Αυτά είναι θεωρητικάΔυστηχώς όχι καρντιά μου....
0-400m
BMW R1250GS = 11.7s
KTM 1290 Super Adventure T = 10.6s
KTM 1190 Adventure = 11.1s
Επί του πρακταιου είναι αλλιώς.....
Αυτά είναι θεωρητικάΔυστηχώς όχι καρντιά μου....
0-400m
BMW R1250GS = 11.7s
KTM 1290 Super Adventure T = 10.6s
KTM 1190 Adventure = 11.1s
Φέρτε μου ένα να το σκίσω ακόμα και εγώ τσάι το κερνάω βλεπωΑυτά είναι θεωρητικά
Επί του πρακταιου είναι αλλιώς.....
Αν ηταν το 1290R ανετα πινει τσαι απο 1250GS, με τα εργοστασιακα TKC80.Γνωστός κτμκιας δημοσιογράφος που είχε και τα 2 μια βδομάδα σε δοκιμές, μου είπε αλλα πράγματα.
Οι Γερμαναράδες κατάφεραν να φτιάξουν ένα κιβώτιο που το μπραααααααπ μένει πίσω μέχρι τα χλμ που σου είπα.
Αν μου το έλεγε κανένας άλλος, θα είχα επιφυλάξεις, αλλά μιλάμε για πορτοκαλι τύπο από πάνω μέχρι κάτω..
Πες τα χρυσόστομε!!! Μετά το παπί, στα 650 κυβικά....Mην το πατε μακρια με τα κουνηματα...
Οταν το Vstrom ειχε φτασει να πουλαει καινουργια περισσοτερο κι απο παπι, ειχαν γεμισει ολα τα φορα της Ελλαδας ποσταρισματα για Βεστρομ με στραβα πλαισια, με βαλιτσες που φταινε για το κουνημα, με στραβα μπροστινα λαστιχα, γενικα βεστρομ με προβλημα απο κουνημα.
Το ειχε παρει και η κουτση Μαρια που δεν ειχε οδηγησει ποτε πριν μηχανη, ηταν και οι αναρτησεις του για Ιαπωνες των 50κιλων, κανεις δεν εμπαινε στον κοπο να ρυθμισει στα κιλα του , και ολοι εψαχναν να βρουν πως στραβωνουν τα πλαισια....
Θυμαμαι περσυ διαβαζα σε φορουμ/σελιδα του εξωτερικου για εναν τυπο που το 1190R του απεκτησε σοβαρο κουνημα που κατεληξε σε τανκ σλαπερ και φυσικα σε ατυχημα. Ο τυπος ευτυχως δεν επαθε πολλα, και με τα πολλα στα σχολια του εγραψε οτι το ατυχημα εγινε οταν πηγε να προσπερασει ενα απο αυτα τα τεραστια αμερικανικα αυτοκινουμενα τροχοσπιτα, με πλευρικο ανεμο στην ερημο, με τσιτα το γκαζι για επιταχυνση, με το 1190 φορτωμενο τριβαλιτσο μεχρι τα μπουνια, στο πρωτο του ταξιδι καθως το ειχε αγορασει λιγες μερες πριν, χωρις να ξερει καν οτι οι αναρτησεις ρυθμιζονται...Το έχω ξανά αναφέρει,το δικό μου πάντως μέχρι την τελική δεν υπάρχει υποψία κουνηματος και με 21 μπροστά καθώς και το κοντέρ δείχνει 270++ . Όμως δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει με πλαϊνές βαλίτσες...εκεί κρατάω μια επιφύλαξη,δεν το έχω ακόμα δοκιμάσει.
Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Mid life crisis!χωρις να ξερει καν οτι οι αναρτησεις ρυθμιζονται...
Tracer gen1 κανείς;Πες τα χρυσόστομε!!! Μετά το παπί, στα 650 κυβικά....
Είπε ένας για τα φρένα, και όλοι δεν είχαν φρένα ξαφνικά.....περί κουλαμαρας ούτε λόγος εννοείται...
Ακριβώς έτσι! Με μια ένσταση, πως αυτό ισχύει για όλες τις μηχανές.Η αλήθεια είναι πως η ανάρτηση μου έχει καθαρά ρυθμιστεί για χρήση μόνο άσφαλτο και μάλιστα δικαβαλος φορτωμένο.Ισως παίζει ρόλο,εγώ πάντως νομίζω ότι οι ρυθμίσεις είναι το Α και το Ω σε αυτό το μηχανάκι.
Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειλικρινά δε το ξέρω, για την ώρα τις αποφεύγω -ίσως άδικα, ίσως δίκαια- σα το διάολο.Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις ρυθμίζουν τα πάντα πλέον.
Δεν νομίζω ότι μπορείς να επέμβεις σε sag.
Νομίζω ότι δεν έχουν εύκολη επιλογη πλέον οι χρήστες.Ειλικρινά δε το ξέρω, για την ώρα τις αποφεύγω -ίσως άδικα, ίσως δίκαια- σα το διάολο.