Α τώρα θα μαλώσουμε
Παρε 1290...να μπεις και στα μπαλέτα της Σακιρα.
Σακιρααααααααα..... Ξέρεις ότι αυτή την ατάκα μου την έχει πει κάτοχος μαστοδοντου ΚΤΜ??Α τώρα θα μαλώσουμε
Λίγα για το 1290 . Δες στο 1:25 με 260 στο κοντέρ και κουνάει το τιμόνι με το 1 δάχτυλο. Αν αυτό δεν είναι η επιτομή της σταθερότητας τότε ποιο είναι ??
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βάζεις ένα σταμπιλιζατερ των 500 ευρώ και είναι ακλόνητο μέχρι τα 280χλμΣακιρααααααααα..... Ξέρεις ότι αυτή την ατάκα μου την έχει πει κάτοχος μαστοδοντου ΚΤΜ??
Απο αυτούς που λένε τα προβλήματακια.
Παντως λεει πιο κατω οτι το πηγε στην αντιπροσωπεια και το εφτιαξαν και παει 250 τωρα χωρις προβλημα...
Παρε 1290...να μπεις και στα μπαλέτα της Σακιρα.
ΑΝ την γλυτωσεις και δεν σε πεταξει κατω οπως εγινε προσφατα...Βάζεις ένα σταμπιλιζατερ των 500 ευρώ και είναι ακλόνητο μέχρι τα 280χλμ
Και τα ρέστα (10.000 χιλιάρικα από το lc Τα κάνεις ταξίδια)
κατι τετοιο δεν εγινε προσφατα στην ευθεια της Θηβας και εφυγε ενα παλικαρι?ΑΝ την γλυτωσεις και δεν σε πεταξει κατω οπως εγινε προσφατα...
Εκει αναφερομαι....δυστυχως.κατι τετοιο δεν εγινε προσφατα στην ευθεια της Θηβας και εφυγε ενα παλικαρι?
.ΑΝ την γλυτωσεις και δεν σε πεταξει κατω οπως εγινε προσφατα...
Κάπου διάβασα ότι πήγαινε με 110 χλμΕκει αναφερομαι....δυστυχως.
Δλδ θεωρείς ότι το κτμ δεν έχει πλαίσιο και αναρτήσεις??οτι και να βαλεις τα 125 αλογα στον τροχο το κανουν το πλαισιο με τις αναρτησεις να χορευει σαμπα
Δεν γνωριζω.Αυτο που ξερω ειναι οτι ηταν νεο το μηχανακι,καινουριο.Κάπου διάβασα ότι πήγαινε με 110 χλμ
Mην το πατε μακρια με τα κουνηματα...Μεταφέρω αυτούσιο σχόλιό μου σε διπλανό φόρουμ. (σε σχετικό νήμα περί 1290S και κουνήατα)
Ένα πράγμα που έμαθα με τα μηχανάκια, είναι ότι τίποτα δεν είναι πανάκεια, εκτός από κάποιες κραυγαλεες περιπτώσεις.
Ακούμε ότι το τάδε μηχανάκι κουνάει, το άλλο κάνει αυτό, το άλλο κάνει εκείνο και αμέσως νομίζουμε ότι όλα τα συγκεκριμένα μοντέλα έτσι είναι.
Όχι δεν είναι έτσι. Δεν κουνάει το 1290, ούτε σπάνε τα καλάμια στα BMW και σκοτώνουν κόσμο.
Το γεγονός ότι σε ορισμένα υπάρχει αστοχία υλικού, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ο αναβάτης δεν ξέρει να ρυθμίσει τις αναρτήσεις σύμφωνα με το βαρος του και φορτώνει το μηχανάκι όπως να'ναι, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ορισμένοι δεν ξέρουν ούτε να κάτσουν απάνω στο μηχανάκι, ναι ισχύει.
Πολλά ισχύουν.
Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καζάνι γιατί είναι άδικο.
Σχετικά με το 1290S, η ΚΤΜ δεν έβγαλε στην παραγωγή ένα μηχανάκι τουρισμού, αλλά ένα επιθετικό, ψηλό street, το οποίο προσφέρει συνεχείς εκσπερματισεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Εξου και αυτή η ιπποδύναμη, η οποία εξηπηρετει τη ροπή πιο πολύ. Η ροπή είναι το ζητούμενο, όχι η τελική ταχύτητα. Αυτή η κλωτσιά που τρως όταν βγαίνεις από ένα πέταλο, και μοιράζεις τσάι σε gs, Tracer, και ότι άλλο βρεθεί στο διάβα σου, λόγω της εκπληκτικης λειτουργίας του LC8 στις μεσαίες.
Ειναι λάθος (πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη) να λέμε ότι το μηχανάκι είναι τουριστικό, γιατί δεν είναι.
Μιλάω πάντα για το S, γιατί αυτό όρισε ο νηματοθετης.
Τουριστικό είναι το gelande strasse, το οποίο το φορτώνεις σαν γαϊδούρι και γυρνάς όλη την Ευρώπη. Και ταξιδεύεις όμορφα, άνετα και πολιτισμένα, καιαμαλαχει να πούμε το ρίχνεις και στοχώμα αναλόγως πόσο χερας είσαι.(ευτυχώς υπάρχουν πολλοί τρελοί).
Βέβαια και μόνο στην υποψία ότι σκας 19Κ και το μηχανάκι μπορεί να κουνάει στα πολλά, είναι όντως αποτρεπτικός παράγοντας προς αγορά.
Το 1290 κερνάει το 1250 μετά τα 230.Μεταφέρω αυτούσιο σχόλιό μου σε διπλανό φόρουμ. (σε σχετικό νήμα περί 1290S και κουνήατα)
Ένα πράγμα που έμαθα με τα μηχανάκια, είναι ότι τίποτα δεν είναι πανάκεια, εκτός από κάποιες κραυγαλεες περιπτώσεις.
Ακούμε ότι το τάδε μηχανάκι κουνάει, το άλλο κάνει αυτό, το άλλο κάνει εκείνο και αμέσως νομίζουμε ότι όλα τα συγκεκριμένα μοντέλα έτσι είναι.
Όχι δεν είναι έτσι. Δεν κουνάει το 1290, ούτε σπάνε τα καλάμια στα BMW και σκοτώνουν κόσμο.
Το γεγονός ότι σε ορισμένα υπάρχει αστοχία υλικού, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ο αναβάτης δεν ξέρει να ρυθμίσει τις αναρτήσεις σύμφωνα με το βαρος του και φορτώνει το μηχανάκι όπως να'ναι, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ορισμένοι δεν ξέρουν ούτε να κάτσουν απάνω στο μηχανάκι, ναι ισχύει.
Πολλά ισχύουν.
Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καζάνι γιατί είναι άδικο.
Σχετικά με το 1290S, η ΚΤΜ δεν έβγαλε στην παραγωγή ένα μηχανάκι τουρισμού, αλλά ένα επιθετικό, ψηλό street, το οποίο προσφέρει συνεχείς εκσπερματισεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Εξου και αυτή η ιπποδύναμη, η οποία εξηπηρετει τη ροπή πιο πολύ. Η ροπή είναι το ζητούμενο, όχι η τελική ταχύτητα. Αυτή η κλωτσιά που τρως όταν βγαίνεις από ένα πέταλο, και μοιράζεις τσάι σε gs, Tracer, και ότι άλλο βρεθεί στο διάβα σου, λόγω της εκπληκτικης λειτουργίας του LC8 στις μεσαίες.
Ειναι λάθος (πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη) να λέμε ότι το μηχανάκι είναι τουριστικό, γιατί δεν είναι.
Μιλάω πάντα για το S, γιατί αυτό όρισε ο νηματοθετης.
Τουριστικό είναι το gelande strasse, το οποίο το φορτώνεις σαν γαϊδούρι και γυρνάς όλη την Ευρώπη. Και ταξιδεύεις όμορφα, άνετα και πολιτισμένα, καιαμαλαχει να πούμε το ρίχνεις και στοχώμα αναλόγως πόσο χερας είσαι.(ευτυχώς υπάρχουν πολλοί τρελοί).
Βέβαια και μόνο στην υποψία ότι σκας 19Κ και το μηχανάκι μπορεί να κουνάει στα πολλά, είναι όντως αποτρεπτικός παράγοντας προς αγορά.
Δυστηχώς όχι καρντιά μου....Το 1290 κερνάει το 1250 μετά τα 230.
Μεχρι εκεί άσε τις εκσπερματισεις για τους γκελαντεν στρασεν.
Γνωστός κτμκιας δημοσιογράφος που είχε και τα 2 μια βδομάδα σε δοκιμές, μου είπε αλλα πράγματα.Δυστηχώς όχι καρντιά μου....
0-400m
BMW R1250GS = 11.7s
KTM 1290 Super Adventure T = 10.6s
KTM 1190 Adventure = 11.1s