RXV 550

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Ξερει κανεις αν αυτο το πραμα με ενα μεγαλο ντεποζιτο μπορει να γινει travel enduro? Δεν εχω ιδεα σαν μηχανακι τη κανει!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αυτο το εργαλειο ειναι πολυ ειδικο και πολυ δυνατο !!!!
Ομως !!
Εχει απο κατασκευης του θεματα μηχανολογικα που χρειζουν ιδιαιτερης προσοχης στο μπλοκ και απαιτουν αν σου βγουν πολλα ευρα και γνωση απο μαστορα οταν το φτιαξει να μην ξανα χαλασει ποτε
Εμεις εδω στην χαλκιδα εχουμε τετοιον μαστορα
Κραταω και μια επιφυλαξη στα παραπανω (βλαβη στο μπλοκ) για μη σωστο και επαρκες σερβις
Οσο αφορα το τεποζιτο ,δεν γνωριζω
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Καταλαβα θα μπερδεψω!!!!!!
Ψαχτο μην το αφηνεις
Ειναι καλη περιπτωση
Θα μιλησω και εγω με τον δικο μου και θα γραψω εκτενεστερα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
θα αστειεύεσαι προφανώς... θα πάρεις το πιο αναξιόπιστο υποψήφιο για ανατίναξη αγωνιστικό enduro μηχανάκι που βγήκε ποτέ και θα το κάνεις και travel Enduro??! Θα είναι σίγουρα τα πιο γαμιστερά 24km ταξιδιού που θα έχεις κάνει ποτέ, αυτό στο εγγυώμαι..
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Το είχε φίλος, sxv550 supermoto, όταν δούλευε ήταν φόβος και τρόμος για "πίστα πόλης".
Στην πιστα όταν έμπαινε ήταν πολύ για μέγεθος Μεγάρων.
Το έδωσε μετά από ούτε έναν χρόνο, ακριβή συντήρηση & ανταλλακτικά ο λόγος.
Συνέχεια κάτι έβγαζε θυμάμαι, δεν θυμάμαι λεπτομέρειες πάνε χρόνια (2010..) αλλά πχ όταν σε αγώνα λόγο χαλασμένου ανορθωτή του τελείωσε η μπαταρία του δάνεισα από το drz μου :p

Εάν ήταν λίγο λιγότερο δυνατό ίσως να ήταν πιο αντοχής, αλλά για travel enduro, από την "εμπειρία μου" δεν θα το πρότεινα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
θα αστειεύεσαι προφανώς... θα πάρεις το πιο αναξιόπιστο υποψήφιο για ανατίναξη αγωνιστικό enduro μηχανάκι που βγήκε ποτέ και θα το κάνεις και travel Enduro??! Θα είναι σίγουρα τα πιο γαμιστερά 24km ταξιδιού που θα έχεις κάνει ποτέ, αυτό στο εγγυώμαι..
24 χλμ ταξιδιου

:pointu:

Ελιωσα
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Ξερει κανεις αν αυτο το πραμα με ενα μεγαλο ντεποζιτο μπορει να γινει travel enduro? Δεν εχω ιδεα σαν μηχανακι τη κανει!!!

Φοραει 8αρι τεποζιτο και η aprilia εχει σαν εξτρα το 12λιτρο. Με το SXV μου (8lt) σε πιστα, βγαζω 65-70χλμ. Δεν θυμαμαι ποσα βγαζει το RXV αλλα μην περιμενεις θαυματα. Υπαρχει και ακομα μεγαλυτερο απο 12lt aftermarket τεποζιτο, της IMS
http://www.justgastanks.com/aprilia-rxv-sxv-4-5-5-5-ims-5-2gal-ims-gas-tank/

Προτιμησε το 450 και φυσικα καθε 10 ωρες αλλαγη λαδιων (1.2lt κινητηρα, 550ml λαδι σασμαν) και καθε 90 ωρες λυσιμο (ορισμενα πραγματα πανε εις διπλουν). Εαν βρεθει σωστος μαστορας και δεν τσιγγουνευτεις τα χρηματα που θα του δωσεις, ειναι πιο αξιοπιστο απο crf450 ιδιας χρονολογιας.

PS. Στις 400++ ωρες που εχω στο SXV, ειμαι ακομα με μαμα πιστονια-κυλινδρους και φυσικα εχει ανοιχτει 3 φορες για αλλαγη κουζινετα-φλατζες-ελατηρια και 4 καπελοθηκες που ηταν προβληματικες και τις αλλαξε η aprilia σε νεες με επιστρωση DLC.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
400ωρες Χ 70 χλμ ΜΩΤ*= 28000 χλμ η ζωή του.
@1190Rleros 28000 με τα ίδια κυλινδροπίστονα μπορεί να είναι μια χαρά για αγωνιστική κατασκευή, αλλά για travel enduro ο Βαγγέλης @tc-drift από πάνου..., καλά στα είπε ;)

*υποθέτω μια πολύ υψηλή ΜΩΤ, αγωνιστικό γαρ.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Φιλος που το ειχε ενα φεγγαρι για βουνο,με χερια "ειδικα" και αγωνιστικα,ηταν ΑΠΙΑΣΤΟΣ στο βουνο απο καθενα...κι οχι μονο απο εμας τους Τραβελεντουραδες...Το εδωσε...ειναι με ΚΤΜ 530...Για το Απριλια παραπονιοταν οτι θελει κοπο και τεντωνει χερια χωρις να υπαρχει λογος...Για βλαβες δεν ειχα μαθει κατι το συντομο χρονικο διαστημα που το ειχε...
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
400ωρες Χ 70 χλμ ΜΩΤ*= 28000 χλμ η ζωή του.
@1190Rleros 28000 με τα ίδια κυλινδροπίστονα μπορεί να είναι μια χαρά για αγωνιστική κατασκευή, αλλά για travel enduro ο Βαγγέλης @tc-drift από πάνου..., καλά στα είπε ;)

*υποθέτω μια πολύ υψηλή ΜΩΤ, αγωνιστικό γαρ.

Μια χαρα τα λετε, εγω απλως προσθεσα πληροφοριες. Σαφεστατα δεν φτανει καποια αλλα ξεπερναει καποια αλλα ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μια χαρα τα λετε, εγω απλως προσθεσα πληροφοριες. Σαφεστατα δεν φτανει καποια αλλα ξεπερναει καποια αλλα ;)
Σε κάθε περίπτωση , δεν κάνει για ταξίδια που θα το ήθελε ο Αντώνης.
Ειδικό εργαλείο αυτό ;)
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Σε κάθε περίπτωση , δεν κάνει για ταξίδια που θα το ήθελε ο Αντώνης.
Ειδικό εργαλείο αυτό ;)
Ταξιδι με ταξιδι διαφερει. Δεν γνωριζω τι θελει να κανει. Εγω ας πουμε θα εκανα travel enduro αλλα προφανως με αφετηρια την Πατρα. Δεν ειναι να φτασει Αρτα και μετα να ανηφορισει για Νιαλα (που και παλι θα το εκανα με το δικο μου αλλα θα ηθελα να γινει και αλλαγη λαδιων :p:p). Ενα SXV που ειχα φτιαξει σε φιλο, πουληθηκε και πηγε οδικος Αθηνα μονοκοπανια.
Παντως σιγουρα θα κανει πολυ περισσοτερα απο 24χλμ που ανεφερε πιο πανω, χωρις να γνωριζει ;). Ετρεχαν οπως ειναι (μοτερ) στο Dakar.

Γενικως αυτο που θελω να πω ειναι οτι με προυποθεσεις, αξιζει και μπορω να βοηθησω με πληροφοριες οποιον θελει να μαθει κατι παραπανω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
400ωρες Χ 70 χλμ ΜΩΤ*= 28000 χλμ η ζωή του.
@1190Rleros 28000 με τα ίδια κυλινδροπίστονα μπορεί να είναι μια χαρά για αγωνιστική κατασκευή, αλλά για travel enduro ο Βαγγέλης @tc-drift από πάνου..., καλά στα είπε ;)

*υποθέτω μια πολύ υψηλή ΜΩΤ, αγωνιστικό γαρ.
70km/h Μ.Ω δεν υπάρχει με τίποτα! Σε χρήση Enduro ή και Super Motard οκ οι 400 ώρες είναι το πολύ 15.000km. Εγώ πούλησα το EXC 450 ΠΟυ είχα με κάπου 300 ώρες και λιγότερο απο 10.000km.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ταξιδι με ταξιδι διαφερει. Δεν γνωριζω τι θελει να κανει. Εγω ας πουμε θα εκανα travel enduro αλλα προφανως με αφετηρια την Πατρα. Δεν ειναι να φτασει Αρτα και μετα να ανηφορισει για Νιαλα (που και παλι θα το εκανα με το δικο μου αλλα θα ηθελα να γινει και αλλαγη λαδιων :p:p). Ενα SXV που ειχα φτιαξει σε φιλο, πουληθηκε και πηγε οδικος Αθηνα μονοκοπανια.
Παντως σιγουρα θα κανει πολυ περισσοτερα απο 24χλμ που ανεφερε πιο πανω, χωρις να γνωριζει ;). Ετρεχαν οπως ειναι (μοτερ) στο Dakar.

Γενικως αυτο που θελω να πω ειναι οτι με προυποθεσεις, αξιζει και μπορω να βοηθησω με πληροφοριες οποιον θελει να μαθει κατι παραπανω.
Όταν λέμε Travel Enduro ή χωμάτινο ταξίδι καλύτερα όπως λέμε εδώ εννοούμε να φύγεις για ένα 2ήμερο απο Πάτρα, να πας όπως λές Αρτα, να μπεις Τζουμέρκα, να τα διασχίσεις απο χώμα, να έχεις μαζί σου τα απαιτούμενα πράγματα για να διανυκτερεύσεις και να περάσεις 2 μέρες στο βουνό, να σηκωθείς την άλλη μέρα, να περάσεις τα Άγραφα, να πας για μια βουτιά στο Πάντα βρέχει και το απογευματάκι να κάνεις τον σταυρό σου στον Προυσσό και να γυρίσεις σπιτάκι σου.
Θες μια μηχανή αξιοπιστη, με καλή αυτονομία, μια ανθρώπινη σέλα και θέση οδήγησης, ένα γερό υποπλαίσιο και χώρο να φορτώνεται και αντοχή στις κακουχίες.

Τώρα για το RXV που λες κι εσύ για να έχεις καλές πιθανότητες να μην σπάσει το μοτέρ στη μέση του πουθενά πρέπει να αλλάζεις κάθε 10 ώρες λάδια και να κάνεις και όλες τις υπόλοιπες απαιτούμενες συντηρήσεις σε μπουζί, βαλβίδες, φίλτρα εννοείται, αναρτήσεις, κλπ κλπ και φυσικά στις 90 ώρες (κάπου 3.000km) το μοτέρ κάτω για άνοιγμα και επισκευή.

Αν ένας μέσος αναβάτης κάνει τη σεζόν λοιπόν συντηρητικά 3.000km δηλαδή ας πούμε 5 μονοήμερες και 2 2ήμερες εκδομές σημαίνει πως για 7 εξορμήσεις με την μοτοσυκλέτα του θα χρειαστεί..

9 αλλαγές λαδιών (οι 2 δηλαδή θα γίνουν κάπου στο βουνό). Με κάπου 17€/λίτρο στα καλά αγωνιστικά συνθετικά λάδια και φίλτρο πες χοντρικά 40-45€ η αλλαγή. Δηλαδή περίπου 400€ λάδια φίλτρα. Βάλε κάνα δυο μπουζί και λοιπά αναλώσιμα θέλεις 500€ μόνο αυτά τα αναλώσιμα. Και φυσικά! στο τέλος της σεζόν άνοιγμα κινητήρα. Δηλαδή ένα 500αρικάκι στο νερό αν και εφόσον δεν βρεθεί κάτι χοντρό μέσα.

Για 7 βόλτες λοιπόν είσαι στα 1000€ με το δεδομένο πως δεν θα προκύψει κάποια ζημιά μόνο για την τακτική συντήρηση. Βάλε και 200€ πάγια έξοδα και κάνα 300άρι για βενζίνες είμαστε στα 1500€

Θέλουμε λοιπόν ως κόστος χρήσης το RXV 450 0,5€/km!! ή κάπου 220€ η βόλτα.

Και αν παρεπιπτόντως είσαι απο τους άτυχους που κάτι δεν έκαναν καλά στην συντήρηση ή τους έκατσε η στραβή και σπάσει το μοτέρ θα υπολογίζεις 2500-3000€ για μια επισκευή.

Εγώ είμαι περίπτωση και μόνο άτυχους γνώρισα ιδιοκτήτες τέτοιων μηχανών αυτά τα χρόνια, πλέον δεν υπάρχει ούτε ένα στο βουνό, ούτε ένα δεν έχω δει τα τελευταία χρόνια, θα είναι τυχαίο περιστατικο υποθέτω.

Κατανοώ την αγάπη σου και την ενασχόληση σου με τα Aprilia, το ξέρουμε απο παλιά αλλά το RXV-SXV ηταν μια αποτυχία της Aprilia, αποδείχτηκε περίτρανα καθώς δεν ήταν ανώτερα απο τον ανταγωνισμό τον μονοκύλινδρο αυτά τα μηχανάκια ούτε έκαναν την επιτυχία ούτε στο Enduro, ούτε στο Motard. Μόνο σε νούμερα αυτά καθεαυτά απόδοσης. Αποσύρθηκαν σύντομα, εξαφανίστηκαν σαν ιδέα και σαν υλοποίηση και τελείωσε. Ήταν υπερευαίσθητα αν δεν ήσουν απο πάνω τους συνέχεια by the book. και όχι 9 στους 10 στην Ελλάδα δεν πάνε by the book στα enduro και υπάρχουν άπειρα ΚΤΜ ειδικά με 400+ ώρες (450 και 525 ειδικά τα περισσότερα) που δεν εχουω ανοιχτεί ΠΟΤΕ και δουλευουν μια χαρά. Θα τολμούσες να το κάνεις αυτό με το RXV?
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Δεν ειναι ακριβως ετσι τα νουμερα και οι υποθεσεις σου (παρολα αυτα θα συμφωνησω επι της βασης), αλλα και η συγκριση μπορει να γινει μονο με αντιστοιχο μηχανακι. Εκει πατησα λοιπον εγω και ειπα περι αξιοπιστιας ;).
Δυστυχως δεν προτιθεμαι να παρω RXV για να μαθουμε :D. Αν και εφοσον ομως μου επεφτε κανα με πολυεστερικα dakar θα ψηνομουν αγρια :waiting:


Ps. Η αποτυχια της βασιστηκε στο οτι ηταν μασκαρεμενα αγωνιστικα με φωτα και φλας, με οτι συνεπαγετε αυτο;). Εβγαλε και το MXV αλλα απαγορευτηκε σε δικυλινδρα η συμμετοχη τους στο MX. Στα SM τα πηγε φυσικα πολυ καλυτερα μια και πρωταγωνιστησε στο Ευρωπαικο με την Fast Wheels.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
70km/h Μ.Ω δεν υπάρχει με τίποτα! Σε χρήση Enduro ή και Super Motard οκ οι 400 ώρες είναι το πολύ 15.000km. Εγώ πούλησα το EXC 450 ΠΟυ είχα με κάπου 300 ώρες και λιγότερο απο 10.000km.
το ξέρω, επέλεξα κάτι υπερβολικό σε ΜΩΤ για να δει κάποιος που το θέλει για ταξίδι, για τι πράμα λέμε.... Και τι συντήρηση θέλει!
Επίσης, να γίνει κατανοητό τι λ΄με αξιοπιστία σε ένα αγωνιστικό! Καμιά σχέση με τα καθημερινά οχήματα βόλτας ;)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
bros400pgm
φερτο ετοιμο στο οδοιπορικο να φαει η μυγα σιδερο και το κουνουπι ατσαλι...:drt:
καπακι θα φευγει η ομαδα του
tc-drift:ptl:

φιλικα μαγκες...σας πειραζω:D:D:D:D
 
Top Bottom