερ, παρολο που ειχε φαει ηλιο με το τσουβαλι, αμμοβολη απο φυσικη αμμο, θερμοκρασιες αστα να πανε, μπροστα στο τοτε ψιλοκαινουριο μου V-strom και φυσικα το ΧΤΖ750 μου φαινοταν 10 επιπεδα πανω ποιοτικα! Και φυσικα ισχυει και σημερα. Αλλα δεν νομιζω να διαφωνεις μαζι μου οτι τα BMW ειναι ακριβα για τα οσα προσφερουν, γιατι πληρωνεις το πουλμουρ της πλειοψηφιας της καφετεριας αλλα και το Λονγκ Γουει Ραουντ... :p
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ψψψ

οι ινδοι εχουν κανει καλη δουλεια στο προμο της μηχανης ,την εχουν συνδεσει με κομματια της χωρας τους που ειναι παγκοζμιως γνωστα και με μεγαλη δυναμικη δυνητικης επισκεψιμοτητας
σαν λαος εχουν πολλα χρονια ιστοριας και η κουλτουρα τους ειναι πολυ υψηλου επιπεδου ,ειναι πλεον αναδυομενη υπερδυναμη, και σαν τετοια μπορει να κινητοποιει ανακλαστικα ζητησης σε προιοντα στους καταναλωτες και μεσα και εξω απο την χωρα
αυτο που ενδιαφερει την εταιρεια κατα την δικη μου εκτιμηση ειναι η εσωτερικη καταναλωση και οτι πιασουμε απο τους απο εξω ,προς το παρον
σιγουρα οι επομενες κινησεις που θα κανουν στο μελλον θα ειναι πιο στοχοποιημενες! πιο επαρκεις ! και! για την ευρωπαικη αγορα
Aυτο ακριβως λεω κι εγω, συμφωνουμε απολυτα. Η Ινδια δεν εχει σχεδον καθολου εθνικες οδους και στο οδικο δικτυο που εχει για τις μοτοσυκλετες το οριο ειναι 50-60. Μονο στην Κεραλα εχει αυτοκινητοδρομους και οριο 120. Επισης στην Ινδια μπορεις να βρεις παντου να επισκευασεις το RE σου, και με πολυ χαμηλο κοστος, οποτε σκασιλα σου μεγαλη αν θελει μαζεματα καθε λιγο. Και φυσικα η τιμη στην Ινδια ειναι ανταγωνιστικοτατη, αφου τα εισαγωμενα μηχανακια ειναι σχεδον ανυπαρκτα λογω παρα πολυ υψηλων φορων. Για την Ινδια λοιπον ειναι ΣΟΥΠΕΡ το μηχανακι. Καπως ετσι ηταν και στην αρχη τους και τα Ιαπωνικα αυτοκινητα και μηχανακια για την Ευρωπη, αλλα την εψαξαν τη δουλεια οι Ιαπωνες, καταλαβαν τι επρεπε να κανουν για να γινουν ανταγωνιστικοι και τους ισοπεδωσαν ολους.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Με 1,3 δις πληθυσμό η Ινδία δεν θα θέλατε να ξέρετε πως μας βλέπουν σαν καταναλωτές...
Άσχετο αλλά απλά ήθελα να κάνω μια σύγκριση μεγεθών.
Πόσες 350, bullet, efi κλπ έχουν πωληθεί στην Ελλάδα σε βάθος χρόνου?
Το μόνο θετικό που αποκόμισα από τα σχόλια ιδιοκτητών, στο εξωτερικό κυρίως, είναι πως δεν μασάει τίποτα σε οποιοδήποτε είδος εδάφους θελήσεις να πας.
Δεν θα την αγόραζα γιατί βαριέμαι πια μέχρι θανάτου μετά από τρεις δεκαετίες ενασχόλησης να μαζεύω χαζομάρες σε καινούριο (και ακριβό) μηχανάκι.
Θεωρώ απαράδεκτο το 2018 να μιλάμε για ατέλειες κατασκευής και χαμηλή ποιότητα σε μια καινούρια μοτοσυκλέτα. Τις παιδικές ασθένειες μπορώ να τις δεχτώ...μέχρι και την χαζοτρόμπα συμπλέκτη σε ΚΤΜ...μιλάμε όμως για ΚΤΜ που ξυρίζει και περνάει τα πάντα από πάνω...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν σχολιαζω ποιοτητα BMW. Oταν πηρα μεταχειρισμενο δεκαετιας το 1150GS του '02 στο Ντουμπαϊ με 100,000χλμ στο κοντερ, παρολο που ειχε φαει ηλιο με το τσουβαλι, αμμοβολη απο φυσικη αμμο, θερμοκρασιες αστα να πανε, μπροστα στο τοτε ψιλοκαινουριο μου V-strom και φυσικα το ΧΤΖ750 μου φαινοταν 10 επιπεδα πανω ποιοτικα! Και φυσικα ισχυει και σημερα. Αλλα δεν νομιζω να διαφωνεις μαζι μου οτι τα BMW ειναι ακριβα για τα οσα προσφερουν, γιατι πληρωνεις το πουλμουρ της πλειοψηφιας της καφετεριας αλλα και το Λονγκ Γουει Ραουντ... :p
Διαφωνώ αδερφέ μου.... Γιατί σε 10 χρόνια έχω 270000 μαζί της και δεν έχω κλάψει τα 20000 ούτε μια στιγμή.
Και δεν μιλάω μόνο για την ποιότητα.... Προφανώς.
Συμφωνω όμως στην γενική προσέγγιση σου.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
ψψψ

οι ινδοι εχουν κανει καλη δουλεια στο προμο της μηχανης ,την εχουν συνδεσει με κομματια της χωρας τους που ειναι παγκοζμιως γνωστα και με μεγαλη δυναμικη δυνητικης επισκεψιμοτητας
σαν λαος εχουν πολλα χρονια ιστοριας και η κουλτουρα τους ειναι πολυ υψηλου επιπεδου ,ειναι πλεον αναδυομενη υπερδυναμη, και σαν τετοια μπορει να κινητοποιει ανακλαστικα ζητησης σε προιοντα στους καταναλωτες και μεσα και εξω απο την χωρα
αυτο που ενδιαφερει την εταιρεια κατα την δικη μου εκτιμηση ειναι η εσωτερικη καταναλωση και οτι πιασουμε απο τους απο εξω ,προς το παρον
σιγουρα οι επομενες κινησεις που θα κανουν στο μελλον θα ειναι πιο στοχοποιημενες! πιο επαρκεις ! και! για την ευρωπαικη αγορα
Πιστεύω στην έξω από Ινδία αγορά δεν στοχευσανε απλώς "ότι αρπάξουν", γιατί για να την εξάγουν αναγκαστηκαν να βάλουν abs, να την κάνουν injection , και να την βελτιώσουν σε διάφορα άλλα σημεία για να περάσουν την έγκριση.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Διαφωνώ αδερφέ μου.... Γιατί σε 10 χρόνια έχω 270000 μαζί της και δεν έχω κλάψει τα 20000 ούτε μια στιγμή.
Και δεν μιλάω μόνο για την ποιότητα.... Προφανώς.
Συμφωνω όμως στην γενική προσέγγιση σου.
Δεν ειπα οτι θα επρεπε να κλαψεις τα λεφτα σου! Αλιμονο, ειναι μια μηχανη που πραγματικα τα κανει ολα και παει παντου, ισως η καλυτερη στο ειδος της! Αυτο που λεω ομως ειναι οτι αν ειχε 17-18χιλ με πληρη εξοπλισμο κι οχι αλλα 3000 για να την φερεις εκει που θελεις θα ηταν ΤΟΠ! Ξερουν ομως οτι θα πουλησει και τις βαρανε στο κεφαλι. Και τις μηχανες, και τα αξεσουαρ. Αυτην την εικονα εχω εγω τουλαχιστον, μπορει να ειμαι και λαθος.
 
Top Bottom