Ο συγκεκριμένος είναι εγκεφαλος αναφλεξης και ψεκασμου και όχι απλη ηλεκτρονική. O αντίστοιχος εγκεφαλος ignijet ψεκασμου/αναφλεξης έχει 700 ευρω και δεν αξίζει τα λεφτά του οταν με τον Εzecu που είδες στο Himalayan εχω άπειρες ρυθμίσεις, Quick shifter, launch control, shift light,idle stepper driver και ότι άλλο χρειαστω με 250 ευρω κόστος και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.Carooly πολυ ενδιαφερον, δεν ηξερα οτι ησουν επαγγελματιας.
Σχετικα με την ηλεκτρονικη. Γιατι διαλεξες αυτη την ηλεκτρονικη και οχι την πιο δημοφιλη ignitech? Με μια γρηγορη ματια βλεπω πιο πολλες ρυθμισεις, υπαρχει καποιος αλλος λογος;
Σχετικα με τον χαρτη αναφλεξης, με τι ακριβεια μπορεις να ρυθμισεις, δεδομενου οτι μιλαμε για αδρανειακο δυναμομετρο; Δινεις βαση μονο στο τερμα γκαζι η φτιαχνεις και part throttle?
Για 2κ/4κ τι ηλεκτρονικες χρησιμοποιεις;
Thanks και καλη χρονια!
Εχω δουλέψει αρκετά Ignijet και τον θεωρώ υπερτιμημένο.
Σχετικά με το χάρτη αναφλεξης παντα φτιαχνω εναν βασικό χαρτη πριν ξεκινήσω τις ρυθμίσεις στο δυναμομετρο βαση των στοιχείων του κινητήρα..Κάποτε το έκανα κατα γραμμα με τύπους τωρα μετα απο τόσα χρόνια πέφτω αρκετά μεσα αν γνωρίζω λίγα βασικά στοιχεία όπως διαδρομη ,στατικη συμπιεση, σημείο κλεισίματος βαλβιδας εισαγωγης για να υπολογίσω την δυναμική συμπιεση κτλ.
Στην συνέχεια φτιαχνω τον χαρτη αναφλεξης στο φουλ φορτιο ευκολα με το αδρανειακο δυναμομετρο και το υπόλοιπο κομματι το κανω εμπειρικά προσθέτοντας ενα ποσοστό στα χαμηλότερα φορτία χρησιμοποιώντας knock ακουστικά αν εχω να κανω με περίεργους κινητήρες.