Royal Enfield Himalayan

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Δεν ειπα οτι θα επρεπε να κλαψεις τα λεφτα σου! Αλιμονο, ειναι μια μηχανη που πραγματικα τα κανει ολα και παει παντου, ισως η καλυτερη στο ειδος της! Αυτο που λεω ομως ειναι οτι αν ειχε 17-18χιλ με πληρη εξοπλισμο κι οχι αλλα 3000 για να την φερεις εκει που θελεις θα ηταν ΤΟΠ! Ξερουν ομως οτι θα πουλησει και τις βαρανε στο κεφαλι. Και τις μηχανες, και τα αξεσουαρ. Αυτην την εικονα εχω εγω τουλαχιστον, μπορει να ειμαι και λαθος.
Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι να συγκρίνουμε τι αυτοκίνητο αγοράζεις με 20000. Και αν υπολογίσουμε ότι είναι 4 ζαντολαστιχα αντί για 2, ολόκληρο σαλόνι αντί για 1 σελα, 6 τζαμαρίες, καντράν με υπολογιστή ταξιδιού.ολοκληρο μοτέρ ξεχωριστά από το σασμάν. Τεράστιο τεποζιτο, ολόκληρο αμάξωμα με πόρτες ηχοσυστημα ... 4 αμορτισέρ ,4 ελατήρια....και μη μου πείτε για την esa....κάνει όσο κάνει όλα τα υπόλοιπα στο αυτοκίνητο?
Καλά λές φιλτατε...

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν ειπα οτι θα επρεπε να κλαψεις τα λεφτα σου! Αλιμονο, ειναι μια μηχανη που πραγματικα τα κανει ολα και παει παντου, ισως η καλυτερη στο ειδος της! Αυτο που λεω ομως ειναι οτι αν ειχε 17-18χιλ με πληρη εξοπλισμο κι οχι αλλα 3000 για να την φερεις εκει που θελεις θα ηταν ΤΟΠ! Ξερουν ομως οτι θα πουλησει και τις βαρανε στο κεφαλι. Και τις μηχανες, και τα αξεσουαρ. Αυτην την εικονα εχω εγω τουλαχιστον, μπορει να ειμαι και λαθος.
Ειμαστε εκτος θεματος.....αλλα να εισαι σιγουρος οτι δεν θελει ουτε ενα ευρω εξτρα για να ξεκινησεις να ταξιδευεις μονοκαβαλος, δικαβαλος, χωμα και ασφαλτο!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι να συγκρίνουμε τι αυτοκίνητο αγοράζεις με 20000. Και αν υπολογίσουμε ότι είναι 4 ζαντολαστιχα αντί για 2, ολόκληρο σαλόνι αντί για 1 σελα, 6 τζαμαρίες, καντράν με υπολογιστή ταξιδιού.ολοκληρο μοτέρ ξεχωριστά από το σασμάν. Τεράστιο τεποζιτο, ολόκληρο αμάξωμα με πόρτες ηχοσυστημα ... 4 αμορτισέρ ,4 ελατήρια....και μη μου πείτε για την esa....κάνει όσο κάνει όλα τα υπόλοιπα στο αυτοκίνητο?
Καλά λές φιλτατε...

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ειναι συγκρισιμα τα κουτια με τις μηχανες, γιατι ειναι θεμα παραγωγης!
Αν βαλουμε στην κουβεντα μια εξωλεμβια που στοιχιζει χωρις προπελα 30000 ευρω.......για να καταλαβουμε ποσο η μεγαλη παραγωγη ριχνει το κοστος
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Δεν ειναι συγκρισιμα τα κουτια με τις μηχανες, γιατι ειναι θεμα παραγωγης!
Αν βαλουμε στην κουβεντα μια εξωλεμβια που στοιχιζει χωρις προπελα 30000 ευρω.......για να καταλαβουμε ποσο η μεγαλη παραγωγη ριχνει το κοστος
Σωστός.. αυτο δε σημαίνει ότι δεν ειναι υπερτιμημένο όμως.αυτο λέμε.οτι είναι πολλά τα λεφτά για αυτό που παίρνεις. Άσχετα αν είναι καλό ποιοτικα

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πιστεύω στην έξω από Ινδία αγορά δεν στοχευσανε απλώς "ότι αρπάξουν", γιατί για να την εξάγουν αναγκαστηκαν να βάλουν abs, να την κάνουν injection , και να την βελτιώσουν σε διάφορα άλλα σημεία για να περάσουν την έγκριση.
Έχεις δίκιο για το.. Ότι αρπαξουν... Είναι λίγο ακομψο
Απο την άλλη θα ήθελα να αναδείξω ότι πλέον οι τροφοδοσίες, χαρτογράφησεις αμπεες κλπ ηλεκτρονικά τα πουλάνε με το κιλό και δεν αποτελεί κάτι εξηζητημενο
Ακόμα θα ήθελα να αναφέρω σαν παράδειγμα συναφές και την ουράλ.......
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Μιας και είμαι από τους λίγους που το έχω στην κατοχή μου από τον Αύγουστο και έχω κάνει μονο 3000 χλμ, με την πρώτη ευκαιρία θα γράψω τις εντυπώσεις μου.

Μέχρι τότε ένα καλό άρθρο να διαβάσει όποιος ενδιαφέρεται

Royal Enfield Himalayan – 16000 miles in | Getting Into Adventure

Ο φίλος από την Αγγλία έκανε 25000 χλμ σε λιγότερο από ενα χρόνο σε ταξίδια.

Παναγιώτης
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Μιας και είμαι από τους λίγους που το έχω στην κατοχή μου από τον Αύγουστο και έχω κάνει μονο 3000 χλμ, με την πρώτη ευκαιρία θα γράψω τις εντυπώσεις μου.

Μέχρι τότε ένα καλό άρθρο να διαβάσει όποιος ενδιαφέρεται

Royal Enfield Himalayan – 16000 miles in | Getting Into Adventure

Ο φίλος από την Αγγλία έκανε 25000 χλμ σε λιγότερο από ενα χρόνο σε ταξίδια.

Παναγιώτης
Και δουλεύει ακόμα???? Απαπα!!! Δεν το ξέρει ότι είναι royal enfield???? (Πλάκα κάνουμε... )

Δώσε πληροφορίες να γουστάρουμε (και τι είχες πριν το πάρεις)
 
Τελευταία επεξεργασία:

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Μιας και είμαι από τους λίγους που το έχω στην κατοχή μου από τον Αύγουστο και έχω κάνει μονο 3000 χλμ, με την πρώτη ευκαιρία θα γράψω τις εντυπώσεις μου.

Μέχρι τότε ένα καλό άρθρο να διαβάσει όποιος ενδιαφέρεται

Royal Enfield Himalayan – 16000 miles in | Getting Into Adventure

Ο φίλος από την Αγγλία έκανε 25000 χλμ σε λιγότερο από ενα χρόνο σε ταξίδια.

Παναγιώτης
Φίλε δεν έπρεπε να το πεις....σε βλέπω εντός ολίγου banned από το Advride....
Και πολύ φοβάμαι ότι σε παρακολουθούν πράκτορες μεγάλων ευρωπαϊκών και γιαπωνεζικων εταιρειών για την "εξαφανιση" σου .....:secret:
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Μέχρι να βρώ λίγο χρόνο μέσα στο σαββατοκύριακο μπορείτε να διαβάσετε τις πρώτες εντυπώσεις αλλά και για το πρώτο μικρό ταξιδάκι που κάναμε το καλοκαίρι εδώ:

TEST - Royal Enfield Himalayan

Πρίν από το Himalayan κυκλοφορούσα και ταξίδευα (ακόμα το κάνω) με ένα Κawasaki Εstrella.
Πρίν από αυτό είχα ένα BMW F650 Funduro πιο πρίν ένα Kawasaki KLE 250 Anhelo και πρίν από αυτό ένα Derby Cross City 125.

Θεωρώ τον εαυτό μου νέο αναβάτη μιας και καβαλάω μόλις 9 χρόνια.
Ξεκίνησα το σπόρ σχετικά μεγάλος κοντά στα δεύτερα “..αντα”:oops:

θα επανέλθω δριμύτερος, μέχρι τότε ότι απορίες-ερωτήσεις έχετε με χαρά να τις λύσω-απαντήσω.

Και ναί, αν και κάποιοι θα απογοητευτούν :p δεν έχει χαλάσει, παίρνει με την πρώτη μπροστά δεν σβήνει, δεν καίει λάδι και είναι άψογο για αυτό που είναι :eek:
Οι πράκτορες ψάχνουν να με βρούν αλλά κοιτούν σε λάθος δρόμους ;)
Με ψάχνουν στις εθνικές οδούς :fun

Παναγιώτης
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Μέχρι να βρώ λίγο χρόνο μέσα στο σαββατοκύριακο μπορείτε να διαβάσετε τις πρώτες εντυπώσεις αλλά και για το πρώτο μικρό ταξιδάκι που κάναμε το καλοκαίρι εδώ:

TEST - Royal Enfield Himalayan

Πρίν από το Himalayan κυκλοφορούσα και ταξίδευα (ακόμα το κάνω) με ένα Κawasaki Εstrella.
Πρίν από αυτό είχα ένα BMW F650 Funduro πιο πρίν ένα Kawasaki KLE 250 Anhelo και πρίν από αυτό ένα Derby Cross City 125.

Θεωρώ τον εαυτό μου νέο αναβάτη μιας και καβαλάω μόλις 9 χρόνια.
Ξεκίνησα το σπόρ σχετικά μεγάλος κοντά στα δεύτερα “..αντα”:oops:

θα επανέλθω δριμύτερος, μέχρι τότε ότι απορίες-ερωτήσεις έχετε με χαρά να τις λύσω-απαντήσω.

Και ναί, αν και κάποιοι θα απογοητευτούν :p δεν έχει χαλάσει, παίρνει με την πρώτη μπροστά δεν σβήνει, δεν καίει λάδι και είναι άψογο για αυτό που είναι :eek:
Οι πράκτορες ψάχνουν να με βρούν αλλά κοιτούν σε λάθος δρόμους ;)
Με ψάχνουν στις εθνικές οδούς :fun

Παναγιώτης
Ωχ τώρα ο Θωδορης θα σε τρελάνει στις ερωτήσεις


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Απλά θα τον πάρω τηλέφωνο να μου λύσει όλες τις απορίες... Και μετά test ride
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στη μπανανία 5300.υπολοιπη Ευρώπη και Αμερική 4500...σε αυτά τα λεφτά είναι "δυνατό "
Σε αυτα τα λεφτα δεν το συζητάω, με κλειστα ματια το παιρνεις. Η RE δινει λεει "εργοστασιακές βαλιτσες" Quro, οι οποιες ειναι μια χαρα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
δεν είναι ότι το θέλω τόσο πολύ (που ΔΕΝ το θέλω τόσο πολύ) απλά μου κάνει εντύπωση ο τεράστιος αρνητισμός σας ειδικά για ένα μηχανάκι (το συγκεκριμμένο) που δεν έχει κυκλοφορήσει Ελλάδα (μπορεί και να μην γίνει ποτέ αυτό) και στο εξωτερικό βλέπω πολλά σωληνοβίντεα που ναι μεν δεν το εκθιάζουν, από την άλλη δε, τους αφήνει θετικές εντυπώσεις... όλα υποκειμενικά στην τελική ;)
Δε θέλω να προσβάλλω κανέναν αλλά εδώ είμαστε για να διατυπώνουμε την άποψη μας και καλό είναι να προστατευόμαστε από τον ενθουσιασμό μιας αρχικής ιδέας. Γιαυτό θα διατυπώσω -για άλλη μία φορά- την άποψη μου και ας γίνω δυσάρεστος.

Θοδωρή μου ένα βίντεο με μια παρουσίαση μιας μηχανής δε θα κάτσει να σου αναλύσει τα πραγματικά γεγονότα σε βάθος χρόνου.
Γράφεις πως στο Youtube δεν το εκθειάζουν αλλά τους αφήνει θετική εντύπωση. Από αυτά που διάβασα και είδα, η θετική εντύπωση συνοψίζεται στη φράση: "την κάνεις τη δουλειά σου". Και πες μου ένα μηχανάκι με το οποίο δεν τη κάνεις τη δουλειά σου;

Πάμε τώρα σε αυτά με τα οποία ΔΕΝ ασχολούνται τα βίντεο...

1. Αν το αγοράσεις φέτος θέλεις να βάλουμε ένα στοίχημα ότι του χρόνου με μόλις 3000 χλμ στο κοντέρ και δε θα μπορείς να το πουλήσεις στη μισή τιμή;
2. Άποψη για αποδεδειγμένη υποστήριξη από την αντιπροσωπεία έχεις; Εδώ στο Ελλάντα, ούχι στην Αγγλία, ούχι στην Ινδία...
3. Πάμε τώρα στα της τιμής, όχι 5300€ και για τα 4500€ είναι πανάκριβη. Σόρυ αλλά 5 χιλιάρικα είναι πολλά λεφτά. Ποια είναι η ιδιαίτερη τεχνογνωσία που θα πληρώσει κανείς για μια μηχανή 410cc με ιπποδύναμη δυνατού παπιού; Τι χρήματα έχει επενδύσει για τη προώθηση της; Τι δίκτυο υποστήριξης υπάρχει για να δικαιολογήσει αυτή τη τιμή;

Αρπαχτή είναι που προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη τάση για retro μηχανές.

Αν θέλεις ντε και καλά να αλλάξεις μηχανή με 5 χιλιάρικα θα βρεις δεκάδες επιλογές σε καλομεταχειρισμένα, που τον επόμενο χρόνο θα πουλήσεις 4500 ευρώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Δε θέλω να προσβάλλω κανέναν αλλά εδώ είμαστε για να διατυπώνουμε την άποψη μας και καλό είναι να προστατευόμαστε από τον ενθουσιασμό μιας αρχικής ιδέας. Γιαυτό θα διατυπώσω -για άλλη μία φορά- την άποψη μου και ας γίνω δυσάρεστος.

Θοδωρή μου ένα βίντεο με μια παρουσίαση μιας μηχανής δε θα κάτσει να σου αναλύσει τα πραγματικά γεγονότα σε βάθος χρόνου.
Γράφεις πως στο Youtube δεν το εκθειάζουν αλλά τους αφήνει θετική εντύπωση. Από αυτά που διάβασα και είδα, η θετική εντύπωση συνοψίζεται στη φράση: "την κάνεις τη δουλειά σου". Και πες μου ένα μηχανάκι με το οποίο δεν τη κάνεις τη δουλειά σου;

Πάμε τώρα σε αυτά με τα οποία ΔΕΝ ασχολούνται τα βίντεο...

1. Αν το αγοράσεις φέτος θέλεις να βάλουμε ένα στοίχημα ότι του χρόνου με μόλις 3000 χλμ στο κοντέρ και δε θα μπορείς να το πουλήσεις στη μισή τιμή;
2. Άποψη για αποδεδειγμένη υποστήριξη από την αντιπροσωπεία έχεις; Εδώ στο Ελλάντα, ούχι στην Αγγλία, ούχι στην Ινδία...
3. Πάμε τώρα στα της τιμής, όχι 5300€ και για τα 4500€ είναι πανάκριβη. Σόρυ αλλά 5 χιλιάρικα είναι πολλά λεφτά. Ποια είναι η ιδιαίτερη τεχνογνωσία που θα πληρώσει κανείς για μια μηχανή 410cc με ιπποδύναμη δυνατού παπιού; Τι χρήματα έχει επενδύσει για τη προώθηση της; Τι δίκτυο υποστήριξης υπάρχει για να δικαιολογήσει αυτή τη τιμή;

Αρπαχτή είναι που προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη τάση για retro μηχανές.

Αν θέλεις ντε και καλά να αλλάξεις μηχανή με 5 χιλιάρικα θα βρεις δεκάδες επιλογές σε καλομεταχειρισμένα, που τον επόμενο χρόνο θα πουλήσεις 4500 ευρώ.
Σεβαστές απόψεις αλλά....
-Δεν ψωνίζουν όλοι με γνώμονα τη μεταπώληση.
- Υπάρχει κοινότητα Royal Enfield στην Ελλάδα και άνθρωποι έξω από την κοινότητα αυτή που τις γλυκοκοιτανε οπότε σίγουρα θα έβρισκε αγοραστή.Οποτε μην υπερβάλλουμε σε αυτο ούτε στη τιμή.
-Δε χρειάζονται όλοι premium badge ή πολλά άλογα για να κάνουν αυτό που τους αρέσει-Ταξιδια
-και όσο για τη τεχνογνωσία που λες 400cc 25αλογα. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα.
το μοτερ του 4χ4 μου είναι το iron duke της American Motors,αναπτύχθηκε την δεκαετία του '70 .8 βαλβιδο 2500 !και μονο 120 .άλογα για 1700 κιλά με την αεροδυναμική πολυκατοικιας.0-100 πάνω από 15 sec.δε φτιάχτηκε για επιδόσεις.φτιαχτηκε για να μην σπάει και για να το φτιαχνει ο πιο ηλίθιος.φτιαχτηκε για να σε πάει εκεί που θες πάση θυσία.το ταξίδι στην εθνική?πιο ταλαιπωρία πεθαίνεις.μεσα στη καμπινα θες ωτασπιδες και ένας λαγός προσπερνάει μια νταλικα πιο γρήγορα.η εθνική όμως είναι το αναγκαστικό μέσο για εκεί που στοχεύω να βρεθώ.στα βουνά να χαθώ εκεί μέσα.και ξέρω ότι εκει θα την κάνει τη δουλειά του όπως πρέπει.θα με ταξιδέψει.αλλιως θα παίρνα ένα forester ή ένα x5 να τρέχω στους δασικούς σαν Colin mcray.δε μου αρέσει όμως αυτο .έχω άλλη άποψη για το ταξίδι.και ενώ ξέρω ότι σε επιδόσεις είναι ταλαιπωρία 15 χρόνια που το έχω μόνο χαμόγελα μου προσφέρει.
-και το κυριότερο, μην συμπεριφερόμαστε με βάση τις δικές μας επιθυμίες λες και πρόκειται να αγοράσει για εμάς.
Θοδωρή κάνε τη λίστα σου,τα test drive σου και πάρε αυτό που σε κάνει να χαμογελάς.
Και 25 αλογα να έχεις εγώ πάντως δε θα σε σνομπαρω...:D
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Το θέμα τις μεταπωλήσεις έχει να κάνει και με την ζήτηση και δεν νομίζω ότι RE έχει και καμία φοβερή ζήτηση .
Όσο για τις επιδόσεις εννοείτε ότι ο καθένας έχει τα δικά του στάνταρ αλλά
Όλοι θελουμε κάτι πιο γρήγορο πιο δυνατό πιο άνετο πιο γαματο και πάει λέγοντας .
Τώρα να δώσεις 5 χιλιάρικα για 25 άλογα καλητερα πάρε ένα κρυπτόν που λέει ο λόγος.
Άλλωστε ο Θοδωρής μόνος του είπε ότι του αρέσει αλλά όχι και τόσο .
Υπάρχουν πολύ καλητερες επιλογές και με λιγότερα λεφτά σε μεταχειρισμένο για αυτό που θέλει να κάνει.
Από κει και πέρα ότι του κατεβάσει η κούτρα του ας κάνει


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Το θέμα τις μεταπωλήσεις έχει να κάνει και με την ζήτηση και δεν νομίζω ότι RE έχει και καμία φοβερή ζήτηση .
Όσο για τις επιδόσεις εννοείτε ότι ο καθένας έχει τα δικά του στάνταρ αλλά
Όλοι θελουμε κάτι πιο γρήγορο πιο δυνατό πιο άνετο πιο γαματο και πάει λέγοντας .
Τώρα να δώσεις 5 χιλιάρικα για 25 άλογα καλητερα πάρε ένα κρυπτόν που λέει ο λόγος.
Άλλωστε ο Θοδωρής μόνος του είπε ότι του αρέσει αλλά όχι και τόσο .
Υπάρχουν πολύ καλητερες επιλογές και με λιγότερα λεφτά σε μεταχειρισμένο για αυτό που θέλει να κάνει.
Από κει και πέρα ότι του κατεβάσει η κούτρα του ας κάνει


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δε μίλησα αποκλειστικά για το RE σχετικά με τα 25 αλογα. Μπορεί να είναι και το Versys 300 ,strom 250.crf250l....
Και στο προηγούμενο ποστ να προσθέσω και το lada niva. Δεν το παίρνει κανείς για τις επιδόσεις του,ουτε για τη μεταπώληση του,.αρκει μια ματιά στο car να καταλάβει κάποιος.το παίρνει για αυτό που καταφέρνει να κάνει ,το οποίο το κάνει λιτά .είτε παπί εργάτη για τα χωραφια,είτε για να του χαρίζει χαμόγελα για να ταξιδεύει στο βουνό,γιατί μέχρι εκεί φτάνει η τσέπη του.παιρνει ένα niva ,δε παίρνει ένα μεταχειρισμένο land rover discovery ονειρευόμενος το marketing του camel trophy ή defender,ούτε ένα land cruiser.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δε μίλησα αποκλειστικά για το RE σχετικά με τα 25 αλογα. Μπορεί να είναι και το Versys 300 ,strom 250.crf250l....
Και στο προηγούμενο ποστ να προσθέσω και το lada niva. Δεν το παίρνει κανείς για τις επιδόσεις του,ουτε για τη μεταπώληση του,.αρκει μια ματιά στο car να καταλάβει κάποιος.το παίρνει για αυτό που καταφέρνει να κάνει ,το οποίο το κάνει λιτά .είτε παπί εργάτη για τα χωραφια,είτε για να του χαρίζει χαμόγελα για να ταξιδεύει στο βουνό,γιατί μέχρι εκεί φτάνει η τσέπη του.παιρνει ένα niva ,δε παίρνει ένα μεταχειρισμένο land rover discovery ονειρευόμενος το marketing του camel trophy ή defender,ούτε ένα land cruiser.
To Versys 300 με 40 αλογα και 175κιλα δεν συγκρινεται. Το CRF250L εχει κι αυτο 25αλογα αλλα 145κιλα. Το Strom250 το θεωρω εξισου αρπακολλια... Το Νιβα ειναι τρομερο παραδειγμα συγκρισης, μονο που κανεις δεν θα κοιτουσε το Νιβα αν καινουριο ειχε 25000.
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Με το μπαρδόν, αλλά αν θές μηχανάκι για χώμα και να μη σε νοιάζουν πτώσεις κτλ, χτυπάς κι ένα xt μαμά με 1500 δίνεις κι άλλα 500 για ανάρτηση και καθάρισες. 5300 για αυτό τον ματρακά, απλά τα κλαις.
 
Top Bottom