Sag... Συζήτηση ρύθμισης αναρτησης

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Δυστηχώς όχι καρντιά μου....
0-400m
BMW R1250GS = 11.7s
KTM 1290 Super Adventure T = 10.6s
KTM 1190 Adventure = 11.1s
Αυτά είναι θεωρητικά
Επί του πρακταιου είναι αλλιώς.....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γνωστός κτμκιας δημοσιογράφος που είχε και τα 2 μια βδομάδα σε δοκιμές, μου είπε αλλα πράγματα.
Οι Γερμαναράδες κατάφεραν να φτιάξουν ένα κιβώτιο που το μπραααααααπ μένει πίσω μέχρι τα χλμ που σου είπα.
Αν μου το έλεγε κανένας άλλος, θα είχα επιφυλάξεις, αλλά μιλάμε για πορτοκαλι τύπο από πάνω μέχρι κάτω..
Αν ηταν το 1290R ανετα πινει τσαι απο 1250GS, με τα εργοστασιακα TKC80.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σίγουρα το feeling είναι διαφορετικό από τις μετρήσεις.....ένας τρόπος υπαρχει να το λύσουμε....

ΣΤΗΝ ΑΥΡΑ βρε ζωντοχήρεςςςςςς
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Mην το πατε μακρια με τα κουνηματα...

Οταν το Vstrom ειχε φτασει να πουλαει καινουργια περισσοτερο κι απο παπι, ειχαν γεμισει ολα τα φορα της Ελλαδας ποσταρισματα για Βεστρομ με στραβα πλαισια, με βαλιτσες που φταινε για το κουνημα, με στραβα μπροστινα λαστιχα, γενικα βεστρομ με προβλημα απο κουνημα.

Το ειχε παρει και η κουτση Μαρια που δεν ειχε οδηγησει ποτε πριν μηχανη, ηταν και οι αναρτησεις του για Ιαπωνες των 50κιλων, κανεις δεν εμπαινε στον κοπο να ρυθμισει στα κιλα του , και ολοι εψαχναν να βρουν πως στραβωνουν τα πλαισια....
Πες τα χρυσόστομε!!! Μετά το παπί, στα 650 κυβικά....
Είπε ένας για τα φρένα, και όλοι δεν είχαν φρένα ξαφνικά.....περί κουλαμαρας ούτε λόγος εννοείται...
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Το έχω ξανά αναφέρει,το δικό μου πάντως μέχρι την τελική δεν υπάρχει υποψία κουνηματος και με 21 μπροστά καθώς και το κοντέρ δείχνει 270++ . Όμως δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει με πλαϊνές βαλίτσες...εκεί κρατάω μια επιφύλαξη,δεν το έχω ακόμα δοκιμάσει.

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το έχω ξανά αναφέρει,το δικό μου πάντως μέχρι την τελική δεν υπάρχει υποψία κουνηματος και με 21 μπροστά καθώς και το κοντέρ δείχνει 270++ . Όμως δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει με πλαϊνές βαλίτσες...εκεί κρατάω μια επιφύλαξη,δεν το έχω ακόμα δοκιμάσει.

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θυμαμαι περσυ διαβαζα σε φορουμ/σελιδα του εξωτερικου για εναν τυπο που το 1190R του απεκτησε σοβαρο κουνημα που κατεληξε σε τανκ σλαπερ και φυσικα σε ατυχημα. Ο τυπος ευτυχως δεν επαθε πολλα, και με τα πολλα στα σχολια του εγραψε οτι το ατυχημα εγινε οταν πηγε να προσπερασει ενα απο αυτα τα τεραστια αμερικανικα αυτοκινουμενα τροχοσπιτα, με πλευρικο ανεμο στην ερημο, με τσιτα το γκαζι για επιταχυνση, με το 1190 φορτωμενο τριβαλιτσο μεχρι τα μπουνια, στο πρωτο του ταξιδι καθως το ειχε αγορασει λιγες μερες πριν, χωρις να ξερει καν οτι οι αναρτησεις ρυθμιζονται...
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Η αλήθεια είναι πως η ανάρτηση μου έχει καθαρά ρυθμιστεί για χρήση μόνο άσφαλτο και μάλιστα δικαβαλος φορτωμένο.Ισως παίζει ρόλο,εγώ πάντως νομίζω ότι οι ρυθμίσεις είναι το Α και το Ω σε αυτό το μηχανάκι.

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πες τα χρυσόστομε!!! Μετά το παπί, στα 650 κυβικά....
Είπε ένας για τα φρένα, και όλοι δεν είχαν φρένα ξαφνικά.....περί κουλαμαρας ούτε λόγος εννοείται...
Tracer gen1 κανείς;
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Όταν καβαλάς στα 40 σου πρώτη φορά και τέτοια μηχανή και δεν νογάς ( που λένε και στο χωριό μου) την λειτουργία των αναρτήσεων και δυο-τριων άλλων βασικών παραγόντων αυτά και χειρότερα παθαίνεις και μετά σου φταίνε οι μοτό, οι δρόμοι, ο Χατζηπετρής, όλοι εκτός από εσένα.......
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η αλήθεια είναι πως η ανάρτηση μου έχει καθαρά ρυθμιστεί για χρήση μόνο άσφαλτο και μάλιστα δικαβαλος φορτωμένο.Ισως παίζει ρόλο,εγώ πάντως νομίζω ότι οι ρυθμίσεις είναι το Α και το Ω σε αυτό το μηχανάκι.

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακριβώς έτσι! Με μια ένσταση, πως αυτό ισχύει για όλες τις μηχανές.
Το θέμα ανάρτηση είναι αυτό που ασχολείται λιγότερο η μοτο-δημοσιογραφία, τα forum κτλ, κτλ. Όταν αγοράζουμε μηχανή πριν καλά-καλά καβαλήσουμε το πρώτο με το οποίο θα έπρεπε να ασχολούμαστε είναι το SAG, δε μιλάω για αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς, μιλάω για το ζύγισμα των αναρτήσεων εμπρός-πίσω σύμφωνα με τα κιλάκια μας.
Πολύ χρησιμοποιούν τη μηχανή τους καθημερινά για να πηγαίνουν στη δουλειά και φυσικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Μετά ξεκινάνε για ταξίδι και βάζουν τη μικρή βαλίτσα από τη πλευρά της εξάτμισης τη μεγάλη από την άλλη ή γεμίζουν τη μία με 3 κιλά και την άλλη με 13 και βγαίνουν στην Εθνική για να προσπεράσουν νταλίκες με 230 γιατί "νομίζουν" πως αφού έχουν "εργαλείο" τα κάνει όλα και ας είναι σουμιές.
Επίσης.... δε ξέρω πόσο καλό είναι οποιαδήποτε ψηλή μηχανή να πιάνει ταχύτητα άνω των 230 χλμ. Μπορείς να έχεις όλη τη δύναμη όλη τη ροπή και να έχεις έναν κόφτη τελικής ταχύτητας, η μηχανή θα παραμείνει διασκεδαστική. Ναι ξέρω, κάβλα οι μεγάλες ταχύτητες αλλά καλύτερα με τις κατάλληλες μηχανές.
Όταν βγεις έξω -και θα το έχετε ζήσει πολλοί- και π.χ. μπεις στο τούνελ των 8 χλμ και στην έξοδο του βρεθείς ξαφνικά στην αερογέφυρα που ενώνει δυο κορυφές βουνών η ανεμο-σφαλιάρα που τρως είναι βαρβάτη. Θέλω να πω... είναι πολλά τα απρόσμενα που μπορείς να αντιμετωπίσεις από ανέμους, χαλασμένους δρόμους κτλ και η ψηλές μηχανές δεν έχουν τις αεροδυναμικές βοήθειες για να ανταποκριθούν στα απρόσμενα. Για τον ίδιο λόγο θεωρώ πως τα κιλά δεν είναι πάντοτε κακό πράγμα στις On/Off μηχανές αν μας ενδιαφέρει και το ταξίδι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις ρυθμίζουν τα πάντα πλέον.
Δεν νομίζω ότι μπορείς να επέμβεις σε sag.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις ρυθμίζουν τα πάντα πλέον.
Δεν νομίζω ότι μπορείς να επέμβεις σε sag.
Ειλικρινά δε το ξέρω, για την ώρα τις αποφεύγω -ίσως άδικα, ίσως δίκαια- σα το διάολο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ειλικρινά δε το ξέρω, για την ώρα τις αποφεύγω -ίσως άδικα, ίσως δίκαια- σα το διάολο.
Νομίζω ότι δεν έχουν εύκολη επιλογη πλέον οι χρήστες.
Σε μια κουβέντα με το πουλί του είχα εξηγήσει τα προβλήματα των ηλεκτρονικών.
Έχουν βέβαια εύκολη ρύθμιση για τον μέσο αναβάτη, αλλά....... αλλά!!!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Οι ηλεκτρονικες ειναι για πεταμα. Ετσι απλα.
Μπορει για τον μεσο αναβατη να κανουν την δουλεια ευκολα αλλα την στιγμη που δεν μπορεις άμεσα να επεμβεις μονος σου στις ρυθμισεις , σορρυ , αλλα ειναι για πεταμα.

Θα μπορουσε καποιος να πει πως το multistrada ειναι εξαιρεση καθως ρυθμιζει ηλεκτρονικα ανα κλικ αλλα και εκει το sag ειναι ενα θεμα.

Απο το 1290 και μετα μπορουσες να ζητησεις να ρυθμιστει το sag ανα 5% απο τον αντιπρόσωπο.

Σε τελικη αναλυση ωραια τα ηλεκτρονικα αλλα δεν ειναι παντα η σωστη επιλογη ή πιο σωστα οι εταιριες δεν προσφερουν (ή ειναι πολυ ακριβο για τον καταναλωτη) μια ολοκληρωμενη λυση.

Το 1190 κουναει σε ταχύτητες ανω των 200χλμ με την υποψια φορτωματος σακου στην πισω σελα ή βαλιτσων.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Με το 1050, με σωστη ρυθμιση του sag δικαβαλος 210 - 215 στην τελικη του δεν υπαρχει υποψια κουνηματος, μου κανει εντυπωση οτι κουναει το1190 με τις ηλεκτρονικες, εκτος αν ρυθμιζει ηλεκτρονικα αλλα αντι αλλων.....
Το sag ρυθμιζεται και αυτο ηλεκτρονικα;;;
Να σημειωσω οτ στο 1050 το μπροστινο δεν εχει καμια ρυθμιση, το εχω σκληρυνει λιγο με αλλο ιξωδες και λιγο μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το sag στις ηλεκτρονικες της ΚΤΜ ρυθμιζεται σε 4 θεσεις αναλογα με το "φορτιο": αναβατης>αναβατης+βαλιτσες>δικαβαλο>δικαβαλο και βαλιτσες.

Δεν παιζει λοιπον η ρυθμιση πχ για αναβατη να καλυπτει και εκεινον που ειναι 70κιλα και εκεινον που ειναι 120. Το ιδιο και οι υπολοιπες. Οπως λεει ο Γιωργος στα 1290 μπορεις να πας στην αντιπροσωπεια και να στο ρυθμισουν. To πλαισιο και η γεωμετρια των ΚΤΜ τα κανουν πιο ευαισθητα στο κουνημα. Εγω επιμενω οτι 50% οφειλεται σε λαθος ρυθμισεις αναρτησεων και 50% στη δυναμη των 1290 συνδυασμενη με ψηλο μηχανακι, καθως τα τανκ σλαπερς 9 στις 10 φορες εμφανιζονται οταν επιταχυνεις με τερμα γκαζι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στη αντιπροσωπεία υπάρχει ρύθμιση συν πλην μισό εκατοστό, δεν είναι σωστή για όλα τα βάρη αναβάτη. Εμείς οι αφρατούληδες θέλουμε πάντα σχεδόν ελατήριο.
 
Top Bottom