Sag... Συζήτηση ρύθμισης αναρτησης

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Παρε 1290...να μπεις και στα μπαλέτα της Σακιρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004

Παρε 1290...να μπεις και στα μπαλέτα της Σακιρα.
Α τώρα θα μαλώσουμε
Λίγα για το 1290 . Δες στο 1:25 με 260 στο κοντέρ και κουνάει το τιμόνι με το 1 δάχτυλο. Αν αυτό δεν είναι η επιτομή της σταθερότητας τότε ποιο είναι ??

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Α τώρα θα μαλώσουμε
Λίγα για το 1290 . Δες στο 1:25 με 260 στο κοντέρ και κουνάει το τιμόνι με το 1 δάχτυλο. Αν αυτό δεν είναι η επιτομή της σταθερότητας τότε ποιο είναι ??

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σακιρααααααααα..... Ξέρεις ότι αυτή την ατάκα μου την έχει πει κάτοχος μαστοδοντου ΚΤΜ??
Απο αυτούς που λένε τα προβλήματακια.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Σακιρααααααααα..... Ξέρεις ότι αυτή την ατάκα μου την έχει πει κάτοχος μαστοδοντου ΚΤΜ??
Απο αυτούς που λένε τα προβλήματακια.
Βάζεις ένα σταμπιλιζατερ των 500 ευρώ και είναι ακλόνητο μέχρι τα 280χλμ

Και τα ρέστα (10.000 χιλιάρικα από το lc Τα κάνεις ταξίδια) :friend:
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs

Παρε 1290...να μπεις και στα μπαλέτα της Σακιρα.
Παντως λεει πιο κατω οτι το πηγε στην αντιπροσωπεια και το εφτιαξαν και παει 250 τωρα χωρις προβλημα...
:ha
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Βάζεις ένα σταμπιλιζατερ των 500 ευρώ και είναι ακλόνητο μέχρι τα 280χλμ

Και τα ρέστα (10.000 χιλιάρικα από το lc Τα κάνεις ταξίδια) :friend:
ΑΝ την γλυτωσεις και δεν σε πεταξει κατω οπως εγινε προσφατα...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
οτι και να βαλεις τα 125 αλογα στον τροχο το κανουν το πλαισιο με τις αναρτησεις να χορευει σαμπα
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
ΑΝ την γλυτωσεις και δεν σε πεταξει κατω οπως εγινε προσφατα...
.
Περα από την πλάκα τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά. Πχ και το δικό μου κουνάει αν έχει αέρα περίπου στα 200 με βαλίτσες. Αλλά θα λυθεί με το σταμπιλιζατερ που θα δοκιμάσω πιστεύω. Πέρα από αυτό τα χλμ αυτά είναι υπερβολή για ψηλά μηχανάκια . Με 160 που συνήθως ταξιδεύει ο πολύς ο κόσμος δε νομίζω να υπάρχει μηχανάκι που να κουνάει
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
οτι και να βαλεις τα 125 αλογα στον τροχο το κανουν το πλαισιο με τις αναρτησεις να χορευει σαμπα
Δλδ θεωρείς ότι το κτμ δεν έχει πλαίσιο και αναρτήσεις??:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Κάπου διάβασα ότι πήγαινε με 110 χλμ
Δεν γνωριζω.Αυτο που ξερω ειναι οτι ηταν νεο το μηχανακι,καινουριο.
Συμφωνω οτι ειναι υπερβολη πανω απο 160 με βαλιτσες αλλα, τι το βγαζει στην παραγωγη αν δεν ειναι στανταρ οτι δεν μπορει να παει με ολες τις συνθήκες.
Αστο εκει να τερματιζει στα 180 να μην κινδυνεύει και ο κοσμος...
Μεγαλη κουβεντα και δεν εχει νοημα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μεταφέρω αυτούσιο σχόλιό μου σε διπλανό φόρουμ. (σε σχετικό νήμα περί 1290S και κουνήατα)

Ένα πράγμα που έμαθα με τα μηχανάκια, είναι ότι τίποτα δεν είναι πανάκεια, εκτός από κάποιες κραυγαλεες περιπτώσεις.

Ακούμε ότι το τάδε μηχανάκι κουνάει, το άλλο κάνει αυτό, το άλλο κάνει εκείνο και αμέσως νομίζουμε ότι όλα τα συγκεκριμένα μοντέλα έτσι είναι.

Όχι δεν είναι έτσι. Δεν κουνάει το 1290, ούτε σπάνε τα καλάμια στα BMW και σκοτώνουν κόσμο.

Το γεγονός ότι σε ορισμένα υπάρχει αστοχία υλικού, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ο αναβάτης δεν ξέρει να ρυθμίσει τις αναρτήσεις σύμφωνα με το βαρος του και φορτώνει το μηχανάκι όπως να'ναι, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ορισμένοι δεν ξέρουν ούτε να κάτσουν απάνω στο μηχανάκι, ναι ισχύει.
Πολλά ισχύουν.

Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καζάνι γιατί είναι άδικο.

Σχετικά με το 1290S, η ΚΤΜ δεν έβγαλε στην παραγωγή ένα μηχανάκι τουρισμού, αλλά ένα επιθετικό, ψηλό street, το οποίο προσφέρει συνεχείς εκσπερματισεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Εξου και αυτή η ιπποδύναμη, η οποία εξηπηρετει τη ροπή πιο πολύ. Η ροπή είναι το ζητούμενο, όχι η τελική ταχύτητα. Αυτή η κλωτσιά που τρως όταν βγαίνεις από ένα πέταλο, και μοιράζεις τσάι σε gs, Tracer, και ότι άλλο βρεθεί στο διάβα σου, λόγω της εκπληκτικης λειτουργίας του LC8 στις μεσαίες.

Ειναι λάθος (πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη) να λέμε ότι το μηχανάκι είναι τουριστικό, γιατί δεν είναι.

Μιλάω πάντα για το S, γιατί αυτό όρισε ο νηματοθετης.

Τουριστικό είναι το gelande strasse, το οποίο το φορτώνεις σαν γαϊδούρι και γυρνάς όλη την Ευρώπη. Και ταξιδεύεις όμορφα, άνετα και πολιτισμένα, καιαμαλαχει να πούμε το ρίχνεις και στοχώμα αναλόγως πόσο χερας είσαι.(ευτυχώς υπάρχουν πολλοί τρελοί).

Βέβαια και μόνο στην υποψία ότι σκας 19Κ και το μηχανάκι μπορεί να κουνάει στα πολλά, είναι όντως αποτρεπτικός παράγοντας προς αγορά.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μεταφέρω αυτούσιο σχόλιό μου σε διπλανό φόρουμ. (σε σχετικό νήμα περί 1290S και κουνήατα)

Ένα πράγμα που έμαθα με τα μηχανάκια, είναι ότι τίποτα δεν είναι πανάκεια, εκτός από κάποιες κραυγαλεες περιπτώσεις.

Ακούμε ότι το τάδε μηχανάκι κουνάει, το άλλο κάνει αυτό, το άλλο κάνει εκείνο και αμέσως νομίζουμε ότι όλα τα συγκεκριμένα μοντέλα έτσι είναι.

Όχι δεν είναι έτσι. Δεν κουνάει το 1290, ούτε σπάνε τα καλάμια στα BMW και σκοτώνουν κόσμο.

Το γεγονός ότι σε ορισμένα υπάρχει αστοχία υλικού, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ο αναβάτης δεν ξέρει να ρυθμίσει τις αναρτήσεις σύμφωνα με το βαρος του και φορτώνει το μηχανάκι όπως να'ναι, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ορισμένοι δεν ξέρουν ούτε να κάτσουν απάνω στο μηχανάκι, ναι ισχύει.
Πολλά ισχύουν.

Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καζάνι γιατί είναι άδικο.

Σχετικά με το 1290S, η ΚΤΜ δεν έβγαλε στην παραγωγή ένα μηχανάκι τουρισμού, αλλά ένα επιθετικό, ψηλό street, το οποίο προσφέρει συνεχείς εκσπερματισεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Εξου και αυτή η ιπποδύναμη, η οποία εξηπηρετει τη ροπή πιο πολύ. Η ροπή είναι το ζητούμενο, όχι η τελική ταχύτητα. Αυτή η κλωτσιά που τρως όταν βγαίνεις από ένα πέταλο, και μοιράζεις τσάι σε gs, Tracer, και ότι άλλο βρεθεί στο διάβα σου, λόγω της εκπληκτικης λειτουργίας του LC8 στις μεσαίες.

Ειναι λάθος (πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη) να λέμε ότι το μηχανάκι είναι τουριστικό, γιατί δεν είναι.

Μιλάω πάντα για το S, γιατί αυτό όρισε ο νηματοθετης.

Τουριστικό είναι το gelande strasse, το οποίο το φορτώνεις σαν γαϊδούρι και γυρνάς όλη την Ευρώπη. Και ταξιδεύεις όμορφα, άνετα και πολιτισμένα, καιαμαλαχει να πούμε το ρίχνεις και στοχώμα αναλόγως πόσο χερας είσαι.(ευτυχώς υπάρχουν πολλοί τρελοί).

Βέβαια και μόνο στην υποψία ότι σκας 19Κ και το μηχανάκι μπορεί να κουνάει στα πολλά, είναι όντως αποτρεπτικός παράγοντας προς αγορά.
Mην το πατε μακρια με τα κουνηματα...

Οταν το Vstrom ειχε φτασει να πουλαει καινουργια περισσοτερο κι απο παπι, ειχαν γεμισει ολα τα φορα της Ελλαδας ποσταρισματα για Βεστρομ με στραβα πλαισια, με βαλιτσες που φταινε για το κουνημα, με στραβα μπροστινα λαστιχα, γενικα βεστρομ με προβλημα απο κουνημα.

Το ειχε παρει και η κουτση Μαρια που δεν ειχε οδηγησει ποτε πριν μηχανη, ηταν και οι αναρτησεις του για Ιαπωνες των 50κιλων, κανεις δεν εμπαινε στον κοπο να ρυθμισει στα κιλα του , και ολοι εψαχναν να βρουν πως στραβωνουν τα πλαισια....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μεταφέρω αυτούσιο σχόλιό μου σε διπλανό φόρουμ. (σε σχετικό νήμα περί 1290S και κουνήατα)

Ένα πράγμα που έμαθα με τα μηχανάκια, είναι ότι τίποτα δεν είναι πανάκεια, εκτός από κάποιες κραυγαλεες περιπτώσεις.

Ακούμε ότι το τάδε μηχανάκι κουνάει, το άλλο κάνει αυτό, το άλλο κάνει εκείνο και αμέσως νομίζουμε ότι όλα τα συγκεκριμένα μοντέλα έτσι είναι.

Όχι δεν είναι έτσι. Δεν κουνάει το 1290, ούτε σπάνε τα καλάμια στα BMW και σκοτώνουν κόσμο.

Το γεγονός ότι σε ορισμένα υπάρχει αστοχία υλικού, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ο αναβάτης δεν ξέρει να ρυθμίσει τις αναρτήσεις σύμφωνα με το βαρος του και φορτώνει το μηχανάκι όπως να'ναι, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ορισμένοι δεν ξέρουν ούτε να κάτσουν απάνω στο μηχανάκι, ναι ισχύει.
Πολλά ισχύουν.

Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καζάνι γιατί είναι άδικο.

Σχετικά με το 1290S, η ΚΤΜ δεν έβγαλε στην παραγωγή ένα μηχανάκι τουρισμού, αλλά ένα επιθετικό, ψηλό street, το οποίο προσφέρει συνεχείς εκσπερματισεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Εξου και αυτή η ιπποδύναμη, η οποία εξηπηρετει τη ροπή πιο πολύ. Η ροπή είναι το ζητούμενο, όχι η τελική ταχύτητα. Αυτή η κλωτσιά που τρως όταν βγαίνεις από ένα πέταλο, και μοιράζεις τσάι σε gs, Tracer, και ότι άλλο βρεθεί στο διάβα σου, λόγω της εκπληκτικης λειτουργίας του LC8 στις μεσαίες.

Ειναι λάθος (πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη) να λέμε ότι το μηχανάκι είναι τουριστικό, γιατί δεν είναι.

Μιλάω πάντα για το S, γιατί αυτό όρισε ο νηματοθετης.

Τουριστικό είναι το gelande strasse, το οποίο το φορτώνεις σαν γαϊδούρι και γυρνάς όλη την Ευρώπη. Και ταξιδεύεις όμορφα, άνετα και πολιτισμένα, καιαμαλαχει να πούμε το ρίχνεις και στοχώμα αναλόγως πόσο χερας είσαι.(ευτυχώς υπάρχουν πολλοί τρελοί).

Βέβαια και μόνο στην υποψία ότι σκας 19Κ και το μηχανάκι μπορεί να κουνάει στα πολλά, είναι όντως αποτρεπτικός παράγοντας προς αγορά.
Το 1290 κερνάει το 1250 μετά τα 230.
Μεχρι εκεί άσε τις εκσπερματισεις για τους γκελαντεν στρασεν.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Το θέμα είναι τι κάθεται στον καθένα και που φτάνει η τσέπη του. Μηχαναρα είναι και το 1250 όπως και 1290. Η στραβή δεν αργεί να ερθει ειδικά στα πολλά χλμ . Δεν νομίζω να φταίει κανένα μηχανάκι
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το 1290 κερνάει το 1250 μετά τα 230.
Μεχρι εκεί άσε τις εκσπερματισεις για τους γκελαντεν στρασεν.
Δυστηχώς όχι καρντιά μου....
0-400m
BMW R1250GS = 11.7s
KTM 1290 Super Adventure T = 10.6s
KTM 1190 Adventure = 11.1s
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δυστηχώς όχι καρντιά μου....
0-400m
BMW R1250GS = 11.7s
KTM 1290 Super Adventure T = 10.6s
KTM 1190 Adventure = 11.1s
Γνωστός κτμκιας δημοσιογράφος που είχε και τα 2 μια βδομάδα σε δοκιμές, μου είπε αλλα πράγματα.
Οι Γερμαναράδες κατάφεραν να φτιάξουν ένα κιβώτιο που το μπραααααααπ μένει πίσω μέχρι τα χλμ που σου είπα.
Αν μου το έλεγε κανένας άλλος, θα είχα επιφυλάξεις, αλλά μιλάμε για πορτοκαλι τύπο από πάνω μέχρι κάτω..
 
Top Bottom