Royal Enfield Himalyan 462cc kit

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Carooly πολυ ενδιαφερον, δεν ηξερα οτι ησουν επαγγελματιας.

Σχετικα με την ηλεκτρονικη. Γιατι διαλεξες αυτη την ηλεκτρονικη και οχι την πιο δημοφιλη ignitech? Με μια γρηγορη ματια βλεπω πιο πολλες ρυθμισεις, υπαρχει καποιος αλλος λογος;

Σχετικα με τον χαρτη αναφλεξης, με τι ακριβεια μπορεις να ρυθμισεις, δεδομενου οτι μιλαμε για αδρανειακο δυναμομετρο; Δινεις βαση μονο στο τερμα γκαζι η φτιαχνεις και part throttle?

Για 2κ/4κ τι ηλεκτρονικες χρησιμοποιεις;

Thanks και καλη χρονια!
Ο συγκεκριμένος είναι εγκεφαλος αναφλεξης και ψεκασμου και όχι απλη ηλεκτρονική. O αντίστοιχος εγκεφαλος ignijet ψεκασμου/αναφλεξης έχει 700 ευρω και δεν αξίζει τα λεφτά του οταν με τον Εzecu που είδες στο Himalayan εχω άπειρες ρυθμίσεις, Quick shifter, launch control, shift light,idle stepper driver και ότι άλλο χρειαστω με 250 ευρω κόστος και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.
Εχω δουλέψει αρκετά Ignijet και τον θεωρώ υπερτιμημένο.

Σχετικά με το χάρτη αναφλεξης παντα φτιαχνω εναν βασικό χαρτη πριν ξεκινήσω τις ρυθμίσεις στο δυναμομετρο βαση των στοιχείων του κινητήρα..Κάποτε το έκανα κατα γραμμα με τύπους τωρα μετα απο τόσα χρόνια πέφτω αρκετά μεσα αν γνωρίζω λίγα βασικά στοιχεία όπως διαδρομη ,στατικη συμπιεση, σημείο κλεισίματος βαλβιδας εισαγωγης για να υπολογίσω την δυναμική συμπιεση κτλ.
Στην συνέχεια φτιαχνω τον χαρτη αναφλεξης στο φουλ φορτιο ευκολα με το αδρανειακο δυναμομετρο και το υπόλοιπο κομματι το κανω εμπειρικά προσθέτοντας ενα ποσοστό στα χαμηλότερα φορτία χρησιμοποιώντας knock ακουστικά αν εχω να κανω με περίεργους κινητήρες.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Carooly πολυ ενδιαφερον, δεν ηξερα οτι ησουν επαγγελματιας.

Σχετικα με την ηλεκτρονικη. Γιατι διαλεξες αυτη την ηλεκτρονικη και οχι την πιο δημοφιλη ignitech? Με μια γρηγορη ματια βλεπω πιο πολλες ρυθμισεις, υπαρχει καποιος αλλος λογος;

Σχετικα με τον χαρτη αναφλεξης, με τι ακριβεια μπορεις να ρυθμισεις, δεδομενου οτι μιλαμε για αδρανειακο δυναμομετρο; Δινεις βαση μονο στο τερμα γκαζι η φτιαχνεις και part throttle?

Για 2κ/4κ τι ηλεκτρονικες χρησιμοποιεις;

Thanks και καλη χρονια!
Για 2χρονα και τετραχρονα καρμπυρατερ χρησιμοποιώ ignitech γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο στο εμπόριο...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για 2χρονα και τετραχρονα καρμπυρατερ χρησιμοποιώ ignitech γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο στο εμπόριο...
Σε 2κυλιδρα και 4κυλιδρα αναφερομουν. Εχεις παρατηρήσει προβληματα ακριβειας στην τιμη που δινεις στον χαρτη και στην πραγματικη; Ειχα διαβασει για κοσμο που ειχε προβληματα με τον ignitech ειδικα στις χαμηλες.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Σε 2κυλιδρα και 4κυλιδρα αναφερομουν. Εχεις παρατηρήσει προβληματα ακριβειας στην τιμη που δινεις στον χαρτη και στην πραγματικη; Ειχα διαβασει για κοσμο που ειχε προβληματα με τον ignitech ειδικα στις χαμηλες.
Σε 2 κυλινδρα και 4 κύλινδρο δουλευω τους Kms και τελευταία τους Maxxecu.
Eχω παρατηρησει αστάθεια στον ignitech σε δυνατούς κινητήρες που εχουν γρήγορες μεταβολές να μην προλαβαινει η αναφλεξη να σταθεί στα στοιχεία του χαρτη και αυτο επανέρχεται όταν οι στροφες σταθεροποιουνται Το προβλημα οφείλεται σε αργο επεξεργαστη ξεκάθαρα.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Οχι βγήκε Κώστα gsmaniac ,

Το μοτεράκι του δουλεύει πλέον πολύ ωραία και στρωτά, τα πυρακια εξαφανίστηκαν ..,

Είναι σε φάση δοκιμών …
Εχθές είχαμε καυσαναληση και δοκιμες στα δερβενοχώρια από το κινητό συνεργείο του Carooly















Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom