Royal Enfield Himalyan 462cc kit

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Χρόνια πολλά σε όλους!
Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνία με τον ιδιοκτήτη σε σχέση με τα προβληματα αυταναφλεξης (πυρακια) και άλλα διάφορα θεματα που αντιμετωπιζε με την λειτουργία του ψεκασμου παρελαβα την μοτοσυκλετα για να δώσουμε μια λύση στο πρόβλημα...

Στο μηχανάκι εχει τοποθετήθει ενα ετοιμο big bore kit που αυξάνει τον κυβισμό στα 462 cc το οποιο ηρθε ετοιμο από γνωστό οικο βελτιωσης του Εξωτερικού μαζί με ένα Power commander 5 με ετοιμο ρυθμισμένο χαρτη καυσίμου όπως και ένας πιο άγριος εκκεντροφορος.

Μετα την μετατροπή δεν δούλεψε ποτέ σωστα με προβλήματα στο ρελαντί και με έντονα πυρακια στις 4500-5000 στροφές. Κάποιες προσπάθειες επαναρυθμισης του power commander δεν έφεραν αποτέλεσμα.

Το πρόβλημα και η λύση...

Έδω εχουμε έναν μονοκυλινδρο αεροψυκτο 410cc από το εργοστασιο με 2 βαλβιδες, όριο περιστροφής 6500 στροφες και 20 αλογα στον τροχο.
Μιλαμε για έναν κινητήρα με βαριά κινούμενα μέρη πολυ μικρη παροχή αερα λόγω μιας μικρής βαλβιδας και αυλου εισαγωγής και γενικά πολυ χαμηλής απόδοσης.
Ο εξτρα κυβισμός εφερε και μια αύξηση της στατικής συμπίεσης η οποια έγινε αισθητη στο φασμα 4000 και πάνω που τα πυρακια έκαναν την εμφανιση τους αφου ο εργοστασιακος χαρτης αναφλεξης δεν συμβαδίζει με την παραπανίσια συμπιεση και η αυταναφλεξη ειναι έντονη.

Η χρήση του power commander μπορεί να φτιάξει την αναλογια καυσιμου αλλά δεν μας δίνει την δυνατότητα να επέμβουμε στον χάρτη αναφλεξης για να τον ρυθμισουμε στα νέα δεδομένα του κινητηρα οποτε 400+ περιπου ευρω του συγκεκριμένου module ειναι άχρηστα εδω.

Η λύση του αγραφου εγκεφαλου είναι μονόδρομος εδω αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να λυθεί ένα τέτοιου είδους προβλημα.

Εδω και έναν χρόνο δουλευω με τυπο αγραφου εγκεφαλου τον οποίο εισαγω από την Taiwan για μονοκυλινδρους κινητήρες ο οποιος είναι πλήρως προγραμματιζομενος και μπορεί να ρυθμιστεί εξαρχής. Διαθέτει βαρομετρικη διόρθωση,lambda control ,idle stepper control,launch control και quick shifter.
Τον εχω τοποθετησει σε διάφορες μοτο ως τωρα με επιτυχία με ανταπτορες plug&play δικής μου κατασκευης που κουμπώνουν απευθείας στην εργοστασιακη πριζα της μοτοσυκλετας.

Ο εγκεφαλος τοποθετήθηκε με επιτυχία και στο Himalyan χωρις να επεμβω πουθενά στην καλωδίωση της μοτοσυκλετας με κατασκευή plug&play.
Η χαρτογράφηση ψεκασμου και αναφλεξης έγινε εξαρχής αφού δεν υπάρχει δυστυχώς κάποιος βασικός χαρτης και είναι δύσκολη υπόθεση γιατι υπάρχουν αρκετοί υποχαρτες όπως start up,θερμοκρασίας,cranking pulse ,σεταρισμα των αισθητήρων και τον χρονισμο της αναφλεξης τα οποία πρέπει να γίνουν ξεχωριστά για κάθε κινητηρα.

Το αποτέλεσμα είναι τέλειο με σταθερό ρελαντι σωστή εκκινηση με ζεστο και κρυο κινητηρα και άψογη λειτουργια σε ολο το φάσμα των στροφων και φορτιου χωρίς πυρακια πια.
Ο κινητήρας απέδωσε σχεδόν 24 αλογα στον τροχο με 4,6 Nm ροπη.

Εύχομαι ο Παναγιώτης να το χαρει από εδω και στο εξής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
:clp:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ολοι από τον Απόστολο θα περάσουμε.
Όταν θα πάει το πουλι, κανόνισα να του κόψει 20 άλογα να τον περνάω από πάνω.

Περιμένουμε εντυπώσεις από τον Παναγιώτη.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Ολοι από τον Απόστολο θα περάσουμε.
Όταν θα πάει το πουλι, κανόνισα να του κόψει 20 άλογα να τον περνάω από πάνω.

Περιμένουμε εντυπώσεις από τον Παναγιώτη.
Aυτον αστον σε εμενα....Πηρα Κtm θα τον περναω με σουζα!:D:D
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν έχει θέμα με άλλους, εγώ τον εξιταρω.
Ναι ,το'χουμε καταλάβει αυτό.
Τους άλλους ,τους "βλέπει" περιστασιακά.
Εσύ όμως ,είσαι ο "παιδικός του έρωτας".
Σα να λέμε..."Α-Ξεπ-Έραστος"...:p
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Αποστόλη, απίθανη δουλειά μπράβο...

Δυναμόμετρο, άγραφοι, φίσες ειδικές... τι να πω... και 'μεις που βάζαμε κάνα power comander... νομίζαμε ότι κάνουμε κάτι...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γιατρέ μου...:hlb:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Carooly πολυ ενδιαφερον, δεν ηξερα οτι ησουν επαγγελματιας.

Σχετικα με την ηλεκτρονικη. Γιατι διαλεξες αυτη την ηλεκτρονικη και οχι την πιο δημοφιλη ignitech? Με μια γρηγορη ματια βλεπω πιο πολλες ρυθμισεις, υπαρχει καποιος αλλος λογος;

Σχετικα με τον χαρτη αναφλεξης, με τι ακριβεια μπορεις να ρυθμισεις, δεδομενου οτι μιλαμε για αδρανειακο δυναμομετρο; Δινεις βαση μονο στο τερμα γκαζι η φτιαχνεις και part throttle?

Για 2κ/4κ τι ηλεκτρονικες χρησιμοποιεις;

Thanks και καλη χρονια!
 
Top Bottom